Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
No onhan se valonuolien ampuminen todella siisti pelimekanismi, tuntuu hyvältä kun sen pienen lentoradan ajan saa arpoa että mitä sieltä pimeydestä paljastuu, kun nuoli napsahtaa kohdalleen. Yksi tuhannesta pikkujutusta, jota tässä on tehty oikein.
Hauskinta on aina se kun se nuoli osuu kohteeseen suoraan nenän edessä olevaan seinään tai puuhun. D'oh. Aivan liian monta kertaa tehnyt noin kun pimeään koittaa valoa saada.

Joku varmaan osaapi sanoa, liittyen yhteen hahmoon, joka myy asioita.

Kilton, se tyyppi, joka haluaa niitä Bubbul Gems -esineitä. Onko hällä tietty järjestys, jolla roinaa myy, vai vaihtuuko myytävä jollain muulla keinolla? Ensimmäisenä ostettavana asiana oli Moblin Mask, mutta nyt koettaa kaupata Hinoxin kynsiä, joita en halua ostaa. Onko tarve ostaa nuo pois pyörimästä, että tarjolle tulee jotain mielenkiintoisempaa roinaa?

Kilton, se tyyppi, joka haluaa niitä Bubbul Gems -esineitä. Onko hällä tietty järjestys, jolla roinaa myy, vai vaihtuuko myytävä jollain muulla keinolla? Ensimmäisenä ostettavana asiana oli Moblin Mask, mutta nyt koettaa kaupata Hinoxin kynsiä, joita en halua ostaa. Onko tarve ostaa nuo pois pyörimästä, että tarjolle tulee jotain mielenkiintoisempaa roinaa?

Joku varmaan korjaa jos tietää paremmin, mutta itse ainakaan en keksinyt muuta keinoa kuin ostaa välissä tätä ”roinaa”. Eli sieltä tulee kyllä hyvää kamaa vielä vaikka kuinka, mutta joutuu ostamaan sitten noita muitakin. Olikohan nyt niin että jokatoinen on jotain gearia ja joka toinen näitä monster partseja

No onhan se valonuolien ampuminen todella siisti pelimekanismi, tuntuu hyvältä kun sen pienen lentoradan ajan saa arpoa että mitä sieltä pimeydestä paljastuu, kun nuoli napsahtaa kohdalleen. Yksi tuhannesta pikkujutusta, jota tässä on tehty oikein.

Täysin samaa mieltä. Itse yleensä tasapainottelen nuolten ja heittelyn välillä, niin ei mene kaikki nuolet. Sitten toki kun kokkailee valojuomat ja sapuskat niin saa vähän apua pimeyteen ja myös valohaarniska auttaa. Tuli viimeksi nyt vietettyä pidempäänkin syvyyksissä ja paikoin oli kuumottavia hetkiä kun lenteli korkealla ja alla oli vaan loputon pimeys mistä kuului epämiellyttäviä ääniä. Kiipeillessä myös paikoin jännittäviä hetkiä kun ei pysty valoa oikein luomaan ja näe yhtään mihin on kiipeämässä.

Viimeksi muokattu:

En ole vielä tältä hepulta kauppaa tyhjentänyt tai asiasta netistä lukenut, mutta järjestys oli itselle tismalleen sama. Joten sivistynyt veikkaukseni on, ettei auta kuin ostaa asia kerrallaan

En ole vielä tältä hepulta kauppaa tyhjentänyt tai asiasta netistä lukenut, mutta järjestys oli itselle tismalleen sama. Joten sivistynyt veikkaukseni on, ettei auta kuin ostaa asia kerrallaan
Joo, kaikki tulevat tavallaan loogisessa järjestyksessä, kehnommat kamat ensin, sitten paremmat. Kaikkien kamojen ostelun jälkeen (jotain 50 gemiä tms) sanoo että tule uudestaan sitten kun on kaikki kerättynä, eos saako sitten vielä jotain.

Eilen vasta hokasin että se maanalainen maailma on.

Kokonainen hyrule mappi maan alla,. Vähän niiku stranger things meininki "mörkökopio" maanpäällisestä.

Ihan ekan kerran ku sinne eksyi nii olin vaa että, ai tämä on vaan joku luola, "ai tää on hieman isompi luola", "ai tää luola ei näköjään ikinä lopu".

Katsotaan mikä on tilanne, 55 tuntia pelattu. Kaksi alueellista ilmiötä ratkottu. Kaikki paitsi yksi skyview torni avattu, joka on Gerudon pohjoispuolella.

Peliä paljon pelanneena kun sitten töistä ajelee kotiin ja näkee tuolla ylhäällä jotain tollasta ni aattelin kysellä että viuhahtaako teidän mielessä jotain vai pitääkö mun huolestua itsestäni? :D

Näytä liitetiedosto 11243
Tämä on tuttu ilmiö muistakin peleistä mitä tulee pelattua enemmän. Muinoin Metroid Primen jälkeen katselin seiniä että tuonne varmaan voisi hyppiä, THPS:n jälkeen katselin kaiteita (varmaan kuten oikeatkin skeittarit) sillä silmällä. Autopelien jälkeen autoihin kiinnittää huomiota eri tavalla jne.

Tunnit paukkuu nyt "210 hours or more" miten paikkansa pitävä se nyt onkaan ja edelleen se yks neljästä päätehtävästä tekemättä ku ei sit millää taho löytyä sinne asti ja se yks pala mapista avaamatta.

Miten on mahollista että sitä ei pääse perille asti :p Täs päivitellyt linkin akkua jonka senkin oivalsin pari päivää sitten vahingossa, nyt ei tartte koko ajan "syödä" lisävirtaa ja voi melko pitkiäki matkoja mopoilla ja muilla vempaimil kulkee ilman et virta aina lopussa. BOTW tunnit paukkui jossain 150 ja siinä oli jo suurin osa shrineistä tehtynä ja tarinaki läpi ja ehkä muutama sivutehtävä mut siinäkin olis ollut vielä tekemistä.

Tässä paukkuu jo nyt tunnit reippaasti yli ja vielä ainakin puolet tai yli maanalaista maailmaa ja pilvisaaria vaik kuin käymättä ja tarina tekemättä ja sivutehtäviä auki liuta ja varmaa löytämättä ties kuinka monta, shrinejä tehty "vasta" 81, korokkeja löytänyt jotain noin 140, aivan massiivinen peli ja kyl se nyt on vaan todettava että tämä on meikäläiselle eräänlainen ikuisuuspeli enkä yhtää valita. Joka. pennin. arvoinen tekele!

Onks teil joskus semmonen tunne että ei halua jonkun pelin loppuvan "ikinä"? Tai et joskus sitä tahallaa pitkittää tarinaa ihan sen takia että haluu sen kestävän mahdollisimman pitkään? Mulla on monesti peleissä mut tässä jotenkin erityisesti haluaa jatkaa tätä peliä niin pitkään kun mahollista ettei tuu tunnetta "kun peli on läpi ei tiedä mitä tekis elämässä".

Mulla on nyt päätehtävien kohdalla tilanne, että enää ihan viimeinen jäljellä.

Korokeja on noin 400 eli niitä on kai vielä paaaaljon jäljellä. Side adventuret olen ilmeisesti tehnyt yhtä lukuunottamatta kaikki, jos googlella löytyneeseen lukumäärään on uskominen. Side questejä mulla on omalla listalla vain yksi tekemätön, mutta niitä en lukumäärän mukaan ole kai löytänyt ihan kaikkia. Shrinejä puuttuu ilmeisesti vielä jonkun verran ja light rooteja huomattavasti enemmän. Pattereiden päivitystä on vielä vähän jäljellä myös. Vaikka olen käytännössä taistellut aina kaikkia isompia vastaantulleita örkkejä vastaan, niin niitä isoja örkkejä on vielä paaaaaljon listimättä. Gleeokeiden kohdalla tilanne on paras, sillä jäljellä on enää kaksi. Toisen sijainnin tiedänkin, mutta toinen on vielä hakusessa. Asuja puuttuu uskoakseni vielä paljon, koska niin monesta asusetistä olen löytänyt vain yhden tai kaksi osaa. Myös luolia on vielä löytymättä monta kymmentä.

Oon nyt tähän viimeisen päätehtävän kohdalle päästyäni keskittynyt kaiken muun tekemiseen, koska en ole vielä valmis pelaamaan tätä läpi. Vähintäänkin haluan kaikki shrinet ja lightrootit valmiiksi ennen vikan päätehtävän pariin siirtymistä. Tunteja on Switchin mukaan nyt "165h or more".

Eli joo. Kyllä tässä tekemistä riittää vielä vaikka miten pitkäksi aikaa, jos niin haluaa. Teoriassa olisin voinut pelata tän läpi jo joku aika sitten, kun viimeinen päätehtävä ilmestyi näkyviin. Mutta sitten jäisi kyllä tosi paljon pelistä kokematta, jos pelaisi pelkät päätehtävät.

Tunnit paukkuu nyt "210 hours or more" miten paikkansa pitävä se nyt onkaan ja edelleen se yks neljästä päätehtävästä tekemättä ku ei sit millää taho löytyä sinne asti ja se yks pala mapista avaamatta.

Miten on mahollista että sitä ei pääse perille asti :p Täs päivitellyt linkin akkua jonka senkin oivalsin pari päivää sitten vahingossa, nyt ei tartte koko ajan "syödä" lisävirtaa ja voi melko pitkiäki matkoja mopoilla ja muilla vempaimil kulkee ilman et virta aina lopussa. BOTW tunnit paukkui jossain 150 ja siinä oli jo suurin osa shrineistä tehtynä ja tarinaki läpi ja ehkä muutama sivutehtävä mut siinäkin olis ollut vielä tekemistä.

Tässä paukkuu jo nyt tunnit reippaasti yli ja vielä ainakin puolet tai yli maanalaista maailmaa ja pilvisaaria vaik kuin käymättä ja tarina tekemättä ja sivutehtäviä auki liuta ja varmaa löytämättä ties kuinka monta, shrinejä tehty "vasta" 81, korokkeja löytänyt jotain noin 140, aivan massiivinen peli ja kyl se nyt on vaan todettava että tämä on meikäläiselle eräänlainen ikuisuuspeli enkä yhtää valita. Joka. pennin. arvoinen tekele!

Onks teil joskus semmonen tunne että ei halua jonkun pelin loppuvan "ikinä"? Tai et joskus sitä tahallaa pitkittää tarinaa ihan sen takia että haluu sen kestävän mahdollisimman pitkään? Mulla on monesti peleissä mut tässä jotenkin erityisesti haluaa jatkaa tätä peliä niin pitkään kun mahollista ettei tuu tunnetta "kun peli on läpi ei tiedä mitä tekis elämässä".

Siellä kyllä kunnioitettava määrä tunteja jo takana, täytyy peukkua nostaa. Oli varmaan itsellä BotWin kanssa ekan läpipeluun tunnit tuossa 150e-200h paikkella mutta tässä en ole ihan vielä samoihin ehtinyt pääsemään. Mutta eiköhän tule lopulta enemmän tunteja käytettyä tämän kanssa ensimmäisellä pelikerralla. Olen täysin samoilla linjoilla että itselle kanssa ikuisuuspeli ja sopii vallan mainiosti.

Kyllä itselläkin välillä tulee vastaavia pelejä vastaan joiden ei halua loppuvan mutta tämä varsinkin semmoinen jonka kanssa ei ole mitään kiirettä ja haluaa vaan tutkia ja nähdä kaiken mahdollisen. Tätä tulee varmasti pelattua vielä sillöin tällöin vuosienkin päästä kuten BotWia mutta haluaa varsinkin nyt tätä ensimmäistä läpipeluuta pitkittää ja tehdä siitä ikimuistoisen. :)

Viimeksi muokattu:
Mulla on nyt päätehtävien kohdalla tilanne, että enää ihan viimeinen jäljellä.

Korokeja on noin 400 eli niitä on kai vielä paaaaljon jäljellä. Side adventuret olen ilmeisesti tehnyt yhtä lukuunottamatta kaikki, jos googlella löytyneeseen lukumäärään on uskominen. Side questejä mulla on omalla listalla vain yksi tekemätön, mutta niitä en lukumäärän mukaan ole kai löytänyt ihan kaikkia. Shrinejä puuttuu ilmeisesti vielä jonkun verran ja light rooteja huomattavasti enemmän. Pattereiden päivitystä on vielä vähän jäljellä myös. Vaikka olen käytännössä taistellut aina kaikkia isompia vastaantulleita örkkejä vastaan, niin niitä isoja örkkejä on vielä paaaaaljon listimättä. Gleeokeiden kohdalla tilanne on paras, sillä jäljellä on enää kaksi. Toisen sijainnin tiedänkin, mutta toinen on vielä hakusessa. Asuja puuttuu uskoakseni vielä paljon, koska niin monesta asusetistä olen löytänyt vain yhden tai kaksi osaa. Myös luolia on vielä löytymättä monta kymmentä.

Oon nyt tähän viimeisen päätehtävän kohdalle päästyäni keskittynyt kaiken muun tekemiseen, koska en ole vielä valmis pelaamaan tätä läpi. Vähintäänkin haluan kaikki shrinet ja lightrootit valmiiksi ennen vikan päätehtävän pariin siirtymistä. Tunteja on Switchin mukaan nyt "165h or more".

Eli joo. Kyllä tässä tekemistä riittää vielä vaikka miten pitkäksi aikaa, jos niin haluaa. Teoriassa olisin voinut pelata tän läpi jo joku aika sitten, kun viimeinen päätehtävä ilmestyi näkyviin. Mutta sitten jäisi kyllä tosi paljon pelistä kokematta, jos pelaisi pelkät päätehtävät.
Ai niitä Korokeja on noin perkeleesti. :p

Itellä näyttää tuntimittari 60h, 110 shrineä suoritettu ja vaivaiset 40 korokia löydetty. Täytyy ilmeisesti vähentää tuota tornista kohteeseen liitelyä ja siirtyä hepan kyytiin maanpinnalle niin tulee paremmin korokeja vastaan.

Toi sky- puoli on kyllä jäänyt vähän köyhäksi anniksi itselle uudistuksien näkökulmasta.

Voi toki olla että johtuu siitä että vika ominaisuus löytämättä ja yhden patterin taktiikalla mennään vielä, jonka vuoksi taivaisiin meneminen tuntuu vaivalloiselta siihen nähden mitä sieltä löytänyt

Ai niitä Korokeja on noin perkeleesti. :p
Joo ilmeisesti vielä enemmän kuin BotW:ssä :D Saa nähdä onko tän pelin palkinto kaikkien keräämisestä yhtä "hyvä" kuin BotW:ssä oli.
Täytyy ilmeisesti vähentää tuota tornista kohteeseen liitelyä ja siirtyä hepan kyytiin maanpinnalle niin tulee paremmin korokeja vastaan.
Tähän auttaa myös paljon, jos löytää
korok mask:in
.
Itse löysin sen tuurilla suhteellisen aikaisin ja siitä eteenpäin sen kanssa on enimmäkseen juostu ympäriinsä. Ei todellakaan olisi kertynyt korokeja tuollaista määrää ilman sitä.

Viimeksi muokattu:
Tuo kultainen paska ei ole kuitenkaan ihan täyttä v*ttuilua kehittäjiltä, vaan tämmöinen merkitys tuolla on Japanissa:

Toki pelillisesti tuo ei mitään tuo, enkä itse todellakaan jaksanut Botwisaa enkä jaksa noita tässäkään kerätä.

85h näyttää mittari kun taas botw 50h. Mutta sehän jäikin joskus kesken. On tää selkeesti vaan laajempi kokemus. Edes masterswordia vielä :D

Nyt olen pari viime tuntia pyörinyt ympäri Hyrulea lahtaamassa moblineja. Niiden sisälmyksiä tarvitaan keitoksiin.
parantaa haarniska-asun suojausta

Katsotaan mikä on tilanne, 55 tuntia pelattu. Kaksi alueellista ilmiötä ratkottu. Kaikki paitsi yksi skyview torni avattu, joka on Gerudon pohjoispuolella.
Täällä aika identtinen tilanne, kans kaks alueellista ilmiötä ratkottuna ja sama torni ainoana avaamatta, tuntejakin saman verran kertyneenä :D Shrineja tais olla nyt joku reilu 60 tehtynä eli vielä riittäis niitä melkoisesti, maanalainen maailma hyvin pitkälti vielä tutkimatta.

Äsken pelaillessa tuli vastaan sellanen shrine, että meinas mennä moti :p Lopetin pelailut tältä illalta, kun alkoi ärsyttämään sen verran vahvasti.
Mayak shrine, tiedän kyllä miten pitäisi siinä toinen osio suorittaa, mutta en vaan saanut ajoituksia onnistumaan ties miten monesta yrityksestä huolimatta.. Noh, huomenna uus yritys.

Mitäs mieltä ootte mun uudesta menovehkeestä?

Kulkee maalla ja merellä, sen nimi on: "land and sea hyrule military battleship v.1.200.988.0 beta prototype" Vielä kun sais ilmassa kulkee nii ois all in one!

prototype.jpg

Ylös Bottom