Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

itsellä peliä tullut tahkottua nyt reilut 25h ja main questia oon pelannut kvatchiin asti, eli se on todella alussa.. mutta oonki tehny muita questeja enemmän, kai n. 20-30 questia tehtynä.. monesti innostunut vain tutkimaan paikkoja ja keräämään noita questeja. mahtava peli kyllä on kyseessä, omasta mielestä parempi kuin fallout 3 vaikkakin molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Itsellä taisi olla jotain 110h lasissa kun pääjuoni oli läpi. Nyt jäänyt vähemmälle. Fighter's Guildissa nyt Warder, keneltä saa seuraavat tehtävät? Ajattelin vetää tämän killan tehtävät loppuun ja luovuttaa sitten.
Tuntimäärät muistin ihan väärin, ja nyt on Fighter's Guild -juonikin vedetty läpi. Pelikello näyttää nyt n. 101 h ja tämä lienee sopiva määrä siihen, että pelin voi laittaa myyntiin. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tosiaan itse omistin tämän pelin jonkun aikaa, mutta myin kun kyllästyin sen yksitoikkoiseen maailmaan, jonka kolusin läpi kauttaaltaan kahdessa viikossa.

MUTTA nyt näin verkkokauppa.comissa houkuttelevan tarjouksen 26.90 e GOTY painos (ps3)

Jokin houkuttelee ostamaan tuon uudestaan, mutta voi olla että hukkaostos on tulossa, jos kerran viimeksi kyllästyin. Tosin omistin 360version ja tämä tulisi olemaan PS3 versio. En itse tiedä, että mitä eroja versioitten välillä on, mutta joku enemmän tietävä voisi valottaa hiukkasen:)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

En itse tiedä, että mitä eroja versioitten välillä on, mutta joku enemmän tietävä voisi valottaa hiukkasen:)

Joku voisi valaista myös minua. Itselleni myös jäänyt hieman epäselväksi versioiden todellinen ero. Sen tiedän, että PC sekä Xbox 360 -versio on kehutumpi (tai ainakin, jos tarkastellaan arvosteluja/pistemääriä), kuin PS3- versio.

Eihän tuohon maailmaan voi kyllästyä. Niin kauanista katseltavaa on :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Joku voisi valaista myös minua. Itselleni myös jäänyt hieman epäselväksi versioiden todellinen ero. Sen tiedän, että PC sekä Xbox 360 -versio on kehutumpi (tai ainakin, jos tarkastellaan arvosteluja/pistemääriä), kuin PS3- versio.

Eihän tuohon maailmaan voi kyllästyä. Niin kauanista katseltavaa on :D

Enpähän nyt mitään kauheita eroja ole ainakaan PC ja PS3 versioiden välillä nähnyt. Paitsi että ei tarvitse ruukata noita grafiikka asetuksia kokoajan. :p
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Joku voisi valaista myös minua. Itselleni myös jäänyt hieman epäselväksi versioiden todellinen ero. Sen tiedän, että PC sekä Xbox 360 -versio on kehutumpi (tai ainakin, jos tarkastellaan arvosteluja/pistemääriä), kuin PS3- versio.

Eihän tuohon maailmaan voi kyllästyä. Niin kauanista katseltavaa on :D
Taitaa tuo ps3 versio hiukan nätimpi olla kuin XOn versio. Johtunee siitä, että tuli kauppoihin puol vuotta myöhemmin kuin pc:lle ja XO:lle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Siis PS3 versiossa taitaa olla hieman paremmat grafiikat. Ja ehkäpä PC ja 360 versio sai siksi enemmän pisteitä, koska ne tulivat ennemmin, eikä PS3 versioon tehty muuta uutta kuin paremmat grafiikat.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Siis PS3 versiossa taitaa olla hieman paremmat grafiikat. Ja ehkäpä PC ja 360 versio sai siksi enemmän pisteitä, koska ne tulivat ennemmin, eikä PS3 versioon tehty muuta uutta kuin paremmat grafiikat.

Jotain tälläistä mietinkin :cool:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

On kyllä kerrassaan koukuttava peli. Nyt noin 30h päälle pelattu ja tuntuu koko ajan vaan paremmalta. Kuulun Thieves ja Mages kiltoihin ja nyt tuli ongelma vastaan.

Eli

Olen varkaiden killassa tehtävässä Misdirection jossa tulisi varastaa "taikureiden" killalta Icestaff. Jos nyt varastan sen niin huononeeko asemani jotenkin taikureiden killassa, maine ym.? Vai kannattaako minun vetää läpi eka taikureiden questit ja sitten palata ryöväämään tuo Icestaffin?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tuli tämä peli kaivettua laatikosta ketjun innostamana. Pelannut 36h+ alle viikossa ja alkaa jo maistumaan puulta se lvl homma että öttömönkijäiset samasa suhtteessa hahmoon, sekä kun sai skeleton key (vai mikäolikaan) ei haastetta enään missään. 13lvl tällä hetkellä khajil thieffi. Varmasti olis hermot mennyt sillä inhoan pimeitä luolastoja (tuolla kyseisellä rodulla pimeänäkö taika) jos perus turpaan mättö jantterilla olisin aloittanut, kuten yleensä.

Pelin hienous näkyi kerranki siinä, kävelin tietä pitkin ja karhu paini trollin kans joka näytti erittäin hienolta sivusta seurattuna. Kerrankin peli jossa örriäiset taistelevat keskenään eikä pelkästään pelihahmoa vastaan. :rolleyes:

ainii jos peli alkaa kaatuilemaan, niin käynnistettäessä A pohjaan siihen eka beneh joku logoon asti ni puhistaa tallenetun muistin eikä enää kaatuile (itelä kaatuili kun oli täynä 10h putkeen pelaamista)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Semmonen kysymys että kuinka useasti voi tulla vamppyyriksi? aloitin uuden pelin taas, ja mahtava pelihän tämä on, ja kun on vamppyyri eikös voinut mennä jollekkin alttarille (ensimmäisen 48 h tai jonain vastaavanlaisena aikana?) ettei tarvi alkaa etsimään nitä stoneja yms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Semmonen kysymys että kuinka useasti voi tulla vamppyyriksi? aloitin uuden pelin taas, ja mahtava pelihän tämä on, ja kun on vamppyyri eikös voinut mennä jollekkin alttarille (ensimmäisen 48 h tai jonain vastaavanlaisena aikana?) ettei tarvi alkaa etsimään nitä stoneja yms.

Vampyyreja vastaan kun taistelee, kannattaa kattoo saiko sitä diseaseä mistä muuttuu vampyyriksi. Jos sen sai, on 72h joko mennä lähimmälle alttarille, castata Cure Disease tai vetää potioni.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Eli voin muuttua vielä vaikka kymmenesti vamppyyriksi jos taistelen vamppyyreja vastaan? Jousipyssy on aika tehoton :mad:, ja jokuhan kysyi että onko nykyään ruma peli niin ei tosiaankaan ole vaikka onkin jo 3 vuotta vanha melkein, ja tämmöisessä ei grafiikka ole pää-asia vaan pelattavuus.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Eli voin muuttua vielä vaikka kymmenesti vamppyyriksi jos taistelen vamppyyreja vastaan? Jousipyssy on aika tehoton :mad:, ja jokuhan kysyi että onko nykyään ruma peli niin ei tosiaankaan ole vaikka onkin jo 3 vuotta vanha melkein, ja tämmöisessä ei grafiikka ole pää-asia vaan pelattavuus.

Oblivionhan on vieläkin yksi kauneimpia pelejä mitä tiedän. Ah, ne Ayleidit.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Nätti se on kaikilla alustoilla.

Turhaa vaivaat päätäsi GX:n kysymyksillä. On nimittäin tyhmien kysymyksien mestari ja ilmeisesti hänen elämäntehtävänsä on kysellä turhia kysymyksiä. Tehnyt kaksi profiiliakin tänne(kin) jotta varmasti saa kysellä naurettavuuteen asti kaikkea ja vähän muutakin. Ei pysty kuin ihmettelemään mitkä motiivit ajaa ihmisen tuollaiseen. :rolleyes:
 
Ylös Bottom