Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuli muuten mieleen, voiko joku osaava laittaa niin, että kiltapankkiin saisi laitettua materiaaleja/armoria/itse craftattuja juttuja mitä muut vois deconstructaa? Itellä olis muutama glyph tehtynä ja suurimman hyödynhän niistä saa, kun joku muu laittaa ne tomuksi. :) Vois olla joku sääntö "Saat ottaa saman verran tavaraa ulos, kuin oot laittanut"

Nostelin kaikille kiltajäsenille oikeuksia niin pääsette kiltapankkiin käsiksi. Käytetään sitä lähinnä traittien jakamiseen. Jos traitti tavaraa ottaa pihalle olisi suotavaa sitä myös palauttaa, että muutkin pääsevät nauttimaan tästä hyödystä. Ylimääräisiä reseptejä ja racial motifseja siellä tietenkin voi jaella. Jokaisen kiltajäsenen pitäisi pystyä lisäämään kiltaan uusia henkilöitä, muita rajotteita ei ole kuin suomalaisuus.

Halojata päivää!
Liityin nyt uutena tänne foorumille kun oon aika noviisi vielä näis MMORPG-peleis, että jos täältä tajuaisi vaikka vinkkiä kahtoo. Alotin tänää pelaa tuolla nordilla (dk), josta ois tarkotus tulla tank, mutta näkyillään miellyttääneekö tuo yhdistelmä

Teehän ihmeessä astronautti hahmo daggerfall covenantille jos et ole sitä tehnyt. Niin saadaan sinutkin Konsolifin killan jäseneksi. Vinkkejä saa ihan kyselemällä joko täällä, pelissä, tai hyppäät ps:n ryhmäkeskusteluun vaan mukaan kyselemään.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nyt ois hahmot valmiina dunkkujen kiertoa varten miltä näyttää muiden osalta? 2pelaajaa huutaa ois kiva mennä jo tänään jos porukalle käy, mutta voidaan odotellakin. Omassa ryhmässä on 2varmaa lähtijää. En sitten tiedä mikä hutun ja daywalkerin tilanne on?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nyt ois hahmot valmiina dunkkujen kiertoa varten miltä näyttää muiden osalta? 2pelaajaa huutaa ois kiva mennä jo tänään jos porukalle käy, mutta voidaan odotellakin. Omassa ryhmässä on 2varmaa lähtijää. En sitten tiedä mikä hutun ja daywalkerin tilanne on?

Mulla on lv14, mutta en tiedä yhtään paljonko tänää ehtii pelaamaan, jonkin verran nyt varmaan ainakin illasta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mulla on lv14, mutta en tiedä yhtään paljonko tänää ehtii pelaamaan, jonkin verran nyt varmaan ainakin illasta.

Kyllä tuo lvl jo riittää ihan hyvin. Sullahan oli sorsa niin voit olla hieman kauempana. Meleet on suuremman daman kohteena kuitenkin yleisesti ottaen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ois jo kiva kyl saad uudennäköisiä varusteita, liian pitkään tullu juostua samanlaisessa kaavussa (alusta asti, homespun vaatteet). Milloin alkaa saamaan uusia varusteita? Muutenkin tuntuu että vastaan tulee matalankin tason väkeä joilla on siistit kuteet päällä ja ihmettelen että mistä ovat löytäneet.

Sitten onko noihin riimukivien, ja esim puupölkkyjen löytämiseen jokin logiikka tai tietty alue joihin niitä spawnaa? Meinaa mennä hermot tohon craftingiin kun ei noita nodeja vaan löydy, ja voi perkele eilen löysin yhden riimunoden, mun reppu oli täynnä joten lähdin repusta poistamaan yhtä turhaa esinettä niin eikö sillä välin joku jannu tule mun viereen ja vie sen noden mun nenän edestä. Semisti korpesi, olin ettiny nodea jo jonkun tunnin siinä vaiheessa.

Jos noissa ei ole mitään logiikkaa niin en jaksa alkaa tuhlaamaan aikaa craftaykseen koska se on mielestäni kustu ihan täysin, se aika mitä siihen tuhlaantuu ei korvaa lopputulosta.

Oliko tässä joku kauppapaikka missä voi ostaa muilta pelaajilta ja myydä muille?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pitäisikö tuolle KonsoliFIN-killalle tehä PSN-ryhmäkeskustelu? Siellä voisi sitten huudella esimerkiksi peliseuraa, dunkkuporukoita jne. Destinyssä oli tällainen käytössä peliporukan kanssa ja toimi mielestäni hyvin. Tuossa pelin omassa kilta-chatissä on ongelmana, että jos on ryhmässä, area-chatissa tai ei ole mikkiä, niin eihän siitä mitään kuule. Tekstipohjaiselle chatille olisi mielestäni käyttöä.

Itsekin olisin kiinnostunut niitä dunkkuja vetämään viikonloppuna. DPS:llä mennään tällä hetkellä, mutta levuja pitää vielä hankkia. Ajattelin tänään ja huomenaamulla powerlevelata 7-15 rankit, joten sunnuntaina viimeistään pystyisi osallistumaan. Koska ajattelitte mennä niitä?

Olen kaikki perus-dunkut ja osan VR-dunkuista tehnyt aikaisemminkin, joten voin myös lähteä opastamaan aloittelijoita mielelläni, jos saadaan porukka kasaan. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Eilen pelasin reippaat kolme tuntia taase yhdessä hujauksessa. Nostin tasoni peräti 5 leveliltä 6 levelille :D. Tuli meinaan pikkasen tutkittua paikkoja ja haettua ilman karttaa nuo 3 Sky Shardsia aloitussaarelta. Seikkailun aikana matkaan tarttui 76 iron orea lukematon määrä rehuja alkemiaan, runeja kasa ja puutavaraa.

Kolme lukittua arkkua avasin joista viimeisen Intermediate lockilla varustetun onnistuin avaamaan 1 sekunti ennen timerin täyttymistä, arkuista tuli rahaa ja vihreää kamaa.

Ei ihan powerlevelattua tullut, mutta tuli tutkittua tarkemmin noita craftailujuttusia sekä seikkailtua.

Tuli myös tehtyä level 10 restoration staff kun ei sellaista ole mistään vastaan tullut ja craftattua 3 erilaista glypthiä sekä aika monta potionia. Hatusta noita reseptejä testailen vielä, jos ei onnistu niin ei sitten.

Ois jo kiva kyl saad uudennäköisiä varusteita, liian pitkään tullu juostua samanlaisessa kaavussa (alusta asti, homespun vaatteet). Milloin alkaa saamaan uusia varusteita? Muutenkin tuntuu että vastaan tulee matalankin tason väkeä joilla on siistit kuteet päällä ja ihmettelen että mistä ovat löytäneet.

Tekee itse tai löytää jostain arkusta tai tippuu vihulaiselta. Toki kaapit etc kannattaa myös tutkia. Meikäläinen loottaa periaatteessa jokaisen vastaan tulevan "Urn/Crate/Sack/Box/Barrel/..." noista löytyy myös hyvin tavaraa (lähinnä rehuja), joskus reseptejä ja toki lockpickejä myös.

Tässä pelissä on suositeltavaa "eksyä polulta" eli tutkia joka nook & cranny.

Ainoa mitä en loottaa jos ympärillä on porukkaa on "Steal item" eli en pahemmin varastele. Mutta jos huoneessa ei muita niin saatan pölliä esineen :P
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nyt ois hahmot valmiina dunkkujen kiertoa varten miltä näyttää muiden osalta? 2pelaajaa huutaa ois kiva mennä jo tänään jos porukalle käy, mutta voidaan odotellakin. Omassa ryhmässä on 2varmaa lähtijää. En sitten tiedä mikä hutun ja daywalkerin tilanne on?

Mun hiileri on pikapuolin lv11, joten kyllä se siitä nousee.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pitäisikö tuolle KonsoliFIN-killalle tehä PSN-ryhmäkeskustelu? Siellä voisi sitten huudella esimerkiksi peliseuraa, dunkkuporukoita jne. Destinyssä oli tällainen käytössä peliporukan kanssa ja toimi mielestäni hyvin. Tuossa pelin omassa kilta-chatissä on ongelmana, että jos on ryhmässä, area-chatissa tai ei ole mikkiä, niin eihän siitä mitään kuule. Tekstipohjaiselle chatille olisi mielestäni käyttöä.

Itsekin olisin kiinnostunut niitä dunkkuja vetämään viikonloppuna. DPS:llä mennään tällä hetkellä, mutta levuja pitää vielä hankkia. Ajattelin tänään ja huomenaamulla powerlevelata 7-15 rankit, joten sunnuntaina viimeistään pystyisi osallistumaan. Koska ajattelitte mennä niitä?

Olen kaikki perus-dunkut ja osan VR-dunkuista tehnyt aikaisemminkin, joten voin myös lähteä opastamaan aloittelijoita mielelläni, jos saadaan porukka kasaan. :)

Mää mietin kanssa et tollanen ryhmäkeskustelu ois tosi jees. harva kuitenkaan käyttää kiltan ryhmäkeskustelua suuri osa aina ps:n ryhmissä niin sitä kautta ei tavoita. Pitäisi tosin sopia, että siel ei esimerkiksi 22.00 ja aamu 10.00 välillä paukuteta viestiä, koska jengi nukkuu ja osalla on psapp ni se on aika verisuonia katkovaa se viesteihin herääminen:D

Itse saatan mennä niitä dunkkuja tänään jo vetämään riippuen saadaanko porukka kasalle. Täällä tosin on ollu paljon innokkaita lähtijöitä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mää mietin kanssa et tollanen ryhmäkeskustelu ois tosi jees. harva kuitenkaan käyttää kiltan ryhmäkeskustelua suuri osa aina ps:n ryhmissä niin sitä kautta ei tavoita. Pitäisi tosin sopia, että siel ei esimerkiksi 22.00 ja aamu 10.00 välillä paukuteta viestiä, koska jengi nukkuu ja osalla on psapp ni se on aika verisuonia katkovaa se viesteihin herääminen:D

Itse saatan mennä niitä dunkkuja tänään jo vetämään riippuen saadaanko porukka kasalle. Täällä tosin on ollu paljon innokkaita lähtijöitä.

Oletteko käyttäny puhelimessa "Line" applikaatiota, ilmainen appsi ja pirun kätevä. Eräänlainen messengeri, latasin sen tuossa 1kk sitten yhden pelin vuoksi kun pelaajat on eripuolelta planeettaa :P.
Line voi olla vain yhdessä puhelimessa, mutta sen saa myös koneelle (mulla kone + puhelin sama acco):

http://line.me/en/

Line sanoi:
Exchange free instant messages with friends whenever and wherever with one-on-one and group chats.
LINE is available on all smartphone devices
(iPhone, Android, Windows Phone, Blackberry, Nokia)
and even on your PC.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Oletteko käyttäny puhelimessa "Line" applikaatiota, ilmainen appsi ja pirun kätevä. Eräänlainen messengeri, latasin sen tuossa 1kk sitten yhden pelin vuoksi kun pelaajat on eripuolelta planeettaa :P.
Line voi olla vain yhdessä puhelimessa, mutta sen saa myös koneelle (mulla kone + puhelin sama acco):

http://line.me/en/

En oo koskaan kuullutkaan moisesta :eek:
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Redditissä Q&A wall of text

Reddit sanoi:
Login and Queue

We are working literally around the clock to resolve the log-in issues and up server capacities. I think I've had a total of 10 hours of sleep since console launch. We have a war room set-up as a sort of "central command" to identify issues we're seeing and drive to fix. We've aggressively worked to solve log-in queuing and should have this (other than the incorrect queuing message) in a better state today. While the queuing works better now, the messaging requires a client update that we are submitting to Xbox next week. We are also working on improving megaserver capacity to get more gamers into Tamriel and will have some fixes in place this week. We aren't happy ourselves at the issues gamers are experiencing in trying to get into the game and will continue the 24/7 push until these issues are resolved.



Please be aware, we are doing everything we can do to make this experience better for everyone. And you are correct - these problems stem from incredible demand for the game. In fact, when we first turned the servers on at game launch, it was like we experienced a DDOS attack - there was so much demand from players that it completely overwhelmed everything. We've been working on fixing that ever since, and are getting to the point where we are managing everything through the queue, and login errors themselves are becoming less prevalent.



I apologize for this experience, which I know isn't awesome for those trying to get in and play. We're working on fixing the problems as fast as we can. Thanks for hanging in there with us.



Gamer ID Instead Of Character Name

This was a hard one for us internally. As you know XBOX has standards which have to be met when using their Live network. They very much want a service which is consistent and delivers quality. For instance, if you have a friend logon to XBOX Live come online they want to make sure you are notified about it. For this reason, many of the features that are expected to be working for their services overlapped with what are normal services for ESO on the PC. Friends list, ignore lists, muting, etc. all had counterparts active on our service. If you ignored someone in our game, it was expected that you meant to ignore them on the XBOX live service. So originally we had some places where we needed to show you a XBOX gamertag to be compliant, but otherwise you could see a character name.



Even though this was possible, through testing, it became very confusing. It was also a very complex thing to keep implemented on our end, sometimes requiring a doubling up of code for what was essentially duplicated functionality. In order to eliminate the confusion for our players and reduce points of failure due to the complexity of the system we chose to simply show the XBOX gamertags. Though it does, admittedly, hurt some of the roleplaying and immersion elements, the social benefits and clarity made this decision the one we chose.



Combat Numbers and Buff Icons

We have begun exploring ways to integrate floating combat text and buff/debuffs within the HUD in a way that still keeps the spirit of the UI minimal. There's several challenges with both of these. We'd like to make sure that the combat text feels satisfying and there's some effort involved there when it comes to the aesthetics of it, the accuracy/data setup, and overall iteration on it. With the buff/debuff feedback, many of our effects are not as long term as other games so we're looking into ways to give this feedback while also not making the HUD appear like a blinking casino machine. But both of these are things we have been exploring internally.



Text Chat

Text chat wasn’t added to the consoles because of a number of factors. First, many of our early tests demonstrated what we already knew: it can be cumbersome to type in a text chat with a controller, especially when time counts. This is why we decided to make sure VOIP was integrated into the game from the beginning and why we added our quick chat feature. Second, displaying text for an environment such as couch and TV requires larger fonts. Having small, almost unreadable text is very problematic. A chat window, typical on a PC, just doesn’t translate as well to a living room environment. Having a chat window that was useful, as in legible, meant it was so big it was covering up lots of other elements. These and a few other factors meant we concentrated more on VOIP and Quick Chat. They were the most reliable and best means of communication in the living room environment.



Is it possible we could have a text chat? Yes. Will we? I don’t think we can safely say one way or another. It probably is safe to say if we add a more text centric way to chat it won’t be a straight chat window.



Console Patch?

We don't have a date yet for the next incremental patch, but we are submitting it for certification next week. A fix for the invisible NPCs is part of the patch. As soon as we know when the patch will be, we'll let everyone know (likely on our official forums and social media.)



Game Share and Imperial and Explorer’s Pack Perks

Regarding game share, entitlements within the game such as Imperial Upgrade or Explorer's Pack are mapped to the Gamertag account that unlock's these entitlements. So while you can game share for others to use their accounts and play ESOTU, the entitlements don't transfer as well. The invisible NPC's is an issue that has been challenging for us to reproduce internally but we have a fix we believe will address this issue that is coming with the next incremental patch.



[Even without game share] we've seen some reports of entitlements not working properly in some cases--particularly Imperial Upgrade and Explorer's Pack. Also, crowns don't always update immediately upon purchase. We're looking into all of these. Sometimes force quitting and restarting the game solves this--sometimes not. There are a few people actively looking at this to resolve asap.



Race Change Incoming?

When asked, “Is there any chance that racial passives will be rebalanced for some of these races to be more viable in the future?” ZOS Answered:




We don't want to do a complete rebalancing of all racial passives until the respec feature is complete so players would be able to switch over to whatever race bonuses they like the best. However in the mean time we plan to tweak the less powerful races for the next major update.



That sounds like a confirmed race change option in the works to me.



Push-to-Talk For Voice

We investigated push to talk during development and it didn't feel good for a couple of reasons. The number of buttons on the game controller is limited, and dedicating one of them for push-to-talk, meant giving up functionality elsewhere. More importantly though, we found that the ability to talk while in motion was important. We wanted conversation to happen fluidly and naturally. Push to talk took that away, so we discarded that idea



It's something we explored but there aren't any immediate plans for this. One of the challenges we had in the console version of ESO is ensuring the breadth of interactions and actions a player could perform translated well to the gamepad. In trying various control templates and making the experience as smooth as possible, we found that having the VOIP active when speaking into the mic versus taking up a button (and sacrificing another action reserved to a button) worked best.



Cross-Play

We have different platforms that ESOTU is played on and there are differences in how ESOTU is played on Xbox One from PC--controller, UI differences/mods, etc. At this time there are no plans for cross-platform play.



Housing

We all love housing too, but no news at the moment!



Additional Content and DLC

You should hear info about future content shortly after E3, which is next week. Stay tuned!



Misc Responses I Found Interesting

To answer the itemization question: We have done a lot of work to make the itemization fun and exciting in the next major update. There are lots of cool unique sets for players to chase after in multiple different areas. We're doing extensive balance work to make sure they all give competitive bonuses instead of the current paradigm where everyone just chases the few uber powerful sets. This will allow players to customize sets to their playstyle instead of just getting whatever adds the most damage.



Additionally the new content has a short term and a long term item chase as well. To go hand in hand with that the power spike on the new items is bigger, so players are more rewarded for upgrading their gear.



We are aware of balance concerns from players with more champion points. As Phil mentioned the system was designed to help keep players closer in power level with diminishing returns and enlightenment bonus XP. In the future we can implement catchup mechanics so the first 400 champion ranks require less experience, helping get new players catch up.



In terms of XP, we're actually buffing for some areas in the next major update. Specifically public dungeons and craglorn are being increased. Additionally we're increasing the XP that veteran level quests give so there's more of a parity between gains between questers and grinders. Lastly we're reducing the amount of XP required to get a veteran rank so players can get to the max level content sooner.



Different parts of the team are very active at different parts of the game lifecycle. (QA is usually very active regardless of timing.) But our Network Engineers, OPs, Tech, Community and Customer Service teams are not seeing the inside of their homes any time soon.



For the next major update you'll see a lot of cool customization options with all the crazy new item sets. For example we've got one that will have you running around chasing orbs for bonus damage, or additional attacks vs targets with damage shields.

Jatkossakin näemme "123Supaman321" nimisiä pelaajia :P.

EDIT: Neogafissa: Kuvallinen ohje kuinka varastamalla tehdään rahaa.

^^ Eikun pöllimään puolivaltakuntaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tekee itse tai löytää jostain arkusta tai tippuu vihulaiselta. Toki kaapit etc kannattaa myös tutkia. Meikäläinen loottaa periaatteessa jokaisen vastaan tulevan "Urn/Crate/Sack/Box/Barrel/..." noista löytyy myös hyvin tavaraa (lähinnä rehuja), joskus reseptejä ja toki lockpickejä myös.

Tässä pelissä on suositeltavaa "eksyä polulta" eli tutkia joka nook & cranny.

Ainoa mitä en loottaa jos ympärillä on porukkaa on "Steal item" eli en pahemmin varastele. Mutta jos huoneessa ei muita niin saatan pölliä esineen :P

Tiedän että voi itse tehdä, mutta tarkoitin sitä että lv1-lv14 oon ollut käytännössä samoissa kuteissa vaikka statsit onkin parantuneet jokaisen kaavun myötä, ulkoasu pysyy samana. Eikö tässä tosiaan ole hirveästi mitään variaatiota varusteiden ulkonäössä, ja seuraava visuaalinen päivitys on odotettavissa kun pääsee seuraavan levelialueen mestoille, eli 15-20 vai miten nyt menevätkään? Tää on mun mielestä tosi tylsää.

Tälleen kun pari päivää on testaillut ja se alkuhuuma on hävinnyt niin tästä tulee kokoajan esille enemmän ja enemmän asioita jotka vaan kyrsii suunnattomasti, tällä hetken tämä on joku mmo-lite, niin paljon tässä on puutteita joita löytyy ihan vanhemmistakin mmo-peleistä, crafti on tosi koykästä ja puuduttavaa jos nodet tosiaan on noin harvinaisia mitä ne nyt tuntuu olevan, ja pelimaailman yhteisiä (etsit tunnin yhtä nodea ja joku vie sen sun nenän edestä). Kauppapaikan puute on ihan käsittämätön moka Zenimaxilta.

Daily craftitehtävät on ihan älyvapaita juttuja, esim enchantissa pitää tehä joku glyph, no se ei välttämättä ole hirveä ongelma mutta sitten tehtävä vaatii että löydät jonkun tietyn runen siihen vielä päälle. Randomisti arpoo jonkun, ja sitten sun pitää lähteä etsimään sitä maastosta josta ne on muutenkin niin harvassa, ja kun löydät yhden paikan, niin pitää toivoa että se on juuri se tietty versio niistä kolmesta ja siitä pitää vielä toivoa että osuu se oikea varsinainen riimu. Käytännössä mahdotonta tehdä, ja ekspat menee sivu suun.

En yhtään ihmettele miksi poistivat kuukausimaksun. Ehkä on sitten vaan niin tottunut FF14 antiin, siinä on tolkuton määrä kaikkea ja craftit on tehty hemmetin hyvin.

Ainut hyvä mistä oon tässä pitänyt, niin on paikkojen tutkiminen, taisin tehdä myös eilen ekan päätehtävän jossain luolassa mutta se meni vähän ohi, se alun pappa puhus jotain.

Mitä niistä ryhmädunkkiksista saa, miksi niihin mennään?

Kattoo ny mitä täst viel tulee, tällä hetkellä vähän sellainen pettynyt fiilis, odotin enemmän näinkin uudelta mmo:lta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tiedän että voi itse tehdä, mutta tarkoitin sitä että lv1-lv14 oon ollut käytännössä samoissa kuteissa vaikka statsit onkin parantuneet jokaisen kaavun myötä, ulkoasu pysyy samana. Eikö tässä tosiaan ole hirveästi mitään variaatiota varusteiden ulkonäössä, ja seuraava visuaalinen päivitys on odotettavissa kun pääsee seuraavan levelialueen mestoille, eli 15-20 vai miten nyt menevätkään? Tää on mun mielestä tosi tylsää.

Tälleen kun pari päivää on testaillut ja se alkuhuuma on hävinnyt niin tästä tulee kokoajan esille enemmän ja enemmän asioita jotka vaan kyrsii suunnattomasti, tällä hetken tämä on joku mmo-lite, niin paljon tässä on puutteita joita löytyy ihan vanhemmistakin mmo-peleistä, crafti on tosi koykästä ja puuduttavaa jos nodet tosiaan on noin harvinaisia mitä ne nyt tuntuu olevan, ja pelimaailman yhteisiä (etsit tunnin yhtä nodea ja joku vie sen sun nenän edestä). Kauppapaikan puute on ihan käsittämätön moka Zenimaxilta.

Daily craftitehtävät on ihan älyvapaita juttuja, esim enchantissa pitää tehä joku glyph, no se ei välttämättä ole hirveä ongelma mutta sitten tehtävä vaatii että löydät jonkun tietyn runen siihen vielä päälle. Randomisti arpoo jonkun, ja sitten sun pitää lähteä etsimään sitä maastosta josta ne on muutenkin niin harvassa, ja kun löydät yhden paikan, niin pitää toivoa että se on juuri se tietty versio niistä kolmesta ja siitä pitää vielä toivoa että osuu se oikea varsinainen riimu. Käytännössä mahdotonta tehdä, ja ekspat menee sivu suun.

Katotaan nyt mitä tästä tulee mutta ei oikein hyvältä vaikuta tämä peli, en yhtään ihmettele miksi poistivat kuukausimaksun. Ehkä on sitten vaan niin tottunut FF14 antiin, siinä on tolkuton määrä kaikkea ja craftit on tehty hemmetin hyvin.

Ainut hyvä mistä oon tässä pitänyt, niin on paikkojen tutkiminen, taisin tehdä myös eilen ekan päätehtävän jossain luolassa mutta se meni vähän ohi.

Mitä niistä ryhmädunkkiksista saa, miksi niihin mennään?

Dunkuista saa skillpointin ja parempaa tavaraa. Tietty ryhmä pelaamisen tuomat haastet ja mukavuudet.
Yleiset kauppapaikat on näiden kiltojen sisäisiä ja killat voivat myös ostaa julkista myynti tilaa joista sit kaikki voivat käydä ostamassa myynnissä olevaa tavaraa. Liity johonkin tradekiltaan niin saat myydä ja ostaa pelaajien tavaroita. Meillä puuttuu viellä jonkun verran jäseniä et saatais myyntipalsta auki omalle killalle.
Craftaus on mielipiteitä jakava juttu ollut. Puuta,orea, kasveja kaikkia löytyy erilaisista paikoista. Esim kasveja on paljon suolla ja orea kallioiden läheisyydessä.
Noihin dailycrafteihin en ole kiinnittänyt huomiota niin en osaa niiden hyödyistä sanoa.
Hahmot näyttävät pitkään samalta, joka on totta. Haastavimmilta alueilta tulee kuitenkin uuden näköisiä armoreita. Armoreita voit myös kustomoida värityksillä. Myöhemmässä vaiheessa saat myös käyttöön erilaisia armoreiden ulkonäköä muuttavia asusteita.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jos joku kfin kiltalainen sattuu jossain välin eksyyn peliin niin vois heittää sit kutsuu kiltaa hahmon nimi on Kossu psn elbowi.


PS. hutulle eipä noita kuukausimaksuja ole melkein ku wowi ja realm reborn jopa wildstar on lähössä mikromaksuihin. Joku lista oli morppien tuotoista niin wowi nyt oli ihan omilla luvuillaa top 10 sen jälkeen tuli melki pelkkiä mikromaksu morppeja, jotka siis on alkuun ollu kuukausimaksullisia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Voin kanssa tulla tohon dunkkuporukkaan. Myös sorcerer niin kuin Hutullakkin mutta tuskin haittaa vaikka 2 onkin. Level 14 parhaillaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jos joku kfin kiltalainen sattuu jossain välin eksyyn peliin niin vois heittää sit kutsuu kiltaa hahmon nimi on Kossu psn elbowi.


PS. hutulle eipä noita kuukausimaksuja ole melkein ku wowi ja realm reborn jopa wildstar on lähössä mikromaksuihin. Joku lista oli morppien tuotoista niin wowi nyt oli ihan omilla luvuillaa top 10 sen jälkeen tuli melki pelkkiä mikromaksu morppeja, jotka siis on alkuun ollu kuukausimaksullisia.

Jossei kukaan pelissä oleva heittele ni pistelen iltapäivällä, kun töistä kotiudun.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tiedän että voi itse tehdä, mutta tarkoitin sitä että lv1-lv14 oon ollut käytännössä samoissa kuteissa vaikka statsit onkin parantuneet jokaisen kaavun myötä, ulkoasu pysyy samana.

Kattoo ny mitä täst viel tulee, tällä hetkellä vähän sellainen pettynyt fiilis, odotin enemmän näinkin uudelta mmo:lta.

Ah joo, rojun nimi pysyy samana ja statsit kasvaa, mietinkin hetken että mettkö 1 levelin kamoilla vieläkin :). Tietyistä tehtävistä saa erinimisiä ja eri ominaisuuksilla olevia varusteita mutta pitkältin perusnimillä mennään.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ah joo, rojun nimi pysyy samana ja statsit kasvaa, mietinkin hetken että mettkö 1 levelin kamoilla vieläkin :). Tietyistä tehtävistä saa erinimisiä ja eri ominaisuuksilla olevia varusteita mutta pitkältin perusnimillä mennään.



Niin ittelle kans tärkee toi ulkoasu, aattelin vähä sijoittaa kruunuihin(mikromaksuihin) ja ostaa costumee. Ittee hämää eniten ku ei nää ku ammuskelen robin huudina niin paljon sitä lämää tulee per nuoli ja koska crittaaa jne. PC:llä tais olla combat floating text vai oliko se addonina ?
 
Ylös Bottom