Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itselläni on oikeastaan täsmälleen sama tilanne. :D Stamina DPS Nightbladella tuntuu olevan tosi helppo yhdistää PvE ja PvP, samat varusteet ja melkeinpä skillitkin toimii molemmissa. Healerit ja DPS:t voi siirtyä melkein suoraan PvP:hen muutamalla skillivaihdolla, mutta tankeilta tuo vaatii aika paljon miettimistä, kun PvP:ssä normaalilla dunkkutankilla ei oikein tee mitään, tai sitten en vaan osaa pelata sellaista..

Mulla PC:llä end-game PvE loppu juurikin seuran puutteeseen, vaikka Veteran dunkut olivat oikein hauskoja silloin, kun niitä pääsi vetämään. Toivottavasti tähän nähdään muutos nyt PS4:llä. Ainakin tähän mennessä on porukka ollut mukavan aktiivista ja ollaan saatu hyvin dunkkuja vedettyä.

Kyllä noi oikeen kunnon tankit, jotka on lätkiny melkeen kaikki pojot helaan on aika huonoja pvp:ssä.Kylhän ne hengis pysyy ihan ok, mutta ei saa oikein lämää aikaseksi. En mä nää aivan puhdasta pve hiileriäkään minään parhaana pvp:ssä grouppissa hyvä, mutta jos joutuu kohteeksi ni voi olla kyyti kylmää. Tosin nythän tuntuu olevan kovassa huudossa nää magicka painotteiset templarit ja DK:t, jotka pystyy ottaa lämää ihan hulluna vastaan reflectien ja selfhiilien ansiosta. Staminabuildeja on vähän vähempi ehkä sen takia, että niitä on hieman vaikeempi pelata tosi kovia tosin ovat. Mulla loppu pc pelaaminen vähän samoihin syihin ei oikeen ollu sit enää peliseuraa ja ei jaksa räikkös englannilla joka ilta mongertaa :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Kyllä noi oikeen kunnon tankit, jotka on lätkiny melkeen kaikki pojot helaan on aika huonoja pvp:ssä.Kylhän ne hengis pysyy ihan ok, mutta ei saa oikein lämää aikaseksi. En mä nää aivan puhdasta pve hiileriäkään minään parhaana pvp:ssä grouppissa hyvä, mutta jos joutuu kohteeksi ni voi olla kyyti kylmää. Tosin nythän tuntuu olevan kovassa huudossa nää magicka painotteiset templarit ja DK:t, jotka pystyy ottaa lämää ihan hulluna vastaan reflectien ja selfhiilien ansiosta. Staminabuildeja on vähän vähempi ehkä sen takia, että niitä on hieman vaikeempi pelata tosi kovia tosin ovat. Mulla loppu pc pelaaminen vähän samoihin syihin ei oikeen ollu sit enää peliseuraa ja ei jaksa räikkös englannilla joka ilta mongertaa :D

Voi venäjä. Mulla o just dunkku tankki tyyppi. Tuleeks mulla itku nyt sitten pvp puolella? Mä oon noita pojoja heittänyt viis magiin, 10 healthiin ja 15 staminaan.

Näin taaksepäin mietittynä, ois tietty voinut pistää enemmänkin staminan puolelle...
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Voi venäjä. Mulla o just dunkku tankki tyyppi. Tuleeks mulla itku nyt sitten pvp puolella? Mä oon noita pojoja heittänyt viis magiin, 10 healthiin ja 15 staminaan.

Näin taaksepäin mietittynä, ois tietty voinut pistää enemmänkin staminan puolelle...
Onneks kaikki pointsit voi resetoida, itelläki pojot vähän miten sattuu :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Voi venäjä. Mulla o just dunkku tankki tyyppi. Tuleeks mulla itku nyt sitten pvp puolella? Mä oon noita pojoja heittänyt viis magiin, 10 healthiin ja 15 staminaan.

Näin taaksepäin mietittynä, ois tietty voinut pistää enemmänkin staminan puolelle...

Sen voi muuttaa viellä ja btw yks parhaista Dragonknight tubettajista Kodi pelaa 13magickaa 20health 29stamina, mutta se on vaan vaikeampaa saada toimimaan kamojen ja champion pointsejen kanssa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Voi venäjä. Mulla o just dunkku tankki tyyppi. Tuleeks mulla itku nyt sitten pvp puolella? Mä oon noita pojoja heittänyt viis magiin, 10 healthiin ja 15 staminaan.

Näin taaksepäin mietittynä, ois tietty voinut pistää enemmänkin staminan puolelle...


tosta näät mistä voit resettää skillipointsit




[video=youtube;iZMEUVkVV8g]https://www.youtube.com/watch?v=iZMEUVkVV8g[/video]
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuli tämä peli hommattua ja peliseura kelpaisi. Empäs tuonne Daggerfallin puolelle kuitenkaan mennyt, vaan Ebonheartiin nord dragonknightiksi. Siis, jos siellä joku muu pelailee ja seura kelpaisi, niin voisitte lisäillä. Mmorpg-pelejä ei ole tullut aiemmin pelattua, joten aika alkutekijöissään tässä vielä on. pelihahmon nimi on Zathanavta ja PSN-tunnus A-Karma. Kiitti :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tekase hahmo daggerin puolelle, tuuhan meidän kaa pelaileen!

Noobeja kun kukakin tässä ^^
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Näyttäs sie meitin kiltapankissa olevan jo vähän tavaraakin myynnissä et kantsii tsekkaa, vaikka nyt omille myydään niin se on ihan ok, kun näytti hinnatkin olevan kohillaan. Lilaa asetta sai 1k. laitoin kans 4 lilaa asetta myyntiin samaisella 1k hinnalla, staffi, onehand kirves, onehand mace ja greatsword. Mun mielestä se on ihan ok kun saa vähän rahaa kerättyä ja kun hinnat oli ok. Et tsekkailkaa niin saatas vähä tota kaupankäyntiä liikkeelle, eihän sitä rahaa nyt kellään vie kauheita oo. Joku oli laittanut 45 lv lilan jouskan sen tuun kyllä ostaan, jos ei joku kerkee eka ;) tais olla 45 lv, itte just dingaamassa 41 lv.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itsekin hankin pelin juuri, tällä hetkellä lvl 8 Wood Elf Templarilla seikkaillaan, jonkinlainen archer-build on tarkoitus tehdä, muuten on vielä aika auki. Aikaisempaa MMO-kokemusta ei juuri ole joten hieman on näin alkuun joutunut ihmettelemään, valikoita ja attribuutteja riittää... :D

Kiltakutsu olisi jees! PSN nimi on Samppa86 ja Daggerfallissa mennään.

Kuuluuko muuten Blacksmith craftingin alle myös medium armoreita, vai onko pelkkä heavy armor? Itse vielä suunnittelen tuota "ammattia" hahmolleni ja meinasin clothingiin lähteä panostamaan, koska sillä ilmeisesti tehdään ne kaikki medium armorit?

Miten nämä alueet toimii? Päästäänkö me Daggerfall immeiset kuitenkin myöhemmin Ebonheartiin ja Aldmeriinkin vierailemaan?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itsekin hankin pelin juuri, tällä hetkellä lvl 8 Wood Elf Templarilla seikkaillaan, jonkinlainen archer-build on tarkoitus tehdä, muuten on vielä aika auki. Aikaisempaa MMO-kokemusta ei juuri ole joten hieman on näin alkuun joutunut ihmettelemään, valikoita ja attribuutteja riittää... :D

Kiltakutsu olisi jees! PSN nimi on Samppa86 ja Daggerfallissa mennään.

Kuuluuko muuten Blacksmith craftingin alle myös medium armoreita, vai onko pelkkä heavy armor? Itse vielä suunnittelen tuota "ammattia" hahmolleni ja meinasin clothingiin lähteä panostamaan, koska sillä ilmeisesti tehdään ne kaikki medium armorit?

Miten nämä alueet toimii? Päästäänkö me Daggerfall immeiset kuitenkin myöhemmin Ebonheartiin ja Aldmeriinkin vierailemaan?

Lisäsin kaveriksi ja lisään ps:n puolella olevaan keskusteluryhmään, kunhan jossain vaiheessa ehdit hyväksyyn pyynnön. Keskusteluryhmästä saa hyvin neuvoja, apuja ja peliseuraa. Lisään sut illalla tai pyydän jotain muuta lisäämään sut kiltaan tän päivän aikana. Skilleistä sen verran, että kannattaa alkuun ottaa joka class puusta skilli, että se puu alkaa kehittymään. Jousi puusta myös ja kannattaa miettiä mikä olisi toinen aseesi saat toisen skillbarin ja ase slotin 15lvl auki. Usein jousta käyttävät suuntaavat stamina buildeihin jolloin siihen kaveriksi olisi luonnollinen 2h, 1h&S tai dualwield. Kaikki yhdistelmät kuitenki saa toimimaan joten tee niinkuin itsestä tuntuu hyvältä.

Medium ja light armorit kuuluvat clothingin alle. Kannattaa myös alkaa miettimään alchemyä tai provisionia toiseksi ammatiksi nämä ovat kuitenki endgamessa aika tärkeitä. Kyllä daggerfallilaiset pääsevät pelaaman veteran rank leveleillä aldemerin 1-5VR(?) ja ebonheartin 5-10VR(?) lävitse.

Mää taisin sinne eldo jonkun tollaisen bowin viskasta mulla saattaa olla jotain vastaavia boweja ja 2h aseita viel tolla toisella hahmolla roikkumassa jos en oo niitä hävittänyt. Voin ne pilkka hintaan myydä jos en oo niitä viel hävittänyt.

Ja jumala nyt oitis daggerfalille niin saadaan sutkin meidän "laumaan" :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Oon kyllä melko pettynyt tähän endgameen mitä tässä on, eli näihin veteran rankkeihin. Pääsin pari päivää sitten VR1:lle ja sitä kautta sitten seuraavan allianssin mestoihin, erittäin puuduttavaa ja jokseenkin päämärätöntä vääntöä. Muita pelaajia ei näy missään, ja kuolo korjaa välittömästi vähänkin kovemmissa vihuissa. Delveihin ja Dolmeihin ei ole mitään asiaa yksin, koska eihän siellä muita ole kun ei koko mestassa ole, muutenkin yleisesti täytyy mennä sieltä missä on vähiten väkeä ja toivoa että pomot on enemmän kiinnostuneita mun summonista kuin musta.

Täytyy ehkä kokeilla uutta hahmoa vaikka ebonhartilla että pystyy taas nauttimaan tuosta seikkailusta. Tai sitten peli on vaan mun osalta tässä, en jaksa repiä hiuksia päästä kun joka ikinen skeever-rotta tai taskurapu saa mun hahmon hengiltä vaikka se juuri otti painia jumalien kanssa ja voitti.

Hyvä peli muuten, endgame susipaskaa grindaamista missä ei ole mitään tolkkua, älkää turhaa kiirehtikö sinne lv50 ja yli, vaan nauttikaa pelistä.

Yhteenkään dungeoniin en ole vieläkään päässyt kun väkeä ei ole omalla tasolla vissiin hirveästi, se eka spindlekin on vielä menemättä, sinne tosin ei ole varmaan veteran rankilla menemistä, ja matalan tason dunkkikseen ei kannata myöskään mennä.

meh
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Oon kyllä melko pettynyt tähän endgameen mitä tässä on, eli näihin veteran rankkeihin. Pääsin pari päivää sitten VR1:lle ja sitä kautta sitten seuraavan allianssin mestoihin, erittäin puuduttavaa ja jokseenkin päämärätöntä vääntöä. Muita pelaajia ei näy missään, ja kuolo korjaa välittömästi vähänkin kovemmissa vihuissa. Delveihin ja Dolmeihin ei ole mitään asiaa yksin, koska eihän siellä muita ole kun ei koko mestassa ole, muutenkin yleisesti täytyy mennä sieltä missä on vähiten väkeä ja toivoa että pomot on enemmän kiinnostuneita mun summonista kuin musta.

Täytyy ehkä kokeilla uutta hahmoa vaikka ebonhartilla että pystyy taas nauttimaan tuosta seikkailusta. Tai sitten peli on vaan mun osalta tässä, en jaksa repiä hiuksia päästä kun joka ikinen skeever-rotta tai taskurapu saa mun hahmon hengiltä vaikka se juuri otti painia jumalien kanssa ja voitti.

Hyvä peli muuten, endgame susipaskaa grindaamista missä ei ole mitään tolkkua, älkää turhaa kiirehtikö sinne lv50 ja yli, vaan nauttikaa pelistä.

Yhteenkään dungeoniin en ole vieläkään päässyt kun väkeä ei ole omalla tasolla vissiin hirveästi, se eka spindlekin on vielä menemättä, sinne tosin ei ole varmaan veteran rankilla menemistä, ja matalan tason dunkkikseen ei kannata myöskään mennä.

meh

Noh noh korjataan pielessä olevia asioita ni se seikkailu sillä sun hahmollasi on jännää taas. Oot nyt pelannut mun näkökulmasta niin sanotun tutoriaalin 1-50lvl. On totta vaikeustaso nousee huomattavasti siirryttyäsi VR1 levelille se ei ole vielä virallista endgamea VR10 ja craglorn on sitten sitä. saattaa tuottaa alkuunsa suunnatonta tuskaa nämä jos hahmo ei ole kunnossa. Mitä noihin dolmeneihin esimerkiksi tulee ne on suuniteltukkin yhdelle henkilöille tuskallisen vaikeiksi olisi siis tarkoitus suorittaa ne porukassa. Oot edennyt niin nopeeseen et suurin osa ei ole vielä edennyt veteran mestoihin. Kannattaa ottaa skill ja attribute resetti miettiä ihan ajatuksella mihin pointsit sijoitat. Rakenna se hahmo passiveiden kautta otat niihin 2skillbarin ne oikeesti tarvittavat skillit. Panosta classi,race,ase ja armor passiveihin. Päivitä varusteet VR-levelisi tasolle mielellään itse crafattuja. Katso mitä glyphejä tarvit onko pula helasta, manasta, staminasta mistä ne vaikeudet johtuu. Mitä traitteja tarvitset tukeaksesi buildiasi. Mikä mundus stone sulla on käytössä. Suorita non veteran dunkut ja questit mistä sulla on ne ylimääräset skillpointit saamatta. Noilla eväillä se pelaaminen etenee aivan samanlailla, kuin daggerfallissa samanlailla seikkaillessa ja questaillessa.

Mitä noihin dunkkuihin tulee ni mä voin viikonloppuna hypätä sun kelkkaan kerätä porukka ja pelataan ne pois. Voin myös neuvoa mihi kannattaa sijottaa, että saat se hahmos toimimaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Noh noh korjataan pielessä olevia asioita ni se seikkailu sillä sun hahmollasi on jännää taas. Oot nyt pelannut mun näkökulmasta niin sanotun tutoriaalin 1-50lvl. On totta vaikeustaso nousee huomattavasti siirryttyäsi VR1 levelille se ei ole vielä virallista endgamea VR10 ja craglorn on sitten sitä. saattaa tuottaa alkuunsa suunnatonta tuskaa nämä jos hahmo ei ole kunnossa. Mitä noihin dolmeneihin esimerkiksi tulee ne on suuniteltukkin yhdelle henkilöille tuskallisen vaikeiksi olisi siis tarkoitus suorittaa ne porukassa. Oot edennyt niin nopeeseen et suurin osa ei ole vielä edennyt veteran mestoihin. Kannattaa ottaa skill ja attribute resetti miettiä ihan ajatuksella mihin pointsit sijoitat. Rakenna se hahmo passiveiden kautta otat niihin 2skillbarin ne oikeesti tarvittavat skillit. Panosta classi,race,ase ja armor passiveihin. Päivitä varusteet VR-levelisi tasolle mielellään itse crafattuja. Katso mitä glyphejä tarvit onko pula helasta, manasta, staminasta mistä ne vaikeudet johtuu. Mitä traitteja tarvitset tukeaksesi buildiasi. Mikä mundus stone sulla on käytössä. Suorita non veteran dunkut ja questit mistä sulla on ne ylimääräset skillpointit saamatta. Noilla eväillä se pelaaminen etenee aivan samanlailla, kuin daggerfallissa samanlailla seikkaillessa ja questaillessa.

Mitä noihin dunkkuihin tulee ni mä voin viikonloppuna hypätä sun kelkkaan kerätä porukka ja pelataan ne pois. Voin myös neuvoa mihi kannattaa sijottaa, että saat se hahmos toimimaan.

Terve kaikille! ESO sai minut rekisteröitymään tänne ja piti nyt avata omia kokemuksia comppaamalla Alqimusta :).

Itselläni oli vähän samanlaisia ongelmia kun VR 1 pamahti. Jouduin oikeesti miettiä ekaa kertaa buildii ja respeccaa skillit fiksusti. Oli siellä täällä skill pojot ja attribuuttei sekä magickas että staminassa. Pelaan nyt lopulta magicka DK:ta, jolla huomasin kuinka tärkeetä on oikeasti oikeat enchantit armoreissa sekä ruoka/juoma buffit. Huomasin kanssa, että on tärkeetä olla joko full magicka tai full stamina, koska damage scaalantuu suoraan jotenki siitä kuinka paljo sulla niitä pojoja on laitettuna. Ilmeisesti semmonen splitattu buildi vaatii kovia kamoja eikä niitä ole vielä vähään aikaan tiedossa. Ennen tosiaan kuolin itsekkin vähän välii kolmen packeihin, mut nyt ne menee heittämällä ja jos jaksaa vähän väistellä, niin questien pääpahiksetki menee ilman ulteja :). Nyt pelaaminen tuntuu luksukselta ja kun keskittyy välillä vähän noihin cräfteihin ja materiaalien keräämiseen, niin mielenkiinto pysyy paremmin questaamisessakin.

Mä voin kanssa tulla vetelee Veteran dunkkuja porukalla. En tosin tiedä oikein mihin rooliin tällä hetkellä soveltuisin... varmaanki lähinnä damageks, koska tosiaan full magicka buildilla mennää ilman pointteja helassa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Oon kyllä melko pettynyt tähän endgameen mitä tässä on, eli näihin veteran rankkeihin. Pääsin pari päivää sitten VR1:lle ja sitä kautta sitten seuraavan allianssin mestoihin, erittäin puuduttavaa ja jokseenkin päämärätöntä vääntöä. Muita pelaajia ei näy missään, ja kuolo korjaa välittömästi vähänkin kovemmissa vihuissa. Delveihin ja Dolmeihin ei ole mitään asiaa yksin, koska eihän siellä muita ole kun ei koko mestassa ole, muutenkin yleisesti täytyy mennä sieltä missä on vähiten väkeä ja toivoa että pomot on enemmän kiinnostuneita mun summonista kuin musta.

Täytyy ehkä kokeilla uutta hahmoa vaikka ebonhartilla että pystyy taas nauttimaan tuosta seikkailusta. Tai sitten peli on vaan mun osalta tässä, en jaksa repiä hiuksia päästä kun joka ikinen skeever-rotta tai taskurapu saa mun hahmon hengiltä vaikka se juuri otti painia jumalien kanssa ja voitti.

Hyvä peli muuten, endgame susipaskaa grindaamista missä ei ole mitään tolkkua, älkää turhaa kiirehtikö sinne lv50 ja yli, vaan nauttikaa pelistä.

Yhteenkään dungeoniin en ole vieläkään päässyt kun väkeä ei ole omalla tasolla vissiin hirveästi, se eka spindlekin on vielä menemättä, sinne tosin ei ole varmaan veteran rankilla menemistä, ja matalan tason dunkkikseen ei kannata myöskään mennä.

meh

Jeps, nämä samat jutut tulivat PC:llä esiin, kun ensimmäiset pelaajat pääsivät VR-rankeille, ja yritin näistä vähän jo varoitellakin siellä PSN-ryhmächatissa. Zenimax on useaan kertaan luvannut poistaa koko VR-rankit pelistä, mutta jostain syystä aikataulua ei ole vieläkään saatu ilmoille. Lisäksi monet PC-pelaajat vastustavat poistoa, kun he ovat jo joutuneet niistä kärsimään aiemmin, eivätkä halua menettää etulyöntiasemaansa, vaikka peli kärsisi siitä. Hätäapuna tarkoituksena on ilmeisesti pienentää VR-rankkeihin vaadittavan expan määrää (nykyään taitaa olla 1 000 000 xp / VR) ja nostaa questeista, dunkuista jne saatavan expan määrää. Toivon todella, että he tekevät sen ennen kuin suuret massat pääsevät VR-rankeille, sillä muuten moni törmää samoihin ongelmiin. VR-rankit eivät alunperin olleet tarkoitettu endgameksi vaan mahdollisuudeksi kokea muiden allianssien alueet, mutta homma ryssittiin sillä, että ennen kuin on VR14 ei oikein pääse käsiksi siihen oikeaan endgameen, eli trialseihin, areenaan ja PvP:hen.

Eli VR-rankit poistuvat joskus, jos Zenimax pitää sanansa, mutta vielä ei ole tiedossa koska ja miten ne poistuvat. Champion Systemin pojot on tarkoitettu korvaamaan VR-rankit, mutta nyt molemmat systeemit ovat päällekäin voimassa. Tuo hätäkorjaisu kuitenkin voinee pelastaa tilanteen, jos VR-rankeista tehdään vähemmän grindaamista vaativia. Nykyisellään yksi VR-rankki vastaa 10 normaalia rankkia, kun parempi olisi, että se vastaisi yhtä tai kahta.

Vaikeusaste toki nousee VR-rankeilla, mutta peli on kyllä täysin soolottavissa silloinkin, tosin dolmenit ovat vaikeita. Kannattaa alkaa vaan kehittämään sitä omaa buildia, tuo 1-50 kokemus on sen verran helppo, ettei se oikein valmistele vaikeustason nousua. Pistä vaikka tänne tietoa millä pelaat tällä hetkellä, niin voidaan antaa vinkkejä. :) Ensimmäisten osa on tosiaan ohranen, kun siellä ei ole vielä muita pelaajia, joten kannattaa ottaa ihan rauhassa se levuttaminen. Suurin osa pelaajista taitaa olla nyt 30-45 leveleillä, joten kauan et joudu odottamaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jeps, nämä samat jutut tulivat PC:llä esiin, kun ensimmäiset pelaajat pääsivät VR-rankeille, ja yritin näistä vähän jo varoitellakin siellä PSN-ryhmächatissa. Zenimax on useaan kertaan luvannut poistaa koko VR-rankit pelistä, mutta jostain syystä aikataulua ei ole vieläkään saatu ilmoille. Lisäksi monet PC-pelaajat vastustavat poistoa, kun he ovat jo joutuneet niistä kärsimään aiemmin, eivätkä halua menettää etulyöntiasemaansa, vaikka peli kärsisi siitä. Hätäapuna tarkoituksena on ilmeisesti pienentää VR-rankkeihin vaadittavan expan määrää (nykyään taitaa olla 1 000 000 xp / VR) ja nostaa questeista, dunkuista jne saatavan expan määrää. Toivon todella, että he tekevät sen ennen kuin suuret massat pääsevät VR-rankeille, sillä muuten moni törmää samoihin ongelmiin. VR-rankit eivät alunperin olleet tarkoitettu endgameksi vaan mahdollisuudeksi kokea muiden allianssien alueet, mutta homma ryssittiin sillä, että ennen kuin on VR14 ei oikein pääse käsiksi siihen oikeaan endgameen, eli trialseihin, areenaan ja PvP:hen.

Eli VR-rankit poistuvat joskus, jos Zenimax pitää sanansa, mutta vielä ei ole tiedossa koska ja miten ne poistuvat. Champion Systemin pojot on tarkoitettu korvaamaan VR-rankit, mutta nyt molemmat systeemit ovat päällekäin voimassa. Tuo hätäkorjaisu kuitenkin voinee pelastaa tilanteen, jos VR-rankeista tehdään vähemmän grindaamista vaativia. Nykyisellään yksi VR-rankki vastaa 10 normaalia rankkia, kun parempi olisi, että se vastaisi yhtä tai kahta.

Vaikeusaste toki nousee VR-rankeilla, mutta peli on kyllä täysin soolottavissa silloinkin, tosin dolmenit ovat vaikeita. Kannattaa alkaa vaan kehittämään sitä omaa buildia, tuo 1-50 kokemus on sen verran helppo, ettei se oikein valmistele vaikeustason nousua. Pistä vaikka tänne tietoa millä pelaat tällä hetkellä, niin voidaan antaa vinkkejä. :) Ensimmäisten osa on tosiaan ohranen, kun siellä ei ole vielä muita pelaajia, joten kannattaa ottaa ihan rauhassa se levuttaminen. Suurin osa pelaajista taitaa olla nyt 30-45 leveleillä, joten kauan et joudu odottamaan.

Grindaamalla 2hengen porukassa pystyy saamaan helposti 500k expaa tunnissa ja parhaillaan n. 800k expaa. Eli eihän siinä oikeasti ees mene kovin kauaa ;) Ei tohon VR levelien nousuun kannata suhtautua minään työnä tai rasitteena ne menee lopulta melko nopeesti ihan vaan perus pelailullakin. Sit en ymmärrä miksi jengillä on niin kauhea kiire sinne endgameen. Veikkaan VR levelien poiston tulevan seuraavan dlc:n yhteydessä jos sitä edes tuleee.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Grindaamalla 2hengen porukassa pystyy saamaan helposti 500k expaa tunnissa ja parhaillaan n. 800k expaa. Eli eihän siinä oikeasti ees mene kovin kauaa ;) Ei tohon VR levelien nousuun kannata suhtautua minään työnä tai rasitteena ne menee lopulta melko nopeesti ihan vaan perus pelailullakin. Sit en ymmärrä miksi jengillä on niin kauhea kiire sinne endgameen. Veikkaan VR levelien poiston tulevan seuraavan dlc:n yhteydessä jos sitä edes tuleee.

Ei oo kiire endgameen, vaan haluaisin rauhassa rennosti tutkia paikkoja varsinkin kun nyt pääsi toisen allianssin mestoille, mutta kun Zenimax on tehnyt tämän asian mielestäni päin pyllyä. Tästä tutkimisesta ja tehtävien tekemisestä on v-rankkien muodossa tehty äärimmäisen ärsyttävää.

Helpommalla pääsisin jos tekisin Dominioniin oman hahmon ja Ebonille oman, ei tarvitsisi kärvistellä näiden autioiden veteran rank maailmojen kanssa, tämä kun ei tuo peliin mitään miksi näiden takia pitäisi vääntää hampaat irvessä. Jos perus vihutkin on jo niin vaikeita ettei voita kahta rottaa kerrallaan niin on siinä hauskuus kaukana
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tänään oli ilmeisesti joku päivityskatko pelissä? Tuliko teillä muillakin vajaa 16gigaa ladattavaa taas? Iha kuin ekalla kerralla..
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tänään oli ilmeisesti joku päivityskatko pelissä? Tuliko teillä muillakin vajaa 16gigaa ladattavaa taas? Iha kuin ekalla kerralla..

Kyllä tuli. Tuntuu olevan isoja nää tän pelin päivitykset muistelisin, että pcllä nää päivitykset oli usein myös tätä luokkaa? :(
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Kyllä tuli. Tuntuu olevan isoja nää tän pelin päivitykset muistelisin, että pcllä nää päivitykset oli usein myös tätä luokkaa? :(

Alliance War
General

  • Fixed an issue where your game could crash when teleporting to a forward camp or keep in Cyrodiil.
  • Fixed an issue where you were unable to view campaign information or POIs on the Cyrodiil map after joining a new campaign.


Art & Animation
General

  • Fixed an issue that was causing grass to flicker.
  • Fixed an issue that would cause Lyris to not walk properly on stairs during the tutorial quest.
  • Fixed an issue where particle effects would block your view in some cases while in first-person view.


Combat & Gameplay
General

  • Decreased the frequency at which you'll run into invisible NPCs and ensures they will appear if you do run into the problem.
    • This is an ongoing work in progress, and you may still run into an invisible NPC occasionally. If this occurs, please wait and the NPC should appear within 30 seconds.
  • Grouped Veteran Rank player characters of any level will now receive both experience and loot credit, regardless of their contribution.
  • Non-combat pets will now spawn into the game standing on the ground correctly, instead of sometimes being askew.
  • Fixed an issue that was causing monsters to appear desynched while in combat.
  • You will no longer be prevented from moving after dodge rolling while interacting with an object.
Weapon

  • Bow
    • Snipe: Fixed an issue where the graphical effects for this ability could get stuck on your bow.
Mounts

  • Fixed an issue where your game could crash once you fully upgraded your riding skills.


Crafting & Economy
General

  • Food items found in the world will now look and animate properly when consumed, instead of always appearing as though you're eating a turkey leg.


Crown Store
General

  • Using the item “Crown Lesson: Mount Stamina" will now correctly update your mount's stamina skill within the character UI.


Dungeons & Group Content
General

  • Fixed an issue where, in rare cases, the difficulty of a group's dungeon would change unexpectedly.
Dungeons

  • Direfrost Keep
    • There is now a visible grate covering a hole in the floor.
Veteran Dungeons

  • Veteran Elden Hollow
    • Bogdan the Nightflame will now wait a bit longer to cast Pulverize if he just completed casting Daedric Flame, and will also wait to cast Daedric Flame after finishing Pulverize.


Exploration & Itemization
Itemization

  • Fixed an issue where Glyphs of Weapon Damage were granting more effectiveness than intended when paired with the Infused trait.
Item Sets

  • Skirmisher's Bite: Fixed an issue where this item set's tooltip incorrectly stated it was increasing critical strike by a percentage; it now correctly displays a flat value.


Miscellaneous
General

  • Fixed an issue where the video at the beginning of the game would not play smoothly.
  • Fixed an issue where your game could crash while on a mount.
  • Improved the game's performance when large numbers of player characters would load into the same visible area.
  • Improved the game's performance in areas displaying a lot of particle effects.
  • Fixed an issue where, upon logging in, you could become desynched if you had logged out while traveling to another player character.


Quests & Zones
General

  • The Battered Bear Trap quest reward will no longer deal damage if it is manually triggered under enemies.
  • You will no longer lose the ability to move after interacting with the symbol of Arkay in the Blood Matron's Crypt.
Alik'r Desert

  • Monkey Magic: Ferhad will now always be visible during all steps of this quest.
Auridon

  • Sever All Ties: Completing the brazier puzzle will no longer block quest progression from group members who are standing nearby.
Bangkorai

  • You will no longer encounter unusually long loading screens when reviving at the Razak's Wheel wayshrine while in the dungeon.
Coldharbour

  • Light from the Darkness: King Dynar will now reliably create a portal for you to use to get back to the Hollow City.
Craglorn

  • Slithering Brood: Takara the Eggbearer will now respawn more reliably if she or any of her guardians get stuck.
Khenarthi's Roost

  • Tears of the Two Moons: Fixed an issue where you could not interact with Rurelion.
Main Quest

  • God of Schemes: Fixed an issue where it was possible to race ahead of your escort, which would result in you seeing graphical glitches.
The Rift

  • Shattered Hopes: You will no longer be prevented from progressing this quest if you log out during the quest step “Witness the Sacrifice."


UI
General

  • Updated the login queue so it now displays a status bar that fills until complete, and a spinning ouroboros.
  • Fixed an issue where vendors could occasionally be covered by the UI while another player character is trading with that vendor.
  • The quest tracker will now properly refresh after accessing the world map from the quest journal, then selecting a new active quest from a world map pin.
  • Removed a duplicate “Resend Confirmation" screen when confirming your account during login.
  • The leaderboard icon is no longer missing from the leaderboard notifications.
  • You will no longer lose functionality from the left analog stick after choosing Destroy and Back simultaneously on an inventory item.
  • The text explaining that you do not have enough crowns to purchase an item will no longer lock your controls after a tutorial popup occurs.
  • You will no longer dodge roll, then have the interaction menu open afterwards.
  • Fixed an issue where you could get stuck in a loop when attempting to join a group or guild voice chat channel.
  • Fixed an issue where any adjusted game settings would not save while you were visiting a crafting station.
  • The "Controller Disconnected" error message will now tell you to press the X button to activate a new controller.
  • Fixed an issue where game input wasn't disabled while pulling up the PlayStation® Network overlays.
  • Fixed an issue where you could unintentionally bypass the Realm Select screen and go straight to character select.
Character Creation & Select

  • Fixed an issue where Cancel button would remain on the screen after you deleted a character and returned to the Character Select screen.
  • Fixed an issue where you would not be able to navigate within the Character Creation screen if you lost controller functionality and later returned it.
  • Fixed an issue where you could lose functionality of all navigation in Character Creation if you were disconnected while previously in Character Creation.
  • You will no longer receive a UI error when moving up once from the Dragonknight class in Character Creation and pressing the X button.
Crafting

  • Adjusted the in-game text within the Smithing research UI so that accents will not overlap the text.
Grouping Tool

  • You will now be grouped with other Veteran Rank player characters within 5 Veteran Ranks when using the Grouping Tool.
  • Fixed an issue where normal Dragonstar Arena groups were not being formed through the Grouping Tool.
  • Fixed an issue that could prevent groups from forming unless all members were within 2 levels or ranks of each other.
Guilds

  • Repeatedly pressing the X button when entering the Guild History tab will no longer display a UI error.
  • Adjusted the text positioning on the bottom right-hand side of the screen within the Guild Trader UI.
Mail

  • When sending mail, you will no longer need to enter a C.O.D. fee twice if you filled in the “Send Gold" field.
Maps

  • Long location names no longer overlap over the zoom icons on maps.

Itte pistän yöksi lataukseen tulee niin hitaasti.... kiesus. Meen FFXIV täks illaksi pelaan ku oli vie 3 päivää jäljellä peliaikaa, olihan siihenkin tullu päivitys noin 3.5gigaa mut se tulee noin tunnissa ilmeisesti tuuppaa jostain finun omilta servuilta ku vauhti on vähä eri luokkaa ku toi PSN kautta tuleva TESO
 
Ylös Bottom