Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ehkä niitten tasoo oli laskettu pienentääkseen jo liian suurta kokoa (demon siis)Tuomas sanoi:Tekstuurit ovat muuten kokoversiossa terävämmät.Hautakivien teksteistä sai nyt selvää ja darkness mörri näytti jotankin selkeämmältä
Viper7 sanoi:Muuten ihan hyvältä vaikutti ja darkness voimat ehdottomasti vakuuttivat. Mutten usko että täys hintaisena tätä peliä tule ostamaan, fps pelejä kun en kamalasti hanki pienen elinikänsä takia.
Katolla on reikä, josta pääsee lonkerolla sisälle avaamaan oven. Valo ja luodit aiheuttavat lonkeron vetäytymisen.Rane^ sanoi:Tartteisin apua. Homman nimi on miten pääsen eteenpäin kun mennään kaupungista Hills -nimiseen paikkaan, huone jossa on tukittu oviaukko? Olen yrittänyt jatkaa siitä eteenpäin the darkness-lonkerolla mutta se vetäytyy aina takaisin. Joku kikka mitä pitää käyttää? Kiitos jo etukäteen...
Paolo sanoi:Katolla on reikä, josta pääsee lonkerolla sisälle avaamaan oven. Valo ja luodit aiheuttavat lonkeron vetäytymisen.
Rane^ sanoi:Nyt ei puhuta samasta paikasta. Hills on jälkeenpäin... Esteenä on jonkin sortin kello tjms...
Ah aivan. Itelläkin meni tuossa kohdassa tovi kummastellessa. "Piiskalonkerolla" voi siis tosiaan siirtää esineitä pitämällä nappia pohjassa.Rane^ sanoi:Nyt ei puhuta samasta paikasta. Hills on jälkeenpäin... Esteenä on jonkin sortin kello tjms...
Crono sanoi:Pelasin pelin juuri läpi... Päivässä... Näin tuli kulutettua kesäloman eka päivä.. no olis sen huonomminkin voinut ehkä käyttää..
Asiaan. Luullakseni olet nyt siellä "helvetissä" jossa germaanit ja britit sotivat toisiaan vastaan. Kellon saa siirrettyä kulkuaukon edestä sillä Darkness voimalla, jolla voi heitellä ihmisiä, esineitä yms. Pelin tuossa vaiheessa kyseinen kyky pitäisi jo olla saatavilla.
SamTheMan sanoi:Tuli vaan mieleen, että pitäisiköhän joskus hommata Darkness PS3:sellekin? Pelasin tuossa viikonloppuna läpi Xbox360 -version ja hauskaa oli (pelin satunnaista kaatuilua lukuunottamatta)...