Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Saanen olla erimieltä, kuukausimaksujen poistamisen jälkeen olen taas pelaillut muutamia tunteja, enkä ole mitään tuskaa kohdannut kavereiden kanssa pelatessakaan.
Ei tämä mikään täydellinen tekele ole, mutta enemmän tässä on hyvää, kuin huonoa. Ei paras TES peli, mutta ei huonoinkaan, eikä varsinkaan huonoin MMO jota olen pelannut.

Vaikka vannoin etten osta konsoliversiota ennakkoon, oli sen verran hyvä tarjous PC versiota pelanneille, että tuli sorruttua ja sijoitettua 15€ PS4 versioon.

Olen täysin kanssasi samoilla linjoilla ja itsekin ostin tuon ps4 version kun niin halvalla oli. Mielestäni peli on hyvä mmo jossa riittää paljon pelattavaa ja tykkään tämän pelin pvpstä todella paljon. Ne jotka arvostelavat peliä vain pelanneena sitä pc julkaisun aikoihin suosittelen kokeilemaan uudestaan ennen tuomiota. Jos peli seuraa kaipaa ps4:lle saa vapaasti lisäillä kaveriksi
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Vaikka vannoin etten osta konsoliversiota ennakkoon, oli sen verran hyvä tarjous PC versiota pelanneille, että tuli sorruttua ja sijoitettua 15€ PS4 versioon.[/QUOTE]

Onko samanlaista tarjousta Xonelle? Mulla on PC:lle avaamaton pelilevy, mutta tuolla tarjouksella mulla ois pelille käyttöä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onko samanlaista tarjousta Xonelle? Mulla on PC:lle avaamaton pelilevy, mutta tuolla tarjouksella mulla ois pelille käyttöä.

On Onelle myös, mutta PC versiota olisi pitänyt pelata ennen 9.4.2015, tai ainakin kirjautua tunnuksilla sisään tuohon päivämäärään mennessä.

Zenimax lähetti sähköpostin 9.4 jossa mainitaan:
You are eligible for The Elder Scrolls® Online: Tamriel Unlimited™ for Console with account copy. You will find it on sale for pre-purchase for € 14,99 at account.elderscrollsonline.com/store when logged in using your eligible The Elder Scrolls Online account on April 9, 2015.

Tarjous on voimassa 30 päivää alkaen 9.4.2015.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Joo luin itseasiassa, että vain ne, jotka ovat tehneet tunnukset ennen 30. kesäkuuta 2014, ovat oikeutettuja hintaan. Eli juna meni kauan sitten
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Voi harmi ei ole tullut vielä betakoodia meiliin vaikka varmistin konsolin tossa pari viikkoa sitten. Jos jollain nyt on ylimäärästä niin saa laittaa viestiä kiitos :) Sitte jos saan omani ni laitan sen tottakai jakoon sitä tarvitsevalle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Joo luin itseasiassa, että vain ne, jotka ovat tehneet tunnukset ennen 30. kesäkuuta 2014, ovat oikeutettuja hintaan. Eli juna meni kauan sitten

Niin taitaa olla, tuosta päivämäärästä ei ollut mainintaa mailissa jonka lähettivät, ja alennus koskee ilmeisesti vain niitä jotka ovat ko. viestin saaneet Zenimaxilta sähköpostiinsa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Näyttäs moni sie jo pelailevan betaa, kun Live from Playstationiin kurkkasin. Iham normi mmo meisinkii näyttäs olevan questeineen jotka nyt näyttäs olevan sitä perus mmo kauraa, mikä nyt siis ei haittaa. Ei ainakaan mitään suurempia nykimisiä pelissä tai bugsoneita muita näkyny.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Joku sama heepo striimannu aikas huolella tämän viikonlopun betaa, ainakin pvp:ssä tuntus olevan potkua, no sitähän on kehuttu jo aikasemminkin PC:llä. Myöskään en huomannut mitään framen putoomisia, vaikka hemmo aika isossa partyssä oli ja ruudulla tapahtu aikas paljon. Morppi hammasta kyllä kolottaa ja lujaa ;) FF XIV löytys kyllä, ostin sen heti julkasussa PS4, mut ei vaan jotenkin maistanut, voi olla että oli niin vähän aikaa kun siitä kun WoWin peluun lopetin että vaikutti astiaan, FF XI onlinee tulikin aikoinaan pelattua aikas huolella, joskin oli kyl aikas masokistinen morppi ;) ennen niitä uudistavia(helpotuksia) päivityksiä. Kyllähän tämä TES online menee jatkoon, julkasuunkaan nyt ei ihan älyttömiä venailuja enään ole.
[h=3][/h]
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Siis ymmärsinkö oikein ettei konsoli versiossa ole teksti chatti mahdollisuutta, aika helvetin fail jättää tälläinen ominaisuus pois MMO pelistä. [emoji23]
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Siis ymmärsinkö oikein ettei konsoli versiossa ole teksti chatti mahdollisuutta, aika helvetin fail jättää tälläinen ominaisuus pois MMO pelistä. [emoji23]


Voice chat sydeemi taitaa olla pelinsisäinen,? mut silti tekstichatin puuttuminen on kyllä miinus.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Voice chat sydeemi taitaa olla pelinsisäinen,? mut silti tekstichatin puuttuminen on kyllä miinus.

Se on kyllä miinus, mutta toivottavasti se on tulossa jollain päivityksellä jälkeenpäin. Onneksi ryhmän haku työkalut on tehty selkeiksi ja todella toimivan oloisiksi. Vaatii tuo kyllä sen nyt, että suuriin trade kiltoihin on pakko liittyä mikäli haluaa tehdä kauppaa tavarasta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Se on kyllä miinus, mutta toivottavasti se on tulossa jollain päivityksellä jälkeenpäin. Onneksi ryhmän haku työkalut on tehty selkeiksi ja todella toimivan oloisiksi. Vaatii tuo kyllä sen nyt, että suuriin trade kiltoihin on pakko liittyä mikäli haluaa tehdä kauppaa tavarasta.


Jees, mutta tosiaan eiköhän kaupankäynnit tuu toimiin juurikin noissa kilta systeemeissä, mihin kait mahtuu yhteen 500 pelaajaa ? Onhan tässä olo et pääsee vähän niinkuin valmiiseen pöytään, kun kaikki päivitykset ja lisäykset on mukana PS4 versiossa. Pitääpi laittaa se erikoisversio ennakkoon siinä kait tuli jotain pikku bonuksia mukana. Niin ja kait se alkuun pitää hommaa tämä :
90-day Membership
:


  • 4500 crowns at the start of each 90-day membership period
  • Access to all downloadable content for the duration of membership
  • Exclusive character progression bonuses for the duration of membership
    • 10% bonus to experience point gain
    • 10% bonus to crafting research
    • 10% bonus to crafting inspiration gain
    • 10% bonus to gold acquisition
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jees, mutta tosiaan eiköhän kaupankäynnit tuu toimiin juurikin noissa kilta systeemeissä, mihin kait mahtuu yhteen 500 pelaajaa ? Onhan tässä olo et pääsee vähän niinkuin valmiiseen pöytään, kun kaikki päivitykset ja lisäykset on mukana PS4 versiossa. Pitääpi laittaa se erikoisversio ennakkoon siinä kait tuli jotain pikku bonuksia mukana. Niin ja kait se alkuun pitää hommaa tämä :
90-day Membership
:


  • 4500 crowns at the start of each 90-day membership period
  • Access to all downloadable content for the duration of membership
  • Exclusive character progression bonuses for the duration of membership
    • 10% bonus to experience point gain
    • 10% bonus to crafting research
    • 10% bonus to crafting inspiration gain
    • 10% bonus to gold acquisition

Juu itse ostin tän imperial editionina aikanaan pclle ja todellakin päästään konsolilla valmiiseen pöytään. Peliä on ollut aikaa fiksailla vuoden päivät ja siihen on tullut mahottomasti lisää sisältöä. Todella suuret odotukset tätä peliä kohtaan. Pidin pelistä aivan saamaristi jo pcllä, mutta kaverien kaikkoaminen muihin peleihin ja julkaisun aikaan olleet ongelmat sai muualle. Nyt en sit ole ennen konsoli julkaisua viittinyt mahottomasti pelata. Muutamia peliä helpottavia addoneja tulee kyl pleikkarilla ikävä, mutta kyllä niitä ilmankin pärjää. Muistaakseni oli 500pelaajaa, mutta en varmaksi muista. Ois myös tosi mukavaa saada tähän joku suomikilta jolla pääsisi sitten pelaamaan pven dungeoneja etc. ja tietty pvptä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Vähän on nyt nähnyt betan gameplayta ja kuunnellut kaverin ensitunnelmia, niin kyllä tämä vahvasti on hankintalistalle menossa. Varsinaista kokemusta kyseisen lajityypin peleistä ei ole, mutta kuukausimaksuttomuus ja vanhojen kääröjen maailma ei ainakaan haittaa! :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Edelleen otan vastaan betakoodin jos jollakin on ylimääräinen. Kiitos jo nyt sille ystävälliselle pelaajalle, joka koodin lahjoittaa! Privaan voi laittaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Juu itse ostin tän imperial editionina aikanaan pclle ja todellakin päästään konsolilla valmiiseen pöytään. Peliä on ollut aikaa fiksailla vuoden päivät ja siihen on tullut mahottomasti lisää sisältöä. Todella suuret odotukset tätä peliä kohtaan. Pidin pelistä aivan saamaristi jo pcllä, mutta kaverien kaikkoaminen muihin peleihin ja julkaisun aikaan olleet ongelmat sai muualle. Nyt en sit ole ennen konsoli julkaisua viittinyt mahottomasti pelata. Muutamia peliä helpottavia addoneja tulee kyl pleikkarilla ikävä, mutta kyllä niitä ilmankin pärjää. Muistaakseni oli 500pelaajaa, mutta en varmaksi muista. Ois myös tosi mukavaa saada tähän joku suomikilta jolla pääsisi sitten pelaamaan pven dungeoneja etc. ja tietty pvptä.

Missäs Alliencessa pelasit PC:llä Alqimus? Itse olin Daggerfall Covenantissa ja korkein hahmo jäi lopulta VR4:lle kavereiden kaikkoamisen myötä. Todella loistava peli on mielestäni kyseessä, kun nyt alkuvaikeudet on saatu korjattua. Varsinkin taistelu on mielestäni hyvää jopa ei-MMO standardeilla. Ryhmäsisältö on myöskin loistavaa ja sitä on PALJON.

PC:lle mentiin Dragonknight Tankilla ja nyt PS4:llä olisi tarkoitus aloittaa nollasta Templar Tankki sen kaveriksi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Missäs Alliencessa pelasit PC:llä Alqimus? Itse olin Daggerfall Covenantissa ja korkein hahmo jäi lopulta VR4:lle kavereiden kaikkoamisen myötä. Todella loistava peli on mielestäni kyseessä, kun nyt alkuvaikeudet on saatu korjattua. Varsinkin taistelu on mielestäni hyvää jopa ei-MMO standardeilla. Ryhmäsisältö on myöskin loistavaa ja sitä on PALJON.

PC:lle mentiin Dragonknight Tankilla ja nyt PS4:llä olisi tarkoitus aloittaa nollasta Templar Tankki sen kaveriksi.

Daggerfall Covenantissa pelailin itsekin päähahmokin on muistaakseni melkein VR4 (dragonknight 2h ja bow) sit on muutama altti. Nyt olisi tarkoitus aloittaa uusi hahmo se mikä se olisi on sit eriasia. Muutama vaihtoehto tässä on mistä en oo viel osannut päättää. Meinasitko korppikoira jatkaa daggerfallilla?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Hankintaan menee julkaisupäivän lähistöllä. Osallistuin pari vuotta sitten siihen konsolibeta kyselyyn mutten päässyt betaileen ja noh peli vähän kuin unohtui kun kuuli miten kökkö alku oli PC:llä. Viikonloppuna kun näin ensimmäiset videot tästä ja aloin ottamaan enemmän selvää konsoliversiosta niin herranjestas, tästä mulle online "yksinpeli" jota voi porukalla pelata myös. PS4 versio tulee hankittua, pitänee tutkia tarkemmin tuota mihin kiltaan liittyy (mahdollisesti EU Megaserver ja sieltä Neogaf).

Bonuksena kuukausimaksuttomuus mikä johti FFXIV innon lopahtamiseen kun aina ei ole aikaa pelata verkossa ja kk maksut valuu hukkaan.
Toiveeni on että remote play kotisohvalta käsin on Vitalla yhtä sujuvaa kuin FFXIV.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Hankintaan menee julkaisupäivän lähistöllä. Osallistuin pari vuotta sitten siihen konsolibeta kyselyyn mutten päässyt betaileen ja noh peli vähän kuin unohtui kun kuuli miten kökkö alku oli PC:llä. Viikonloppuna kun näin ensimmäiset videot tästä ja aloin ottamaan enemmän selvää konsoliversiosta niin herranjestas, tästä mulle online "yksinpeli" jota voi porukalla pelata myös. PS4 versio tulee hankittua, pitänee tutkia tarkemmin tuota mihin kiltaan liittyy (mahdollisesti EU Megaserver ja sieltä Neogaf).

Bonuksena kuukausimaksuttomuus mikä johti FFXIV innon lopahtamiseen kun aina ei ole aikaa pelata verkossa ja kk maksut valuu hukkaan.
Toiveeni on että remote play kotisohvalta käsin on Vitalla yhtä sujuvaa kuin FFXIV.

PC versiossa oli muistaakseni mahdollista olla 5 killassa samanaikaisesti, joten todennäköisesti myös konsoliversiossa. Korjatakaa toki jos olen väärässä.
 
Ylös Bottom