Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls III: Morrowind

  • Viestiketjun aloittaja tr
  • Aloituspäivämäärä
Morrowind: The Elder Scrolls III - Xbox peli. The Elder Scrolls: Arena näki päivänvalon vuonna 1993 ja sen jatko-osa The Elder Scrolls: Daggerfall tuli vuonna 1996. Roolipelissä on tietokoneohjattuja hahmoja ns. NPC. Morrowind-maailmassa näitä on yhteensä 3 244. Voit tappaa kaikki, yhtä lukuunottamatta, jos haluat selvitä päätehtävästä hengissä. NPC-hahmoja jotka alkavat tappaa on 63 kpl. Tyhjiä pulloja asukasta kohti on 1,89 ja pelissä on yhtä paljon tekstiä kuin kuudessa normaalikokoisessa romaanissa. Käsin aseteltuja esineitä on 294 705 ja polygoneja täysin varustettuun hahmoon 5 000 kpl. Voit luoda ja pelata 480 miljardia hahmoa ja luoda 150 miljardia loitsuja. Morrowind lyö kaikkien muiden pelien lukuennätykset! Pelit-lehti suosittelee 87%, Mikrobitti 8/2002 93% "Bittihitti!", Enter-lehti 6/2002 85%

Tollasta hässäkkää oli verkkokauppa.comin sivuilla...heh..150 miljardia loitsua....hehehehe...luulis riittävän...hehehe..vaativammallekin pelaajalle..heheh.:D :D :D :
 
Voivoi, kyllä olisi syytä. Ainakin niin kauan kuin aiot suoltaa noita turhia viestejä julkisille paikoille luettaviksi.
 
En todellakaan haluaisi alottaa tästä mitään riitaa tai vastaavaa mutta toisen kirjoitustyyliin puuttuminen ja sisällön haukkuminen ei sekään kauheen fiksua ole... joten eiköhän anneta asian olla ja antaa sen häiritä sua... näillä sivuillahan pitäisi keskustella Xboxista ja sen peleistä ym... ei äidinkieltä koskevista virheistä ja asetuksista...
 
niinpa meni... omasta puolestani pyydan anteeksi... vaikka en kylla ymmarra jonkun kiinnostusta mun kirjotustyyliini. Mutta hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset...
 
ei siinä mitään kartta bugia ole

ainakaan mulla...ostin morrowindin eilen ja en ole havainnut minkäänlaista karttabugia. että sellasta
 
NO hyva jos ei oo... Mita muuten pidat pelista?? olis muuten kiva saada tanne arvostely k.o pelista meinaan mulle ei sano mitaan noi ulkomaalaiset arvostelut... luotan xboxfin:n porukkaan ja niiden arvostelutaitoon enemman,...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Phoenix
NO hyva jos ei oo... Mita muuten pidat pelista?? olis muuten kiva saada tanne arvostely k.o pelista meinaan mulle ei sano mitaan noi ulkomaalaiset arvostelut... luotan xboxfin:n porukkaan ja niiden arvostelutaitoon enemman,...

Paha luvata arvostelua vähään aikaan, itselläni on tällä hetkellä 2 projektia, jotka pitää saada hoidettua ennen Splinterin tuloa (arvostelee sen tai ei, niin sen aikana ei saa olla häiriötekijöitä :)) ja muillakin tuntuu olevat arvosteltavia pelejä.
 
Niin, siis se karttabugi ei välttämättä esiinny pelissä ollenkaan. Mulla se kartta kusi heti ekalla käynnistyksellä, mutta ilmeisesti bugia saattaa esiintyä missä vaiheessa peliä tahansa. IGN mainitsi arvostelussaan tuon bugin myös, joten kyseessä ei ole pelkästään euro-version ominaisuus...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Löysin jos vastauksen... Eli kyseessä oli bugi. Siitä pääsee eroon tyhjentämällä xboxin cachen, eli ota Morrowind ulos. Käynnistä kone uudelleen kolmella eri pelillä ja sitten Morrowindillä... Johan toimii. Kummallista... :D
Minä ainakin sain Morrowindin mukana lippuslappusen, jossa on korjausohjeet karttabugin varalle. Siis ei tarvitse omistaa kolmea peliä. En ole vielä kuitenkaan testannut peliä, kun on tänään kiirettä pitänyt;) No pitää kuitenkin yrittää mennä "ajoissa" nukkumaan, koska huomenna on 8 tuntia töitä:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ulfast
Minä ainakin sain Morrowindin mukana lippuslappusen, jossa on korjausohjeet karttabugin varalle.

No niinpä onkin! Ei perkele... Kyllä minä ohjekirjaa selasin ja nettiä tongin, mutta enpä katsonut taitellun kartan taakse... Prkl! :D On muuten melko kummallista, että jos tuo bugi on ollut jo jenkki-versiossa, miksei sitä ole euro-versioon korjattu. Varsinkin, kun euro-julkaisu myöhästyi - näin äkkiä arvioituna - VITUSTI.
 
Niin mutta toisaalta kyseessa on suuremman luokan bugi joten ehka niiden olis tarvinu muutttaapelin koodiaradikaalisti etta se olis toiminu....toisaalta taas jos peli on muutenkin myohassa ja aikataulut kusee niin ei siina yhta bugia jaksa ruveta korjaileen.Varsinkaan jos joutuu tekeen palkatontaylityota..:D
 
tää on niin tätä!!! Sen siitä saa kun asustaa korvessa. Asun kouvolassa ja juuri se peli (morrowind) jota olen odottanut, julkaistaan vihdoin ja viimein, ja ylätys yllätys...täällä ei tiedetä mitään k. o. pelistä!!!! että ottaa päähän....

pitäisiköhän tilata se netistä...? mitäs olette mieltä...?
 
Satuin olemaa telkkarin äärellä, kun Tilt.tv tuli ja se näytti siltä et Morrowind oi pätkiny aika lailla, eli siis pätkiikö se paljon vai onko mun silmissä jotain ongelmia?
 
Tarkotatko noita kävelyanimaatioita kaukaa katsottuna? Ne näyttää vähän kummallisilta tai "pätkiviltä" mutta ei peli siis itsessään ainakaan mulla ole mitään pätkinyt..
 
Siis johtuuko se että peli näyttää pätkivän siitä että kamera heiluu askelten tahtiin(tiltissä näytettiin peliä first person kuvakulmasta)?
 
Tiiän vaan että jos katot jotain NPCtä kaukaa ja se kävelee ni se näyttää pätkivän. En tiiä mistä johtuu. Ei se kuitenkaan häiritse ainakaan omalla kohdalla.. Muuta pätkimistä en ole huomannut. Joskus myös saattaa jäädä jumiin johonkin mutta en oo vielä niin jumiin jääny etten itteeni olis saanu venkuiltua pois :)
 
Ylös Bottom