Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko joltaa vielä liiga hakemukset tekemättä äskee 10kunta hyväksyin mutta kohta lähen kuppilaa.
Tuonpa oman mielipiteeni tähän asiaan joka on että että kaikki pelaamatta jäävät pelit simuloidaan vaikka niistä loukkaantumisia enemmän tuleekin, perusteluna että se on oikeuden mukaisin tapa koska silloin kaikkiin pelaamattomiin peleihin tulee tulos sattuman kautta esim. jos näyttäs siltä että montreal - chicago jäis pelaamatta niin en kyllä haluais et vastustaja pyörittelis mun botti pelaajat 10-0, vaan simuloinnin kautta.Onkos Eepi 1.syklin pelaamisen takaraja koska? Ja toinen kysymys mikä painaa ainakin omaa mieltä on, että onko takarajan lähestyessä ns. mahdollisuus pelata bottia vastaan? Simuotteluissa, vaan loukkaantuu paljon pelaajia yleensä. Tietysti paras olisi, jos ei tarvisisi botteja pelata eikä pelejä menisi simuun, vaan kaikki pelit menisi normaalisti itse pelattaen. Mutta kun on pitkä sarja, niin aina ei aikataulut kohtaa...
Tuonpa oman mielipiteeni tähän asiaan joka on että että kaikki pelaamatta jäävät pelit simuloidaan vaikka niistä loukkaantumisia enemmän tuleekin, perusteluna että se on oikeuden mukaisin tapa koska silloin kaikkiin pelaamattomiin peleihin tulee tulos sattuman kautta esim. jos näyttäs siltä että montreal - chicago jäis pelaamatta niin en kyllä haluais et vastustaja pyörittelis mun botti pelaajat 10-0, vaan simuloinnin kautta.
Kykeneekö Vancouver tänään jäille? Vai onko Sedin neitokaiset vielä liian tokkurassa lasillisesta valkoviiniä?
Kingseiltä puuttuu vielä Rangers. Tänä iltana olis aikaa pelata.
Rangers on firman pikkujouluis
Tää helmikuun puolivälihän on mitä parasta pikkujouluaikaa
Heip,.Anaheimin ensimmäinen osio pelattu,ja Pelithän meni Täydellisyyttä hipoen