Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Vaahtomuovi sanoi:
- kameraa ei voi kääntää oman hahmonsa kasvoihin

Paina oikean puoleista tattia pohjassa ja kääntele sitä samalla. Zoomaa liipasimilla. ;)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Pääjuoni tuli huitaistua läpi.
Pakko sanoa, että oli aika ankeaa menoa. Oblivionin porttien sulkeminen oli tylsääkin tylsempää, eikä siellä ihme "paratiisissa" käyminen viihdyttänyt.
Loppukin oli niin arvattava, että....
Liikaa luolissa ravaamista oli tässä pääjuonessa ja oblivioneissa käymistä.
Mutta kyllä sen jaksoi vääntää läpi, melkeinpä ainoastaan gs:n vuoksi.

Nyt on 9lvl sälli ja tarkoituksena on mennä kaikki killat läpi. Jaksoin jopa vääntää sen Vampyyri questin läpi, alkoi vampyyrinä oleminen kyllästyttääkin pitkän päälle..

btw.
Uskon, että minulla on bugi siinä Thiefs guildin tehtävässä..
Ei siinä hökkelissä ole portaikkoa taikka mitään salakäytävää.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Jos oikein muistan tuon thiefs hässäkän niin siellä pitäis olla luukku siellä maton alla elikkä meeppä ksiihen maton päälle ja kato alaspäin niin pitäis tulla teksti että open tai jtn...:confused:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Kiitos playerille ohjeesta.

Ehkä aloittelijan fiilistelyä, mutta Jauffren ja Martinin kanssa on siistiä tyhjennellä luolastoja varsinkin kun omalla hahmolla ei ole vielä riittävästi habaa ja skilssejä. Ukot säntää miekkoineen (Martinilla tais olla peräti katana) minun kimpussani olevien monstereiden kimppuun ja taistelu on kääntynyt voitoksi alta aikayksikön. Enpäs taida vielä mennäkään sinne Bladesien temppelille.

Pelin musiikista kiinnostuneille: http://www.directsong.com/
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

AnkanPerse sanoi:
Jos oikein muistan tuon thiefs hässäkän niin siellä pitäis olla luukku siellä maton alla elikkä meeppä ksiihen maton päälle ja kato alaspäin niin pitäis tulla teksti että open tai jtn...:confused:
Ei siihenkään tainnut tulla minulla tekstiä...
Pitää kaitsitä vielä kokeilla...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Nyt alkoi Oblis temppuilemaan pahemman kerran. Osa tehosteista kuten soihtu tai pimeänäkö päälle ja pois päältä jää ruudulle näkymään. Samoin veriroiskeet jäävät leijumaan ilmaan. 3rd personista katsottuna hahmon perässä tulee vihreitä ja valkoisia kaasupalloja :) Kaikki nuotiot ja vesiputoukset ovat liikkumattomia, ainoastaan puut vielä heiluvat. Kaikki mahdollinen pelissä on tehty ja käyty läpi, myös Shivering Islandilla, että sikäli ei ole suuri vahinko. Latasin talletuksen ennen SI:hin siirtymistä ja siellä kaikki pelitti oikein. Luulen, että selitys löytyy peliajasta, joka ohitti juuri 400 tuntia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tuli viikonloppuna pelattua loputkin killat läpi.
Ärsyttää vaan, että piti vanha tallennus aloittaa ja vetää thiefs guilt sillä läpi.
Peli sattuu tökkäämään erääseen tehtävään, jos hankkii tarvittavat rahat liian aikaisin, jotta pääsee suorittamaan päätehtäviä..

On tässä kyllä nuo luolat liian samanlaisia ja tylsiä. Vei peli-iloa ainakin minulta, kun niissäkin piti löntystää paljon tehtävien suorittamiseksi.

No, seuraavaksi tuo shiverin island pitäisi ladata.
Onkos siinä luolastot samanlaista toistoa mitä tässä oli?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Wille__90 sanoi:
Tuli viikonloppuna pelattua loputkin killat läpi.
Ärsyttää vaan, että piti vanha tallennus aloittaa ja vetää thiefs guilt sillä läpi.
Peli sattuu tökkäämään erääseen tehtävään, jos hankkii tarvittavat rahat liian aikaisin, jotta pääsee suorittamaan päätehtäviä..

On tässä kyllä nuo luolat liian samanlaisia ja tylsiä. Vei peli-iloa ainakin minulta, kun niissäkin piti löntystää paljon tehtävien suorittamiseksi.

No, seuraavaksi tuo shiverin island pitäisi ladata.
Onkos siinä luolastot samanlaista toistoa mitä tässä oli?

Kahdenlaista luolastoa siinäkin oikeastaan on vain. Itse en niin valtavan kauan kuiteskaan niissä seikkaillut, lähinnä se yksi huumeensekainen seikkailu jäi ärsyttävänä mieleen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Itse olen saanut kummankin paljon aikaa vietetyksi luolissa, kaivoksissa ja Ayleid Ruinseissa. Hyviä paikkoja skillien harjoittamiseen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ihan kaikinpuolin hyvä peli, mutta potuttaa kun peli joskus tilettää eikä ole tullut autosavea, eikä ole tullu tallennettua peliä. Pitää käynnistää konsoli uudelleen ja pelata taas paljon, jotta pääsee samaan tilanteeseen missä oli kun peli tilttas.

Dark Brotherhood on aika mukava mesta. Hiipimäll/salaa murhaaminen on mukavaa puuhaa ja saa ajan kulumaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mitäs tuosta vampyyrinä olemisesta on haittaa?
Itse muutuin tovi sitten päätehtävän yhteydessä enkä ole kyllä mitään muuta eroa huomannut paitsi päähahmon ulkonäön. :rolleyes:
Voisi kuvitella, että joku päiväsajan-juttu yms mutta en mä ole huomannut mitään ainakaan vielä. Ole tarvinnut edes verta litkiä henkensä pitimiksi. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Decap sanoi:
Mitäs tuosta vampyyrinä olemisesta on haittaa?
Itse muutuin tovi sitten päätehtävän yhteydessä enkä ole kyllä mitään muuta eroa huomannut paitsi päähahmon ulkonäön. :rolleyes:
Voisi kuvitella, että joku päiväsajan-juttu yms mutta en mä ole huomannut mitään ainakaan vielä. Ole tarvinnut edes verta litkiä henkensä pitimiksi. :)

Mitä kauemmin oot ollut "syömättä", sitä enemmän otat auringonvalosta damagea.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Blaazi sanoi:
Mitä kauemmin oot ollut "syömättä", sitä enemmän otat auringonvalosta damagea.
Ja kun olet syömättä, voimasin kasvaa paljon.
Mutta olet sitäkin herkempi auringolle ja tulelle..
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Olipas tuskaa tuosta vampirismista paraneminen. Jatkuvaa kikkailua päivän ja yön välillä, esineiden metsästystä ties mistä ja niin edelleen.

Nyt kun vihdoin kämppä on hommattu Anvilista, ja kaapit pursuavat yli 1000 euron tavaroita, niin mihin niitä oikein kannattaa myydä? Imperial Cityn kauppiailla on pätäkkää yleensä vain tuo tonni jos sitäkään ja aika nihkeätä on lähteä kauppaamaan jotain seitsemän tonnin sormusta näillä lähtökohdilla.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mahdanko olla sitten kokonaan muuttunut vampiksi vielä kun ole huomannut mitään healtin menetystä auringosta. D:
Iho on kalpea jne, mutta muuta eroa ole huomannut.

Peeveli ärsyttää kun tuosta mun hahmosta tuli niin peelon näköinen. Pitäisi saada joku kypärä sille päähän ni sais hieman uskottavamman tuosta. :rolleyes:

"Ja kun olet syömättä, voimasin kasvaa paljon."
Menikö tuo nyt ihan oikein? Eikös vampyyrin pitäisi olla heikkona jossei saa sapuskaa. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Decap sanoi:
"Ja kun olet syömättä, voimasin kasvaa paljon."
Menikö tuo nyt ihan oikein? Eikös vampyyrin pitäisi olla heikkona jossei saa sapuskaa. :)
Niinhän sitä luulisi. Mutta ei tässä pelissä. Kun hahmo ei saa sapuskaa, niin voimaa kasvaa paljon.
Parempihan se näinkin on. Mutta siinä on pahana puolena tuo aurinko.

Mites saan selville, kuka pölli Countin taulun Chorrolin linnassa?
Olen kuulustellut kaikkia löytänyt pari pensseliä sen naishahmon laatikosta sekä jonkin taulun sieltä tornin kellarista, mutta siitä enemmäs en keksi mitä tehdä...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Wille__90 sanoi:
Mites saan selville, kuka pölli Countin taulun Chorrolin linnassa?
Olen kuulustellut kaikkia löytänyt pari pensseliä sen naishahmon laatikosta sekä jonkin taulun sieltä tornin kellarista, mutta siitä enemmäs en keksi mitä tehdä...

Tutki ruokailutilan lattiaa tarkemmin, sieltä paljastuu kolmas ja viimeinen vihje.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crono sanoi:
Tutki ruokailutilan lattiaa tarkemmin, sieltä paljastuu kolmas ja viimeinen vihje.
Kiitos. Pitääpä kokeilla, kun pelin pariin taas kerkeän:)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

appelssiini sanoi:
Onko tuo knights of the Nine miten pitkä kestoinen?
Heittäisin arviolta 6-7 tuntia. Kyllä siinä pelattavaa piisaa. Tietty riippuu miten paljon eksyy höntsäämään ja puuhastelemaan muita juttuja kesken seikkailun. Esim. jos reissaa jalkapatikassa joka alttarille rukoilemaan, tullee mittariin tunteja enemmänkin.
 
Ylös Bottom