Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Hienolta näyttää remasterointi, en oo skyrimiä pelannut mutta ostopäätös riippuu vain yhdestä asiasta..
Onko tämä 1080p ja 60fps? Jos ei niin no thanks.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Josko tämän nyt vetäisi sitten PS4:llä läpi, kun kerran modejakin tulee mukana.

PS3:lle en aikanaan jostain syystä ostanut, eikä PC:llä oikein tule näitä ns. nopeampitahtisia pelejä pelattua kun ei tuo hiireen tarttuminen työpäivän jälkeen hirveästi innosta...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Tämä on kyllä tässä taloudessa varma ostos. PS3:lla tuli pelattua tätä paljon ja nyt pääsee PS4:lla tutkimaan paikkoja.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Myönnän suoraan olevani Bethesdan bitch ja veikkaan että tämä remaster menee ostokseen xbonelle, vaikka x360 kanssa on tullut jo jauhettua yli 1000h :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Itse jaksoin pelata Skyrimiä pc:llä reilut sata tuntia, ennen kuin eräänä päivänä vain lopetin ja siihenpä se jäi. Enkä jaksanut pelata edes main storya läpi. Tylsä tarina, surkeat ääninäyttelijät ja itseään toistavat tehtävät ja luolat rupesivat vain kyrsimään. Loppua kohden vihollisistakaan ei ollut juuri mitään vastusta ja kimppuun käyvät lohikäärmeetkin sai tapettua yleensä alta aika yksikön.

Omistan pc:lle muistaakseni sen Legendary Editionin, joten samapa se Special Edition-päivitys on ladata, jos sitä kerran ilmaiseksi tyrkytetään. Sikäli mikäli jos se vielä toimii minun PC:llä Samalla voisi pelata edes sen tarinan loppuun.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Nami nami. Mielellään tämän nyt kolmatta kertaa ostaa muutaman vuoden tauon jälkeen. Platina trophyä pitää kyllä tällä kertaa yrittää:D
 
VPD hoiti taas homman kotiin, joten paluu Skyrimiin tapahtui näin päivää ennen julkkaria. :)

Alustana Xbox One laajemman modi tuen takia. Alkuperäistä Skyrimiä tuli hakattua sen verran että nuo modit varmasti tuovat uutta kivaa peliin. Alkuun kuitenkin täytyy ihmetellä uusintapainosta ilman niitä, näin vuosien jälkeen. Alkufiilikset on kyllä hyvät. Onnistunut remasterointi yhdestä kaikkien aikojen lemppareista.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Onko tuo Remasteri 60 fps? :confused:
Ja osaako joku sanoa, että paljonko pelattavaa noissa kaikissa lisäreissä on yhteensä?
Kyllä tämä taas houkuttelee. PS3:lla tuli pelattua noin 100 tuntia, mutta silti jäi kesken pahasti. :(
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Onko tuo Remasteri 60 fps? :confused:
Ja osaako joku sanoa, että paljonko pelattavaa noissa kaikissa lisäreissä on yhteensä?
Kyllä tämä taas houkuttelee. PS3:lla tuli pelattua noin 100 tuntia, mutta silti jäi kesken pahasti. :(

Ainakin Xbox Onella tuo on tasainen 30fps. Lisäreistä en tiedä, kun en ole niitä koskaan pelannut.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Onko tuo Remasteri 60 fps? :confused:
Ja osaako joku sanoa, että paljonko pelattavaa noissa kaikissa lisäreissä on yhteensä?
Kyllä tämä taas houkuttelee. PS3:lla tuli pelattua noin 100 tuntia, mutta silti jäi kesken pahasti. :(

Tämä on konsoleilla 30fps ja lisäreissä jos keskittyy täysin päätarinaan niin reilu 15 tuntia pelattavaa.
Jos pelien pituudet kiinnostaa niin howlongtobeat taitaa olla paras sivusto https://howlongtobeat.com/
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Skyrimi teki taas Skyrimit. Eli piti töiden jölkeen pelata tunti pari alkua pleikkarilla, mutta tulikin semmoinen viiden tunnin sessio vedettyä:D
Rehellisesti sanottuna, peli ei ole mikään älyttömän kaunis, tullut äskettäin uusimpia AAA pelejä pelailtua niin aika perustasoa vaan grafiikat, ei nyt rumatkaan missään nimessä. Reunanpehmennys on se juttu jota itse kaipaisin enemmän. FPS tuntui tökkivän välillä jotenkin, tuntui että tippuili alle sen 30 rajan. Mutta kohta vissiin Digital Foundryltä tulee fps analyysiä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Pelottavasti taas lähtenyt saven koko kasvamaan, alussa oli joku 5mb, nyt jo 8mb. PS3 versiossahan tuo savefilen koon kasvuhan aiheutti hirveää lagia kymmenien tuntien pelaamisen jälkeen. En nyt tässä ole kyllä huomannut että fps olisi alkanut laskemaan. Vaikea uskoa että sama ongelma olisi saatu mukaan tähän PS4 versioonkin.

Mainquesti nyt läpi, leveli 19. Vähän sivutehtäviäkin tullut tehtyä, suoritan nämä questlinet huonoimmasta parhaimpaan, seuraavaksi vuorossa Varkaidenkilta, viimeiseksi ainakin jää Darl Brotherhoodi. Platinan jos jo ensiviikon aikana saisi niin pääsisi testailemaan sitten modeja pleikalla. Ai että on tämä vaan loistava peli taas muutaman vuoden tauon jälkeen:D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Hei onko tää nyt hyvä peli? Ite haluisin, mut en raaski ostaa. Itse Pidin uudesta Falloutista ihan älyttömästi, mutta toisaalta en pitänyt Elder Scroll verkkopelistä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Hei onko tää nyt hyvä peli? Ite haluisin, mut en raaski ostaa. Itse Pidin uudesta Falloutista ihan älyttömästi, mutta toisaalta en pitänyt Elder Scroll verkkopelistä.

On se todella hyvä peli. Sitä verkkopeliä ei voi verrata tähän, on ihan eri meininki. Kaveri joka diggaa hulluna Skyrimistä ei lämmennyt verkkopelille yhtään. Jos tykkäsit Falloutista niin tykkäät takuuvarmasti Skyrimistä. Tietty silleen et velhot, lohikäärmeet, jättiläiset ja muu sellainen fantasimeininki kolahtaa. Itellä ei yleensä fantasiatouhut oo niin lähellä sydäntä mutta tykkäsin pelistä silti. Mahtava tunnelma ja paljon nähtävää ja koettavaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Gigantistako(49,95) tämän nyt saa halvimmalla? Toissapäivänä oli Kuopion Kolmisopen citymarketilla hintaan 45€, olisi pitänyt silloin napata mukaan. Eilen oli hinta noussut 60 euroon.

Vähän kiristää hampaita maksaa samasta pelistä toista kertaa uuden hintaa, mutta ei voi mitään. Halu takaisin skyrimin maailmaan vaan on liian kova.

Reilu 1000h tuntia siellä tuli edellisen sukupolven koneella seikkailtua, joten eiköhän tässä yhden läpipeluun vielä jaksa :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Itellä tää on edelleen kesken vanhalla konsolilla. En mä kyllä maksais todellakaan melkein täyttä hintaa tästä PS4:selle, en mä noissa grafiikoissa kyllä mitään merkittävää eroa huomaa. Jos tähän vielä palaa niin sama jatkaa siitä mihin jäi kun boxikin on tuossa vielä asemissa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Mulla on semmonen outo juttu että näyttöalueen reunat jäävät kuvan ulkopuolelle. Koitin kaikki pleikkarin asetukset läpi enkä saanut korjattua samalla kikalla millä aina ennen. Osaako joku neuvoa? Johtuuko pelistä vai jostain muusta?


Nyt löyty vika. Tv:n kuvasuhteissa oli yksi asetus millä toimii. Jännä juttu...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim

Mikä kuvasuhde televisiossa on päällä? Kokeile sekä 16:9 ja just scania.

Itse olen Special editionia pelannut vain PC:llä, mutta ei digital foundryn testissä sanottu mitään tuollaisesta ongelmasta PS4-version kohdalla. Joten tuskin se pelistä johtuu.
 
Ylös Bottom