Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ootko vetässyt jo main questlinen läpi? En nyt tahdo spoilata sen enempää, mutta sen läpäiseminen pitäisi karsia noiden määrää. Pelissä on myös kuulema sellainen juttu, joka tuli itsekin havaittua, että jos olet tehnyt main questlineä jonkun verran, niin peli alkaa, mitä pidemmälle meet, heittämään lohnareita enemmän ja enemmän kehiin, vähän niinkuin muistuttamaan, että "kannattaisi palata sen päätehtävän pariin". Tietyssä mielessä vähän hölmö ratkaisu, mutta toisaalta aika ymmärrettävä. Peli vaan voisi meilestäni katsoa jotenkin, että jos et ole pelannut main questiä aikoihin, niin ei tekisi tuota "muistutus-elettä". Mutta joo, itse nykyään ignooraan vaan, kuten ylläkin jotkut sanoivat.

En oo vielä vetässy läpi, justiinsa noita kaiken maailman sidequesteja suorittelen, thieves guildia ynnä muuta. :rolleyes:

Ja mitä tohon giant + mammutti asiaan tulee, niin eihän tuo tosiaan vaikeata ole, jos on oikea taktiikka. :p Pakenee vaan johonkin sellaiselle alueelle minne nuo järkäleet ei pääse/mahdu, ja sit vaa nuolta otsaan, tai maagina sitten taikoja. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Sanotaan nyt vain, että "uskon, kun näen". Eli videota suorituksesta, niin tukin turpani. Omaan korvaani 5 lvl maagi pieksemässä 2 jättiä + mammutin putkeen kuulostaa suorastaan mahdottomalta (normaali vaikeus, tai enemmän). Saa toki todistaa epäilykseni vääräksi, hitto, se olisi jopa suotavaa. Ei minua haittaa saada näpeilleni, jos olen väärässä. Mieluusti näkisin moisen suorituksen, tuolla nimenomaisella taktiikalla. :)


Se on tosi kuin vesi :p
Adeptilla pelasin ja taktiikka on tosiaan se että kävelet takaperin ja samalla pistät kaikkea mahollista destruction taikoja siihen ja sit kun se jättiläinen alkaa olla sen verran lähellä niin kääntyy vain oikein päin ja juoksee vähän matkaa että välimatka kasvaa taas. Ne jättiläiset/mammutit on sen verran hitaita että helppo niitä on väistellä. Ja tapoin ne silleen että eka yks jättiläinen sit toinen sit mammutti ja jne. Etten kolmea vastaan yhtäaikaa tappanut vaikka ne muut toki surasivat mutta keskityin keralla vain yhteen. Siitä vain itse rohkeasti kokeilemaan :D:cool:

Oishan se kiva kuvata mutta miten voit tehdä pelivideoida ps3:lla? On jo pitkään tehnyt mieli tehdä pelivideoida muistakin peleistä kun skyrimistä (esim: black ops, bad company 2 ja jne.) :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ite olen pitänyt nyt noin kuukauden tauon skyrimistä ajattelin, että voisin palata skyrimin pariin pikku hiljaa. Kerän nyt ne unohtuneet standing stonesit ja tee daedric tehtävät loppuun..
Sitten teen maagin jonka kanssa pelaan alku pelin hitaasti eli en fast travellaa, pelaan alusta asti masterilla enkä käytä mitään experttiä niinkuin viimeksi ja tutkin paikkoja vielä silloin kun siihen riittää intoa. Näin estän ukosta tulemasta puoli juamalaa niin on kivempaa pelata.

Skyrimin dlc:Stä ei ole näköjään vieläkään mitään tietoa, niin tietääkö kukaan kauan oblivionin dlc kesti tulla, koska alkaa olla kulunut kohta jo puoli vuotta skyrimin ilmestymisestä ja dlc ei ole saanut edes ilmestymis päivää
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Toivottavasti noi kill camit saa pois päältäkin kun ei ainakaan aina taikoessaan jalsaos alkaa tollasia katteleen
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Latasin just ton uusimman pätsin ja ainoa asia jonka tähän mennessä oon päässy todistaan on se, että peli jäätyy heti kun meen veden alle. Fantastic.

EDIT:

Jos kyseessä on PS3-versio, tuohon saattaa auttaa pelidatan poisto Game Data Utilitystä ja sen jälkeen pelin päivittäminen uudestaan.

Huom! Älä poista varsinaisia pelitallennuksia!

Joo, kiitos, kokeilin tota ja nyt taas voi vedenalasta maailmaakin tutkia ilman jäätymisiä. Ja Lydian kanssa viimein homoseksuaalisessa suhteessa. Jei.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Latasin just ton uusimman pätsin ja ainoa asia jonka tähän mennessä oon päässy todistaan on se, että peli jäätyy heti kun meen veden alle.
Jos kyseessä on PS3-versio, tuohon saattaa auttaa pelidatan poisto Game Data Utilitystä ja sen jälkeen pelin päivittäminen uudestaan.

Huom! Älä poista varsinaisia pelitallennuksia!
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onhan nuo ihan mukavaa katsottavaa nuo uudet killcamit.
Ainut mikä on aika syvältä että jos tulee killcami jouskarilla semmoisesta ahtaasta tilasta ja vihollinen on vielä tosi lähellä niin ei ole kovin kaunista katsottavaa.

Itellä tapahtu äsken toisella ukolla semmoinen "bugi" että kun koitin jatkaa päätehtävää ja piti mennä Riverwoodiin puhumaan sille yhelle naiselle niin KOKO kylä hyökkäsi heti minun kimppuuni mukaan lukien se nainen jolle piti puhua (nimi alko D:llä :D ) Tsekkasin että ei mulla ole boyntiakaan kyseisessä kaupungissa mutta silti kaikki kävi kimppuun eivätkä vartiatkaan alkaneet edes kysymään että "you have dfklsjfkljkl skyrim and the people what do you say defense". Kaikki vain hyökkäs päälle..
Liekkö päivityksen syytä vai normaali random sattuma. En jaksanut toista kertaa koittaa, jos sitä illalla koittaisi että joko saisin jatkaa tehtävää rauhassa..
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onhan nuo ihan mukavaa katsottavaa nuo uudet killcamit.
Ainut mikä on aika syvältä että jos tulee killcami jouskarilla semmoisesta ahtaasta tilasta ja vihollinen on vielä tosi lähellä niin ei ole kovin kaunista katsottavaa.

Itellä tapahtu äsken toisella ukolla semmoinen "bugi" että kun koitin jatkaa päätehtävää ja piti mennä Riverwoodiin puhumaan sille yhelle naiselle niin KOKO kylä hyökkäsi heti minun kimppuuni mukaan lukien se nainen jolle piti puhua (nimi alko D:llä :D ) Tsekkasin että ei mulla ole boyntiakaan kyseisessä kaupungissa mutta silti kaikki kävi kimppuun eivätkä vartiatkaan alkaneet edes kysymään että "you have dfklsjfkljkl skyrim and the people what do you say defense". Kaikki vain hyökkäs päälle..
Liekkö päivityksen syytä vai normaali random sattuma. En jaksanut toista kertaa koittaa, jos sitä illalla koittaisi että joko saisin jatkaa tehtävää rauhassa..
Joo onhan ne killcamit ihan hienoja.

Tuosta tehtävästäsi, kun vartijat ovat lähellä ja hyökkäävät kimppuusi, niin laitappas aseet silloin pois näkyvistä niin vartijan pitäisi alkaa pälättämään sinulle ja viemään sinut vankilaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onhan nuo ihan mukavaa katsottavaa nuo uudet killcamit.
Ainut mikä on aika syvältä että jos tulee killcami jouskarilla semmoisesta ahtaasta tilasta ja vihollinen on vielä tosi lähellä niin ei ole kovin kaunista katsottavaa.

Itellä tapahtu äsken toisella ukolla semmoinen "bugi" että kun koitin jatkaa päätehtävää ja piti mennä Riverwoodiin puhumaan sille yhelle naiselle niin KOKO kylä hyökkäsi heti minun kimppuuni mukaan lukien se nainen jolle piti puhua (nimi alko D:llä :D ) Tsekkasin että ei mulla ole boyntiakaan kyseisessä kaupungissa mutta silti kaikki kävi kimppuun eivätkä vartiatkaan alkaneet edes kysymään että "you have dfklsjfkljkl skyrim and the people what do you say defense". Kaikki vain hyökkäs päälle..
Liekkö päivityksen syytä vai normaali random sattuma. En jaksanut toista kertaa koittaa, jos sitä illalla koittaisi että joko saisin jatkaa tehtävää rauhassa..

Ei olis vampyrismia päällä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Äsken koitin uudestaan niin mun vierelle spawnasi bandit chief kun fast travellin ja se alko teurastaa eka mua ja sit niitä kyläläisiä :D
Tapoin sen ja sit kaikki oli taas normaalisti. Oli siis vain joku random bugi/sekaannus :rolleyes:
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Innostuin uudestaan Skyrimistä tässä pääsiäislomalla. Ensmimmäisellä pelikerralla tuli kyllästyminen, kun tuli ahnehdittua liikaa tehtäviä samaan aikaan; Dark Brotherhood, Thieve´s Guild, Winterholdin taikakoulu, pääjuoni + jotain muuta.

Nyt aloitin Redguard jätkällä, jolla olen parissa päivässä päässyt lvl 20:een. Tarkotus kehittää tappiinsa Light Armor, Two Handed (nimenomaan Greatswordia), Archery ja Smithing. Eli ihan perus miekanheiluttaja, mutta sillä erotuksella edelliseen "uraani", että Light Armorilla täytyy keskittyä vähän enemmän hengissä selviämiseen, kuin Heavyllä. Huippu Heavy Armorilla pystyy melkein vihollista kuin vihollista vastaan antaa sen hakata, eikä kuollut itse millään. Eli liian helppoa. :rolleyes:

Nuo jouskari killcamit on kyllä siisti lisä. Onko muuten mahdollisesta lisäosasta uutta tietoa?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

X0 - Tuo uusin 1.5 päivitys tuntui palauttavan tekstuuri ongelman ainakin osittain; inventaarion esineiden tekstuurien hitaan latauksen - eli osa esineistä näytetään välistä huonolla suttuisella tekstuurilla. Inventaariosta poistuminen ja palaaminen monesti korjaa ongelman hetkellisesti. Ongelma ei toki ole aivan yhtä paha kuin alussa, mutta kun edellinen päivitys korjasi ongelman lähes täysin, on se nyt palannut ainakin jossain muodossa. Kilvet varsinkin tuntuvat olevan kovin vaikeita ladata tarkalla tekstuurilla.
Kokeilin aloittaa uuden hahmon ja sillä esiintyi aivan sama ongelma.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itsellä on esiintynyt koko ajan sama ongelma, varsinkin kilpien kanssa. Ei ole päivitykset korjanneet sitä, uusinta en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ei kai ancient dragonien spawnaus lopu, kun vetää mainquestlinen läpi. Muistan kuinka hypin ilosta kun jokin dragoni pystyi tappaman minut. Nykyään harvoin eteen tuöevat normi dragonot ovat aivan liian helppoja.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Sain eilen pelin viimein läpi, eikä tekemistä enää juurikaan ole. Pääjuoni on nyt läpäisty ja lopusta voisi kommentoisa sen verran,
että miten ihmeessä se oli niin helppo, vaikka pelaan expertillä, eikä leveleitä ole kuin 44? Pettymys. Ja sitten, kun pelasin samaa lohikäärmettä vastaan aikaisemmin siellä vuorella, siitä ei meinannut tulla yhtään mitään. Piti alkaa päivittää ensimmäistä kertaa asetta ja varata potioneita ja säätää ties mitä ja silti ei meinaa päästä läpi.

Sivutehtäviä ei juurikaan listalla enää ole. Pari, jotka jatkuvat ikuisesti ja pari, jotka eivät jostain syystä toimi ollenkaan. Sitten siellä on se Thieves Guilt, joka pitäisi vielä saada hoidettua eli ohjetta esiin ja timankeja metsästämään. Tällä hetkellä pyörin huvikseen ympäriinsä etsimässä lohikäärmealttareita, jotta oppisin uusia shoutteja, eipä tässä oikein muutakaan voi tehdä. Saisi senkin trophyn kenties joskus. Pyöriikö noita random-lohhareita enää missään, vai katosivatko ne nyt, kun pääjuoni on pelattu? Ei ainakaan eilen reissatessa näkynyt yhtäkään.

Pelitunteja tuli päälle 160, tarkalleen en nyt muista. Jossain vaiheessa pitää aloittaa uudestaan ja saada ne Daedric Questit tehtyä niin, että saisi sen trophyn ja olla sisällissodassa toisella puolella sekä kokeilla, millaista on pelata maagilla.
 
Ylös Bottom