Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Olenko ainoa jonka mielestä nuo shoutit tuntuvat hieman hyödyttömiltä? Ainakin omalla sankarilla ollut käyttö aika mitään sanomatonta. Tähän asti kovin juttu varmaankin ukkosmyrsky ja siitäkin kyläläiset vain v*ttuuntuivat ja lähtivät talikoiden kanssa perään kun yritin puolustaa kylää liskolta....

...Ja käytän mahollisimman vähän fast travelia ellen liiku kaupungista toiseen kaupunkiin, mutta jos matkustan vaikka putsaan jotain bandittejen paikkoja niin silloin usein matkustan hepalla kaupungista asti enkä fast travellaa lähimpänä olevaan paikkaan...
Näin tulee kanssa vähän lisää peliaikaa :)
Itsekkin tuota ensin ajattelin harrastavan, mutta sitten kun tehtävän aloitus paikka ja itse tehtä olivat jatkuvasti vastakkaisissa päissä karttaa, niin loppui urhean opiskelijani kävelyt siihen (eihän nyt opiskelijalla ole varaa hevoseen) ja fast travellus läheisempään putsattuun paikkaan alkoi. Kyllä noinkin vielä kalvelyreissuja tulee ihan kohtalaisesti.

+ aina välillä päätän, että lähen paikasta x tutkimaan reittiä paikkaan y. Näin tulee myös löydettyä niitä uusia paikkoja kivasti.

Olenko ainoa jonka mielestä nuo shoutit tuntuvat hieman hyödyttömiltä? Ainakin omalla sankarilla ollut käyttö aika mitään sanomatonta. Tähän asti kovin juttu varmaankin ukkosmyrsky ja siitäkin kyläläiset vain v*ttuuntuivat ja lähtivät talikoiden kanssa perään kun yritin puolustaa kylää liskolta....
Kyllä mä olen ainakin käyttänyt kohtuullinen aktiivisesti esim. Fire Breathia. Ihan hyödyllinen ainakin näin alkuvaiheessa, kun destruction-loitsuista ei ole vielä kaikki tehot ammennettavissa.
Disarm-shoutin sain juuri ja sillekin voinee löytyä käyttöä. Esimerkiksi ärsyttävät jousipyssyllä ampujat voinee riisua aseista.

Wow! Aivan pakko suositella Thieves Guildin tehtäviä kaikille! Älyttömän siisti juoni!

Ja Thieves Guildinhan voi aloittaa
Riftenin torilla.

Onhan se siisti, mutta olen nyt tekemässä thieves guildin jotain tehtävää jossa pitää menne luolastoon ja heti kun astun luolastoon, kone tiltaa :(
Löysin pienen kikkakolmosen jota käytän ettei kone tiltaa tässä luolastossa, ja se on että katson maahan...heti kun katson vähänkään ylös, heti alkaa nykimään ja peli jäätyy.
On vähän typerää että luolasto pitää pelata katsomalla maahan, että saisin jatkettua thieves guildin tehtävä sarjaa, mutta minkäs teet.

Onkos teillä saman tyyppisiä ongelmia? Alusta jolla pelaan on xbox.

Mutta sitten kun tehtävän aloitus paikka ja itse tehtä olivat jatkuvasti vastakkaisissa päissä karttaa.

+ Aina välillä päätän, että lähen paikasta x tutkimaan reittiä paikkaan y. Näin tulee myös löydettyä niitä uusia paikkoja kivasti.

No en mäkään jaksa jos on niitä matkoja perseenreikään toisella puolella mappia.

Ja joo mää oon avannu tolleen monia paikkoja et päätän matkata noin

btw. Tuola Whiterunissa sielä Dragonsreachissa, meet sinne yläkertaan jarlin ohitse niin siellä on kartta jossa on pikkulippuja, painele niitä niin mappis päivittyy, ja sinne tulee ne, mm. pari Forttia jotka vois tyhjentää.

Muuten, onkos kukaan muu käyny siä Helgenissä sen tuhon jälkeen, ite ainakin yllätyin siitä mitä sieltä löyty, kun en aatellu ollenkaa et mitä siä voi olla.

Onhan se siisti, mutta olen nyt tekemässä thieves guildin jotain tehtävää jossa pitää menne luolastoon ja heti kun astun luolastoon, kone tiltaa :(
Löysin pienen kikkakolmosen jota käytän ettei kone tiltaa tässä luolastossa, ja se on että katson maahan...heti kun katson vähänkään ylös, heti alkaa nykimään ja peli jäätyy.
On vähän typerää että luolasto pitää pelata katsomalla maahan, että saisin jatkettua thieves guildin tehtävä sarjaa, mutta minkäs teet.

Tekeekö boxi autosaveja niitä jos poistelis niin vois helpata?

Tekeeköhän tolla destro magellä mitään 35+lvl? taitaa toi conjuration mage olla kova sana loppupeleissä?
Ajattelin tehä magen ja aluksi muutama perkki tohon destroon ja sit tohon conjurationiin ja restoon.

Kokeilitko tyhjentää välimuistin? Muistelen, että itsellänikin hidastui todella rankasti jossain luolastossa. Välimuistin tyhjennys auttoi ainakin vähäksi aikaa ja sain kahlattua luolaston läpi.

Kokeilitko tyhjentää välimuistin? Muistelen, että itsellänikin hidastui todella rankasti jossain luolastossa. Välimuistin tyhjennys auttoi ainakin vähäksi aikaa ja sain kahlattua luolaston läpi.

Kokeilin tuota Socalledin ehdottamaa autosave tiedostojen poistamista ja se auttoi tarpeeksi ettei kone tiltannut, vaikka kyllä se silti pätkäs aika pahasti kun tuli mörököllejä vastaan, mutta luolasto meni läpi :).
Pitääpi muistaa tuo välimuistin tyhjentäminen jos tulee vastaan luolasto joka laittaa konsolin sekaisin.

Kävipäs hienosti tuossa äsken. Tuo autosave bugitti jotenkin ja tallensi joka kerta kun avasin sen inventory screenin. Sit kun käynnistin pelin uudestaan niin viimeisin tallennus oli 1h 30 minuutin päässä siitä mihin jäin. Eli se jotenkin särkyi kokonaan eikä toiminut ollenkaan vähään aikaan. Kyseessä oli kuitenkin taikacollegen loppu ja se achievement avautui jo, niin sitä enää uudestaan tarvitse tai jaksa juosta.

Onko kellää muuten tietoa miten taloa voi sisutaa whiterunissa? :D

Eka hahmoni Orc on jo 30lvl paremmalla puolella ja melkoista mättöä se on kyllä ollut. Deatric armorit päällä suoraan vihollisia päin juossut ja tappanut kaiken kick ass dual wield legendaarisillä deatric swordeilla! :cool:

Nyt tekisi mieli vähän vaihtelua peliin ja ois tosi siistiä tehä mage joka käyttää myös bowia mutta myös semmoinen assasin tyyppi kiinnostaisi. Vähän niinkuin tässä [PC] TES V Skyrim: Shadow Warrior Gameplay Test 2 with Dragon Battle - YouTube

Oisko siis mahollista/järkevää tehä hahmoa joka olisi assasin mage archer :D Riitäköhän skill pointit edes kun pitäisi laittaa pisteitä mageen sneakkiin archeriin ja one handet ja varmaan hyvä ois laittaa myös light armoreihin :confused:

Mikä rotu ois paras tommoseen hahmoon ehkäpä Dark- tai High Elf? Jos siitä edes saisi kummoista vai pitäisikö suosiolla tehä mage ja assasin erikseen. :rolleyes:

Ite aattelin et tee mage ja sitten assasin jousimies koska jousipyssyyn ei mene paljoo pojoja niin sitä ei kantsi tehä erikseen..
Ja saahan sillä stealthisti napattua vähän kauempaakin vastustajan.

Kyllä mä olen ainakin käyttänyt kohtuullinen aktiivisesti esim. Fire Breathia. Ihan hyödyllinen ainakin näin alkuvaiheessa, kun destruction-loitsuista ei ole vielä kaikki tehot ammennettavissa.
Disarm-shoutin sain juuri ja sillekin voinee löytyä käyttöä. Esimerkiksi ärsyttävät jousipyssyllä ampujat voinee riisua aseista.

Itse makustelen paljon myös ihan perus- Unrelenting forcella, siihen kun saa ne kolme sanaa heti. Muistaa pitää vain nappulaa vähän aikaa alhaalla niin se tulee täydellä teholla ulos. Hauskaa möläyttää mm. tornin huipulta bandiitti äkilliseen ilmalentoon kohti maata :D

Joulupukki toi kyseisen pelin mulle ja vaimolleni. Pari päivää on pyöritty ihmeissään eikä oikein tajuta mitään tästä pelistä. Ohjekirjakin on todella heikko. Eli jos löytyisi joku ystävällinen joka voisi hieman kertoa/opastaa tässä pelissä kun kuitenkin todella mielenkiintoiselta vaikuttaa. Olis jotain yhteistä tekemistä mutta kun ei ymmärrä??? HELP!!!!

Ei spoilaa mitään, mutta ettei tulisi sitä pelättyä mielipahaa niin laitan piiloon. Koskee Imperial Legionin erästä tehtävää.
Tehtävä on nimeltään Message to Whiterun, siinä pitää toimittaa viesti jaarlille. Kun quest on aktiivinen, nuoli osoittaa Jaarliin niinkuin kuuluukin, mutta kun menee puhumaan ei tule vaihtoehtoa että voisi luovuttaa viestin eteenpäin, vain samat kolme kohtaa mitkä ovat aina Jaarlille puhuttaessa. Bugi vai teenkö jotain väärin?

Ylös Bottom