Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Minä asuin silloin vielä vanhempien luona. Juuri aikeissa muuttaa pois kotoa. Oblivion taisi olla Fight Night Round 3:n jälkeen toinen peli, jonka Xbox 360:lle ostin. Olin ihan huuli pyöreänä siitä avoimesta maailmasta. Kovin moni peli sen jälkeen ei ole tavoittanut samaa hämmästyksen määrää kuin Oblivion aikoinaan. Silloin totta tosiaan tuntui, että nyt oltiin hypätty uuteen sukupolveen. Skyrim ei ikinä iskenyt samalla tavalla.19 vuotta. Vaikeaa jotenkin sisäistää kuinka paljon siitä on jo aikaa kun istuin tuliterän 360:sen hyristessä asuntomme pienessä "viihdehuoneessa" katsomassa pelin aloitusruutua, päällimmäisenä ajatuksena että tämä tulee olemaan paras peli ikinä.
Kuinkahan monta kerraa pelasin tämän läpi, en muista tarkkaa lukua mutta kyllä tätä tuli luvattoman paljon pelattua.
19 vuotta. Olen mennyt naimisiin, muuttanut paikkakuntaa, useampaa asuntoa, aloittanut uusia harrastuksia ja niin edelleen. Kaikkea tätä pelin ilmestymisen jälkeen. Silti tuntuu että se oli vasta hiljan kun pikku kätösilläni revin malttamattomasti suojamuovia pelikotelon ympäriltä.
Menee 100% varmasti ostoon. Oblivion <3
Täälläkin elämä vienyt 19 vuodessa useammalle eri paikkakunnalle, on menty naimisiin ja saatu perheenlisäystä. Työpaikka ei ole tosin vaihtunut kuin kahdesti.
Jos tehdään remastereita tai remakeja, niin tehdään niitä juurikin näistä lähes 20 vuotta vanhoista peleistä. Siellä niille on tarvetta ja sieltä nostalgia kumpuaa.
Jossain näistä markkinointivuodoista oli kuva myös fyysisestä versiosta. Tietysti kun peli shadowdropataan, niin fyysinen versio ei ainakaan samaan aikaan löydy kauppojen hyllyiltä. Toivottavasti on tulossa.Aika jytky kyllä, en ihan uskonut että olis samantein tullu!
Ei tainnu olla fyysisestä versiosta mitään mainintaa? Mieluusti ottais tämän fyysisenä hyllyyn jos vain mahdollista.