Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

The Elder Scrolls V: Skyrim - Gamereactor Suomi

Tässä tukku kuvashotteja. Hahmomallinnuksessa on taidettu todellakin onnistua. Miljööt ovat todella kauniit ja yksityiskohtaiset.


elderscrolls5_235971.jpg
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Voi elämän kevät..

Bethblogin uusi kisa

Palkintona Steam Key, jolla saa jokaisen yhtiön pelin joka on ilmestynyt ja tulee ilmestymään elämäsi aikana.

..Bethesdalla on ainakin huumorintajua, se on sanottava heidän kunniakseen :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Ongelmana tuossa on se, että otollisin päivä siittämiseen olisi ollut 18.2.2011. Toki raskausajat ovat hyvinkin tapauskohtaisia ja vajaan viikon viive ei vielä tarkoita, että peli olisi menetetty. Ja eikun hommiin...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Tässäpä sitä sitten nyt on:

[video=youtube;JSRtYpNRoN0]http://www.youtube.com/watch?v=JSRtYpNRoN0&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Pistin volyymit kaakkoon ja katsoin pätkän, minkä jälkeen etsin pudonnutta leukaani lattialta.

Tutut kylmät väreet ilmaantuivat, The Elder Scrolls is back baby!
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Hyvältä näytti! Täytyy sanoa, olin yllättynyt jopa fiiliksistä mitä tuo herätti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Tässäpä sitä sitten nyt on:

-video-

Huhhuh!

Kyllähän minä tiesin, että tästä mahtavan näköinen tulee, mutta että näin uskomaton.
Huomattavasti synkemmän tunnelman saanut tämä TES, mutta toisaalta, Bethesda näyttää joka pelin kohdalla kehittävän uuden tunnelman, Vvardenfell (Morrowind) oli mysteerinen historiaa pursuava paikka, Cyrodiil taas keskiajan Eurooppaa hämärästi muistuttava. Skyrim taas tulee olemaan synkkä ja luminen viikinkien tyysija :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Huomattavasti synkemmän tunnelman saanut tämä TES, mutta toisaalta, Bethesda näyttää joka pelin kohdalla kehittävän uuden tunnelman, Vvardenfell (Morrowind) oli mysteerinen historiaa pursuava paikka, Cyrodiil taas keskiajan Eurooppaa hämärästi muistuttava. Skyrim taas tulee olemaan synkkä ja luminen viikinkien tyysija :)
Itse ehkä käyttäisin sanaa jylhä, sillä tuo ei nyt mitenkään hurjan synkältä näyttänyt, oli aurinkoisia kyliä ja kaunista syysmetsää (joka oli pirun tunnelmaisen näköistä muuten!)

Pelissä on kuulemma jopa parikymmentä lohikäärmettä, ja uusimmassa trailerissa pelin sankari imaisi surmatusta kärmeksestä jonkinsortin voimaa. Esitän arvauksen, voi onnitella 12.11.2011 jos olin oikeassa. Eli:
Pelin pääjuonessa päähenkilö Dragonbornin pitää nitistää kaikki 20? lohikäärmettä (vrt. Oblivion portit), jokaisesesta saa hahmolleen bonus poweria. Tämän jälkeen sankari pääsee mittelemään itse superlohikäärmeen / jonkun toisen pääroiston kanssa. :)

PS: tässä muuten loistavasti tehty animaatio keskiverron Elder Scolls -fanin reaktiosta uuteen traileriin (laadittu teaserin jälkeen, mutta pätee hyvin tähän uuteenkin :)):
[video=youtube;c9eGtyqz4gY]http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

PS: tässä muuten loistavasti tehty animaatio keskiverron Elder Scolls -fanin reaktiosta uuteen traileriin (laadittu teaserin jälkeen, mutta pätee hyvin tähän uuteenkin :)

Ihan mahtava! :D

Täysin pettyneenä (miekat lentelee pian) Oblivioniin olin tähän aika negatiivisella kannalla, mut pakkohan se on alkaa jopa odottelemaan tätä. Näyttää aika miljoonalta ja lumimaisemat ei voi edes näyttää huonolta miten vaan tehtynäkään. :) Odotan silti kunnon ääninäyttelyä vihdoin, se oli luvalla ilmaistaen ihan perseestä em. kohdalla. Toivotaan, ettei tässäkin Emperor Septimin tapaan sama jätkä vedä täysin kuivaa ja elotonta raitaa puolelle sadalle henkilölle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Odotan silti kunnon ääninäyttelyä vihdoin, se oli luvalla ilmaistaen ihan perseestä em. kohdalla. Toivotaan, ettei tässäkin Emperor Septimin tapaan sama jätkä vedä täysin kuivaa ja elotonta raitaa puolelle sadalle henkilölle.

Dovahkiinin karjaistessa tuossa gameplay-trailerissa huomasin ettei hän kuulostanut läheskään samalta kuin edellisten pelien nordit, mikä voi olla ihan hyvä asia, itse kun pidin heidän ääniään hiukan tyhminä. :p
Mutta siinä olen aivan samaa mieltä, että raidan pitäisi olla paljon, paljon eloisampi ja dramaattisempi. Oblivionissahan joka ikinen henkilö, tilanteesta riippumatta, puhui täysin rauhallisella äänellä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Noista tuli mieleen, että toivottavasti pelissä on paljon enemmän eeppisyyttä kuin Oblivionissa. Tarkoitan, koko Oblivionin juoni on periaatteessa muutaman esineen hakemista Martinille, jonka jälkeen seuraa eeppinen loppuvastus, jota ei pääse edes itse kukistamaan. :rolleyes:

Äsköiseen asiaan liittyen vielä spoileria tarinan alusta.. (herkimmät älkööt katsoko)

Kuulin jostain (lähde pitää etsiä), että Bethesda on kertonut että pelaaja on tuttuun tapaan vanki, mutta tällä kertaa häntä oltaisiin juuri teloittamassa, kun lohikäärme saapuu tuhoamaan kaupunkia, ja pelaaja pakenee sekasorron keskellä. Tuossakin on jo enemmän eeppisyyttä kuin koko Oblivionin tarinassa yhteensä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Jooh traileri on aika mahtava, näytti tyylikkäältä mitenkä kamera heilu juostessa, liekkö näin pelissä ? Pari kertaa kattoneena tossa tuli vaan mieleen että "siistit grafiikat mutta mitenkä lie konsolilla ?" kunnes luin sit että tää on capturoitu x360:llä :eek:

source
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Jooh traileri on aika mahtava, näytti tyylikkäältä mitenkä kamera heilu juostessa, liekkö näin pelissä ?

Olihan koko traileri ihan gameplay kuvaa joten luulisi heiluvan.

Traileri nostatti kyllä ihon kanan pampuloille, oli sen verran eeppinen meno.:)

Mahtavaa että pelissä pääsee käyttämään kahta asetta samaan aikaan! Vihdoin saa tehdä salamurhaajan joka taiteilee kahdella daggerilla :)
Ja se että hamon saa tällä kertaa kunnolla luotua. Oblivionissahan kaikki oli aina saman näköisiä. Siinä sai periaatteessa vaan naaman ja ihon värin muokattua, tällä kertaa koko kehon rakenteen voi muuttaa läskiksi tai laihaksi, lihaksikkaaksi sakariksi tai voimattomaksi, luisevaksi maagiksi
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 & X360 Hype]

Hienot oli trailerit :cool: Vaikuttaa lupaavalta kyllä täytyy sanoa. Ehkäpä pakkohankinta !
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

Huhhuh kun nousi iho kananlihalle tuota traileria kattoessa. Ei jaksa odottaa syksyä. Itsellä tämä on kyllä kevyesti vuoden odotetuin peli.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

~13 minuuttia pelikuvaa ohjaaja Todd Howardin kommenttiraidalla.

[video=youtube;DNGWqyIBZwU]http://www.youtube.com/watch?v=DNGWqyIBZwU[/video]
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

Näyttää kovasti siltä ettei tarvitse katua viikon loman sijoittamista Skyrimin julkaisun jälkeiselle viikolle. Sitten vaan toivotaan, että peli olisi mahdollisimman vapaa bugeista jo alusta asti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

Näyttää kovasti siltä ettei tarvitse katua viikon loman sijoittamista Skyrimin julkaisun jälkeiselle viikolle. Sitten vaan toivotaan, että peli olisi mahdollisimman vapaa bugeista jo alusta asti.

No tuota, näinhän asia ei tietenkään ole :D Ainakin jos oblivionia ja morrowindia katsoo, niin aika paljon bugeja on peleissä julkaisuhetkillä ollut. Se on luonnollista, nekun tuppaavat olemaan ihan älyttömän laajoja paketteja. Nyt kun olen GTAIV:ta pelannut, niin onhan tuo oblivion huimasti monipuolisempi, laajempi ja eläväisempi.

Mutta joo, pakko-ostos heti kun ilmestyy.
 
Ylös Bottom