Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Peli tunteja takana n. 250 h yhdellä hahmolla,leveli 54. Kerronpa tännekkin oman pääjuoni bugin, joka ei ole korjautunut päivityksillä.

Pääjuoneesa diplomatic immunity tehtävän sain tehtyä. Tehtävä näkyy tehtynä olevassa listassa. Tehtävän lopussahan pitää keskustella delphinen kanssa. Tyttö puhuu siitä Esbernistä joka on Riftenissä sellissä. Mutta uusi tehtävä ei ala tämän keskustelun jälkeen. Tehtävähän pitäisi olla a Cornered Rat. Löydän kyllä esbernin mutta oven luukun kautta puhuessa se tokaisee ettei avaa ovea ja läppää luukun aina kiinni. Olen kokeillut mennä puhumaan niin Delphinen kuin Esbernin kanssa yksin tai seuralaisen kanssa. Olen kokeillut tappaa muut tyypit sieltä sellin läheltä. Mikään ei auta.

Noh pitää tehdä niitä varkaitten ja brotherhoodien tehtäviä. Vaikkakin noi varkaitten tehtävät ovat kyllä puuduttavan tylsiä. Täytyy sitten aloittaa uudella hahmolla ja toivoa että saa joskus pääjuonen läpi. Tympäisee siltikkin kun noinkin paljon pelin tunteja takana eikä saa ikään kuin loppua sankarille.

Peli tunteja takana n. 250 h yhdellä hahmolla,leveli 54. Kerronpa tännekkin oman pääjuoni bugin, joka ei ole korjautunut päivityksillä.

Pääjuoneesa diplomatic immunity tehtävän sain tehtyä. Tehtävä näkyy tehtynä olevassa listassa. Tehtävän lopussahan pitää keskustella delphinen kanssa. Tyttö puhuu siitä Esbernistä joka on Riftenissä sellissä. Mutta uusi tehtävä ei ala tämän keskustelun jälkeen. Tehtävähän pitäisi olla a Cornered Rat. Löydän kyllä esbernin mutta oven luukun kautta puhuessa se tokaisee ettei avaa ovea ja läppää luukun aina kiinni. Olen kokeillut mennä puhumaan niin Delphinen kuin Esbernin kanssa yksin tai seuralaisen kanssa. Olen kokeillut tappaa muut tyypit sieltä sellin läheltä. Mikään ei auta.

Noh pitää tehdä niitä varkaitten ja brotherhoodien tehtäviä. Vaikkakin noi varkaitten tehtävät ovat kyllä puuduttavan tylsiä. Täytyy sitten aloittaa uudella hahmolla ja toivoa että saa joskus pääjuonen läpi. Tympäisee siltikkin kun noinkin paljon pelin tunteja takana eikä saa ikään kuin loppua sankarille.

Jaa, laitetaas ny kummiski spoilereihin...

Oletko kysellyt Riftenissä (torilla se falmer-eliksiirin myyjä) Brynjolfilta esbernistä ennen ratwayhin menoa? Muistaakseni tehtävä ei aktivoitunut varsinaisesti ennen tuota keskustelua.

Itse olen pelannut kyseisen pelin läpi jo pari kertaa, mutta vieläkin ihailen upeita maisemia ja joka peli kerralla löydän uutta tutkittavaa mitä en ole ikinä ennen nähnyt. Ihailen yhä mahtavia lohikäärmeitä joista vahvimpia pitää vältellä alku metreillä. :D Kuten edellä jo mainitsin vaikka peli on jo läpäisty on paljon paikkoja,aseita,taikoja,haarniskoja, joita en ole ennen nähnyt ja paljon tekemistä esim, Pikku tehtäviä vastaan tulevilta tai naimisiin menoa ja jos joku ei ole vielä ostanut peliä tai ei tiedä kannataako NIIN VASTAAN SIIHEN ETTÄ PELI OLI VIIDENKYMPIN ARVOINEN PELI!

Kannattaako hankkia skyrimi Xbox360:lle?Tos olen katellut niin se olisi 34 euroa Magnetissa joten ajattelin hankkia mutta sitä ennen kysyn mielipiteitänne ja kokemuksia. Koneelle e sitä hanki kun on 00 vuoden kone :D

On kyllä ollut Skyrimistä TOSI pitkä tauko. Jopa liian pitkä. Puhtaalla magia ukolla viimeksi/tällä hetkellä pelasin ja sitä ennen Hiipivänä tiikerinä. Ensimmäinen ukko oli "juggernaut" tyyppinen ukko jonka kanssa pelaaminen kuitenkin tyssäsi. Ajattelin kokeilla Diablosta tutun ns. Ritarin roolia. Onko joku muu semmoista kokeillut? Barbaarimeno tuntui jotenkin.....no niin....

Tällästä ukkoa vaan tekemään Skyrim - Unarmed Badass Viking Commentary - YouTube :D
Ite tein pari päivää sitten mutta roduksi valitsin Khjiitin koska se saa bonusta unarmed iskuista.
Yllättävän helposti kuolee viholliset vaikka aluksi tuntui vähän vaikealta. Se on vaan niin hieno tunne kun lähes jokatoinen kerta tulee unarmed killcam missä viikinki kisuni hakkaa vihollisilta naamat paskaksi ;)
Ainut mikä vähän ärsyttää niin sitä on vaikea levuttaa sillä kun hakkaat paljain nyrkein vihollisia niin mikään taito ei kehity..

Jääny vaan vähän vähemmälle pelaaminen kun ostin Bf3:sen niin sitä tultu nyt vähän pelailtua..

Pitää jonkun ajan päästä taas palata tän pelin pariin, kun jäi silloin aikoinaan kesken syksyn pelitulvan vuoksi (taisin keretä yhden tai kaksi tehtävää suorittaa). Tuli vain mieleeni, että tässä kun voi kerta mennä naimisiinkin, niin onkohan moniavioisuus tai vaimon pettäminen mahdollista? :DD Ei muuten, mutta tekis mieli tehdä joku oikein härö riistan- ja naistenkaataja, jolla on kymmeniä vaimoja joka kaupungissa.

Tuli vain mieleeni, että tässä kun voi kerta mennä naimisiinkin, niin onkohan moniavioisuus tai vaimon pettäminen mahdollista?

Ei voi tietääkseni olla monen vaimon kanssa samaan aikaan.

Onnistuuko uuden ukon tekeminen jotenkin, että ei tarvitse poistaa vanhaa ukkoa? (Ps3)

Ei voi tietääkseni olla monen vaimon kanssa samaan aikaan.

Onnistuuko uuden ukon tekeminen jotenkin, että ei tarvitse poistaa vanhaa ukkoa? (Ps3)

Ite tein vaan uuden hahmon, tallensin uuteen tallennukseen. Kyl se vanha näyttäs oleen tallel tuol.
Tietenkin, jos on muistitikkaria niin kopioi vanha ukkeli sinne.

Tällästä ukkoa vaan tekemään Skyrim - Unarmed Badass Viking Commentary - YouTube :D
Ite tein pari päivää sitten mutta roduksi valitsin Khjiitin koska se saa bonusta unarmed iskuista.
Yllättävän helposti kuolee viholliset vaikka aluksi tuntui vähän vaikealta. Se on vaan niin hieno tunne kun lähes jokatoinen kerta tulee unarmed killcam missä viikinki kisuni hakkaa vihollisilta naamat paskaksi ;)
Ainut mikä vähän ärsyttää niin sitä on vaikea levuttaa sillä kun hakkaat paljain nyrkein vihollisia niin mikään taito ei kehity..

Jääny vaan vähän vähemmälle pelaaminen kun ostin Bf3:sen niin sitä tultu nyt vähän pelailtua..

Ukkos oo mikää viikinki vaa Unarmed Badass Pussycat.. :p

Tämä peli on kyllä pahin parisuhteen tappaja pitkään aikaan. Edellisen boksin mukana hukkaan meni kolme hahmoa joilla tunteja 113+47+168 tuntia ja nyt on taas viimisintä hahmoa 112h takana :D Tällä hahmolla tullut otettua elämäntehtäväksi kaikkien shouttien keruu, leveli on tällä hetkellä 61.

Ja aina vain tuntuu löytyvän uutta. Nyt olisi hyllyssä witcher 2:ta jne mutta kun ei malta...

Kesällä pukkaa DLC:tä, tulee näemmä ensin boxille. Ensi kuussa E3-messuilla saadaan lisäinfoa.

Lähde: Eurogamer

Dlc:n olisi saanut jo ilmestyä, koska ei skyrimiäkään jaksa pelata loputtomiin. olen lukenut jostain, että todd olisi sanonut että skyrimissä on niin paljon tekemistä ennestäänkin, että dlc keskittyy pelin parantamiseen. En kyllä osta dlctä jos en saa lisä pelattavaa vaan jotain pue hevoselle armorit kakkaa. Toivottavasti dawnguard vie meidät morrowindin ihmeelliseen maailmaan

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt tuli kyllä huikea video vastaan Youtubesta. Suosittelen tsekkaamaan:

[video=youtube;-SEuoEJkODE]http://www.youtube.com/watch?v=-SEuoEJkODE&feature=player_embedded[/video]

:D

Dlc:n olisi saanut jo ilmestyä, koska ei skyrimiäkään jaksa pelata loputtomiin. olen lukenut jostain, että todd olisi sanonut että skyrimissä on niin paljon tekemistä ennestäänkin, että dlc keskittyy pelin parantamiseen. En kyllä osta dlctä jos en saa lisä pelattavaa vaan jotain pue hevoselle armorit kakkaa. Toivottavasti dawnguard vie meidät morrowindin ihmeelliseen maailmaan

Olet lukenut väärin jostain. On puhuttu että koska Skyrimssä on jo valtavasti sisältöä, niin sitä ei tarvitse lisätä pelkästä lisäämisen ilosta. Tulevan DLC:n pitäisi olla enemmän lisälevy luokkaa kuin normaali DLC huttua. Jokatapauksessa sisältö on kuulemma merkittävää. Mielenkiinnolla hinnoittelua odottaen.

Dark Brotherhoodin tehtävään liittyvä kysymys..

Elikkäs Kill Ennodius Papius. Ukko kyllä kuolee, mutta tappo ei rekisteröidy, eikä voi hakea palkkiota Nazirilta. On yritetty ladata aikaisempia saveja, heittää ensin soul trappia yms. Homma ei vaan toimi. Wikistä olen lueskellut tästä ja tämä ilmeisesti on joku bugi. Ajattelin nyt kuitenkin kysyä, jos joku sattuis jonkun keinon tietämään.

Tämän takia Dark Brotherhoodin tehtäviä ei pysty jatkamaan. Täytyy ilmeisesti pelata jollakin toisella hahmolla, jos tämä nyt on jumissa tämän takia..

Tämä peli on kyllä pahin parisuhteen tappaja pitkään aikaan. Edellisen boksin mukana hukkaan meni kolme hahmoa joilla tunteja 113+47+168 tuntia ja nyt on taas viimisintä hahmoa 112h takana :D Tällä hahmolla tullut otettua elämäntehtäväksi kaikkien shouttien keruu, leveli on tällä hetkellä 61.

Ja aina vain tuntuu löytyvän uutta. Nyt olisi hyllyssä witcher 2:ta jne mutta kun ei malta...

NYT MENEE PAHASTI AIHEEN VIERESTÄ MUTTA:
Itse olen nyt pelannut skyrimin monta kertaa läpi monella tavalla ja alkaa jo hieman olla skyrim kiintiö täynnä vähäksi aikaa. Vielä kumminkin jaksaa pelata silloin tällöin, mutta tuosta witcher 2:sta..
En ollut koskaan kuullut koko pelistä mutta kun luin kommenttisi menin youtubeen katselemaan videoita kyseisestä pelistä ja vaikuttaa todella kiinnostavalta. Ilmeisesti tuota ei tosin ole PS3:lle mutta tietääkö kukaan onko tekeillä ps3 versiota vai pitääkö tästäkin pelistä luopua tietokoneen huonojen tehojen takia :confused:

NYT MENEE PAHASTI AIHEEN VIERESTÄ MUTTA:
Itse olen nyt pelannut skyrimin monta kertaa läpi monella tavalla ja alkaa jo hieman olla skyrim kiintiö täynnä vähäksi aikaa. Vielä kumminkin jaksaa pelata silloin tällöin, mutta tuosta witcher 2:sta..
En ollut koskaan kuullut koko pelistä mutta kun luin kommenttisi menin youtubeen katselemaan videoita kyseisestä pelistä ja vaikuttaa todella kiinnostavalta. Ilmeisesti tuota ei tosin ole PS3:lle mutta tietääkö kukaan onko tekeillä ps3 versiota vai pitääkö tästäkin pelistä luopua tietokoneen huonojen tehojen takia :confused:

Ehkä. Varmaan jos PS3-versio tulee, niin joko E3:lla tai viimeistään elokuun lopussa PAX Primessä siitä ilmoittavat. En kuitenkaan hirveästi pidättelisi henkeäni PS3-versiota odotellen...

Jos upgreidaan haarniskaani niin voinko parannella sitä vielä siitä kun taidot karttuvat vai onko se sitten se minkä ensinmäisellä kerralla tein? Samaa kysymys Enchantaukseen, olen ebony haarniskaa säästellyt että saa skilliä tarpeeksi.

Ylös Bottom