Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Monikos teistä meinas hommata tämän konsolille? Ite varasin ESOn jo toukokuussa Gamestopista. Kunhan tämä nyt joskus vaan ilmestys ps4:lle..

Monikos teistä meinas hommata tämän konsolille? Ite varasin ESOn jo toukokuussa Gamestopista. Kunhan tämä nyt joskus vaan ilmestys ps4:lle..

Joskus olin aikeissa hommata, mutta kun beta ja pelin julkaisu myöhästyi määrittelemättömäksi ajaksi, niin hype kuoli totaalisesti omalla kohdalla, joten kauppaan jää.

Vähää samat fiilikset mitä ylempänä sanotaan, meinasin mutta nyt kun peli on jääny ja siirtynyt johonki tulevaisuutee nii lopahti innostus täysin. Kaikkee muuta täs kuitenkin tulossa, eikä oikee huvita maksaa mitää kk maksua et pääsee siel jotain häröilee, mut katotaa mitä tästä tulee.

Itse jään odotamaan, että muuttuu ftp peliksi, jota jo uumoilevat eri puolilla, kun myynyt luultavammin heikonlaisesti .

Alkuun oli tarkoitus hommata koska olen pitänyt ES konseptista, mutta huonohkojen arvostelujen myötä kiinnostus on laskenut...

Lopultakin ilmoittivat julkaisupäivän konsoleille, 9 kesäkuuta pitäis ilmestyä. Samalla uutisoivat kuukausimaksujen poistosta pc:llä. 17 maaliskuuta muuttuu f2p:ksi.

http://www.elderscrollsonline.com/en-gb/news/post/2015/01/21/eso-heads-to-consoles-june-9th

Joo ihan hyvä uutinen, nyt kun tuo kuukausimaksu poistuu niin testaan peliä varmasti. Varmaan jossain vaiheessa selviää että mitä on sitten rajattu tuon premium-tilin ulkopuolelle varsinaisesti.

Tulee varmaan itsekkin PC:llä palattua tämän pariin , nyt ollut muutama kuukausi taukoa. Konsoliversio tulee luultavasti hankittua kesäkuussa, mutta ennakkoon en osta, täytyy muutamat arvostelut lukea ja lueskella pelaajien kokemuksia.
Toivottavasti jonkinlainen beta testi tulisi konsoleille keväällä, silläkin saisi osviittaa onko konsoliversiosta mihinkään.
Laitoin virheellisesti, että muuttuu F2P:ksi, koska peruspelin joutuu edelleen ostamaan, ja kuukausimaksu muuttuu vaaaehtoiseksi, jolla saa sitten lisäsisältöä.

Tulee varmaan itsekkin PC:llä palattua tämän pariin , nyt ollut muutama kuukausi taukoa. Konsoliversio tulee luultavasti hankittua kesäkuussa, mutta ennakkoon en osta, täytyy muutamat arvostelut lukea ja lueskella pelaajien kokemuksia.
Toivottavasti jonkinlainen beta testi tulisi konsoleille keväällä, silläkin saisi osviittaa onko konsoliversiosta mihinkään.
Laitoin virheellisesti, että muuttuu F2P:ksi, koska peruspelin joutuu edelleen ostamaan, ja kuukausimaksu muuttuu vaaaehtoiseksi, jolla saa sitten lisäsisältöä.

Juu täytyy maaliskuussa ehdottomasti palata pelin pariin PC:llä katsomaan mitä siellä on saatu aikaiseksi. Peli itsessään oli hyvä jopa loistava. PVP oli todella hauskaa ja toimivaa kun serverit eivät olleet enään lagisia. PVE puolellekin löytyy mielekästä sisältöä todella pitkäksi aikaa. Bugisuus vain tuhosi silloisen mielenkiintoni peliä kohtaan ja se jäi tauolle. Olin jostain myös lukevinani, että mahdollisesti pc tilin saisi siirrettyä maksusta konsoleille? Sinällään sillä ei ole väliä kun todennäköisesti tulisi aloitettua uusi hahmo ryhmässä pelaamisen ilon takiakin.

Mahtavaa että beta alkaa saa pikkasen sit gameplaytä konsoliversioista. Tätä peliä odotellu jätin tarkotuksella PC:lle aikonaan hommaatta, koska tiesin pelin tulevan konsolille, joskin julkasu siirty pikkasen myöhemmin kuin alunperin piti. No toisaalta mörpit kehittyy ajan myötä jne. Tietenkin onhan tämä pikkasen ironista et eniten pelaamani pelit(diablo3) konsolilla on ollut PC porttauksia ja kun se konsolien "kunkku" destiny oli sitä itteensä sisällön osalta, niin tämä peli toivottavasti täyttää morppi nälän. Muutama kaveri tätä PC julkasun aikaan pelaili, hyvää ja vähän huonookin palautetta heiltä pelistä tuli. Mut uskoisin et ainakin nyt paljon pelitunteja tulee vierähtään tämän pelin parissa.

Jos jollain on käyttämätön betakoodi niin täällä olisi halukas! :D

Laitoin sulle privaan koodin, kun en itse jaksa ladata 50 gigaa parin päivän takia (tuskin tuota ehtii edes ladata, kun beta jo loppuu) :D

Otan myös mielelläni vastaan betakoodin jos jollain on ylimääräisenä. [emoji4]

Mahtavaa että beta alkaa saa pikkasen sit gameplaytä konsoliversioista. Tätä peliä odotellu jätin tarkotuksella PC:lle aikonaan hommaatta, koska tiesin pelin tulevan konsolille, joskin julkasu siirty pikkasen myöhemmin kuin alunperin piti. No toisaalta mörpit kehittyy ajan myötä jne. Tietenkin onhan tämä pikkasen ironista et eniten pelaamani pelit(diablo3) konsolilla on ollut PC porttauksia ja kun se konsolien "kunkku" destiny oli sitä itteensä sisällön osalta, niin tämä peli toivottavasti täyttää morppi nälän. Muutama kaveri tätä PC julkasun aikaan pelaili, hyvää ja vähän huonookin palautetta heiltä pelistä tuli. Mut uskoisin et ainakin nyt paljon pelitunteja tulee vierähtään tämän pelin parissa.

Itsellä ei ole itse pelistä pc puolella juurikaan pahaa sanaa. Peli oli vain julkaisussa aikanaan aivan tajuttoman buginen ja hieman laginenkin. Nykyään pelistä on kaikki bugit ja ongelmat korjattu ja peliä on viety älyttömästi eteenpäin. Odotankin tätä innolla konsoleille. Vieläkun sai pelin hankittua vanhalla pc accountilla ps4:lle pilkkahintaan.

Voin myös ottaa vastaa betakoodin, jos joku ei itse jaksa testata!

Ei kannata tältä paljon odotta se on surkea TES peli ja vielä surkeampi MMO,peli ei tiedä kumpaa se haluasi olla. Kavereiden kanssa pelaaminen on aivan hirveetä tuskaa.

Ei kannata tältä paljon odotta se on surkea TES peli ja vielä surkeampi MMO,peli ei tiedä kumpaa se haluasi olla. Kavereiden kanssa pelaaminen on aivan hirveetä tuskaa.

Saanen olla erimieltä, kuukausimaksujen poistamisen jälkeen olen taas pelaillut muutamia tunteja, enkä ole mitään tuskaa kohdannut kavereiden kanssa pelatessakaan.
Ei tämä mikään täydellinen tekele ole, mutta enemmän tässä on hyvää, kuin huonoa. Ei paras TES peli, mutta ei huonoinkaan, eikä varsinkaan huonoin MMO jota olen pelannut.

Vaikka vannoin etten osta konsoliversiota ennakkoon, oli sen verran hyvä tarjous PC versiota pelanneille, että tuli sorruttua ja sijoitettua 15€ PS4 versioon.

Ylös Bottom