Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Löytyykös tää liiga jo PS:ltä?? Jos löytyy niin millä nimellä?
Elikkä Dreemuksen jälkee on makee678 eipäs hoppuilla!!
sori jos olen ihan ulapalla, mutra eikös tämä makee678 viime sivulla postannu joukkuelistansa.
Kaksinaamankaa olla 2päivää vai jopa 3päivää hierottu kauppoja niin tultu loppu tulokseen että se hyppää SanJosen puikkoihi ja meikä Vancouverin niin ei tarvi sitte ekan syklin aikana koko jengiä vaihtaa.. Toivottavasti kukaan ei mieltä pahoita mutta kun ei o liiga alkan viel ni helpompi kun hypätää toisten logojen alle eikä tosiaa treidata kaikkia pelaajia
Toisin sanoen ainoastaan geeämmät oli treidilistalla, eli kenkää tuli ennen ku kausi edes alkoi...
Toisin sanoen ainoastaan geeämmät oli treidilistalla, eli kenkää tuli ennen ku kausi edes alkoi...
Toivottavasti kauden sai aloittaa, kun jengeillä gm:t kuitenkin.
Pelionnea kaikille!
Kauden isoin kauppa ainakin toistaseks Voi olla paha ylittää!
Eihän sitä eilenkää saanu alottaa ni miks ois tänää saanu? Sanktioita sikariportaassa hutikka päissää illalla mietitään siis. Ja ainoastaan sulle.
No prkl mulla mennyt aivan ohi tuo. Ottelun tuotto lahjoitetaan Mess leaguen managereiden alkoholiongelmien hoitoon kauden jälkeen...
Noniin sen verran keskeytän, että sivulta 6 löytyy tuo minun listani, sabres näyttäisi osuvan.