Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pystyyks noita dunkkeja tekeen enemmän ku yhden kerran?
Jos ny pystyy, niin voin tulla helppaan mun 15 tason tankilla jos tarvetta.
FF14 saa jäädä jäähylle kunnes Heavensward tulee, joten tuli ostettua sitten tämä. Vielä ei osaa sanoa juuta tai jaata, kun päivityksen lataaminen näköjään jestää todella kauan. Daggerfallillako enemmistö pelaa? Sinne siis
Moi, voisiko joku vähän selventää eli, pelissä on level cap 50? jonka jälkeen alkaa kertymään veteran leveleitä? Paljonkos niitä sitten on?
Jaaaa sitten saa jotain champion pisteitä, alkaako ne pisteet kertyy heti kun saa 50 levelin? Vai vasta kun veteran levut on max?
No vähän sekavaa tekstiä, toivottavasti joku sai kiinni
Heitetään nyt tännekin tonne pleikkarin ryhmään jo huutelinkin, mutta onko jengillä kiinnostusta Cyrodiil iltamiin? Käytäisiin tutusmassa vähän pvp:n mailmaan, keräilemässä skyshardeja ja pyöräyttää pari dungeonia ja vaikka jotain dolmeneita. Eli siis Cyrodiil kiertue isommalla porukalla siinä voisi sit käydä peliin liittyviä asioita muutenkin paremmin läpi. Ei nyt tietenkään tänä vloppuna, kun on juhannus, mutta esimerkiksi Ensi viikonloppuna.
Heitetään nyt tännekin tonne pleikkarin ryhmään jo huutelinkin, mutta onko jengillä kiinnostusta Cyrodiil iltamiin? Käytäisiin tutusmassa vähän pvp:n mailmaan, keräilemässä skyshardeja ja pyöräyttää pari dungeonia ja vaikka jotain dolmeneita. Eli siis Cyrodiil kiertue isommalla porukalla siinä voisi sit käydä peliin liittyviä asioita muutenkin paremmin läpi. Ei nyt tietenkään tänä vloppuna, kun on juhannus, mutta esimerkiksi Ensi viikonloppuna.
Morjens,
Mikäs levu pitäis olla?
Kuulostaa ihan jees, oon ainaski peesissä jos pystyypi.
-Carboni
Aina mukana kun mennään porukalla tekemään tuhoja/ruhoja.
Jos joku tarvii enchanting palikoita niin mulla olis ylimääräsenä muutama sininen,purppura ja 1 keltanen,
eipä niille varmaan näillä näkymin ole hirveesti käyttöä.(ei ollu valtuuksia tallettaa kiltapankkiin eilen kun kattelin)
Hei sori oon varmaan unohtanu nostaa sun rankkia Saattaa myös olla et oon unohtanu lisää jonkun huudelkaa toki joko ps tai täällä jos näin on käyny.
Morjesta! Meikäläisen saa kanssa lisätä kiltaan daggerfallille. Pelailen Breton sorcererilla. psn: Jommppaaa
Juu, kohtahan voipi alkaa vaihteleen matskuja paremmin kun 50 henkee täynnä.
Mulla on semisti kaikkee clothing+ wood working materiaaleja joilla ei oo käyttöö, laittelin jo kilta pankkiin jotain. Sen ku ottaa jos on tarvetta.
Vaihtoehtoisesti, jos jollain on steel ingotteja niin voisin ostella / vaihtaa.
-Carboni
Multa vois löytyä rautamateriaalia, sitä tulee kerättyä ihan vahingossa aina välillä. Mä voisin ottaa Beechia ja Hickorya jos löytyy, maplea ja oakkia mulla on kaikki paikat täynnä mut voihan sitäkin laittaa tulemaan jos vaikka joskus tekee jollekin matalan tason hepulle puuvarusteita.
Ja kiitokset teille jotka laitoitte glyphejä postiin, yritän laitella niitä paluupostissa kans jos on tarve. Sain eilen enchanttia niillä ylös kahden levelin verran