Minä ostin ainakin tuon Imperial Cityn talon ensimmäisenä, koska se oli halvin. Lähinnä tavaransäilytyspaikkanahan nuo talot toimivat ja siihen tuo pikku hökkelikin kelpasi hyvin. Vasta sitten taisin ostaa uuden talon kun Imperial Cityn majan ainoa arkku tuli liian täyteen tavaraa ja alkoi hävittämään uusia esineitä joita sinne työnsi. Aika persiistä ettei missään vaiheessa ilmoitettu arkun täyttymisesta, yllättäen vain huomasin että tavaroita, jotka ihan varmasti olin arkkuun pistänyt, ei enää ollut siellä. Meni varmaan aikalailla hyvää tavaraa hukkaan ennen kuin huomasin asian.
Imperial Cityn talon jälkeen suosittelen ostamaan joko Anvilin tai Skingradin talon. Anvilin talo on laatuunsa nähden todella halpa pienine sivuvaikutuksineen. En enempää spoilaa, mutta sanotaan nyt vaikka että sidequesteja on tiedossa tuohon taloon liittyen
. Skingradin talo on taas pelin isoin ja arvokkain ostettava talo, jonka sisustamisen eteen jaksaa oikeasti nähdä vaivaa. Skingradinkin talosta muuten löytyy pieni sidequesti.
Minusta kolme parasta tapaa pelissä saada rahaa on:
1) Bandiitteja tai necromancereita sisältävien luolastojen koluaminen. Varsinkin bandiiteilla on aika arvokkaita varusteita (riippuu tasostasi, mutta varsinkin pienillä tasoilla bandiiteilta saa yleensä parempia varusteita kuin itse käytät).
2) Jos alkemiataitoa löytyy, kerää jostain farmilta _valtavat_ läjät erilaisia vihanneksia, yms. ja tee niistä potioneita, joita myyt. Yhdestä potionista ei saa paljoakaan, mutta kun kerää älyttömät määrät raaka-aineita, saa myös tehtyä älyttömät määrät potioneita ja älyttömät määrät potioneita myymällä saa älyttömät määrät rahaa. Esimerkiksi yhdeltäkin farmilta taisi saada laskujeni mukaan 80-90 viinirypäleenterttua.
3) Areena. Minä keräsin koko alkupelin ajan rahani melkein ainoastaan areenalta. Varsinkin kun pääsee pidemmälle rankingeissa, rahaa saa jo ihan mukavasti jokaista voitettua vihollista kohden.