Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Muutamia tyhmiä kysymyksiä taas.. :o

Ei vielä montaa tuntia takana ole eikä tässä oikeen alkuun ole päässyt.

Miten nuo loitsut yms. toimii? Valikosta tietenkin valitaan ynnä muuta mutta miten niiden parantaminen ja muu..?
Kauppiailta ostettavat, löydetyt tavarat, aineet ym.. Missä ja miten kaikkea voi hyödyntää tehokkaasti?

Armor paranee varmaankin paremmilla varusteilla, kuin aseidenkin kanssa?

Löytyykö netistä mistään minkäänlaista aloittelijan opasta tai vastaavaa, millä saisi pelin sujumaan alkukankeutta paremmin, vai onko se vaan harjoiteltava enemmän.. :D

Pätsi toi lagin, mitä ei aikesemmin ole ollut kertaakaan ja semmosen hauskan pikku yksityiskohdan et loharit lentää takaperin! Ihan oikeasti ne lentää v***u TAKAPERIN! :mad:

Omasta hahmosta tuli pelikelvoton päivityksen jälkeen, nimittäin peli tilttaa aina esim. fast traveltaessa, odottamisessa... Veljen hahmo toimii, mutta kaikki oman hahmon savet eivät toimi. Olen tyhjentänyt cachen, poistanut ja asentanut pelin, hävittänyt turhia saveja mutta ei mitään. Alustana siis boxi. Hieman v*tuttaa, jos ei lähde toimimaan. Autosaveja ja aiempia saveja on kokeiltu tuloksetta.

Siis toiko patch nyt boxillekin lagia ja muuta kivaa? Ei helv :mad:

Saakohan tästä koskaan sellaista "ehjää" versiota pelattavaksi... :rolleyes:

Saakohan tästä koskaan sellaista "ehjää" versiota pelattavaksi... :rolleyes:

Eiköhän, jos vain jakaa odottaa. Eniten tympii tässä tuo bethesdan suhtautuminen asiaan. Elikkä synkkä hiljaisuus (kuten aina). Ihmiset olisivat takuulla vähemmän kitkeriä jos kehittäjät vaivautuisivat edes jonkinlaisen lausunnon antamaan asiasta. Mutta ei niin ei. Välillä tuntuu että Bethin public relations porukka on saanut koulutuksensa pohjois-koreassa.

Minulla peli toimii normaalisti tuon päivityksen jälkeen. Ja kovolle asennettuna. Ainut ongelma on tuo eka lohhari lvl. 25 argonian thief hahmolle. Turpaan tulee 100-0.

Mistä voi nähdä vihollisen levelin? Ja saako tuosta parhaimmasta armorista (dragon?) smithattua itselleen myös light version?

Skyrim patch sends dragons flying backwards, removes magic resistance - Neoseeker News Article

Taidanpa siirtää skyrimin nyt takaisin hyllyyn ja palataan asiaan muutaman kuukauden jälkeen jahka pätsin pätsi on korjannut nämä plus tukun muita bugeja.

Piti juuri tänään kirjoittaa lohikäärmeestä jolla oli afterburneri, eli lensi peruuttaen. Sehän onkin ominaisuus uuden poätsin myötä. Lisäksi lohikäärme warppi, lensi silmän kantamattomiin, teleporttasi välillä vuoren läpi. Tapa tuollainen sitten. varsinkin jousipyssyllä osuminen oli mahdotonta kun lohikäärme warri partin sekunnin välein. Tuohon auttoi Wait tila, eli odotti tunnin lohikäärme palasi normaalina ja sen sai tapettua.

Ainakin itselle yksi lohikäärme aiheutti lagia enemmän kuin kaupungin valtaus tai aiemmat lohikäärme tappelut valtaus

Miten saan enchattua ittelleni paremmat vermeet? Tällä hetkellä käytössä orcish armorit legendaryksi smithattuna mutta ei saa niihin enchanttia kuin pari prosenttia:confused:

Edit: Juuri tuli vastaan eka lohikäärme pätsin jälkeen ja hyvinhän tuo normaalisti lepatteli :D

Yksi tehtävä ongelma..

Mistä noihin tehtäviin missä käännetään noita kuvioita löytyy yleensä vastaus? Mulla ei ole sitä clawtakaan...

Kyseessä aika ensimmäinen tehtävä tuolta winterholdin koulusta.. Ollaan siellä luolassa ja yhteensä kuusi käännettävää symbolia kaksi aina vastakkain.. En matkallakaan löytänyt mitään mistä tuohon löytyy vastaus..

Yksi tehtävä ongelma..

Mistä noihin tehtäviin missä käännetään noita kuvioita löytyy yleensä vastaus? Mulla ei ole sitä clawtakaan...

Kyseessä aika ensimmäinen tehtävä tuolta winterholdin koulusta.. Ollaan siellä luolassa ja yhteensä kuusi käännettävää symbolia kaksi aina vastakkain.. En matkallakaan löytänyt mitään mistä tuohon löytyy vastaus..

siellä symbolien takana syvennyksessä seinällä on se oikea vaihtoehto. vähä hankalasti sen löyti

Miten saan enchattua ittelleni paremmat vermeet? Tällä hetkellä käytössä orcish armorit legendaryksi smithattuna mutta ei saa niihin enchanttia kuin pari prosenttia:confused:

Edit: Juuri tuli vastaan eka lohikäärme pätsin jälkeen ja hyvinhän tuo normaalisti lepatteli :D

joo mulla on samaa proggista ton enchantmentin kanssa, skilli on jossai 80+ tällähetkellä eli potionin kanssa yli 100 ja silti ei saa kunnon vermeitä enchantattua verrattuna siihen mitä maailmasta jo löytyy. varmaan se on pakko tunkee niitä perkkejä siihen skillii että ne rupee kunnolla toimimaan.

Olen huomenna hankkimassa kyseistä peliä ja hieman huolestuttaa tämä "pätsi"- ongelma. Te, jotka olette pelanneet peliä jo jonkin aikaa, niin kannattaako aloittaa ihan ilman uusinta "pätsiä" vai kannattaako se ladata heti alkuun? Muutamat väärinpäin lentävät liskot eivät kuullosta järin pahalta ongelmalta, mutta jos tuon uusimman "pätsin" mukana tulee pahempia ongelmia, niin hyvin onnistunut "pätsihän" se on, vai mitä?:rolleyes:
SumSum: Eli onko tässä uudessa "pätsissä" mitään hyvää? Kun pelkästään negatiivisuutta lukenut kyseistä "pätsistä".

Olen huomenna hankkimassa kyseistä peliä ja hieman huolestuttaa tämä "pätsi"- ongelma. Te, jotka olette pelanneet peliä jo jonkin aikaa, niin kannattaako aloittaa ihan ilman uusinta "pätsiä" vai kannattaako se ladata heti alkuun? Muutamat väärinpäin lentävät liskot eivät kuullosta järin pahalta ongelmalta, mutta jos tuon uusimman "pätsin" mukana tulee pahempia ongelmia, niin hyvin onnistunut "pätsihän" se on, vai mitä?:rolleyes:
SumSum: Eli onko tässä uudessa "pätsissä" mitään hyvää? Kun pelkästään negatiivisuutta lukenut kyseistä "pätsistä".

Itsehän olen pelannut patchin kanssa ja kovolle asennettuna, enkä ole kohdannut yhteenkään ongelmaan, joita täällä on mainittu. Kerran jäätyi boxi, mutta tuntuu siltä, että tuo jäätyminen on tolle mun nuhapumpulle ihan normaalia. Ei siis kummempia ongelmia.

Mahtava peli, ei siinä. Tehtävissä on mukava pysähtyä lukemaan matkalta löytyviä kirjojakin, varsinkin niitä, jotka liittyvät edes jollain tavalla kokemiini tapahtumiin. Muut ovat sitten jotain tylsää hömppää. Mukavasti on peli vastannut odotuksiani.

Typerä kysymys, onko teillä toiminut nökymättömyys juomat pätsin jälkeen. Aiemmin ne auttoi, mutta nyt tuntuu että vihut näkee mut ja teurastaa yhdellä jääloituslla. Ainakin pitää paikkansa että jää vastustuskyky on nolla vaikka kamojen ja potioneiden jälkeen pitäisi olla korkealla. Muutenkin nuo peruuttavat lohikäärmeet on entistä vaarallisempia. Ei laskeudu, voi osua vaan jousipysyllä jos osaa ennustaa mihin se warppii (Paikallaan ne pysyy vain jousipyssyn kantaman ulkopuolella), samoin forlsfolkstaikurit eivät ammu jääloitsulla huteja, edes whirlindwind sprint ei auttanut niiden alta pois.

Olen huomenna hankkimassa kyseistä peliä ja hieman huolestuttaa tämä "pätsi"- ongelma. Te, jotka olette pelanneet peliä jo jonkin aikaa, niin kannattaako aloittaa ihan ilman uusinta "pätsiä" vai kannattaako se ladata heti alkuun?

Skyrim -- what we're working on - Bethesda Softworks Forums

Tuon mukaan Beth on täyttä häkää jo vääntämässä uutta pätsiä. Joten eiköhän se siitä. :)

Ainakin pitää paikkansa että jää vastustuskyky on nolla vaikka kamojen ja potioneiden jälkeen pitäisi olla korkealla

Ensi viikolla ilmestyvän pätsin pitäisi korjata tuon resistances-bugin. Toivoa sopii sillä itselleni tuo on se pelin rikkova bugi.

joo mulla on samaa proggista ton enchantmentin kanssa, skilli on jossai 80+ tällähetkellä eli potionin kanssa yli 100 ja silti ei saa kunnon vermeitä enchantattua verrattuna siihen mitä maailmasta jo löytyy. varmaan se on pakko tunkee niitä perkkejä siihen skillii että ne rupee kunnolla toimimaan.

Käytättehän jotain muuta soul gemmiä kuin pettyä? Itse olen käyttänyt enchanttauksen nostoon petty soul gemmejä. Enchantaamalla aseiksi +1sec soul trap jouskan ja melee aseen.
On mulla kyllä firedam jouskakin enchantattu. Mutta tosiaan parempaa soul gemmiä kehiin niin sillä tuleekin parempia enchantteja.

Patchin jälkeen noin 5h takana ja lohharit lennelly ja kuollu normaalisti, eikä mitään muutakaan ongelmaa ole PS3 versiossa näkynyt.

Ylös Bottom