Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On juu. En muista pitikö siin tapaukses linkittää omat alustat jossai Nexonin palvelus.Niin, olikos tää cross-platform-peli vai kuinka? Sattuuko joku tietämään? Itse en löytänyt tuosta varmaa tietoa ainakaan vielä.
No joo, mut toki aina ku meet tekee ni sul on 80% mahku ettet saa sitä. Mulla tuli.osat iha yhel kahel kerral, esim Freyna.semmonen huomio muuten että ne 20% changet saada joku tietty materiaali missionista on osassa ainakin ihan false prosentteja et porukka joutunu vetämään 20-30 saman missionin että saanut sen 20% drop change materiaalin mitä lukenut redditistä ja itelläkin muutama sellainen joka vaatii kymmeniä yrityksiä, että en tiedä onko bugi vai tarkoituksella laittaneet false drop changet niihin
No ei olis eka kerta ku Nexon juksuttaa, on ne vissii joskus saanu samoist peukaloinneist sakkojaki
Hahmo jää lv40 mut aseet ja reaktorit yms. jatkaa varmaa lv100 asti. Täs on iha sama ku warframes et voit resetoida hahmon ja laittaa symbolin jollonka vastaavan symbolin kortit maksaa puolet vähemmän -> hahmosta vahvempi. Mut jumalauta noi resettikamat maksaa paljon aikaa tai rahaa.Pääshän sitä jatkamaan vihdoin tätäkin. LVL 35 ja Executioner kaatui todella helposti. Yhtä Freyna osaa sai vähän hieroa mutta muut tuli ihan mukisematta, nyt odotellaan 15h että saa sen käyttöön. Tosin hoidan bunnyn nyt ainakin 40 lvl ennenkuin kokeilen Freynaa.
Hyvin peli maistuu edelleen 15h jälkeen. Tarina on ollut aika kevyt, cutscenet on tosin aika hyvin tehty mutta niitä on ollut hyvin vähän. Itse keskustelut hahmojen kanssa on aika perus kauraa ja juonikin aika tuttu. Mutta en kyllä sanoisi että yhdessäkään lootti shootterissa Destinyä lukuunottamatta ole kovin kummoista tarinaa.
Katsotaan kun pääsee tuonna 40 levelille koska alkaa tulla seinä vastaan ja mitä siellä voi tehdä.
Hmm tätä ei kyl oikeen voi verrata arpg, aikalailla eri genre imo. Parhaat vertailukohdat on varmaan warframe ja ehkä division..?Torchlight infinite season ku on osoittautunut loistavaksi ja 9 päivä alkaa sitten Last epoch uus season ja uudet kujeet niin oli oikeestaan todella helppo lopettaa ja siirtyä oikeiden arpg pelien pariin jossa voi oikeasti soolota kaiken mahdollisen kontentin mitä pelit tarjoaa,