Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Frostheart sanoi:
Pitäisi tässä jouluunmennessä tulla hankittua Xbox360 Elite, ja ensimmäisenä pelinä joko tämä tai Halo 3... kumman hankin ensin?

Kuinka moni pysyy vampyyrina, jos muuttuu sellaiseksi? Hyvät ja huonot puolet?
Ja joo, kukaan hankkinut niitä lisäpaikkoja Oblivioniin, kuten Wizard's Tower tai Vile Lair?

Himputti tätät rahapulaa...

Itse suosittelen Oblia. Sen verran huikea peli on kyseessä ja yhtään liioittelematta väitän Oblin olevan boxin paras peli tähän mennessä.

Vampyyrinä olemista suosittelen:
Hyvät puolet: Saat lisää voimaa, erikoikykyjä(kuten invisibility jne), voit muuttua ihmismäisemmäksi juomalla verta.

Huonot puolet: Päivänvalo ja ihmiset pelkäävät , jos olet ollut juomatta verta.


Niin ja Shivering Isles kannattaa hommata.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Onpas typerää, että vartijat tietävät telepaattisesti jos olet murhaamassa jotain ihmistä keskellä yötä talossa, jonne kukaan ei nähnyt sinun menevän. PC:llä en kiinnittänyt asiaan edes huomiota, koska modeillä tämän typeryyden sai korjattua.

EDIT: Vai onko Arnora Auria joku erikoistapaus, jolla on vartijoiden 24/7 vartiointi?

Huh. Näyttääpä koskevan kaikkia. Onpa typerää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Taitaa tuo olla aika sattuman varassa. Itellä joskus tuo tapahtuu ja joskus taas ei.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ja jos puhun naiselle ja sanon tappavani hänet, ei tule mitään ongelmia vartijoiden kanssa. Aika velmua.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Eipä taida minulla ainakaan olla sattumanvaraista. Vartijat tietävät aina kaiken mitä teet, tehden elämän murhaajille perkeleen vaivalloiseksi. Huh huh.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

olge sanoi:
Eipä taida minulla ainakaan olla sattumanvaraista. Vartijat tietävät aina kaiken mitä teet, tehden elämän murhaajille perkeleen vaivalloiseksi. Huh huh.

Itse kun murhaan siinä sneak-asennossa niin vartijat eivät saa tietää murhasta, jos murhaan sattumanvaraisesti vain jonkun tavallisen tallaaja
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Eilen tuli pienen tauon jälkeen taas jatkettua mokomaa. Tana, että nuo oblivion gatet voi sitten olla ärsyttäviä paikkoja. Aivan samanlaisia ja puuduttavia kaikki, kiinnostus aina nolla sulkea niitä.
Atm olen "aid for Bruma" questia tekemässä ja yksi portti pitäisi ainakin saada suljettua vielä.
Montakos noita about tarvii sulkea main-questin aikana? Pakollisia siis. D:

Taidan tuon main questin ensin tahkota läpi. Kuullut kerran, että leveleiden noustessa ne skaalautuvat melko vaikeiksi. Levuja atm 14.
Jos mainin jälkeen sitten nauttisi muusta pelin tarjonnasta. :rolleyes:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Harmikseen menin myymää tämän pois aikoja sitten, mutta nyt kaveri tahtoisi vaihtaa tämän mun ylimääräiseen mikkiin. Kannattava vaihto vai ;)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

T4iZuuni sanoi:
Harmikseen menin myymää tämän pois aikoja sitten, mutta nyt kaveri tahtoisi vaihtaa tämän mun ylimääräiseen mikkiin. Kannattava vaihto vai ;)

Kyllä ilman muuta.

Ajattelin itse jossain vaiheessa hommata sen Oblivion Game of the Year-editionin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Onko yleinen bugi, että Silencer achievementtiä ei saa, vaikka onkin ylennyksen saanut? Eikös myös Shadowmere pitäisi saada näillä paikkeilla.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tuli poistettua yhdellä eurolla gamestopista toi "game of year" edition ku vein 3 vanhaa ps2 peliä vaihdossa. Nyt oon ihmetellyt tässä pari päivää ku oon pelannu et miks en oo aikasemmin tätä peliä hankkinu... pirun hyvä ja sisältöäki on niin pirusti. Varmaa helposti saa upotettua tähän sen 40h ennen ku kyllästyy.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

kovaydin sanoi:
Tuli poistettua yhdellä eurolla gamestopista toi "game of year" edition ku vein 3 vanhaa ps2 peliä vaihdossa. Nyt oon ihmetellyt tässä pari päivää ku oon pelannu et miks en oo aikasemmin tätä peliä hankkinu... pirun hyvä ja sisältöäki on niin pirusti. Varmaa helposti saa upotettua tähän sen 40h ennen ku kyllästyy.

Saat takuulla upotettua enemmän kun sen 40h
nim. 180 tuntia takana :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Slobber sanoi:
Saat takuulla upotettua enemmän kun sen 40h
nim. 180 tuntia takana :)
Itsellä meni jo 80h, kun vedin pääjuonen ja killat läpi.
Pitäisi kait tuo Goty versio hankkia, kun jäi pelaamatta nuo lisäosat...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mahtaako GOTYssä toimia perusversion tallennukset, kuten MW:n vastaavassa?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

zexel sanoi:
Mahtaako GOTYssä toimia perusversion tallennukset, kuten MW:n vastaavassa?

Luulisi toimivan. Lisärit tulevat erillisellä levyllä, josta ne asennetaan kovolle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tän GOTY:n myötä tuli taas aloitettua, ja voi että, on tämä edelleen niin upea kun muistinkin sen olevan. Vaikka päätehtävä oli läpäisty, niin esim. varkaiden tai maagien killan tehtäviä en ollut tehnyt tippaakaan. Varmaan arvaattekin, liityin molempiin kiltoihin ja rupesin suorittamaan molempien tehtäviä samanaikaisesti. Tämä tuottikin aika mielenkiintoisen tilanteen kun
arkkimaagin sauva piti käydä kääntämässä.
Tavallaan juuri näissä tehtävissä tuntui kun peli olisi ottanut aivan uuden suunnan - pelaaminen tuntui vaan ihan tajuttoman addiktoivalta, ja muistan vetäneeni sellaisia 8h peliputkia. Salamurhaajien killan tehtävät odottavat vielä tekijäänsä daedric questeista tai lisälevyn matskusta puhumattakaan. Edelliseen postaukseeni vedoten osaan nyt arvostaa pelkistettyä karttaakin löytämisen ilon vuoksi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ei mitään enään...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Länttäsin Oblivionin pitkän ajan jälkeen koneeseen sisään ja heitin load saved game. Peli aloitti lataamisen, latausruutu katosi saman tien ja tilalle tuli musta ruutu. Samalla myös DVD-hyrrytin lakkasi pyörimästä. Musiikki kyllä soi iloisesti.

Läräsin nettiä hullunlailla. Väänsin reso- ja PAL-asetuksien kanssa tovin. Clearasin HDD:n cachen sun muuta, kunnes tajusin tihrustaa levyä: siinä on pieniä kiertäviä naarmujälkiä koko levyn pinnalla. Lisäksi levyssä on pari senttiä ulkoreunasta muutaman sentin pituinen kaartava naarmu.

Hihhei, taitaa olla ensimmäinen levy jonka boksi tuhosi.

VPD tms. putiikki tarjosi CD:n korjausta. Onko kuinka toimivia vai lampsinko ostamaan suoraan uuden levyn?

-- EDIT ----------------------------------

Käytin DVD:n Kampin Konsolinetissä. Sanoi, että jos levy ei lähde toimimaan ja tulet hakemaan uuden levyn tilalle, saat korjaukseen menneen 5 euroa alennusta uudesta levystä.

No, eihän se levy siltikään toiminut. Päätin kuitenkin vielä kokeilla jotain. Tyhjensin cachen uudelleen, mutta tällä kertaa en asentanut patchia, jota tarjotaan heti kun DVD on läntätty sisään. Tällä kertaa peli lähti lataamaan lupaavasti, palkki meni pidemmälle, mutta sitten tuli selkokielinen selitys ongelmsta: "The disc is unreadable".

No, unettomista öistä kun haaveilen, löysin nimeltämainitsemattomasta nettihuutokaupasta "uuden" tilalle 20 eurolla. Vinkatkaa jos tarvitsette hyvää Oblivion DVD:tä varaosiksi. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mites on kannattaako tuo shivering isles lisärin osto? Onko reilusti lisä-tekemistä?

Oblivion itsessään on mielestäni kuningas peli ja kaikki questit rupeaa olemaan koluttu.:)
 
Ylös Bottom