Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tervetuloa pappojen alueelle

Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Rovaniemeltä päästiin kanssa linjoille. Nyt on PS3 ollut about 3 viikkoa... Pelejä ei vielä ole kuin 1 eli buzz tv visa, ai niin ja motorstorm ykkönen. GTA IV on tulossa.
Ikää tällä hetkellä 32 ja pari muksua pyörii jaloissa ja kuten aika monella niin peliaika on iltaisin...

EDIT: Ai niin varsinkin buzz pelaajat, lisätkäähän kavereihin niin vois moninpeliä kokeilla joskus...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Katos, vai että pappojen alue :p
Morjes vaan muillekki "papoille"...
Ikää itellä 31 ja pari sälliä on jälkikasvuna.. 3v ja 8v
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

30v koululainen Oulusta. Vajaan vuoden ikäinen pojankossi konttailee jaloissa, joten peliaika pääsääntöisesti iltaisin. Peleistä löytyy tällä hetkellä Buzz, Farcry 2 ja kohtapuolin toivottavasti Resistance 2. Kaikkiin peleihin kelpaa satunnaisempikin peliseura, joten saa lisätä listalle. R2:ssa kiinnostaisi etenkin toimiva tiimipeli ja Jabran bt-headsettikin löytyy, joten sitä olisi kiva testata ihan kotimaanelävien kanssa.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Hellou hellou my yellow fellows.

Wilhower ilmottauttuu pappojen joukkoon.

Tällä hetkellä pelaan pääsääntösesti CoD: WaWia joten törmäillään tantereella. :)
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Morjens kaikille,

Eli 37v Helsingistä. Pääasiassa online aika menee vielä PC ajosimujen kanssa mut jokin aika sitten tuli PS3 hommattua ja NHL09. Sitä tulee aika tiiviisti pelailtua.

Räiskintä pelejä ei löydy vielä, tai no MGS4 on vieläkin muoveissa hyllyssä mut toi KZ2 vois olla ostamisen arvoinen. Tosin enemmän urheilupelit kiinnostanu yleensä.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Terveterve, Sansu nimellä mennään netissä. Teini-ikä loppuu vasta viikon päästä, mutta pääsin jo nyt mukaan joukkoon ikinuoreen :) Fifa 09, burnout paradise, rock band 2 ja midnight club los angeles on pelejä joita tulee verkossa pelailtua. Eli saa lisäillä kaverilistaan, jos siltä tuntuu.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

Moro vaan, vaarit!

Olen -78 syntynyt ikiteini, ~7 viikkoa vanhan tyttären isä ja punkkarikin vielä.
Online FPS pelejä on tullut hakattua aina QuakeWorldistä asti ja sieltä Counter-Striken ja Team Fortress 2:n kautta sohvaperunaksi PS3:n puikkoihin. Kyllä vanha viihtyy sohvalla parhaiten! :)
Killzone 2 on viihtynyt pleikkarissa jo reilun kuukauden putkeen ja Iltaisin/öisin on aikaa pelailla...
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

Yksi ilmoittautuu taas joukkoon mukaan. Reilu 30v pienen pojan isä joten pelailu jääny nyt vähemmälle. Eniten vielä viihtyy PC puolella ropeitten kimpussa, mutta tuli juuri hankittua ps3 niin sen kanssa aika tulee jatkossa varmaan kasvamaan.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

heipä hei.
täällä olis 28v pappa ja peli makuun kuuluu mm:
ajo / räiskintä pelit
tällä hetkellä pelaan RE 5 / pacific rift / army of two ja wipeout hd
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

Haudi hou!

-79 konsolikonkari ilmoittautuu mukaan. Kahden muksun isä ja aviomies. Peliaikaa on siis joutunut karsimaan "huippuvuosista" jonkin verran. Edelleen aika kaikki ruokainen pelien suhteen. Fantasiapelit ainoa tyylilaji joka ei oikein uppoo. Muut kylläkin. Urheilupelit lähellä sydäntä.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

Haudi hou!

-79 konsolikonkari ilmoittautuu mukaan. Kahden muksun isä ja aviomies. Peliaikaa on siis joutunut karsimaan "huippuvuosista" jonkin verran. Edelleen aika kaikki ruokainen pelien suhteen. Fantasiapelit ainoa tyylilaji joka ei oikein uppoo. Muut kylläkin. Urheilupelit lähellä sydäntä.

Jos kypsä peliseura kiinnostaa... Kannattaa rekisteröityä myös KonsoliFinPappojen erilliselle boardille osoitteessa: http://www.konsolifinpapat.net/pappapurkki/
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

Päivien päivää.

Meitsi olis kanssa kiinnostunut liittymään. Neljättä kymppiä kohti mennään, matkaa tosin on vielä vajaat 9 vuotta mutta tällä ajankululla eiköhän sekin sieltä kohta eteen tule.

Pelailen lähinnä MAGia ja Uncharted 2:sta ja yritän tasapainoilla plekan ja xboxin kanssa parhaani mukaan. Pleka ja MAG on kyllä ehkä hieman niskan päällä tällä hetkellä.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

Päivien päivää.

Meitsi olis kanssa kiinnostunut liittymään. Neljättä kymppiä kohti mennään, matkaa tosin on vielä vajaat 9 vuotta mutta tällä ajankululla eiköhän sekin sieltä kohta eteen tule.

Pelailen lähinnä MAGia ja Uncharted 2:sta ja yritän tasapainoilla plekan ja xboxin kanssa parhaani mukaan. Pleka ja MAG on kyllä ehkä hieman niskan päällä tällä hetkellä.

Rekkaa myös tonne pappojen omalle forumille jonka linkki allekirjoituksesta löytyy... Sieltä löytyy vielä enemmän ikäistäsi seuraa keskusteluille ja peleihin!
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

Terveppä terve,

Oon pappojen pappa, eli 47 vee, mutta silti aika innokas pelaaja. Koko syjsyn olen tahkonnut Killzone 2 niin tiuhaan, että muu pelaaminen on jäänyt pahasti. Mulla taitaa olla 400 h nettipeliä takana... Vielä se vaan tuntuu makialta.

Aloitin FPS hommat aika myöhään ja alunperin pelasin Gran Turismoa 1-5. Sitä ennen olin kait aika haka SegaRally 2:ssa silloin kun pelihallit vielä olivat olemassa. Taisin olla maailmanrankingilla sijalla 8 (paras länsimaalainen) autolla Lancia Stratos.

Elikkä KZ2 papat, nähdään taistelukentillä!

/P
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle

Oon pappojen pappa, eli 47 vee, mutta silti aika innokas pelaaja. Koko syjsyn olen tahkonnut Killzone 2 niin tiuhaan, että muu pelaaminen on jäänyt pahasti. Mulla taitaa olla 400 h nettipeliä takana... Vielä se vaan tuntuu makialta.

Papat ei juuri pelaile KooZetaa... Mut jos fiksu juttuseura ja mahdollinen tulevien peliesi peliseura kiinnostaa niin suunta K F Pappojen forumille tuolta mun allekirjoituksesta!
 
Ylös Bottom