Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
itse otan sen maalivahti peluutuksen vastaan haasteena, en sääntönä. Ja tuo sopimus juttu, vastasit itse omaan kysymykseesi; kun pelataan vain tod näk yksi kausi, niin miksi niitä vuosia edes tarvisi lyhennellä tai lisäillä?
Ja miksi on rajoitus max 3kpl vapaata pelaaja?? Toki käy mulle näinkin mutta olisi kiva kuulla perustelut. Kaikillahan on kuitenkin samat mahdollisuudet.
Kyllä on pyllystä kaikki tässäki liigassa jos ei mitkään säännöt tai muut Niko891 maistu niin ei muutaku oma liiga pystyyn vaan. Jollaan tapaa tässä olisi koitettava saada mahdollisimman reilu ja tasapuolinen liiga pystyyn mutta ilman minkään moisia rajotteita/sääntöjä ni mitä siitäkään sitte tulee? Alusta asti ollu muut positiivisella mielellä mutta äijjää nytte tuntus kaivertavan joku pahasti. Välttämättä tässä vaiheessa kun 2liigaa juuri kuopattu ja uutta liigaa pelattu 0peliä ni kaikki on jo **tuillaa. Pyysin teiltä mielipiteitä ni onko se avautumisen aika nyt tässä vaiheessa? Negatiivinen ilmapiirihän tässä oikeen luo suuret ja mahtavat odotukset liigan menestykselle. Sinunkaan ei ole pakko osallistua tähän jos et tahdo mut koitettas nyt mennä vaa näillä mitä nyt on ja päästä nauttimaan peleistä..
No nyt ei auta kun venailla että Janttu sattuu huudeille oli psn ollu päivällä mut eip o käyny tääl foorumilla. Mut malttia nyt vaan kaikki yksi priorideetti toimivaan liigaan! Ja sehän tässä on nyt ainut mihin pyritään! Kannun voittakoon joku huutokaupassa vaikkapa
Sopii mulle, elikkä jantulle edmonton ja mulle st.louis.Onkos meillä joku takaraja odotukselle? Ajattelin, vaan että olisi hyvä saada liiga käyntiin tulevaksi viikonlopuksi. Ja toinen kysymys olisi, että moneltako Jantun jälkeen puuttuu joukkuelista?
Ehdotan itse, että otat vaikka Jantun jälkeisen pelaajan listasta sijalla nro. 2 olevan joukkueen ja varaat sen Jantulle. Mielipiteitä? Saataisiin näin vaan liiga etenemään.
Mietin tänää töissä kovasti miksi en ottanu Canucksia vaan päädyin San Joseen viimeksihää homma ei lähteny toimimaa Canuckseil mut on sielä kuitenki paljo paremmat treidi kortit periaatteessa kuin San Josessa mutta josko tuo ny onnistuis sanjosella paremmin. Toki oon valmis Kaksinaama vielä vaihtamaa jengit päikseen