Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGML - The Great Mess League NHL13

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Nashville illalla n. klo 18.00 eteenpäin pelivalmiudessa aina yöhön saakka. Colorado, Vancouver ja Pittsburgh pelit jäljellä.

Valu jos heti kuuden maissa pelataan ni käy, sitten alkaa tuo oikeiden pingviinien peli ni menee ilta sitä katsellessa..
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Jos jotaa kiinnostaa liittyä fantasy liigaan niin yhteyttä meikäläiseen! Siel ois Buffalo ja Malkinin noita vapaana. 4päivän syklit liigassa! Tilastot tais olla 5-8-1 täl hetkel jos en väärin muista.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Chicago alkaa pikku hiljaa toipumaan viikonlopun riennoista! pelejä tais olla viä columbus, winnibeg ja colorado! huomenna ja keskiviikkona ainakin vapaata melkolailla klo 15 jälkeen, ilmotelkaa jos kerkeette mut koitan kyl olla linjoilla ja kattella näkyykö pelivastusta!
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Montreal olisi huomenna n.19.30 kaukalon laidalla ja muistaakseni olis Toronto,Boston ja Ottava kohtaamatta jos vaikka arvon pelurit pääsisi myös paikalle niin saisi jakson huomenna valmiiksi.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Bostonille käy tänää kaikki muut ajat enne tota 19.30 ....19.45 alkaa harkat ja sieltä suoraa yöksi töihin.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Ilmoitan vain, että jos paikka aukeaa jostain joukkueesta niin voin ottaa GM:n vastuun.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Montreal olisi huomenna n.19.30 kaukalon laidalla ja muistaakseni olis Toronto,Boston ja Ottava kohtaamatta jos vaikka arvon pelurit pääsisi myös paikalle niin saisi jakson huomenna valmiiksi.

Toronto tänään klo20.00--> kaukalossa.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Haluaisin kysyä porukan mielipidettä yhdestä asiasta:

Lähetin siis syklin alussa, noin päivän jälkeen, vaihtopyynnön Edmonton Oilersin GM:lle AndreM1Fin:lle, jossa minulle tulisi J. Eberle, hänelle J. Carter. Vastausta ei kuulunut moneen päivään, kunnes nyt näin että vaihto on hyväksytty. Liigan tapahtumista olin jo aiemmin huomannut kuitenkin että Eberlellä 33ottelun loukkaantuminen. Silloin kun siis vaihtotarjoukseni lähetin, ei Eberlellä ollut loukkaantumista. En nyt haluaisi syyllistää ketään, mutta eikös tuo ole aika reilun hengen vastaista. Ei siinä mitään, Eberle hyvä pelaaja, mutta 33 ottelua ehkä hieman liikaa.

Kaippa omaa tyhmyyttäni lähetin oman tarjoukseni jo syklin alussa, ja tietenkin huonoa tuuria Edmontonin GM:llä Eberlen loukkaantumisen kanssa, mutta voikos tuota jotenkin peruuttaa ja onko se myös oikeutettua. Haluaisin myös kuulla AndreM1Fin:in kommentit asiasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Ei siinä mitään erikoista, eepi ei vain hyväksy kauppaa ja sillä selvä :)
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Colorado olisi vielä pelaamaatta. Ilmottele täällä yv:llä tai psn:n puolelle, koska oot paikalla. Psn-puolella mielellään ainakin päivää ennen, koska niitä viestejä ei nää kuin pleikan käynnistämällä.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Haluaisin kysyä porukan mielipidettä yhdestä asiasta:

Lähetin siis syklin alussa, noin päivän jälkeen, vaihtopyynnön Edmonton Oilersin GM:lle AndreM1Fin:lle, jossa minulle tulisi J. Eberle, hänelle J. Carter. Vastausta ei kuulunut moneen päivään, kunnes nyt näin että vaihto on hyväksytty. Liigan tapahtumista olin jo aiemmin huomannut kuitenkin että Eberlellä 33ottelun loukkaantuminen. Silloin kun siis vaihtotarjoukseni lähetin, ei Eberlellä ollut loukkaantumista. En nyt haluaisi syyllistää ketään, mutta eikös tuo ole aika reilun hengen vastaista. Ei siinä mitään, Eberle hyvä pelaaja, mutta 33 ottelua ehkä hieman liikaa.

Kaippa omaa tyhmyyttäni lähetin oman tarjoukseni jo syklin alussa, ja tietenkin huonoa tuuria Edmontonin GM:llä Eberlen loukkaantumisen kanssa, mutta voikos tuota jotenkin peruuttaa ja onko se myös oikeutettua. Haluaisin myös kuulla AndreM1Fin:in kommentit asiasta.

Juu kyllähää tuo on niin paska säkä molemmille että eilennä jo sitä kattelin mutta tässä tapauksessa hylkyyn lähtisin itekkin ja hylkään sen vaihdon. Muutenkin suosittelisin kaikille että sopikaa vaihdot valmiiksi ja tehkää ne vasta kun olette omat pelit syklistä pelanneet niin ei sitten tule ikäviä loukkaantumis tapauksia. Koska yleensä komissaarina hyväksyn vaihdot heti kun ne näen ja totean ne järkeviksi molempien kannalta.. Ja taisi olla EDM ensimmäisiä pelejä kun loukkaantuminen tapahtui meikäläistä vastaan =(

- Komitsaari -
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Toronto tänään klo20.00--> kaukalossa.
Olin vissiin just kerennyt häippästä kun näin tämän viestin vasta nyt. Yritetään huomenna uudestaan eli tulen varmaan siinä 19 aikoihin linjoille ja ainakin pari tuntia oon paikalla jos nyt sitten onnistuisi.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Olin vissiin just kerennyt häippästä kun näin tämän viestin vasta nyt. Yritetään huomenna uudestaan eli tulen varmaan siinä 19 aikoihin linjoille ja ainakin pari tuntia oon paikalla jos nyt sitten onnistuisi.

Jeps, olin 4 minuuttia myöhässä.

Tänään olen taas linjoilla n. klo 20--->
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Zordo liigan omalla foorumilla on erillinen ketju ottelusyklien kuittaukselle...
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Columbus ja colorado olis viä chicagolla kohdattavana. Chicago koittaa tänäänkin hillua linjoilla aina klo 23 asti välillä tarttee kyl käydä tuulettumas mut columbus ja colorado laittakaa viestii minkä aikaa sopis pelata!
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Hoi täällä tylsistynyt komissaari vailla pelejä, niinkuin jotkut toisetkin tylsistyneet keitä muut pelimuodot eivät enää kiinnosta suunnittelevat lisäliigaa :D Jos sinuu kiinnostaa lähtee mukaan normijengit. arvotaan varausjärjestykset niinkuin TGML 1viiko syklit <-- kerkee varmasti pelata vaikka onkin 2-3liigassa. Jos kiinnostaa niin meikäläiseenhää voipi ottaa yhteyttä, uusia naamojakin otetaan mukaan! Pyöräytetään sitte ketjua tänne jos löytyy se 20nimeä parissa päivässä niin tietää että oisi vielä kysyntää yhdelle liigalle.. Ehdot vanhat tutut et ole luovuttanut aikaisemmista liigoista etkä perseillyt niissä niin olet tervetullut! Toki muistutetaan siitä että jos mukaan lähdet hoidat jokasessa liigassa hommat kunnolla!

- Komitsaari -
 
Ylös Bottom