Ei ollut Devil in Me mielestäni oikein mistään kotoisin. Peliä oli muutettu pelillisempään suuntaan, mutta ne pelilliset osuudet oli aika turhia, ei nämä pelit kaipaa mitään tasoloikintaa, varsinkin kun kontrollit eivät ole kummoiset.
Hahmot oli sen verran yhdentekeviä että tapatin tarkoituksella jokaisen, oli ihan hauskaa pelata välillä tuollakin tyylillä näitä pelejä.
Samaa mieltä. Kaikki Supermassiven pelit pelattu ja Devil in me oli selkeästi huonoin. Pelissä oli pahoja laadullisia puutteita liittyen animointiin ja tekstityksiin. Juoni oli alkuun mielenkiintoinen, mutta edetessä lässähti todella pahasti ja loppuratkaisu olikin sitten huonoin ja ennalta-arvattavin mitä olen missään pelissä ikinä nähnyt. Ja lisäksi, jos ankkurin heittää toista päin, voiko se upota rintakehään? Pelissä oli muutenkin koko ajan niin paljon epäloogisuuksia, että tuli mieleen että pidetäänkö tässä pelaajaa aivan idioottina. Plussat siitä, että tällä kertaa pelissä ei ollut yliluonnollisuuksia, paitsi sellaisia että hetki sitten talon katolla ollut murhaaja on sekunnin päästä maassa jahtaamassa sinua.
Kaiken kaikkiaan, harmittaa koska odotukset olivat isot. Mutta nyt 1/5
Edit: lisäyksiä tekstiin
Vielä pari juttua tuli mieleen. Yksi hahmoistani kuoli siten, että piti valita hide/run. Tämän jälkeen ei tullut mitään quick-timea vaan hahmo kuoli kun tein pelin mielestä väärän valinnan. Ei näin.
Yhdessä ratkaisevassa kohdassa ruutuun ilmestyi yhtäkkiä neliö. Eli siinä kohtaa pitäisi nopeasti painaa neliö-nappia. Ainoo vaan, että se ilmestyi jo valmiiksi punaisena eli pelin mielestä en ollut ehtinyt reagoida. Ei näin.
Pelin loppuratkaisu oli kyhätty hirveessä kiireessä. Oli varmaan ideat loppuneet kesken ja päädyttiin kusemaan juosten. Pelissä oli jo sitä ennen ollut pahoja epäloogisuuksia ja jos tarinankerronta oli ontunut tähän asti, niin lopussa se rampautuu kokonaan.
Toivon todellakin, että Supermassive Games nousee vielä tästä.