Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Conduit

Vastaus: The Conduit

Tämä on ihan surkea! Täyttä sekundaa! Älkää menkö halpaan, jättäkää ostamatta! Jos kotoa löytyy kunnon viihdelaitteet niin tästä ei varmasti ole mitään iloa!

Ulkonäkö on varsin tyylikäs mutta sisältö ei ole ollenkaan samalla tasolla. Johto on nimittäin vain noin 10 sentin pituinen ja ääntä kuuluu hädin tuskin nimeksi! Kannettavissa laitteissa kuten DS, PSP ja jopa musiikkikännykät on jo parempi ja tehokkaampi äänentoisto kuin tässä ja äänenlaadussakaan ei ole mitään kehumista.

Play.comin The Conduit-kaiutinpallo siis. Aika turha kylkiäinen kaiken kaikkiaan. :rolleyes:

i agree mulla on tuo sama laitoin heti dsihin kiinni..ei siitä lähtenyt tarpeeksi ääntä max volumella :mad:
 
Vastaus: The Conduit

Vai luotatko Gerstmanniin enemmän kuin omaan mielipiteeseesi?

Yleisesti ottaen olen havainnut olevani Jeff Gerstmannin kanssa lähes täysin samaa mieltä pelistä kuin pelistä. Esimerkiksi miehen arvio Bionic Commandosta on juuri sellainen kuin mitä olisin itsekin voinut kirjoittaa.

---

The Conduit laskeutui eilen Jyväskylän GameStoppiin ja maksoin omastani 64,90e. Olen siis ainakin tukenut kolmannen osapuolen pelijulkaisijoita Wiillä omalla lompakollani. Omia ajatuksiani kerron sitten, kun kerkeän pelin korkkaamaan.
 
Vastaus: The Conduit

Nettipeliä pelasin kerran vain testatakseni (tosin jatkan kun peli läpi) ja Ranskalaisia ja Saksalaisia vastaan yhteydet toimi ihan hyvin.

Itse pyörin lähinnä Livegamersissa niin täytyy tulla tänne etsimään peliseuraa The Conduitiin. Haluaisiko joku koota listan pelaajista numeroineen niin saisi siitä noileasti pelaajia omalle listalleen? jos löytyy tarpeeksi niin klaanimatsi voisi myös onnistua?

EDIT: FelisLeo
Wii Friend Codes:
1. Battalion Wars 2: 390 992 188 137
2. Conduit: 1290-6428-4007
3. Dr. Mario & Germ Busters: 1658 3212 1154
4. Endless Ocean: 4909 9603 2912
5. Mario Kart Wii: 2750 3019 4724
6. Onslaught: 4256 9172 1916
7. Super Smash Bros. Brawl: 4167 6369 1739

EDIT2:
Tuo moninpelin lagi näkyy joskus naurettavana bullet lagina: ammuin vastustajan naamaan lippaallisen MP5-pyssystä ja kun latausanimaationi oli lopussa tuli ruutuun teksti, että olen saanut tapon. Myös glitchejä tuntuu jengi löytäneen, koskapa ainakin kahdesti vihu loikki seinän LÄPI suojaan tulitukseltani.

Itse moninpeli voisi olla ihan jees isommalla porukalla, mutta yksin se on aika yksitoikkoista... joten kertoilkaa vain numeroitanne niin pelaillaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Conduit

Nyt kun nettiongelmat on ratkottu reitittimen palomuuriasetuksista yritys-erehdys-menetelmällä, pelit tuntuvat pyörivän oikein hyvin. Bugeihin en ole törmännyt (paitsi satunnaisesti spawnaus ei onnistu ensimmäisellä yrittämällä), eikä lagiakaan esiinny. Kalifornia Jani osui ainakin yhteen peliin, Wii Speak kuului olevan päällä, taisi olla telkkarin ääniä? :D Jonkin verran kuului epäselvää taustamelua, laite vaikuttaisi ottavan aika herkästi sivuääniä mukaan. Itsellä ei Speakia ainakaan toistaiseksi ole.

Selkäänhän noissa matseissa tulee aika tehokkaasti, täytyisi varmaan malttaa palata vielä yksinpelin pariin.
 
Vastaus: The Conduit

Nyt kun nettiongelmat on ratkottu reitittimen palomuuriasetuksista yritys-erehdys-menetelmällä, pelit tuntuvat pyörivän oikein hyvin. Bugeihin en ole törmännyt (paitsi satunnaisesti spawnaus ei onnistu ensimmäisellä yrittämällä), eikä lagiakaan esiinny. Kalifornia Jani osui ainakin yhteen peliin, Wii Speak kuului olevan päällä, taisi olla telkkarin ääniä? :D Jonkin verran kuului epäselvää taustamelua, laite vaikuttaisi ottavan aika herkästi sivuääniä mukaan. Itsellä ei Speakia ainakaan toistaiseksi ole.

Selkäänhän noissa matseissa tulee aika tehokkaasti, täytyisi varmaan malttaa palata vielä yksinpelin pariin.

wii speakin sensitivy oli aika suurella (max) laitanpa pienemmälle tässä seuraavissa matseissa....ja ne tuli youtubesta ne puheen äänet kaikki, läppäri oli siinä aika lähellä...sanoin se mäkin jotain siinä että jäitpä viimeiseksi siinä 10 pelaajan free 4 all matsissa :) ...pidän matchmakingistä todella paljon voi joinata keskeneräisiin peleihinkin jos pelaajia puuttuuu kuten tässä liityin myös

joitakin voi potuttaa että pelissä voi painata tähtäyksen z-nappulalla kohteeseen myös moninpelissä mutta siinäkin pitää täysillä headshotteja yrittää että osuu...minusta tämä toimii hyvin wii-pelissä
 
Vastaus: The Conduit

Hienossa pallokajarissa ei ole mitään vikaa, itse peli on kyllä huono. Grafiikka on ainakin komponenttikaapelilla ja littunäytöllä älyttömän teräväreunaista ja näyttääkin parhaimmalta, kun maisema sumenee ladattaessa asetta. Samat huoneet toistuvat jo toisessa kentässä. Viholliset ovat aivottomia apinoita, jotka muutaman panoksen ammuttuaan ryntäävät päin. Meleelyönnin jälkeen crosshair lennähtää hevon perseeseen ja kestää hetki palauttaa se takaisin. Kääntyminen on kuin tarrapaperia siirappipurkissa - edes sensitivyn nostaminen ei auttanut tahmaan hitaaseen käännökseen. Ruma ja tylsä putkijuoksu :cool:
 
Vastaus: The Conduit

Hienossa pallokajarissa ei ole mitään vikaa, itse peli on kyllä huono. Grafiikka on ainakin komponenttikaapelilla ja littunäytöllä älyttömän teräväreunaista ja näyttääkin parhaimmalta, kun maisema sumenee ladattaessa asetta. Samat huoneet toistuvat jo toisessa kentässä. Viholliset ovat aivottomia apinoita, jotka muutaman panoksen ammuttuaan ryntäävät päin. Meleelyönnin jälkeen crosshair lennähtää hevon perseeseen ja kestää hetki palauttaa se takaisin. Kääntyminen on kuin tarrapaperia siirappipurkissa - edes sensitivyn nostaminen ei auttanut tahmaan hitaaseen käännökseen. Ruma ja tylsä putkijuoksu :cool:

joissakin telkkareissa ei wiin pelit näytä hyviltä komponenttikaapeleillakaan ...pelaa sitä moninpeliä seuraavaksi ja laita seuraavalla läpipeluukerralla vaikeustasoa ylemmäksi AI parantuu vihollisilla heti...pelissä on myös nappi 180 asteen käännöksiin ;)
 
Vastaus: The Conduit

Grafiikka on ainakin komponenttikaapelilla ja littunäytöllä älyttömän teräväreunaista ja näyttääkin parhaimmalta, kun maisema sumenee ladattaessa asetta.

Itsekin olen pelannut kohta kaksi vuotta isolla laajakuvatöllöllä HD-pelejä tyyliin Gears of War ja Fallout 3 niin kyllähän The Conduit niiden rinnalla kalpenee. Wiissä nyt vain ei ole yhtä paljon tehoja kuin HD-konsoleissa niin ajan kanssa silmä tottuu taas hieman rosoisempaan ja sahalaidat osaa antaa anteeksi. Wiiltähän ei kannatakaan hakea silmäkarkkia, vaan muista konsoleista poikkeavaa pelikokemusta. Tässä tehtävässä The Conduit onnistuu hienosti.
 
Vastaus: The Conduit

Wiiltähän ei kannatakaan hakea silmäkarkkia, vaan muista konsoleista poikkeavaa pelikokemusta. Tässä tehtävässä The Conduit onnistuu hienosti.

Millä kriteereillä, koska se ohjaus tosiaan toimii hyvin, mutta yksinpeli on täysi paska? Tekoälyttömien ja täysin mielikuvituksettomasti suunniteltujen vihollisten hurjaan spawnaamiseen perustuva putkiräiskintä. ASE-pallo on naurettava! Etsitään näkymättömiä nappeja ja miinoja! Kentät ovat suurimmaksi osan aihan halvatun rumia tunneleita. Vihollisissa on kohtalaisesti yksityiskohtia ja efektejä, mutta niissäkään ei ole mitään tyyliä. Missään ei oikeastaan ole mitään tyyliä, vaan kaikkialla törmää suorastaan silmille hyppivään tyylitajuttomuuteen ja mielikuvituksettomuuteen. Juoni ja dialogi on peliksikin täyttä kakkaa. Moninpeli on kohtalaisesti toimivaa perusräiskintää, mutta kuin vuosien takaa.

High Voltage on tämän pelin perusteella joukko kädettömiä törppöjä, joilla on suuri suu.
 
Vastaus: The Conduit

Millä kriteereillä, koska se ohjaus tosiaan toimii hyvin, mutta yksinpeli on täysi paska?

OK. Minulla on toistaiseksi ollut oikein mukavaa. Pelaan yhden tehtävän ja sitten moninpeliä; seuraava tehtävä ja moninpeliä jne. Näin pysyy meno tuoreena.
 
Vastaus: The Conduit

OK. Minulla on toistaiseksi ollut oikein mukavaa. Pelaan yhden tehtävän ja sitten moninpeliä; seuraava tehtävä ja moninpeliä jne. Näin pysyy meno tuoreena.

Juurikin näin. Conduit, kuten hyvin monet Wii-pelit, eivät vain yksinkertaisesti uppoa kaikkiin. Minulle Conduit on toistaiseksi ollut yksi kesän parhaita peliostoksia, harmi ettei Hexille. Tosin nuo valituksenaiheet pistävät miettimään, miksi Hex ylipäätänsä on pelin ostanut... nämä "puutteet" olivat kuitenkin etukäteen aika tarkkaan tiedossa.
 
Vastaus: The Conduit

ei todellakaan ole ollut mielikuvitusta kelläkään kun mr.ford on nickinä, tosin 8 merkin raja on tyhmä....törmäsin eilen yöllä pelatessani yhteen hakkeriin ei voinut tappaa ollenkaan ja se vaan tappoi kaikkia oli silläki hauskaa :mad: itsekin omistan usb geckon ja olen käyttänyt joitakin koodeja muissa peleissä mutta en ikinä onlinessa ja en varmaan ikinä käytä conduitissa, tosin on tyhmää jättää jokin debug moninpeli tila valmiiseen peliin tämä ja lan peli on piilotettuna peliin jos osaa vaan vaihtaa jonkin tekstin pelissä toiseksi :rolleyes: toivotaan että en ikinä saa bännejä wifistä koska olen käyttänyt geckoa, mutta en ikinä onlinessa.....

nyt pelaamaan 19:00 pelit pystyyn joinaan kaikkien peleihin jotka ovat kavereina mieluiten free 4 all tai team objectivea voisi pelata, lisätkää xbox gamertag Kalifornia Jani jos team objectivessa haluaa puhua ;)

wiin parasta online räiskintää ehdottomasti moninpelille 9,5 ja yksinpeli 7...paska juoni mutta hienot viholliset, joilla ei ole kyllä AI kohallaan pienillä vaikeustasoilla, mutta mitä sitä turhaan valittaa seuraavassa conduitissa odotan että lisäisivät ajoneuvoja, jotkin mönkijät olisivat kivoja ja jättäisivät hakkerit pois pelistä tällä kertaa ja lisää alien aseita ne olivat hienoja jo tässä hienot lataus äänet wiimotesta kuuluu
 
Vastaus: The Conduit

Ei... pelisessio pitää sopia riittävän kauas niin sen kerkeää integroimaan muuhun ohjelmaan. Olen tällä hetkellä Livessä kavereiden kanssa Gears of War 2:n parissa jenkkejä nöyryyttämässä.


gears of war pelit itsellänikin tullut hankittua viime tammikuussa ja yhteensä huimaavat 100 gamerscorea niistä(todella vähän), olen enemmän pitänyt halo 3:sta 1350 gamerscorea halosta noin 20 peliä boksilla viime jouluna hankin boksin wiin huonon pelivuoden takia :D en kuitenkaan ole niin vakuuttunut muista konsoleista tuntuu koko ajan että microsoft ja sony kopiovat nintendolta kaikki ideat, kuten nyt liikkeentunnistusteknologiat. wiille löytyy pelejä vaikka muille jakaa :) en nyt tarkkaa määrää muista wiin peleistä, mutta lähemmäs 100 pelilevyllistä joista löytyy huonoja pelejä kans, conduit ei ainakaan huono peli ole, play.comista olen ostanut melkein kaikki pelini....
 
Vastaus: The Conduit

Juurikin näin. Conduit, kuten hyvin monet Wii-pelit, eivät vain yksinkertaisesti uppoa kaikkiin. Minulle Conduit on toistaiseksi ollut yksi kesän parhaita peliostoksia, harmi ettei Hexille. Tosin nuo valituksenaiheet pistävät miettimään, miksi Hex ylipäätänsä on pelin ostanut... nämä "puutteet" olivat kuitenkin etukäteen aika tarkkaan tiedossa.

Olihan se jo ennen julkaisupäivää selvillä, että pelissä oli ongelmia, mutta en silti näin kauttaaltaan onnetonta räpellystä odottanut.

En ole samaa mieltä, että Conduit olisi niitä pelejä, jossa olisi erityistä "wiimäisyyttä", josta pitää tai ei sen mukaan miten "wiimäiset" pelit uppoavat. Niitä ovat esim. Sportit ja Excite-kaahailut, ei tusina-fps. Kun kerran kaikki ovat sitä mieltä, että Wiimote-ohjaus toimii hyvin Conduitissa, niin itse peliä voidaan verrata genren peleihin yleensä. Sitä vertailua Conduit ei kestä millään mittarilla.

Vaikka vänkäänkin omaa totuuttani, niin hieno homma, että peli toimii sinulle.
 
Vastaus: The Conduit

itse peliä voidaan verrata genren peleihin yleensä. Sitä vertailua Conduit ei kestä millään mittarilla.

Ei toki. Toivottavasti et odottanutkaan pelaavasi nyt vihdoinkin Haloa, Battlefieldiä tai Call of Dutya Wiillä?
 
Vastaus: The Conduit

The Conduit myi jenkeissä 9 päivän aikana reilut 71 000 kappaletta, tämän kuun jälkeen tietää enemmänkin missä mennään. Tai sitten ei, jos myy hitaasti mutta varmasti.
 
Vastaus: The Conduit

Kokeilin toistamiseen The Conduittia, yksinpeli tuntui pikkuisen maukkaammalta kuin ensiyrittämällä, mutta ei se vieläkään napannut, pelkästään rynnimällä pääsin helposti eteenpäin aivoja rasittamatta. Moninpeliä pelailin myös yhden matsin (lipunryöstö tai tappojen määrä voittokriteerinä), toimi sikäli hauskasti että hävisimme tapot, mutta lippujen määrässä voitimme 4-0 ja kone laski voittajaksi. Vaihteeksi näinkin, luulin jo että takkiin tuli kun jäi se viides lippu hakematta. Voittoehdoissa olikin sitten että jos tapporaja ei täyty, eniten lippuja hakenut voittaa.

Mutta ei tätä pelaa kun satunnaisia kertoja. The Conduitin moninpeliä olen pelannut 3-4 kertaa, ja vähän myöhemmin ilmestynyttä BF1943:sta jo useita tunteja. En minäkään Gears of Warien moninpeliä ole hyvänä pitänyt ja Halo3:sen moninpelistä en pitänyt, lieneekö sitten minulla scifi-moninpelikammoa. Mutta löytyyhän aina Cod4, Wow ja BF2 noin vain muutamia mainitakseni.
 
Ylös Bottom