Vastaus: The Elder Scrolls Online
Olen täysin kanssasi samoilla linjoilla ja itsekin ostin tuon ps4 version kun niin halvalla oli. Mielestäni peli on hyvä mmo jossa riittää paljon pelattavaa ja tykkään tämän pelin pvpstä todella paljon. Ne jotka arvostelavat peliä vain pelanneena sitä pc julkaisun aikoihin suosittelen kokeilemaan uudestaan ennen tuomiota. Jos peli seuraa kaipaa ps4:lle saa vapaasti lisäillä kaveriksi
Saanen olla erimieltä, kuukausimaksujen poistamisen jälkeen olen taas pelaillut muutamia tunteja, enkä ole mitään tuskaa kohdannut kavereiden kanssa pelatessakaan.
Ei tämä mikään täydellinen tekele ole, mutta enemmän tässä on hyvää, kuin huonoa. Ei paras TES peli, mutta ei huonoinkaan, eikä varsinkaan huonoin MMO jota olen pelannut.
Vaikka vannoin etten osta konsoliversiota ennakkoon, oli sen verran hyvä tarjous PC versiota pelanneille, että tuli sorruttua ja sijoitettua 15€ PS4 versioon.
Olen täysin kanssasi samoilla linjoilla ja itsekin ostin tuon ps4 version kun niin halvalla oli. Mielestäni peli on hyvä mmo jossa riittää paljon pelattavaa ja tykkään tämän pelin pvpstä todella paljon. Ne jotka arvostelavat peliä vain pelanneena sitä pc julkaisun aikoihin suosittelen kokeilemaan uudestaan ennen tuomiota. Jos peli seuraa kaipaa ps4:lle saa vapaasti lisäillä kaveriksi