Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

No jep. Testasin tossa vähän ja tekstuurit näyttää nyt toimivan. MUTTA! Nyt peli tökkii kaiken aikaa. Peli pyöri kivan pehmeästi ulkoalueilla ennnen pätsiä mutta nyt mihin tahansa kuvaa kääntää niin läsnä on kokoajan ärsyttävää pikku tökkimistä. Siis ei jumaliste. Eikö nää klovnit osaa tehdä _mitään_ oikein??? :mad::mad:

Voisiko tämä johtua siitä että olen pelannut tähän asti 8gb tikulta välttääkseni tätä tekstuuri bugia ja siirsin nyt savet tuolta stickiltä kovolle? Vai onko tämä new vegas deja vu elikkä uusi hahmo joka pätsin jälkeen jotta se toimisi oikein?

Itse tyhjensin boksin välimuistin ennen päivityksen asennusta ja en huomannut tökkimistä tunnin pelaamisen aikana.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itse tyhjensin boksin välimuistin ennen päivityksen asennusta ja en huomannut tökkimistä tunnin pelaamisen aikana.

Poistin pelin kovolta ja sen jälkeen tyhjensin cachen. Asensin pelin uudestaan kovolle & latasin pätsin. Tökkii. Kokeilin myöskin uudestaan tikulta ja nyt tökkii siltäkin pelattuna.

Ei huvittaisi aloittaa uutta hahmoa lähes 80 tunnin pelaamisen jälkeen. Muuten huomasitko tuota "damage resistance" bugia testisi jälkeen? Puhuvat että se periytyi myös boksin pätsiin. Siis meinaan tuota että kaikki damage resistancet on nollattu. Nordi jolla on tuo 50% frost resistance on nyt 0% jne.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Light armorista en ole varma, mutta asia kuitenkin menee näin heavy armoreiden kohdalla. Mitä järkeä tässä on? Kuka tietää...

Siis tarkoitin Heavy armoria nimenomaan. Sitähän mä käytän, kun olen warrior.. Osaa enää kirjoittakaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Muuten huomasitko tuota "damage resistance" bugia testisi jälkeen? Puhuvat että se periytyi myös boksin pätsiin. Siis meinaan tuota että kaikki damage resistancet on nollattu. Nordi jolla on tuo 50% frost resistance on nyt 0% jne.

Ei mulla ainakaan ole tuo 50% frost resistance nollaantunut. Edelleen on siinä 50%:ssa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Pistetään vielä spoilereihin, minkä vuoksi kumppanini karkailivat:

Lydia:
Tein Innocence lost -tehtävän, jonka jälkeen pikamatkasin kotiin Whiteruniin. Menin taloon, otin nokoset ja heräsin assassiinin mökistä. Kun palasin ihmisten ilmoille, oli Lydia hukassa.

Rasittavaa, mites muilla? Onko kumppanit karkailleet tai unohtuneet pysyvästi reitin varrelle? Alustanani siis PS3.

Mulla kävi niin, että kun tulin ulos tuon tehtävän mökistä niin Lydia juoksi jo jostain puskasta mua vastaan :D On se uskollinen, melkein parempi kuin koira :D
Kerran se tosin mullakin häipyi kesken tehtävän mutta löytyi kyllä sitten sieltä linnasta mistä sen alunperinkin sai mukaansa. ;)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Siis tarkoitin Heavy armoria nimenomaan. Sitähän mä käytän, kun olen warrior.. Osaa enää kirjoittakaan.

Siinä tapauksessa kannaa hommata Daedric armori ja kehittää sitä legendary tasolle. Ebonya saa melko helposti, ostamalla myös ja dardic heartteja saa sieltä velhojen opistosta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ei noiden daedric/dragon plate armorien välillä mitään merkittävää eroa ole. Jossain oli puhetta, että maksimi armor rating olisi jotain alle 700 luokkaa. Kaikki tuosta ylöspäin menee hukkaan.

Tuntuu tuo olevan totta, aikaisemmin mun armor rating oli 730~, sitten paransin kamoja hiukan ja armor rating kohosi johonkin 1200, mutta edelleen vihut tekevät tasan yhtä paljon vahinkoa. Jos tuon olisi tiennyt aikaisemmin, olisi voinut jättää tuolta sen yhden heavy armor perkin käyttämättä :mad:
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ei noiden daedric/dragon plate armorien välillä mitään merkittävää eroa ole. Jossain oli puhetta, että maksimi armor rating olisi jotain alle 700 luokkaa. Kaikki tuosta ylöspäin menee hukkaan.

Tuntuu tuo olevan totta, aikaisemmin mun armor rating oli 730~, sitten paransin kamoja hiukan ja armor rating kohosi johonkin 1200, mutta edelleen vihut tekevät tasan yhtä paljon vahinkoa. Jos tuon olisi tiennyt aikaisemmin, olisi voinut jättää tuolta sen yhden heavy armor perkin käyttämättä :mad:

Tietojen perusteella ne on kuitenkin parempia ja mielestäni paljon paremman näköisiäkin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ootko muita tehtäviä tehny?

Olen tehnyt noita Whiten tehtäviä muitakin kaupungista tämän takia. Mutta olisiko syynä se että tuon murhamysteerin suoritin ilman "get assistance from Jorleif"-alitehtävää, se nimittäin on kirjaantumattomana tuolla suoritetuissa tehtävälistoissa vaikka päätehtävä itsessään on suoritettuna.

Toinen jonkinlainen ongelma on etten aina saa noita "opastussuuntia" käyttöön vaikka paikka olisi tuttu ja niitä alitehtäviäkin on jo suoritettuna. Luolastossa suuntavaisto vain katoaa joten helpottaa oikeaan paikkaan meneminen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Tietojen perusteella ne on kuitenkin parempia ja mielestäni paljon paremman näköisiäkin.


Kannattaa valita juuri se joka omasta mielestä näyttää paremmalta, itse käytän nykyään taas dragonplatea ;)

Ainakaan paranneltuna noissa ei ole mitään eroa. Mitä nyt myyntihinnassa :p
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Olisi kiva saada infoa että miten tuo uusi päivitys toimii boksilla, kannattaako tuota vieläkään asennella kovolle? :) Ei jaksaisi odotella loputtomiin että pääsee pelaamaan. Yhdestä ongelmasta on toki jo ilmoitettu, mutta onko kaikilla muillakin onkkelmia?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mulla on kovolle asennettuna ja en oo kyllä huomannut mitään häiritsevää:confused: n.40 tunnin aikana kahdesti jäätynyt niin että pitänyt poksi resetoida.:eek:

Lydiakin otti ja häippäsi taas vaihteeksi. Viimeksi se tuli yhtäkkiä semmosen kiviseinän läpi ryminällä takaisin kun olin yhtä luolaa raidaamassa:D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

mulla peli rupes kaatuilemaan itekseen jonkun 50h pelaamisen jälkeen. eka tökkii, sit saattaa jumahtaa ihan itekseen ja alussa ei toiminu mikään muu nappi pleikkarissa, ku et saa levyn koneesta pihalle, mut nyt sentäs boottaa virta napista. konsoli ei käy kuumana, tai ainakaan näppituntumalla testattuna ja tuuletus tuntuu pelaavan. onko jollain vastaavaa ongelmaa esiintyny? niin ja peliaikaa tuo ei tunnu katsovan, jos jumahtaa, ni siihen jää.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Jatkuuko peli main questin jälkeen normaalisti? Ja sen enempää spoilaamatta miks mulle tuli tuosta Paarthurnaxin äänestä mieleen Optimus Prime :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Jatkuuko peli main questin jälkeen normaalisti? Ja sen enempää spoilaamatta miks mulle tuli tuosta Paarthurnaxin äänestä mieleen Optimus Prime :D

Kyllä jatkuu. Etkä ole yksin noiden Optimus Prime fiiliksien kanssa, itse jäin vain odottamaan vielä Megan Foxia saapuvaksi:eek:.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Jatkuuko peli main questin jälkeen normaalisti? Ja sen enempää spoilaamatta miks mulle tuli tuosta Paarthurnaxin äänestä mieleen Optimus Prime :D

tota peli oli jostain syystä tehnyt corruptuneita save tiedostoja skyrimin save kansioon, poistin ne ja vikaa, eikä lagimista ole havaittu muutaman tunnin pelisession aikana. jospa se tästä. en muuten tiedä oliko nuo tullut sen patchin jälkeen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Olisi kiva saada infoa että miten tuo uusi päivitys toimii boksilla, kannattaako tuota vieläkään asennella kovolle? :) Ei jaksaisi odotella loputtomiin että pääsee pelaamaan. Yhdestä ongelmasta on toki jo ilmoitettu, mutta onko kaikilla muillakin onkkelmia?

Nyt uskaltaa asentaa kovolle, kun päivitys korjasi tuon tekstuurien bugittamisen. En ainakaan itse ole huomannut mitään ongelmia päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Hyvä "päivitys" oli boxille. Ennen päivitystä ei mitään muuta ongelmia kun hetkelliset valikkojen jumimiset. Päivityksen jälkeen peli kaatunut kerran, jäätymisiä edelleen valikoissa ja nyt myös itse pelatessa ja myös nyhtämistä on välillä. Ei tosin vielä ainankaan häiritsevää. Voikohan noita päivityksiä miten poistaa ja toimiikohan peli kuten ennen poistamisen jälkeen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Hyvä "päivitys" oli boxille. Ennen päivitystä ei mitään muuta ongelmia kun hetkelliset valikkojen jumimiset. Päivityksen jälkeen peli kaatunut kerran, jäätymisiä edelleen valikoissa ja nyt myös itse pelatessa ja myös nyhtämistä on välillä. Ei tosin vielä ainankaan häiritsevää. Voikohan noita päivityksiä miten poistaa ja toimiikohan peli kuten ennen poistamisen jälkeen.

Outoa, kun itse olen pelannut 4 tuntia päivittämisen jälkeen ja mitään nykimistä en ole huomannut.

Päivitykset pystyy poistamaan tyhjentämällä cachen, mutta sitten sulla lähtee myöskin tuo julkaisupäivänä tullut päivitys.
 
Ylös Bottom