Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The First Descendant

Jos peli ees pyöris sujuvasti vois tähän uppoutua oikeen kunnolla, toistaseks ainoa "fiksi" ps5 ongelmiin on lataa ps4 versio ja pelaa sillä. :rolleyes: Pyörii performance modessa tasasesti 60fps.
 
kaatuhan se bossi vihdoin kun oli hyvin optimoitu party, ultimate bunny joka maksaa semmoisen 60 euroa niin semmoisen se näköjään vaatii partyyn et saatiin alas :D, itellä ei oo kyllä performance ongelmia ollu ps5:lle hirveesti mut se varmaan johtuu just porukan määrästä per zone ne performance ongelmat, ite rushinu vauhilla eteenpäin skipannu cutscenet ja muuta niin tuolla tasolla on niin noilla zoneilla on niin vähä sakkia vielä että ei näy vielä performansessa.

niin ja tuohon Hutun viestiin että kaikissa questeissähän ei ole match makingia että sillon joko vetää soolona tai sitten odottaa että joku tulee overworldiin vetämään samaa questiä, suurin osa overworld questeistähän toimii niin, sit se yhdistää partyyn, tuota varmaan tarkotti. ite oon välillä tosiaan joutunu vetää soolona mut en usko että jos normi tahtiin pelaa niin tuota ongelmaa tulee. olen itse nyt siis level 50 zoneilla ja hahmo tosiaan se max level 40.

overal tykkään kyllä pelistä mut pelottaa vaan jo nuo tulevat high level bossit että tuleeko taas jossain vaiheessa uusi seinä vastaan, no toivottavasti se seinä sitten kaatuu jossain vaiheessa, ja toivon mukaan niissä on sitten melkein kaikki sillä max levulla. ja toivon mukaan siellä on sitten muutakin heroja kun tähän asti ollut 95% party membereistä Bunnyjä, jos oisin tuon tiennyt niin oisin valinnut main hahmoksi Ajaxin, koska Ajaxia tarvitaan aina noissa vaikeimmissa fighteissa, tosiaan valitsin itsekkin Bunnyn mainiksi, onneks tosiaan valitsin Ajaxin alussa kumminkin aloitus hahmoista, et jossain vaiheessa sen vois sit levuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
kaatuhan se bossi vihdoin kun oli hyvin optimoitu party, ultimate bunny joka maksaa semmoisen 60 euroa niin semmoisen se näköjään vaatii partyyn et saatiin alas :D, itellä ei oo kyllä performance ongelmia ollu ps5:lle hirveesti mut se varmaan johtuu just porukan määrästä per zone ne performance ongelmat, ite rushinu vauhilla eteenpäin skipannu cutscenet ja muuta niin tuolla tasolla on niin noilla zoneilla on niin vähä sakkia vielä että ei näy vielä performansessa.

niin ja tuohon Hutun viestiin että kaikissa questeissähän ei ole match makingia että sillon joko vetää soolona tai sitten odottaa että joku tulee overworldiin vetämään samaa questiä, suurin osa overworld questeistähän toimii niin, sit se yhdistää partyyn, tuota varmaan tarkotti. ite oon välillä tosiaan joutunu vetää soolona mut en usko että jos normi tahtiin pelaa niin tuota ongelmaa tulee. olen itse nyt siis level 50 zoneilla ja hahmo tosiaan se max level 40.

overal tykkään kyllä pelistä mut pelottaa vaan jo nuo tulevat high level bossit että tuleeko taas jossain vaiheessa uusi seinä vastaan, no toivottavasti se seinä sitten kaatuu jossain vaiheessa, ja toivon mukaan niissä on sitten melkein kaikki sillä max levulla. ja toivon mukaan siellä on sitten muutakin heroja kun tähän asti ollut 95% party membereistä Bunnyjä, jos oisin tuon tiennyt niin oisin valinnut main hahmoksi Ajaxin, koska Ajaxia tarvitaan aina noissa vaikeimmissa fighteissa, tosiaan valitsin itsekkin Bunnyn mainiksi.
Juu tuota varmaan tarkoitti ja eiköhä se meno parane kun porukka oppii käyttää modeja. Warframea pelanneet on kuin kotonaan.

Onko muuten löytyny joku hyvä paikka jossa farmais hahmolle leveliä? Tuntuu että ns. normipeluulla ei levelit ksuheesti pauku ja haluis itekki sinne endgameen.
 
Juu tuota varmaan tarkoitti ja eiköhä se meno parane kun porukka oppii käyttää modeja. Warframea pelanneet on kuin kotonaan.

Onko muuten löytyny joku hyvä paikka jossa farmais hahmolle leveliä? Tuntuu että ns. normipeluulla ei levelit ksuheesti pauku ja haluis itekki sinne endgameen.

tää on super nopee metodi levuttaa hahmot

 
Ihmetelly että julkaisu meni niin hyvin serverien osalta, mut nyt porukka putoaa pelistä eikä pääse enään loggaan takaisin. Taitaa ruuhka olla kova ja se ei muuten helpota pariin viikkoon.
 
Juu tuota varmaan tarkoitti ja eiköhä se meno parane kun porukka oppii käyttää modeja. Warframea pelanneet on kuin kotonaan.

Onko muuten löytyny joku hyvä paikka jossa farmais hahmolle leveliä? Tuntuu että ns. normipeluulla ei levelit ksuheesti pauku ja haluis itekki sinne endgameen.
Sanos nyt suoraan kannattaako tätä edes kokeilla? Sen verran ollaan samalla aaltopituudella yleensä peleistä, että varsin paljon luotan sun arvioihin peleistä. Toki on täällä muillakin arvokkaat mielipiteet, ei siinä mitään. Warframesta olen sinänsä tykännyt varsin paljonkin. Mitä versiota olet muuten pelannut? Melkein asentaisin mieluiten boksille, kun sillä on eniten käyttämättömänä kovotilaa, varsinkin jos peli toimii cross-platformina. Turhaan ei kuitenkaan välttämättä tällaistakaan jaksaisi alkaa lataamaan ja edes kokeilemaan. Ylihuomenna pääsee sitten vasta illalla konsolille, että toki silloin voisi jo testailla, jos tässä jotain järkeä kuitenkin vaikuttaisi olevan. Toki aika paljon sormet syyhyävät taas Elden Ringin pariin, joten saas nähdä jaksaako muuta edes testata.
 
Viimeksi muokattu:
Sanos nyt suoraan kannattaako tätä edes kokeilla? Sen verran ollaan samalla aaltopituudella yleensä peleistä, että varsin paljon luotan sun arvioihin peleistä. Toki on täällä muillakin arvokkaat mielipiteet, ei siinä mitään. Warframesta olen sinönsö tykännyt varsin paljonkin. Mitä versiota olet muuten pelannut? Melkein asentaisin mieluiten boksille, kun sillä on eniten käyttämättömänä kovotilaa, varsinkin jos peli toimii cross-platformina. Turhaan ei kuitenkaan välttämättä tällaistakaan jaksaisi alkaa lataamaan ja edes kokeilemaan. Ylihuomenna pääsee sitten vasta illalla konsolille, että toki silloin voisi jo testailla, jos tässä jotain järkeä kuitenkin vaikuttaisi olevan. Toki aika paljon sormet syyhyävät taas Elden Ringin pariin, joten saas nähdä jaksaako muuta edes testata.
Nooooo jos iha rehellisiä ollaan niin aika aivotonta räiskintää. Todella, TODELLA härski mikromaksusysteemi. Tää kopioi lähes kaiken warframesta mut mun mielest warframe tekee asiat paremmin. Huomaa että on Korea peli kun grindi on todellinen ja hahmojen ulkoasuun in panostettu. Naishahmot tissiä ja peppua kun sehä myy :D

Ps5:lla pelaillu mut melkosia ongelmia suorituskyvyssä. Testaa ny ku ilmanen kerta on, hyvää täs on et nopeesti pääsee räiskimään mut äkkiä noi tylsäks käy.

Servut kyykkää täl hetkel kaikil ku ilmeisesti hostaavat Azuren kautta ja Microsoftil ongelmia pitää hommaa kasas.
 
Itselle tämä on ihan täydellinen peli. Vedetty mutkat suoriksi ja myöskin turhat vivahteet loistaa poissa olollaan tuossa kampaniassa eli tyylipuhdas grindaus peli. Ainakaan itse nyt paljon muuta kaipaa. Hahmoja on riittävästi heti julkaisussa joita availla tässä matkan varrella. Eikä tuo wokekaan ole päässyt sotkeen naishahmojen ulkonäköä. Myös multiplayer osiot on todella hyvin ja vaivattomaksi tehty iso + tästä. Tuntuisi jo julkaisussa olevan contettia ihan hyvin ja tätähän lisätään sitten pelin elinkaaren aikana. Mennään vie pre seasoniakin vasta että tuo season 1 on vasta tulossa. Itse pelaaminen ja ammuskelu on sujuvaa/toimivaa. Servutkin saatiin toimiin suht nopeasti eilisen osalta. Series X ei ole perfomance modessa mitään ongelmia, no kerrankin näin päin.
 
Jep itellä samoja fiiliksiä, kuhan ne vaan hioo tekniset jutut tästä tulee timantti ja looter shooter genressä hyvin pärjäävä. Hahmojen ulkonäkö ja erityisesti naishahmoissa on vaan sitä mikä kiinnostaa ja myy hyvin. :D Vielä jos saatais jonkinlaista kustomointia värien lisäks missä ilmeisesti on kans jotain häikkää, eivät näytä lopputuotteessa samalta kun previewssä.
 
Tuli vihdoinki rakennettua bunny ja voi pojat miten hauska hahmo, olin vähä skeptinen et pystyyks täl tyyliin pelaa ku niin heikko jne. Verrattuna ajaxiin niiiin eri pelityyli ja jos kaikki hahmot on näin isosti erilaisia kyllä kasvaa himot hankkia näitä lisää.
 
Kaikki juoksee bunnylla, nähny oikee muita viel lainkaan. Itel on kans se mut pelaan Viessalla, se on hyvä. Freyna on yhtä osaa vail tuloilla.
 
joo eiköhän se oo sitten sillai että tulee vedettyä vaan tuo normal läpi ja peli jää sitten siihen, tauolle jos on liian vaikea vetää soolona no jo nuo +70 levelin questit on todella vaikea vetää soolona, kaikki elementit kuten poison ja muu one shottaa sut jos otat osuman, niin voi hyvin olla että tuo hard mode sitten liikaa soolona. rahaa en oo onneks vielä laittanu peliin ollenkaan et sinänsä tuo on myös helppo sitten lopettaa
 
Sen verran tuli infoa vastaan että Hard modessa ei ole matchmaking systeemiä eli solo only jos ei löydy kaveriporukkaa.
Joo tota mä just muistelin lukeneeni. Toiha on tällases pelis aivan perseestä. Itellä jää pelaaminen siihe ku en pysty sillä lail enää sitoutuu mihkää porukkaan.
Mielenkiintosta nähä pelaajamäärä tos parin viikon pääst ja porukan fiilikset.
 
Kävin tätä noin tunnin ajan testaamassa, kun hintalapussa luki nolla euroa. Vaikka peli näyttää hyvältä, hahmot liikkuvat sulavasti ja ampuminen on tyydyttävää, niin ei tämä kyllä minun pelini ole. Taistelun lomassa ja varsinkin jälkeen maasto vilisee kaikkia sateenkaaren värejä, eli sitä tavaraa sitten tippuu ihan kyllästymiseen asti. Ilmeisesti osa on hyödyllisempää kuin muut. Tasoja nousee ja kaikenlaiset mittarit ja väkkärät kertovat pelaajalle jatkuvasti siitä, että jotain hyödyllistä edistymistä tapahtuu. Ilmeisesti näiden yhdistelmänä virtuaalipenis kasvaa aivan äärettömiin saakka. Itselleni jäi sinänsä sujuvasta pelistä täysin yhdentekevä fiilis, enkä päässyt edes siihen vaiheeseen, jossa peli todennäköisesti yrittää pakkosyöttää minulle maksullista sisältöä.

Jollain kummallisella tavalla tästä tuli myös jonkinlainen huonompi ja arcadempi versio Destinysta mieleen, mutta en tiedä miten osuva tämä vertaus on.
 
Sen verran tuli infoa vastaan että Hard modessa ei ole matchmaking systeemiä eli solo only jos ei löydy kaveriporukkaa.
Huh huh miten järjetön homma. Sen verran tullu jo vihaviestei jokapuolella tosta että vaikee kuvitella ettei tota muutettais..muutenhan tällä pelillä ei oikeastaan oo tulevaisuutta koska pelaajamäärät tippuu.
 
Itellä kaatu Dead Bride ekalla mut nyt kun on koittanu availla materiaaleja ni jessus ku väki ei osaa helppoja mekaniikoita. Miten vaikeeta on ampua weak pointteja tulla pois sieltä AoE kuplasta!!!! Perkele!!

Ja sitte saatanan bunnyt.. joo tissit ja peppu on kivaa mut voisko koittaa pysyy hengis. Tarttee koko ajan ite Viessalla tankkaa ja herätellä noita. Joka hiton dunkkiksee ku menee ni 3 bunny ja minä.
 
Itellä kaatu Dead Bride ekalla mut nyt kun on koittanu availla materiaaleja ni jessus ku väki ei osaa helppoja mekaniikoita. Miten vaikeeta on ampua weak pointteja tulla pois sieltä AoE kuplasta!!!! Perkele!!

Ja sitte saatanan bunnyt.. joo tissit ja peppu on kivaa mut voisko koittaa pysyy hengis. Tarttee koko ajan ite Viessalla tankkaa ja herätellä noita. Joka hiton dunkkiksee ku menee ni 3 bunny ja minä.

Tällasissa peleissä peruspelaajan tekoäly on aika heikko. Ei siellä mietitä muuta kun pewpew.

Onneks on kohta viikonloppu niin pääsee itekkin jatkamaan peliä, pieniä vieroitusoireita.
 
Tais tulla itel seinä vastaa, nimittäin Devourer. Ei oo ongelmia pysyä hengis mut jumalaut mite toi pitäs tappaa? Hirveet shieldit ja healttiä on. Saadaa shieldit pois ja 1/3 osaa heloista pois ni se heittää maahan kolme tankkia ja samantein alkaa regeneroimaa shieldejä ja healttiä tosi nopeesti. Ja se on immuuni nii kaua kunnes ne tankit on tuhottu. Ja neki kestää osumaa hitosti. No se tietty ehtii saamaa kaikki täytee.

Mul on ukko ja ja aseet siin tasol et en pysty kehittää niit enempää ellen heitä rahaa peliin ku niit materiaaleja mitä tartteis ei putoo viel. Illal koitan viel pari kertaa, rahaa en tähä pelii laita se on varma.
 
Ylös Bottom