Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä liityin Northern Exiles Suomi kiltaan. Paljon aktiivista porukkaa jo nyt, theorycraftingia ja yleistä löpinää omalla foorumilla ja chatissa.
INFOA KLAANIN SIVUILLA
edit. Kyseessä PC-pelaajien klaani
Eipä oikein napannut tuo beta PC:llä. Jäämme odottamaan PS4 betaa. Onko mitään tietoa herunut, että milloin mahdollisesti olisi konsolibetaa tiedossa?
Mielenkiintoista nyt nähdä, miten tämä tulee konsoleilla menestymään. Sarjalla riittää faneja, mutta PC-versiota eivät arvostelijat kovin suurin hurraa-huudoin ole vastaan ottaneet, saati sitten jos verrataan sarjan aiempiin osiin. Tämä toki ei yllätä sen perusteella, mitä pelistä olen nähnyt ja kuullut, mutta tietysti tässä on vielä aikaa peliä hieman konsolijulkaisuun parannella. Toinen merkittävä tekijä on PS4:llä enemmän kehuja kerännyt Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, joka kilpailee samoista pelaajista tämän kanssa.
Angry Joe julkaissut nyt myös arvostelunsa pelistä, joka sen perusteella mitä olen lukenut ja kuullut (+ pelannut betaa) pelistä vastaa omia ajatuksia aika pitkälti.
Spoilereissa arvosana niille jotka eivät jaksa 38 minuutin videota katsoa.
4/10 Pve, 7/10 PvP, overall 5/10, "painfully average"
Tuleekohan tästä free to play jopa nopeammin kuin TORista... Onko Bethesda/ZeniMax kertonut mitään myynneistä vielä?