Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mites on kannattaako tuo shivering isles lisärin osto? Onko reilusti lisä-tekemistä?

Oblivion itsessään on mielestäni kuningas peli ja kaikki questit rupeaa olemaan koluttu.:)
Ehdottomasti kannattavaa, jos kerta Oblivion muuten iskee. Tekemistä riittää parikymmentä tuntia lisää, plus tietysti kokonaan uusi alue tutkittavaksi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tulin tänne kysymään kun en löytänyt PS version keskustelua. Eli siis onko olemassa kauppaa missä myydään lockpikkejä? On nii älyttömän turhauttavaa matkustaa ympäri kaupunkeja etsien paria vaivasta lockpikkejä. Jos tälläinen kauppa on missä myydään niin missä kaupungissa olisi?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Muurin ulkopuolta kun lähdet kiertämään myötäpäivään niin pitäisi löytyä ukkeli joka kauppaa tiirikoita. En nyt varmaksi muista pitikö olla ilta-aikaan liikkeellä vai oliko hemmo päivälläkin siellä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Muurin ulkopuolta kun lähdet kiertämään myötäpäivään niin pitäisi löytyä ukkeli joka kauppaa tiirikoita. En nyt varmaksi muista pitikö olla ilta-aikaan liikkeellä vai oliko hemmo päivälläkin siellä.


Veikkaisin että tarkoiti Imperial cityn muureja?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Sieltä katsoin ja en sitä löytänyt, muita lisäosia löysin.....
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Koetetaas saada keskustelua aikaiseksi tänne:

Millaisella hahmolla pelaatte?
Sankarillinen vaiko itse Julmuus?
Mihin kiltoihin kuulutte?
Välitättekö tietokonehahmojen elämistä, vai tapatteko edetäksenne?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Koetetaas saada keskustelua aikaiseksi tänne:

Millaisella hahmolla pelaatte?
Sankarillinen vaiko itse Julmuus?
Mihin kiltoihin kuulutte?
Välitättekö tietokonehahmojen elämistä, vai tapatteko edetäksenne?


Noh pelihahmoni on:

Hiiviskelevä vampyyri, joka tappaa yleensä kaikki jotka osuvat tielle ja joka huutelee mennessään All Hail Sithis! :D

Liika tullut oblivionia hakattua :eek:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Sain juuri hankittua oblivionin Goty editionin ja nyt olisi tämmönen pulma että miten pääsen pelaamaan shivering isles lisäosaa? omistin ennen perus oblivionin ja kokeilin vanhat savet läpi mut nyt oon jumis. Pyydän pikaisesti apua kun olisi hillitön hinku päästä pelaamaan tuota shiverinii!!:confused::confused:

Joo meni väärälle ketjulle perkule!!
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Sain juuri hankittua oblivionin Goty editionin ja nyt olisi tämmönen pulma että miten pääsen pelaamaan shivering isles lisäosaa? omistin ennen perus oblivionin ja kokeilin vanhat savet läpi mut nyt oon jumis. Pyydän pikaisesti apua kun olisi hillitön hinku päästä pelaamaan tuota shiverinii!!:confused::confused:

Joo meni väärälle ketjulle perkule!!

Käytithän sitä toistakin levyä koneessa? Pelikotelossa tulee kaksi levyä, joista toinen on itse pelilevy ja toinen sisältää lisärit.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Kuinka pahoja ovat latausajat jos omistaa vain muistikortin? Ja tahmaako peli jos ei omista kiintolevyä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

"Mikäs helvetti tämä on?" * Puhaltaa pölyt pois päältä - "aa, tätä juuri etsinkin".

Itse koin juuri 'suuren' järkytyksen tutustumalla Oblivionin YouTube -pelimateriaaliin. Herranjeesus, pätkiikö/tökkiikö peli oikeasti noin paljon? Ymmärrän että Oblivion on raskas peli, mutta noista videoista tuppaa saamaan sen kuvan, että pidemmän päälle tuo tökkiminen alkaa rasittamaan. Miten on?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

"Mikäs helvetti tämä on?" * Puhaltaa pölyt pois päältä - "aa, tätä juuri etsinkin".

Itse koin juuri 'suuren' järkytyksen tutustumalla Oblivionin YouTube -pelimateriaaliin. Herranjeesus, pätkiikö/tökkiikö peli oikeasti noin paljon? Ymmärrän että Oblivion on raskas peli, mutta noista videoista tuppaa saamaan sen kuvan, että pidemmän päälle tuo tökkiminen alkaa rasittamaan. Miten on?

No peli tökkii hieman, mutta harmittavampaa on että latausajat esim. sisätiloista ulos siirtyessä ovat pitkiä ja pidemmän päälle vähän rasittavia. Toki pelin antiin verrattuna nämä ovat pikkuseikkoja, eli ei kannata pienen pätkimisen haitata uppoutumista Cyrodiilin maailmaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

En muista onko itellä pätkinyt Obli koskaan oikeestaan. Ainakaan hirveesti. Meinasinkin tässä lähiaaikoina ladata tuon Shiverin isles paketin mikäli se vielä kauppapaikalta löytyy.

Mites tuota, onko siinä paljon pelattavaa ? Ollaan vissiin jossain Sheogorathin mestoilla chillailemas ?

Edit: Jaa ehkä meen sittenki ostaan goty version pelistä, siinähän tulee se knights of the nine kans messissä ? markettimestalla shivering isle maksaa jotain 2400 pistettä
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mulla ei ainakaan pätki Obli yhtään puuceellä. fps on varmaan siinä 40 ja oon laittanu kaikki mahdolliset puut, näköetäisyys, varjot, fadet, ym. max, mutta en niitä anti-alliasing juttuja(syö tehoja vähä liikaa).

Kone aika perus : Joku Intel Core 2duo, 2gigaa 800mhz ram, ja GoForce 8800Gts. Käyttis on se tuhontuoja viirus VISTA.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

En muista onko itellä pätkinyt Obli koskaan oikeestaan. Ainakaan hirveesti. Meinasinkin tässä lähiaaikoina ladata tuon Shiverin isles paketin mikäli se vielä kauppapaikalta löytyy.

Mites tuota, onko siinä paljon pelattavaa ? Ollaan vissiin jossain Sheogorathin mestoilla chillailemas ?

Edit: Jaa ehkä meen sittenki ostaan goty version pelistä, siinähän tulee se knights of the nine kans messissä ? markettimestalla shivering isle maksaa jotain 2400 pistettä

Olen itse tuota GOTY versiota etsinyt sopu hintaan jo yli vuoden, mutta ei meinaa mistään löytyä sopivaan hintaan. Ilmeisesti tuo, että GOTY:n sysältöä on myynnissä myös erillisinä paketteina, vaikuttaa hintaan. 40-50 tuntuu olevan hinta vähintään. :mad:

Ilmoitteleppa ihmeessä jos löydät jostain GOTY:n kohtuu hintaan, itseäni edelleen kiinnostaisi ostaa kyseinen peli, kun puuceellä jäi aikanaan kesken. Myös muilta otetaan vinkkejä mielellään vastaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tietokone on sen verran nykytekniikkaa jäljessä, että on turha edes harkita Oblivionia. Eli konsoliversioon täytyy tyytyä.

Jotenkin vain kummastuttaa nuo "loading" -kohdat, joita pomppaa aika tiheään tahtiin aina kun maisemaan alkaa ilmestymään materiaalia.
 
Ylös Bottom