Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Sinänsä vähän tyhmö tuo, että PS4:llä ei vaadita PS Plussaa pelaamiseen, koska kyllähän nyt suurimalla osalla PS4:n käyttäjistä PS Plus on, koska muut nettipelit sen vaativat ja muutenkin PS Plus on todella hyvä systeemi. Miksei oltaisi voitu tehdä sillain, että sisällytettäisiin PS Plus ja TES online samaan maksuun?

Aika itsestäänselvyyshän vastaus tuohon kysymykseen on, mutta vastataan nyt silti. TESO:n kuukausimaksut käytetään servereiden ylläpitoon ja mahdollisesti pelin kehitykseen. PS+:n kuukausimaksut käytetään servereiden ylläpitoon ja mahdollisesti palvelun kehitykseen. Molemmat lafkat tarvitsevat rahaa servereiden ylläpitoon, joten molemmissa on oma kuukausimaksunsa. Luulisi sen nyt olevan positiivinen asia, ettei sentään kahta kuukausimaksua tarvitse maksaa, toisin kuin Xboxilla. Eiväthän PC-pelaajatkaan sitä saa ilmaiseksi pelata...
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Aika itsestäänselvyyshän vastaus tuohon kysymykseen on, mutta vastataan nyt silti. TESO:n kuukausimaksut käytetään servereiden ylläpitoon ja mahdollisesti pelin kehitykseen. PS+:n kuukausimaksut käytetään servereiden ylläpitoon ja mahdollisesti palvelun kehitykseen. Molemmat lafkat tarvitsevat rahaa servereiden ylläpitoon, joten molemmissa on oma kuukausimaksunsa. Luulisi sen nyt olevan positiivinen asia, ettei sentään kahta kuukausimaksua tarvitse maksaa, toisin kuin Xboxilla. Eiväthän PC-pelaajatkaan sitä saa ilmaiseksi pelata...

Ymmärrän kyllä miksi kuukausimaksuja peritään, mutta tuo on minusta vain jotenkin hölmöä ilmoitella tuosta erikseen, kun PS+ alkaa muutenkin jo olemaan itsestäänselvyys PS4:n käyttäjillä, vaikkakin poikkeuksiakin löytyy.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nimenomaan tässä huvittavaa on se, että hehkutetaan kuinka PS+:aa ei tarvita. Ilmeisesti on sitten niitä jotka ostavat nelosen vain pelatakseen TESOa online ja muita pelejä offline. Edelleen olen vähän sillä kannalla etten aio hankkia tätä vaikka kuinka houkuttaa. 10€ kuussa on minun makuun suolainen hinta. Mutta saa nähdä..
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tänään pihalle tuli video, jossa Elder Scrollsin loremestari Lawrence Schick unboxailee pelin fyysisen Imperial Editionin. Onhan tuo pirun kermainen paketti... Varsinkin tuo kirjanen kiinnostaisi, mutta hyvin rajallisten rahavarojeni takia itselläni ennakkotilaukseen lähtee ihan normiversio.

[video=youtube;gqiEvH4iC0M]https://www.youtube.com/watch?v=gqiEvH4iC0M[/video]
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Saikos kukaan muu foorumilainen beta inviteä? Minä nimittäin sain, ja huomenna sitten vain testailemaan semioptimistisilla odotuksilla :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

En saanut, mutta eipä koskaan tullut meiliin edes mitään betaan ilmoittautumisen vahvistusviestiäkään joten päätin silloin että pitäkööt tunkkinsa. Jostain syystä tämä MMO Elderi ei koskaan ole saanut aikaiseksi itessäni mitään kovia odotuksen tunteita. Toki olen seurannut tämän pelin kehitystä aina silloin tällöin, mutta joo, saa nähdä.

Tollanen tuhdimman puoleinen kk-maksu kaikkien muiden kk-maksujen päälle ei myöskään houkuttele. Voipi olla että FF14 jää myös väliin sen kk-maksun takia, mikä on harmi koska se näyttää mukavalta peliltä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jos joku on betakoodin saanut, mutta ei sitä jostain syystä halua käyttää, niin ottaisen sen mielelläni. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuolta http://www.curse.com/betas/teso-beta-key-giveaway voi käydä hakemassa itselleen beta-avaimen, jos PC:llä pelailee. Rekisteröityy sivulle ja that's it. Tänä viikonloppuna beta on ainakin avoinna, tarkempaa aikataulua en tiedä.

Edit: Ilmeisesti beta alkaa Suomen aikaa klo. 19:00 perjantaina ja päättyy samaan aikaan sunnuntaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Juu, minäkin sain kutsun. Tekevät viikonlopun aikana stressitestejä, niin tarvitaan paljon porukkaa servereille.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nyt kun sain koodin tähän huomenna alkavaan betaan, niin pääsenkö seuraaviinkin testauksiin mukaan, vai pitääkö niihin erikseen hakea?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nyt kun sain koodin tähän huomenna alkavaan betaan, niin pääsenkö seuraaviinkin testauksiin mukaan, vai pitääkö niihin erikseen hakea?

Ainakin minulle tulleessa sähköpostissa luki, että kun osallistuu tähän betatestiin, saa kutsun myös seuraaviin testeihin jotta pääsee jatkamaan hahmojensa kanssa.
Myöskin minulle tulleessa sähköpostissa puhuttiin vain PC ja Mac -versioista.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onko PS4 ES:O betakoodeja edes jaettu vielä? Itse olen siinä käsityksessä että Betailua olisi vain PC:lle tällä hetkellä ja myöhemmin PS4:lle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuo koodi oli pc:lle myös ja ei ilmeisesti toimi ilman invitea minkä mukana tulee ohjeet, näin luki kuulemma nettisivuilla.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuo koodi oli pc:lle myös ja ei ilmeisesti toimi ilman invitea minkä mukana tulee ohjeet, näin luki kuulemma nettisivuilla.


From Friday, February 7th at 12:00PM EST
Until Monday, February 10th at 11:59PM EST
slice_r4_c1r4_c1.jpg
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Koskas ne konsolibetat sitten saapuvat? Minulla jo tosin on beta pc:llä, mutta veljeäni kiinnostaisi myös tämä ja hänellä kun ei pc:tä ole vaan ps4, niin siksi kyselen :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

[video=youtube;upE802rZl7Q]http://www.youtube.com/watch?v=upE802rZl7Q[/video]

Joe ei ihan hirveesti tykännyt, vaikka on Elder Scrolls-fani. Ei lupaa kovin hyvää, kun julkaisukin on ihan kohtapuoliin...
 
Ylös Bottom