Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGML - The Great Mess League NHL13

Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Ja miksi on rajoitus max 3kpl vapaata pelaaja?? Toki käy mulle näinkin mutta olisi kiva kuulla perustelut. Kaikillahan on kuitenkin samat mahdollisuudet.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Huikeeta, varaus #26

Calgary Flames

Dallas Stars

Edmonton Oilers

Tampa Bay Lightning

Washington Capitals

Toronto Maple Leafs

New York Islanders

Florida Panthers

St. Louis Blues

Buffalo Sabres

Columbus Blue Jackets

Ottawa Senators

aevan sama.... :eek:
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

itse otan sen maalivahti peluutuksen vastaan haasteena, en sääntönä. Ja tuo sopimus juttu, vastasit itse omaan kysymykseesi; kun pelataan vain tod näk yksi kausi, niin miksi niitä vuosia edes tarvisi lyhennellä tai lisäillä?

Eipä sen puoleen tarvikkaan. Mutta en tätä "turhuutta" itse tuonut ensimmäistä kertaa esille vaan se esiintyi heti säännöissä. Miksi siis säännöstellä jotain millä ei ole mitään merkitystä. Tämä siis yleisesti henkilökohtaisena mielipiteenä ja vastauksena kysymykseen liigan kohdistuvista säännöistä. Siis säännöistä itse pelin (NHL 13) ulkopuolelta. Jollainen tämä maalivahti sääntö nyt on. Joka tapaukasessa turha tästä vääntää sen pidempään.

Toivottavasti päästään viikonlopun aikana jo aloittamaan pelit. Omaa varausvuoroa tässä odotetaan ja joukkuetta jännitetään.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Ja miksi on rajoitus max 3kpl vapaata pelaaja?? Toki käy mulle näinkin mutta olisi kiva kuulla perustelut. Kaikillahan on kuitenkin samat mahdollisuudet.

Noo ettei sieltä yks äijjä esim saaa 10parasta vaikkei käytännössä oo mahollista. Mutta 4syklissä kun viimosten pelaajien viimone tarjous sykli ni siinä syklissä saat vaikka 70kaveria hommaa..
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Kyllä on pyllystä kaikki tässäki liigassa jos ei mitkään säännöt tai muut Niko891 maistu niin ei muutaku oma liiga pystyyn vaan. Jollaan tapaa tässä olisi koitettava saada mahdollisimman reilu ja tasapuolinen liiga pystyyn mutta ilman minkään moisia rajotteita/sääntöjä ni mitä siitäkään sitte tulee? Alusta asti ollu muut positiivisella mielellä mutta äijjää nytte tuntus kaivertavan joku pahasti. Välttämättä tässä vaiheessa kun 2liigaa juuri kuopattu ja uutta liigaa pelattu 0peliä ni kaikki on jo **tuillaa. Pyysin teiltä mielipiteitä ni onko se avautumisen aika nyt tässä vaiheessa? Negatiivinen ilmapiirihän tässä oikeen luo suuret ja mahtavat odotukset liigan menestykselle. Sinunkaan ei ole pakko osallistua tähän jos et tahdo mut koitettas nyt mennä vaa näillä mitä nyt on ja päästä nauttimaan peleistä..
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Kyllä on pyllystä kaikki tässäki liigassa jos ei mitkään säännöt tai muut Niko891 maistu niin ei muutaku oma liiga pystyyn vaan. Jollaan tapaa tässä olisi koitettava saada mahdollisimman reilu ja tasapuolinen liiga pystyyn mutta ilman minkään moisia rajotteita/sääntöjä ni mitä siitäkään sitte tulee? Alusta asti ollu muut positiivisella mielellä mutta äijjää nytte tuntus kaivertavan joku pahasti. Välttämättä tässä vaiheessa kun 2liigaa juuri kuopattu ja uutta liigaa pelattu 0peliä ni kaikki on jo **tuillaa. Pyysin teiltä mielipiteitä ni onko se avautumisen aika nyt tässä vaiheessa? Negatiivinen ilmapiirihän tässä oikeen luo suuret ja mahtavat odotukset liigan menestykselle. Sinunkaan ei ole pakko osallistua tähän jos et tahdo mut koitettas nyt mennä vaa näillä mitä nyt on ja päästä nauttimaan peleistä..

Tarkoituksena ei ole ollut luoda negatiivista ilmapiiriä (sori jos jollekin näin käynyt) vaan esittää oma mielipide kun sitä on kysytty. Ja kuten aikaisemmissa viesteissä sanoin niin mennään näillä. Mukana ollaan täysillä kunhan ei ihan överiksi vedetä sääntöjä.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

No nyt ei auta kun venailla että Janttu sattuu huudeille oli psn ollu päivällä mut eip o käyny tääl foorumilla. Mut malttia nyt vaan kaikki yksi priorideetti toimivaan liigaan! Ja sehän tässä on nyt ainut mihin pyritään! Kannun voittakoon joku huutokaupassa vaikkapa :)

Onkos meillä joku takaraja odotukselle? Ajattelin, vaan että olisi hyvä saada liiga käyntiin tulevaksi viikonlopuksi. Ja toinen kysymys olisi, että moneltako Jantun jälkeen puuttuu joukkuelista?

Ehdotan itse, että otat vaikka Jantun jälkeisen pelaajan listasta sijalla nro. 2 olevan joukkueen ja varaat sen Jantulle. Mielipiteitä? Saataisiin näin vaan liiga etenemään.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Onkos meillä joku takaraja odotukselle? Ajattelin, vaan että olisi hyvä saada liiga käyntiin tulevaksi viikonlopuksi. Ja toinen kysymys olisi, että moneltako Jantun jälkeen puuttuu joukkuelista?

Ehdotan itse, että otat vaikka Jantun jälkeisen pelaajan listasta sijalla nro. 2 olevan joukkueen ja varaat sen Jantulle. Mielipiteitä? Saataisiin näin vaan liiga etenemään.
Sopii mulle, elikkä jantulle edmonton ja mulle st.louis.

Jos tämä siis sopii muille eikä janttua pian näy.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

No sekin nopeuttaa kummasti kun laitatte kaikki loput jo mulle listan tai ainaki 10seuraavaa ketkä ei o vielä laittan mutta ootetaa huomisee klo17asti ku tuun duunista. Laitan sille pleikkarilla vielä viestiä ni varmasti huomaa jos tulee online.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Mietin tänää töissä kovasti miksi en ottanu Canucksia vaan päädyin San Joseen viimeksihää homma ei lähteny toimimaa Canuckseil mut on sielä kuitenki paljo paremmat treidi kortit periaatteessa kuin San Josessa mutta josko tuo ny onnistuis sanjosella paremmin. Toki oon valmis Kaksinaama vielä vaihtamaa jengit päikseen :)

No sitten vaidetaan, ennen ku ehdin korkata kauden ;)
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Itselle kun napsahti tosiian varaus #27 niin ajattelin aktiivisesti pörrätä foorumilla, kun muuten vähän hankala tehdä tuo lista.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Ensinnäkään nämä liigat eivät ole kenellekään pakollisia, tänne ei tarvitse liittyä mikäli ehdot eivät miellytä. Toisekseen täytyisi olla tyytyväinen, että on ihmisiä kuten eepi jotka näkevät näin paljon vaivaa sen eteen, että pääsisimme pelaamaan hienoja pelejä hienossa seurassa. Kaikkia ei voi miellyttää kaikki, se on jo lähtökohtaisesti mahdotonta ja 30 äijää ei voi johtaa liigaa, vain yksi voi. Muuten mitään asiaa ei saa päätetyksi, jos kaikesta äänestetään ennen ensimmäistä peliä on kulunut kuukausi ja kaikilla on tappi otsassa. Joten jokainen miettii omalla kohdallaan haluaako näillä ehdoilla pelata vai ei, nyt on vielä hyvä aika hypätä kelkasta ennen kuin kiekko on tippunut mikäli ahdistaa.

Eiköhän nyt tehdä niin et laitetaan kiekko jäähän ja taistellaan voitoista, maineesta ja kunniasta niillä pelimerkeillä mitä on pöytään annettu. Unohdetaan huolet, murheet ja turhat toiveet, vedetään yhdessä hyvä ja reilu kausi kunnialla? Vai mitä äijät?

-Kaksinaama-
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Dodii Janttu laitto just viestiä että pleikkarissa hajonnu levyn lukija niinpä hypätään etiäpäin.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

19. Dreemus
20. makee678
21. opita81
22. stenis19
23. joza87
24. niko891
25. zordo psn: zordox

Siinä seuraavat koittakaaha nyt kyhätä niitä listoja ni saadaa liiga starttaamaa huomenna illalla (tänään).
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

1.Tampa Bay Lightning
2.Columbus Blue Jackets ;)
3.Toronto Maple Leafs
4.Dallas Stars
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Mun vuoro siis. Eilen lähettämäni listan mukaisesti minun joukkueeni on Tamba Bay Lightning. Oli listallani sijalla 4. Älkää kysykö miksi :)
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Seuraavana vuorossa stenis19. Tässähä päästää jo tänää peleille hyvällä tuurilla!
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Stars
Sabres
Predators
Senators
Oilers
Jets

Jos nyt oikein muistan niin nuo riittävät.
 
Ylös Bottom