Innostuin jatkamaan vr versiota muutama päivä sitten ja hyvin maistuu kun taukoa oli melkein vuosi.
Oikeasti jopa switch versio taitaa näyttää paremmalta mitä psvr versio, mutta kun tähän hyppäsi suoraan psvr no man's skysta niin peli näytti jumalaisen kauniilta ja terävältä
Quest lista on täynnä tekemistä ja lisää tuntuu löytyvän jatkuvasti. Muistaakseni en ole yhtäkään kiltaa edes pelannut loppuun.
Vaikka nytkin olen pelannut melkein 30 tuntia lisää niin en mä paljoa questeja ole saanut tehdyksi kun aina johonkin mennessä kompassiin ilmestyy uusi paikka.
Mistä noita edes riittää kun kartta alkaa olemaan jo valmiiksi julmetun täynnä.
Eniten aikaa mulla onkin mennyt hahmon parantamiseen sen jälkeen kun katsoin tuon alla olevan videon.
Siinä oli muutama asia joista en edes ollut tietoinen, kuten se, että tavaraa myydessä kannattaa aina myydä yksi tavara kerrallaan, koska jos myyt vaikka 20 sormusta kerralla niin saat vain yhdestä sormuksesta kokemusta speech kykyyn.
Samoin tuon jälkeen oli pakko tarkistaa, että mitäs kaikkea restoration kykypuusta löytyvä necromage oikeen tekee jos oma hahmo on vampire lord kuten mulla on.
Tuon kuvaus kun vaan sanoo, että loitsut on tehokkaampia epäkuolleita kohtaan, mutta jos pelaat vampire lordina niin jopa varusteissa olevat enchantmentit saa 25% bonusta ja tuo vaikuttaa myös niihin standing stone kiviin joista saa perkin ja jopa shouteihin.
Miinuksena olet vielä herkempi tulelle ja jos ruokailu on päässyt unohtumaan niin aurinko rankaisee enemmän.
Samalla opein, että paras tapa nostaa restoration skilliä ei suinkaan ole parannusloitsut kuten voisi luulla, vaan paras tapa on mennä whiterunin hall of the deadin käytäville ja siellä vaan heitellä turn the dead ja repel the dead loitsuja luurankoihin.
On muuten yllättävän tuore video sillä tuo on julkaistu viime elokuussa.