Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Multa vois löytyä rautamateriaalia, sitä tulee kerättyä ihan vahingossa aina välillä. Mä voisin ottaa Beechia ja Hickorya jos löytyy, maplea ja oakkia mulla on kaikki paikat täynnä mut voihan sitäkin laittaa tulemaan jos vaikka joskus tekee jollekin matalan tason hepulle puuvarusteita.

Ja kiitokset teille jotka laitoitte glyphejä postiin, yritän laitella niitä paluupostissa kans jos on tarve. Sain eilen enchanttia niillä ylös kahden levelin verran :)

Jees, kestää vielä tovisen ennen ku pääsen seuraavaan mestaan. Sitten kun oon siellä niin voin noita vaihdella kun saan kerättyä. Meanwhile, voin orea ja steel ingotteja sulta ostella jos oot myymässä tai vaihtaa esim runeihin :) Katellaan sitte!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Hei nyt saattaa olla tyhmä kysymys jota oon miettiny turhautumiseen asti. Siis kun painatte suuntanäppäimistä sitä ylintä, avautuu ne tyhjät lootat, eli miten saan ne täytettyy esim potioneil :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Hei nyt saattaa olla tyhmä kysymys jota oon miettiny turhautumiseen asti. Siis kun painatte suuntanäppäimistä sitä ylintä, avautuu ne tyhjät lootat, eli miten saan ne täytettyy esim potioneil :D

Inventorysta meet haluamasi itemin kohdalle, ja sitten painat assign (olikohan neliö) ja valitset haluamasi lootan :) itellä kesti hetken tajuta, mitenkä niitä sieltä pikavalikosta voi käyttää, ja nyt ku tajusin, painan joka tapauksessa aina väärää nappia :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Inventorysta meet haluamasi itemin kohdalle, ja sitten painat assign (olikohan neliö) ja valitset haluamasi lootan :) itellä kesti hetken tajuta, mitenkä niitä sieltä pikavalikosta voi käyttää, ja nyt ku tajusin, painan joka tapauksessa aina väärää nappia :D

Hallelujah kiitos :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Toi on mun mielestä hankala käyttönen toi pikavalikko jos haluat lennosta vaihtaa vaikka manapotikkaan -> healipotikkaan tai vaikka johkin ruokaan. Oon laitellu kaikki kyllä sinne pikavalikkoon, mutta tuskaa tuottaa kiireessä yrittää vaihtaa käytössä olevaa.

Tänään viiminen päivä juhannuksen aikaan, kun meikäläistä näkee peleillä. Tänään voin viellä lisäillä kiltaan, mutta sitten menee juhannuksen jälkeen. Taitaa suurin osa suunnata muualle, kuin juhannuslomalle Tamrielin lomakohteisiin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

50pelaajaa Konsolifin killassa rikki ja kilta store on auki. Ei muutakun kaikki hieromaan kauppaa. Pidetään hinnat matalalla ja turhat roska kamat poissa kaupasta.
Hyviä myynti kohteita on esim. Sinistä paremmat aseet ja armorit, resepetit, racial motifit, opittavia traitti aseita ja armoreita voi toki laittaa. Parempia potioneita ja ruokia. Kyllä te tierätte :cool:
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

50pelaajaa Konsolifin killassa rikki ja kilta store on auki. Ei muutakun kaikki hieromaan kauppaa. Pidetään hinnat matalalla ja turhat roska kamat poissa kaupasta.
Hyviä myynti kohteita on esim. Sinistä paremmat aseet ja armorit, resepetit, racial motifit, opittavia traitti aseita ja armoreita voi toki laittaa. Parempia potioneita ja ruokia. Kyllä te tierätte :cool:

Mä en nyt oikein ymmärrä ton kiltakaupan pointtia. Nyt siis myydään kamaa toisillemme, samaa kamaa jota on siellä kiltapankin puolella ilmaisena sitä tarvitsevalle?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mä en nyt oikein ymmärrä ton kiltakaupan pointtia. Nyt siis myydään kamaa toisillemme, samaa kamaa jota on siellä kiltapankin puolella ilmaisena sitä tarvitsevalle?


Jotkut ovat niin pihejä, että eivät halua luopua tavaroistaan ilman pientä korvausta. Esimerkiksi endgame varusteista ja oikeasti arvokkaista tavaroista. Pankkiin voi sit toki laittaa jos ja kun haluaa ilmaiseksi luopua. Tietenkin voidaan myös hankkia julkista myynti tilaa jolloin kaikki muutkin peliä pelaavat voivat hankkia meidän myymää tavaraa en vain täysin ole varma miten tämä toimii..
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jotkut ovat niin pihejä, että eivät halua luopua tavaroistaan ilman pientä korvausta. Esimerkiksi endgame varusteista ja oikeasti arvokkaista tavaroista. Pankkiin voi sit toki laittaa jos ja kun haluaa ilmaiseksi luopua. Tietenkin voidaan myös hankkia julkista myynti tilaa jolloin kaikki muutkin peliä pelaavat voivat hankkia meidän myymää tavaraa en vain täysin ole varma miten tämä toimii..

Mulla ois training traitilla oleva ase/armori hakusessa, eli jos jollain on niin voisin vaihtaa / Ostaa pois.

Ois kanssa hakusessa Blacksmithi kaveri, niin sais level upattua semi nopsasti tuota skilliä :)

-Carboni aka carbontigre.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mulla ois training traitilla oleva ase/armori hakusessa, eli jos jollain on niin voisin vaihtaa / Ostaa pois.

Ois kanssa hakusessa Blacksmithi kaveri, niin sais level upattua semi nopsasti tuota skilliä :)

-Carboni aka carbontigre.

Mullla on tolla vr2 levelisellä hahmolla blacksmitting ja suurin osa traiteista tutkittuna voin katsastaa millanen ase ja armorit olisi hakusessa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mullla on tolla vr2 levelisellä hahmolla blacksmitting ja suurin osa traiteista tutkittuna voin katsastaa millanen ase ja armorit olisi hakusessa.

Äh, pitäisi eka juoda aamukahvit ennen ku kommentoi. Sword and shield tyyppi mulla, 1h ase siis hakusessa. Armorin suhteen nyt esim, heavya jos on kypärä, vartalo taikka jalat. Medium jos on kädet taikka vyö.

Carboni
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Toi on mun mielestä hankala käyttönen toi pikavalikko jos haluat lennosta vaihtaa vaikka manapotikkaan -> healipotikkaan tai vaikka johkin ruokaan. Oon laitellu kaikki kyllä sinne pikavalikkoon, mutta tuskaa tuottaa kiireessä yrittää vaihtaa käytössä olevaa.

Tänään viiminen päivä juhannuksen aikaan, kun meikäläistä näkee peleillä. Tänään voin viellä lisäillä kiltaan, mutta sitten menee juhannuksen jälkeen. Taitaa suurin osa suunnata muualle, kuin juhannuslomalle Tamrielin lomakohteisiin.


Tervehdys! Jos vielä kerkeää juhannuksen riennoilta niin liittyisin mielellään mukaan.
Psn: Ir5ta5_78
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mä en nyt oikein ymmärrä ton kiltakaupan pointtia. Nyt siis myydään kamaa toisillemme, samaa kamaa jota on siellä kiltapankin puolella ilmaisena sitä tarvitsevalle?



Joo, kyllä perinteinen auction house olis poikaa. Toisaalta taas niitä kullan myyjiä oikeella rahalla olis sit sen jälkeen ja realmin kamojen hinnat nousis pilviin. WoWin kultaa sai joskus 10 ekellä miljoonan se muutti kyl rajusti huutokaupan hintoja ylös ku porukalla oli rahaa taskut täynnä. Real Rebornissakin tulee ainakin se 2 ystävä pyyntöö päivässä gil sellereiltä.


PS: Muuten eikös tässä oo joku kilta tabarttti ainakin semmosia tullu vastaan, eli jos on niin meille kans ;) ja pinkkiä tieteskin :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tossa eilen sain invin trade kiltaan, jossa siis ei ole muuta aktiviteettiä kuin myydä ja ostaa. Killassa on jotain 200 pelaajaa tällä hetkellä, et voin kutsua sinne jos joku haluaa kauppaa tehä. Niin ja pelissähän voi olla 5 killassa samaanaikaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kun tullut tuolla templarilla pelattua nyt 10 levelille niin tuli mieleen että kannattaako noita skill pojoja laittaa muuhunkin kun niihin kolmeen taitopuuhun ja kannattaako suurin osa pistää siihen parannus puuhun? Jotenkin tuntuu itsestä hyödyttömältä laittaa niitä niihin damage puihin mutta kaikkee ei tietenkään pysty laittamaan pelkkään parannus puuhun
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kun tullut tuolla templarilla pelattua nyt 10 levelille niin tuli mieleen että kannattaako noita skill pojoja laittaa muuhunkin kun niihin kolmeen taitopuuhun ja kannattaako suurin osa pistää siihen parannus puuhun? Jotenkin tuntuu itsestä hyödyttömältä laittaa niitä niihin damage puihin mutta kaikkee ei tietenkään pysty laittamaan pelkkään parannus puuhun

Ei ollenkaan tyhmä kysymys. Noi classi puut on tietenkin ne mistä varmasti eniten skillejä käytät. Kuitenkin saat 15lvl toisen skillbarin ja aseslotin käytettäväksi, jota voit vaihdella täysin lennosta. Se mihin haluat skillejä käyttää on täysin siitä kiinni mihin suuntaan haluat hahmoasi viedä. Kannattaa kuitenkin sijoittaa skillejä kahteen asepuuhunkin. Vaikka tulisi hutiloitua ja otettua jotain aivan turhia skillejä ei siitä kannata ressata skillit saa kyllä nollattua pientä maksua vastaan pelin rahalla tietty. Muistakin kykypuista löytyy ihan passeleita skillejä esim mages guildilla voi olla templarille aivan passeleita vaihtoehtoja. Muista liittyä Konsolifin kiltaamme pelissä jos et siis ole jo liittynyt ja meiltä löytyy myös ps puolelta konsolifin ryhmä missä voi kysellä neuvoja.

Templarin ainoa tie ei ole se pelkkä hiilerin rooli jossei se kiinnosta. Jos kiinnostaa ottaa mallia niin kaksi tunnettua templar tubettajaa DivineCross ja Kristofer ESO on jakanut hyviä videoita templar buildeista etc.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Löytyykö täältä millasia dark elf dragonknight buildeja?



[video=youtube;6uzScROmObg]https://www.youtube.com/watch?v=6uzScROmObg[/video]


Tossa jotain mitä löysin uutuubista. Pikkasen on hoono lontoo kaverilla, mut saa siitä selvää.
 
Ylös Bottom