Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness

Vastaus: The Darkness

Siinä on kolme sceneä. Eka oli se autolla ajo mitä ollaan nähty videoissakin. Toka oli se piha-alue mikä muistuttaa vähän Gears of Waria asettelultaan. Kolmatta en ole vielä kokeillut.
 
Vastaus: The Darkness

Pibe sanoi:
Siinä on kolme sceneä. Eka oli se autolla ajo mitä ollaan nähty videoissakin. Toka oli se piha-alue mikä muistuttaa vähän Gears of Waria asettelultaan. Kolmatta en ole vielä kokeillut.
Ah, justiinsa. Se pelin aloittava autoajelu oli kyllä kökköydessään hämmentävä, onneksi oli nopeasti ohi. :)
 
Vastaus: The Darkness

Itse olen nyt kuluttanut demon ääressä hyvän aikaa. Ainakin PS3 versio näyttää oikein hyvältä. Pelin idea ei sen sijaan oikein innostanut itseäni. Lonkerot oli ihan hauskoja, mutta kokemus niiden osalta jäi pettymykseksi.

Yhdellä lonkerolla pääsi seiniä pitkin liikkumaan, mutta raja tuli äkkiä vastaan. Toisella lonkerolla voisi liikuttaa esim. autoa, ja ajattelin mennä katon päälle käyttäen autoa alustana. Tämäkin epäonnistui, sillä autoa oli tavattoman kömpelö siirellä. Eniten harmistusta tuottivat kuitenkin valot. Niitä oli melkein joka paikassa ja ne täytyi rikkoa voimia käyttääkseen.

Hyvääkin oli, mutta demo ei vakuuttanut sillä tavalla, että peliä olisin ostamassa.
 
Vastaus: The Darkness

Paolo sanoi:
En tiedä mitä demossa on, mutta tuo koko peli on melkoisen komeaa katseltavaa... :O
Nimim. "Minä joka pyörin tuntikausia pelkästään metroasemalla ihastelemassa yksityiskohtien kukintaa..." :D

heh, juuri tuli kokoversio postilaatikosta.XO:lla foorumeilla peli on kyllä kerännyt paljon kehuja:confused: Iltaan asti pitäisi vielä malttaa,yksityiskohdat kiinnostavat itseäkin siinä määrin että varmasti tulee tovi jos toinenkin vietettyä pelkästään katselemalla.
 
Vastaus: The Darkness

M!!k@ sanoi:
Tuntee olevansa PAHA
helvetin näyttävää menoa !!

Aseen piippu käryää ja olen onnellinen.

Helvetin hieno peli Luultavasti tänään aloitettava jo uusiksi. Suosittelen kaikille täysin.

Poro24 sanoi:
Hienoja hetkiä on peli tarjonnut tähän mennessä, ja tykitys senkuin jatkuu! Jospa saisi läpi tänään...


Creepyshow sanoi:
Täytyy myöntää että kyllä on niin uskomaton peli että huh huh!


Otinpa random positiivisia kommentteja pelistä tuolta XO:lla puolelta,spoilaamatta kuitenkaan mitään.
 
Vastaus: The Darkness

TJS sanoi:
Olikohan se 1up joka lätkäisi jotain 9 ja osia olevan arvosanan. Pelissä tuskin sinällään on mitään vikaa, tuon tyyppinen räskintä ei vaan vetoa minuun.
No se on kyllä aivan liian iso arvosana. Enintään antaisin 8-:n, ja se kertoo jotain että pidän yleensä eniten räiskintäpeleistä. Ja vähä mua häiritti myös ne täydelliset ääriviivat omaavat varjot, vaikka valoja olis ollu joka puolella...
 
Vastaus: The Darkness

Tylyä porukkaa :D Gamespot antoi pelille 8.5.Itse olen tosiaan odottanu tätä peliä siitä asti kun siitä ensi kerran kuulin,joten voi olla että tosiaan en virheitä halua huomata.
 
Vastaus: The Darkness

Jestas. Aivan turha runsaan Gigan imutus. Jos kauniista graffiteista sun muista annetaan pisteitä, niin annan 9+. Jos taas pelin kiinnostavuudesta tai demosta, korkeintaan 7. Ei sitten nappaa yhtään, dialogi on vihuilla yhtä kökköä ainakin, ja ei tämä nyt muutenkaan sytytä. Laitetaan siihen sarjaan mitä en pelaisi edes ilmaiseksi.
 
Vastaus: The Darkness

Voi tanan hurrit:mad: Suomesta kyllä PS3-versiota jo saa tänään, mutta ei CDON ole vielä saanut ja peli on sieltä ennakkotilauksessa. CDON on muuten loistava liike, mutta se on ruotsissa:p Ei millään pahalla ruotsalaisia kohtaan, jos täällä teitä on:cool: Sapettaa vaan, kun tahtoo pelin jo niiiin kovaa!!!:D
 
Vastaus: The Darkness

Ai niin, ja pelihän on itseasiassa ruotsalaisten käsialaa muutenkin, pidänpä turvan kiinni:D
 
Vastaus: The Darkness

Mie tykkäsin. Hiukan kankealta tuntuu kyllä, ja täten suhtaudun varauksella nettipuoleen, jossa tarina ja tunnelma ei niinkään peitä ohjattavuuden tasoa. Tunnelmasta dikkailin kovaa ja muutenkin olen aina ollut tällaisten 1-man-army -pelien ystävä.

Nuo pikkuhiipparit on makeita ja niillä on hauskat jutut. Ainut vaan että niitä saa aika tarkkaan huolestaa, että pysyyvät perässä. Välillä nimittäin tuppaavat häviämään kuin tuhka tuuleen, vaikkei kirkasta valoakaan näy missään, että siihen tuhoutuisivat.

"C'mon. Let's kill some Commies!" :D
 
Vastaus: The Darkness

Olihan tuo mielestäni ihan mukava, ja tunnelmallinen. Ohjaus tuotti aluksi vähän hankaluuksia, mutta ilmeisesti jopnkunlainen auto-aim käytössä kun vihut putoilivat aika maukkaasti :D
Melkein tekisi mieli ostaa koko versio, mutta kuulemma hyvin lyhyt peli, ja nettipeli ei pelasta yhtään..
Ehkä sitten joskus käytettynä / ale-korista.

" I like penguins " :D
 
Vastaus: The Darkness

tulipa tuotakin demoa kokeiltua..
se alun auto-ajelu pisti miettimään, että eikö nämä next-genin koneet muka parempaan pysty,
mutta kun tuo ruma auto-ajelu kohtaus loppui, täytyi pyörtää puheensa.

pelissä on aivan mahtavan mustaa huumoria,
tutkiskelin itse niitä graffitteja pitkän tovin (kannattaa lueskella niitä!).
graafisesti tuo ei nyt silti aivan terävintä kärkipäätä ole, mutta ei siis todellakaan huonokaan.

itse ohjaus oli asteen kömpelömpää mihin olin tottunut, mutta ei silti peli-iloa pilaavaa.
örri-mörreillä liikkuminen ja niiden käskyttäminen oli sadistinen hauskaa,
ah sitä ihmisen kappaleiksi repimisen tunnetta.

taidan tämän ja vegasin hakea alkuviikosta, kun ei tuota pelattavaa vielä niin paljoa ole. :)
pistän friend-inviteä Tuomakselle ja Manolle, jahka pelin hyppysiini saan.
 
Vastaus: The Darkness

Ennen demon pelaamista, olin kiinnostunut tästä sen aiheensa takia. Demon pelaamisen jälkeen saa jäädä hyllyyn. Ei vain jostain syystä sytyttänyt tarpeeksi, jotta haluaisin kuluttaa tähän rahaa. En muutenkaan ole räiskintöjen suurin ystävä, joten "ihan OK" tasoinen tuotos ei riitä kaupan kassalle asti menemiseen.
 
Vastaus: The Darkness

Vinnie sanoi:
taidan tämän ja vegasin hakea alkuviikosta, kun ei tuota pelattavaa vielä niin paljoa ole. :)
pistän friend-inviteä Tuomakselle ja Manolle, jahka pelin hyppysiini saan.

Myös Aleksille kannattaa pistää :) Hyvä että joku muukin tuntuu pitävän.Boksipuolella tosiaan saanut paljon kehua.
 
Vastaus: The Darkness

Jeesh, kunhan kaikki kiinnostuneet ovat kopionsa saaneet pelistä, niin suomisessiot kehiin:cool:
 
Vastaus: The Darkness

mano sanoi:
Voi tanan hurrit:mad: Suomesta kyllä PS3-versiota jo saa tänään, mutta ei CDON ole vielä saanut ja peli on sieltä ennakkotilauksessa. CDON on muuten loistava liike, mutta se on ruotsissa:p Ei millään pahalla ruotsalaisia kohtaan, jos täällä teitä on:cool: Sapettaa vaan, kun tahtoo pelin jo niiiin kovaa!!!:D

Kyllähän tuota itsekin odotti.Onneksi Konsolinetistä tuli ajallaan :)

EDIT: Hyvällä lykyllä tasan 8 suomalaista hankkii pelin :D
 
Vastaus: The Darkness

Demo säväytti. Eipä siitä sen enempää. :p Minutkin voi lisätä multiplayer frendilistaan, tosin saattaa tulla kinaa kumpi pelaa, minä vai Tuomas. :D
 
Vastaus: The Darkness

Demo on kokeiltu ja syksyllä varmaan ostan jo pelkästään tunnelman vuoksi.(demossa meni hyvin aikaa kun jäin katselemaan kippari-kallea:rolleyes: )
 
Ylös Bottom