pelin ongelmat alkaa tulla esiin mitä pidemälle peliä pelaa, eli alan olla samaa mieltä erään arvostelun kanssa jossa sanottiin että peli on suunniteltu niin että käytät siihen rahaa, boss fightit menee aika mahdottomaksi random porukan kanssa, kiitos tuon erittäin surkean match making systeemin joka vaan kasaa randomisti 4 pelaaja välittämättä rooleista ja leveleistä. eli periaateessa peli myös vaatisi oman coop porukan jossa on roolit kohillaan. muutenhan peli on tosiaan ollut ihan jees
eli heitän esimerkin tuo bossi nimeltä Dead bride jolla itse olen, on lähes mahdoton random porukan kanssa,
koska se kasaa tuo porukan täysin randomisti eli bossin leveli on 44 ja kun itse olet max level eli 40 niin siellä on samassa porukassa hyvin usein 25-30 levelin tyyppejä, ja kun matchmaking ei jaa rooleja se on usein 4 Bunnyä, tuommoisen partyn kanssa boss fight on lähes mahdoton, ja itse painan suoraan leave nappulaa siinä vaiheessa ja etsin uuden partyn, koska sun pitää tappaa bossi 10 minuutissa, tai se feilaa, lisäksi tuo low level porukka on vaan rushinut storyn, eikä tehty sen kummempaa gearausta joten heidän resistancet ovat päin helvettiä, tuohon kyseiseen boss fighttiin, joten he kuolevat hyvin suurella todennäköisyydellä puolessa välissä fighttia, koska heillä ei ole noita vaadittua resistanceja, joten se on hyvin usein wipe,
eli joo en tiedä mitenkä tuon boss fightin pääsee läpi kun pitäisi olla damage kohillaan, roolit kohillaan ja levelit kohillaan, ja tuollaisen combinaation saaminen randomisti on aikamoista arpaa, koska se on melkoinen lottokone tuo matchmaking. valitettavasti pelissä ei pääse etenemään ennenkö tuo boss fight on suoritettu, eli jumissa ollaan,