Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Varmaan tuttua kauraa monelle mutta jos nyt ei ole..

Aina välissä löytyy joku erikoisempi esine niin sitten vaan research päälle :)

^^ Kiitos tästä, harvoja "mokia" minulta tähän mennessä. Olen deconstrannut vihreät romppeet enkä laittanut tutkitavaksi (olen laittanut vain yhden esineen researchiin). Toki noista saanut craftaustavaraa mutta olisi ne voinut laittaa tutkittavaksi.

Pistin sulle kaveri kutsun ps appilla meneen.

Samoin appsin kautta hyväksytty.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ja tähän jannan vinkkiin kannattaa miettiä mitkä traitit opiskelette ensiksi. Mainitsin tästä aikaisemmin muistaakseni?:oNo kertauksena aina kun opiskelet uuden traitin esimerkiksi per heavy armor kypärä seuraavan traitin opiskelu heavy armor kypärälle kasvaa. Osa traiteista on oikeastaan aivan turhia joten kannattaa opiskella ne ns. parhaat traitit ensiksi. Jos jätät parhaan traitin viimeiseksi kestää sen oppiminen aivan järjettömän kauan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

^^ Kiitos tästä, harvoja "mokia" minulta tähän mennessä. Olen deconstrannut vihreät romppeet enkä laittanut tutkitavaksi (olen laittanut vain yhden esineen researchiin). Toki noista saanut craftaustavaraa mutta olisi ne voinut laittaa tutkittavaksi.



Samoin appsin kautta hyväksytty.

Ei ny kaamee moka, noita vihree kamoja tulee semisti. :) Funtsin just että jos jatkossa kilta kasvaa niin näitäkin romppeita voi jakaa toisille että ne voi research jonkun joka niiltä puuttuu, jos ny ite sen jo tutkinut.

-J aka Carbontigre
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ja tähän jannan vinkkiin kannattaa miettiä mitkä traitit opiskelette ensiksi. Mainitsin tästä aikaisemmin muistaakseni?:oNo kertauksena aina kun opiskelet uuden traitin esimerkiksi per heavy armor kypärä seuraavan traitin opiskelu heavy armor kypärälle kasvaa. Osa traiteista on oikeastaan aivan turhia joten kannattaa opiskella ne ns. parhaat traitit ensiksi. Jos jätät parhaan traitin viimeiseksi kestää sen oppiminen aivan järjettömän kauan.

Aaah en tiennytkään tästä!

..kiitos kiitos.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Maksaako teleporttaus joka kerta, vai onko pelissä ilmaisia portteja? Sekä nouseeko porttauksen hinta per hahmon taso?
Koska olen ihan alussa, ei minulla ole varaa käyttää k.o. palvelua joten en ole testannut sitä, sitäpaitsi juoksemalla tulee vastaan kaikkea kerättävää ja uutta tutkittavaa aluetta.

Eikä koskaan tiedä minkä notkon / puun takana on lootattavaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Maksaako teleporttaus joka kerta, vai onko pelissä ilmaisia portteja? Sekä nouseeko porttauksen hinta per hahmon taso?
Koska olen ihan alussa, ei minulla ole varaa käyttää k.o. palvelua joten en ole testannut sitä, sitäpaitsi juoksemalla tulee vastaan kaikkea kerättävää ja uutta tutkittavaa aluetta.

Eikä koskaan tiedä minkä notkon / puun takana on lootattavaa.

Jos porttaa suoraan siitä portilla toiselle portille niin se on ilmaista. Jos nyt jostain metsän keskeltä porttaa, niin sitten se maksaa.

"Players can travel to a wayshrine so long as it has been visited before.Fast Travel between wayshrines is free, although fast traveling to a wayshrine from anywhere will cost gold, in addition to there being limits on how often this can be done.[1] Wayshrines also exist in Dungeons where players can always resurrect in case they die."
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Maksaako teleporttaus joka kerta, vai onko pelissä ilmaisia portteja? Sekä nouseeko porttauksen hinta per hahmon taso?
Koska olen ihan alussa, ei minulla ole varaa käyttää k.o. palvelua joten en ole testannut sitä, sitäpaitsi juoksemalla tulee vastaan kaikkea kerättävää ja uutta tutkittavaa aluetta.

Eikä koskaan tiedä minkä notkon / puun takana on lootattavaa.

Sitten se maksaa jonkin verran jos teleporttaat keskeltä pusikkoa johonkin päätepisteeseen, mutta ilmaiseksi pääset jos menet sellaisen teleporttikiven luo ja painat X:ää, aukee kartta ja saat valita mihin hyppäät. Eipä itsekään paljon ole tullu teleporttailtua, niinkuin sanoit, niin paljon tutkittavaa ja löydettävää :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuli mieleen jos porukkaa nyt mietyttää noi traitit niin. Levuttaessa kannattaa käyttää training traittia aseissa ja armoreissa kunnes saavutat niiden kykypuille levelin 50. Sillä pyrin etsiin nää heti alkuun.

Aseissa parhaat traitit: Ninhorned, Sharpened(pvp:ssä) Precise(pve:ssä)

Armoreissa:
Isoisa osissa eli kypärä rintapanssari housut: Nirnhorned, Infused, Reinforced(heavyarmor), Impenetrable(pvp)
Pienissä osissa kengät, hanskat, vyö, olkapäät: Ninhorned, Divines, Well-fitted(pvp:ssä ihan ok)

Toi ninhorned on tällä hetkellä aivan OP traitti ja ne on tietokonepuolella törkeissä hinnoissa. Jos toi löytyy koitetaan saada se kiltalaisille niin saavat nekin tehdä sillä rahaa :cool:
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuli mieleen jos porukkaa nyt mietyttää noi traitit niin. Levuttaessa kannattaa käyttää training traittia aseissa ja armoreissa kunnes saavutat niiden kykypuille levelin 50. Sillä pyrin etsiin nää heti alkuun.

Aseissa parhaat traitit: Ninhorned, Sharpened(pvp:ssä) Precise(pve:ssä)

Armoreissa:
Isoisa osissa eli kypärä rintapanssari housut: Nirnhorned, Infused, Reinforced(heavyarmor), Impenetrable(pvp)
Pienissä osissa kengät, hanskat, vyö, olkapäät: Ninhorned, Divines, Well-fitted(pvp:ssä ihan ok)

Toi ninhorned on tällä hetkellä aivan OP traitti ja ne on tietokonepuolella törkeissä hinnoissa. Jos toi löytyy koitetaan saada se kiltalaisille niin saavat nekin tehdä sillä rahaa :cool:

Millä nimellä toi ninhorned ilmenee varusteissa, tietää ettei vahingossa myy tai hävitä sellaista kampetta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Millä nimellä toi ninhorned ilmenee varusteissa, tietää ettei vahingossa myy tai hävitä sellaista kampetta.

Epäilisin tosin et toi ninhorned putoilee vasta veteran rankin omaavista paikoista ja jollain speciaalilla tavalla. En oo tästä varma kun sitä ei ollut pelissä aikanaan viel omina pc aikoina. viisaimmat kertokoon tai sit täytyy tutkia googlen syövereistä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nyt on DK lvl 21 ja tankkina mennään edelleen. Voisin lähteä noita dungeoneja juoksemaan aina, kun satun onlinessa olemaan. Kaikki on tällä hetkellä tekemättä. Ei oo jaksanut randomien kanssa lähteä opettelemaan. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nyt on DK lvl 21 ja tankkina mennään edelleen. Voisin lähteä noita dungeoneja juoksemaan aina, kun satun onlinessa olemaan. Kaikki on tällä hetkellä tekemättä. Ei oo jaksanut randomien kanssa lähteä opettelemaan. :D

Heebo etenee nopsasti :D Sorppa kun piti eilen hävitä semi nopeesti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuli muuten mieleen, voiko joku osaava laittaa niin, että kiltapankkiin saisi laitettua materiaaleja/armoria/itse craftattuja juttuja mitä muut vois deconstructaa? Itellä olis muutama glyph tehtynä ja suurimman hyödynhän niistä saa, kun joku muu laittaa ne tomuksi. :) Vois olla joku sääntö "Saat ottaa saman verran tavaraa ulos, kuin oot laittanut"
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Voin tulla messiin dps-rooliin. Leveli tällä hetkellä 12, mutta enköhän sen tässä saa 15 pikapuoliin. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuli muuten mieleen, voiko joku osaava laittaa niin, että kiltapankkiin saisi laitettua materiaaleja/armoria/itse craftattuja juttuja mitä muut vois deconstructaa? Itellä olis muutama glyph tehtynä ja suurimman hyödynhän niistä saa, kun joku muu laittaa ne tomuksi. :) Vois olla joku sääntö "Saat ottaa saman verran tavaraa ulos, kuin oot laittanut"

Täytyy perehtyä noihin kilta-asetuksiin mitä kullakin pelaajalla on niin pääsette siihen käsiksi. Tosin sitä on vaikea valvoa, että kuka sieltä ottaa mitäkin ja mitä palauttaa. Tollanen kirjoittamaton sääntö olisi hyvä. Mulla on omassa pankissa lvl 40-60 violettia tavaraakin joita voisin periaatteessa lainailla kuhan saan ne takaisin. Mitenkä toi menee et trade mahdollisuus aukee 50characterilla vai 50 accountilla?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pari tuntia latausta jäljellä (huimat 1mb/s, 100megan netillä) niin pääsee pelailemaan :rolleyes:
Onkos tuo lataus ollu kaikilla noin hidas?
E: Latausnopes tippunu huimaan 0.25megaan. Ei sonyn serverit voi olla näin paskoja.
E2: Vihdoin! Meinas jo ruveta lapsettaa :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pari tuntia latausta jäljellä (huimat 1mb/s, 100megan netillä) niin pääsee pelailemaan :rolleyes:
Onkos tuo lataus ollu kaikilla noin hidas?


Tonne 9.5 gigaan tuli aika nopeesti 10 megasella, tuntuu et nyt si on hidastunu noin klo 12.30 laitoin lataan. En tie mistä noi PSN tuuppaa näitä latauksia.
No onneksi sentään se postipaavo nyt toi tänään kumminkin pelin ;) ja se aika näyttää psn lautauksissa ihan mitä sattuu, näytti eka 42 tuntia sit pistin pauselle ku poika sääti jotain fifa juttujaan niin sit tuli ihan joatin muuta ajaksi :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Halojata päivää!
Liityin nyt uutena tänne foorumille kun oon aika noviisi vielä näis MMORPG-peleis, että jos täältä tajuaisi vaikka vinkkiä kahtoo. Alotin tänää pelaa tuolla nordilla (dk), josta ois tarkotus tulla tank, mutta näkyillään miellyttääneekö tuo yhdistelmä :D
 
Ylös Bottom