HideoMiyamoto
Well-Known Member
Itse näin jotain vuotoja näistä peleistä, jos lista pitää paikkansa niin aika monen sukat tulee pyörii jalassa, Nisu ei valitettavasti ole yksi niistä Tai no ainakaan noita pelejä ei siinä ollut.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pyöriikö sukat jalassa vaan jos on oman lempikonsolin pelejä.Itse näin jotain vuotoja näistä peleistä, jos lista pitää paikkansa niin aika monen sukat tulee pyörii jalassa, Nisu ei valitettavasti ole yksi niistä Tai no ainakaan noita pelejä ei siinä ollut.
Pyöriikö sukat jalassa vaan jos on oman lempikonsolin pelejä.
Laita nyt edes linkkiä näihin vuotoihin, vaikka et sen enempää spoilaisi. Haluan käydä vilkaisemassa myös.
Luvassa on to-pe yönä uusien pelien julkistuksia. Toiveissa olisi Bloodborne 2 ja uusi SOCOM?
When asked about how many reveals there would be in the main show, he answered by saying there “are a good dozen-plus games that will be announced / revealed at the show for the first time.” He later narrowed it down saying something like 12-15 and that would include big AAA titles as well as the smaller, indie and midrange stuff.
Jos tosiaan Bloodborne 2 pitäisi paikkansa niin kyllä kelpaa.
Kunhan toiveita vain ääneen esittelin. Tässä taas pääsi tunnelmaan Demon’s Souls Remaken myötä ja muisti, miten hyviä pelejä nämä ovat.
Jännittävä lähetys on joka tapauksessa luvassa ja varmaan perjantaina tulee aamulla kahlattua olennaiset kohdat tallenteesta.
Ai se alkaa jo noin aikaisin, vai onko joku pre-show ennen varsinaisia The Game Awardseja? Kesto varmaan 2-3h?
Pelien juhlaa. Varmasti taas hyvä show, vaikka liveyleisöä ei ole.
No ei kyllä saanut mun sukkia pyörimään. Aika vähän oli semmosia wow-fiiliksiä. Ark 2 oli kyllä ylläri, ja Crimson Desert näytti ihan kivalta. Mass Effectin "paluu" ei varmaan tullut kenellekään yllätyksenä. Ainiin! Muistaako joku Perfect Darkin?Itse näin jotain vuotoja näistä peleistä, jos lista pitää paikkansa niin aika monen sukat tulee pyörii jalassa, Nisu ei valitettavasti ole yksi niistä Tai no ainakaan noita pelejä ei siinä ollut.