Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]
No joo, mutta olihan Fallouteissa kuitenkin pääpaino niissä taidoissa, ne perkit oli vaan mausteena siinä. Nyt tässä siis pääpaino on perkeissä ja taitojen tasot vaan kuvaa sitä että minkä tason perkin saat avattua. Voisi esim. luulla että miekalla lyöminen kehittyisi mitä enemmän sillä lyöt, hahmo jolla blade taito olisi vaikka 60 osaisi käyttää sitä asetta hallitummin kuin hahmo jolla se on tasolla 10. Mutta noh, saa nähdä miten toi toimii käytännössä, voi olla iha hyväkin systeemi loppujen lopuksi.
Nyt ainakin vaikuttaisi siltä että ne perkit tosiaan muokkaavat hahmosi ainutlaatuiseksi, sehän on vaan hyvä. Lähdin ehkä liikaa kelaamaan tuota asiaa.
Niin joo, Discshoppi ilmoitti lähettäneesä pelin mulle, ehkä pääsee jo huomenna pelailemaan
Eihän tämä nyt eroa kamalasti roolipeleille perinteisestä kokemuksen keräämisestä?
Ihan sama jos keräisit "perus expiä" miljoonan, muttet käy nostamassa hahmoa seuraaville tasoille niin pysyt samossa - näin siis jos verrataan perinteiseen tasopohjaiseen ropeen ala DnD:t.
Fallouteissakinhan noita perkkejä sai vasta kun olit levelit (+S.P.E.C.I.A.L:t) grindannut kohdilleen. Eikä tuo ainakaan minua ole haitannut sitten ekan Falloutin...
Sekä luulisi että tuo "taitoa + perkit" systeemi ainakin korjaa Oblivionin "mä seison seinän takana piilossa ja kerään hiding skilliä kun vihollinen kävelee ees-taas viereisessä huoneessa" -tyyliset älyttömyydet. Eikä tarte maan parhaiden ritarien tosiaan kehua harjoitelleensa tuntikausia tasajalkahyppelyä ja puunhakkaamista metsässä...![]()
No joo, mutta olihan Fallouteissa kuitenkin pääpaino niissä taidoissa, ne perkit oli vaan mausteena siinä. Nyt tässä siis pääpaino on perkeissä ja taitojen tasot vaan kuvaa sitä että minkä tason perkin saat avattua. Voisi esim. luulla että miekalla lyöminen kehittyisi mitä enemmän sillä lyöt, hahmo jolla blade taito olisi vaikka 60 osaisi käyttää sitä asetta hallitummin kuin hahmo jolla se on tasolla 10. Mutta noh, saa nähdä miten toi toimii käytännössä, voi olla iha hyväkin systeemi loppujen lopuksi.
Nyt ainakin vaikuttaisi siltä että ne perkit tosiaan muokkaavat hahmosi ainutlaatuiseksi, sehän on vaan hyvä. Lähdin ehkä liikaa kelaamaan tuota asiaa.
Niin joo, Discshoppi ilmoitti lähettäneesä pelin mulle, ehkä pääsee jo huomenna pelailemaan