Vastaus: The Elder Scrolls Online
Kyllä noi oikeen kunnon tankit, jotka on lätkiny melkeen kaikki pojot helaan on aika huonoja pvp:ssä.Kylhän ne hengis pysyy ihan ok, mutta ei saa oikein lämää aikaseksi. En mä nää aivan puhdasta pve hiileriäkään minään parhaana pvp:ssä grouppissa hyvä, mutta jos joutuu kohteeksi ni voi olla kyyti kylmää. Tosin nythän tuntuu olevan kovassa huudossa nää magicka painotteiset templarit ja DK:t, jotka pystyy ottaa lämää ihan hulluna vastaan reflectien ja selfhiilien ansiosta. Staminabuildeja on vähän vähempi ehkä sen takia, että niitä on hieman vaikeempi pelata tosi kovia tosin ovat. Mulla loppu pc pelaaminen vähän samoihin syihin ei oikeen ollu sit enää peliseuraa ja ei jaksa räikkös englannilla joka ilta mongertaa
Itselläni on oikeastaan täsmälleen sama tilanne.Stamina DPS Nightbladella tuntuu olevan tosi helppo yhdistää PvE ja PvP, samat varusteet ja melkeinpä skillitkin toimii molemmissa. Healerit ja DPS:t voi siirtyä melkein suoraan PvP:hen muutamalla skillivaihdolla, mutta tankeilta tuo vaatii aika paljon miettimistä, kun PvP:ssä normaalilla dunkkutankilla ei oikein tee mitään, tai sitten en vaan osaa pelata sellaista..
Mulla PC:llä end-game PvE loppu juurikin seuran puutteeseen, vaikka Veteran dunkut olivat oikein hauskoja silloin, kun niitä pääsi vetämään. Toivottavasti tähän nähdään muutos nyt PS4:llä. Ainakin tähän mennessä on porukka ollut mukavan aktiivista ja ollaan saatu hyvin dunkkuja vedettyä.
Kyllä noi oikeen kunnon tankit, jotka on lätkiny melkeen kaikki pojot helaan on aika huonoja pvp:ssä.Kylhän ne hengis pysyy ihan ok, mutta ei saa oikein lämää aikaseksi. En mä nää aivan puhdasta pve hiileriäkään minään parhaana pvp:ssä grouppissa hyvä, mutta jos joutuu kohteeksi ni voi olla kyyti kylmää. Tosin nythän tuntuu olevan kovassa huudossa nää magicka painotteiset templarit ja DK:t, jotka pystyy ottaa lämää ihan hulluna vastaan reflectien ja selfhiilien ansiosta. Staminabuildeja on vähän vähempi ehkä sen takia, että niitä on hieman vaikeempi pelata tosi kovia tosin ovat. Mulla loppu pc pelaaminen vähän samoihin syihin ei oikeen ollu sit enää peliseuraa ja ei jaksa räikkös englannilla joka ilta mongertaa