Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tosi rautainen peli. Pelasin ensimäisen kerran ja en löytänyt bugien lisäksi oikeastaan mitään mistä en pitänyt. pitää joku kilta nyt etsiä. löytyyköhän täältä pientä porukkaa kenties?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ne ketkä pääsee jo 5 päivää ennakkoon alottaan, niin laittakaa sitten viestiä minne muut voisi tulla, jos kiinnostaa. Itse liityn seuraan 3 päivän ennakolla. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ostin tuon imperial editionin. Viiden päivän headstartilla. Ebonheart oli helisemässä betan perusteella joten ajattelin vahvistaa niiden rivejä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Minä liityin Northern Exiles Suomi kiltaan. Paljon aktiivista porukkaa jo nyt, theorycraftingia ja yleistä löpinää omalla foorumilla ja chatissa.
INFOA KLAANIN SIVUILLA

edit. Kyseessä PC-pelaajien klaani
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Eipä oikein napannut tuo beta PC:llä. Jäämme odottamaan PS4 betaa. Onko mitään tietoa herunut, että milloin mahdollisesti olisi konsolibetaa tiedossa?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Eipä oikein napannut tuo beta PC:llä. Jäämme odottamaan PS4 betaa. Onko mitään tietoa herunut, että milloin mahdollisesti olisi konsolibetaa tiedossa?

Luulen että kun ovat saaneet PC-version julkaistua ja homman pyörimään, niin alkavat valmistelemaan konsolibetaa, eli siis suhkot pian. Luulenpa että toukokuussa päästään betailemaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ajattelin pistää huomenissa käyntiin The Elder Scrolls Online -striimin pyörimään siinä kello 16:00 eteenpäin. Betoihin en ole osallistunut saati peliin muutenkaan liioin tutustunut, joten nyyppämeiningillä mennään. Edelliset MMORPG:t ovat World of Warcraftin ajoilta, joten katsotaan mitä tulee.

Jos on kiinnostusta seurata menoa alusta lähtien, niin tutussa osoitteessa voi jälleen katsella lähetystä ja heitellä kysymyksiä:

http://www.twitch.tv/pjorkkis
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Oon nyt kattellu livenä Twitchistä peliä ja täytyy sanoa että näyttää ihan hyvältä, aika varmasti hankin tän kesällä PS4:lle julkaisussa. Suunnitteilla olis sellanen velhohahmo, joka vois vaikka ottaa enchantin craftiksi. Mahtaakohan tääl monet hankkia sen pleikkarille? Sitä vaa et olis siistii jos olis suomalaist peliseuraa :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mielenkiintoista nyt nähdä, miten tämä tulee konsoleilla menestymään. Sarjalla riittää faneja, mutta PC-versiota eivät arvostelijat kovin suurin hurraa-huudoin ole vastaan ottaneet, saati sitten jos verrataan sarjan aiempiin osiin. Tämä toki ei yllätä sen perusteella, mitä pelistä olen nähnyt ja kuullut, mutta tietysti tässä on vielä aikaa peliä hieman konsolijulkaisuun parannella. Toinen merkittävä tekijä on PS4:llä enemmän kehuja kerännyt Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, joka kilpailee samoista pelaajista tämän kanssa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pidän pelistä suuresti, enemmän kuin tuosta uudesta fantsusta. Ajattelin jonkinlaisen fyysisen painoksen hankkia ps4lle kun PC versio tullu digitaalisesti hommattua, mikä vähän kaduttaa jälkeenpäin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mielenkiintoista nyt nähdä, miten tämä tulee konsoleilla menestymään. Sarjalla riittää faneja, mutta PC-versiota eivät arvostelijat kovin suurin hurraa-huudoin ole vastaan ottaneet, saati sitten jos verrataan sarjan aiempiin osiin. Tämä toki ei yllätä sen perusteella, mitä pelistä olen nähnyt ja kuullut, mutta tietysti tässä on vielä aikaa peliä hieman konsolijulkaisuun parannella. Toinen merkittävä tekijä on PS4:llä enemmän kehuja kerännyt Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, joka kilpailee samoista pelaajista tämän kanssa.

Ite sit taas pidän jo nyt enemmän Elderistä kuin Finalista vaikken ole edes Elderia pelannut. Tämä Final tuntuu vain niin perus mmo-peliltä kuin vain voi olla, kun taas Elderi ainakin live-pelikuvan mukaan vaikuttaa enemmänki juuri sellaiselta Elderiltä mitä voi odottaa kyseiseltä pelisarjalta. On maailman tutkimista, rikasta lorea, mielenkiintoisia tehtäviä yms.

FF14:ssa on aika aljon näitä turhauttavia tapa x määrä vihuja tai kerää x määrä jotain tavaraa, plus se tarinankerronta tehtävien sisällön rytmitys on jotain ihan hirveää :D

Pelailen nyt Finalia kun ei oikein muutakaan ole, mutta hyvin tod.näk siirryn Elderin pariin kun se ulos tulee. Jos täältä löytyy väkeä PS4-versiota pelaamaan niin olis muuten hienoa, voidaan mennä samalle servulle/puolelle yms.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itse taas en henkilökohtaisesti pysty näitä kahta vertaamaan, kun kokemukset tosiaan rajoittuvat Elder Scrollsin osalta vain nähtyyn materiaaliin ja FFXIV:n puolelta PC:n beta-testiin, eivätkä kummatkaan näiden perusteella oikein vakuuttaneet.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Alkaa olla reilu 6vrk pelikellossa ja on maistunut, hahmo on vasta lvl33, joten en ole kovin kiirettä pitänyt levuttamisessa.
Olen keskittynyt PVE:hen ja loreen, joka on ollut mielenkiintoisin verrattuna kaikkiin aikaisempiin mmo peleihin joita olen pelannut. PVP saa odottaa lvl50:ä.
Bugeja on alkumetreillä ollut, mutta melko hyvin ovat niitä korjailleet, eikä ne ole pelaamista täysin estäneet kertaakaan.
Skyrimissäkin minua hieman ärsyttäviä juttuja on. Ohi juostessa NPC:t kailottaa samoja fraaseja ja esim. pankkineidin samat tarinat joka kerta, viimeistään sadanen kerran jälkeen ne alkavat kuulostaa jo turhan tutuilta. Ketään polveen ammuttua ei ole kuitenkaan kohdalle onneksi sattunut...
Tulee varmasti olemaan eniten pelaamani peli vuonna 2014 ja täytyy vahvasti harkita myös PS4:lle.

-Ranser! You madman! it´s time to finnish this!-
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tässä olis hemmetin eeppinen PVP linnoituksen valtaus video Angry Joelta.

[video=youtube;-DV9TwsosyI]http://www.youtube.com/watch?v=-DV9TwsosyI[/video]

Hype on suuri, mutta kuukausimaksullisuus vielä mietityttää...
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

[video=youtube;Ov3B26h12C4]https://www.youtube.com/watch?v=Ov3B26h12C4[/video]

Angry Joe julkaissut nyt myös arvostelunsa pelistä, joka sen perusteella mitä olen lukenut ja kuullut (+ pelannut betaa) pelistä vastaa omia ajatuksia aika pitkälti.

Spoilereissa arvosana niille jotka eivät jaksa 38 minuutin videota katsoa.

4/10 Pve, 7/10 PvP, overall 5/10, "painfully average"

Tuleekohan tästä free to play jopa nopeammin kuin TORista... Onko Bethesda/ZeniMax kertonut mitään myynneistä vielä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Angry Joe julkaissut nyt myös arvostelunsa pelistä, joka sen perusteella mitä olen lukenut ja kuullut (+ pelannut betaa) pelistä vastaa omia ajatuksia aika pitkälti.

Spoilereissa arvosana niille jotka eivät jaksa 38 minuutin videota katsoa.

4/10 Pve, 7/10 PvP, overall 5/10, "painfully average"

Tuleekohan tästä free to play jopa nopeammin kuin TORista... Onko Bethesda/ZeniMax kertonut mitään myynneistä vielä?

Täytyypä katsoa toi illemmalla, voi harmi, ei hyvältä vaikuta :/ Luulen että Zenimax vetää ne johtopäätökset pelin f2p viennistä konsolijulkaisun jälkeen. Voi olla että kääntyy aika pian f2p:lle, ja se vaikuttaa heti pelin laatuun mikä ei varmaan saa hirveästi houkuteltua uusia pelaajia listoille. Oisivat nyt vaan tehneet seuraavaan Fallouttiin tai kunnon Elderiin ihan parin kolmen pelaajan co-opin, uskoisin että se olis riittänyt, ei olisi tarvinnut mmo-asteelle mennä. Koska sitähän porukka oikeastaan toivoi, että olis voinut vaikka Skyrimia pelata parin kaverin kanssa, ei parin tuhannen pelaajan kanssa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Nyt kun läppäriin vihdoin ja viimein virtapiuhan sain hankittua, on tämä peli alkanut syyhyttämään sormia enemmän ja enemmän. Olkoonkin että oma masiina on sen verran iäkkäämpi että vain vähittäisvaatimukset täyttyvät...Toisaalta eipä tää paljoa digitaalisena maksa ja jos sen kuukauden tai pari kokeilis miten maittaa. Kuitenkin mmorpgin kokonen aukko olis vielä täyttämättä
 
Ylös Bottom