Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
The Legend of Zelda - GameCube

Tjaa-a... tässä on tästä uudesta Zeldasta IGN-artikkeli jos joku ei ole tuota löytänyt itse. Tästä uudesta Disney-lookista oli jo jossain threadista puhetta jokin aika sitten niin ajattelin väsätä Zeldalle sen ansaitseman ihkaoman threadin... Eli juttua tänne vaan. Ja tuossa tuo linkki:

The Legend of Zelda - IGN esikatsaus
 
Eikös tulossa ole kaks zeldaa, joista toinen on toi disney-lookkimainen ja toinen se krhm, hienomman näköinen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Eikös tulossa ole kaks zeldaa, joista toinen on toi disney-lookkimainen ja toinen se krhm, hienomman näköinen?

Se toinen oli tietääkseni vaan esittelyvideota jolla vaan esitettiin mihin GameCube pystyy... eikä mitään muuta. Pelkkä video... Valitettavasti. :( Eli vain yksi Zelda on tulossa GC:lle.

Edit: korjauksia tein ja niin poispäin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TaiDOmi
Tuleva Zelda tulee varmasti olemaan mahtava. Eikä ulkoasukaan nyt niin hirveä ole... Nintendo kokeilee jotain uutta - ja niin kuuluukin tehdä.

No minusta tuo grafiikka ei ole sinänsä kovin huono idea, vaan hahmomallinnus. Varsinkin Linkin kasvot ovat aika typerän näköiset, mielestäni voisi olla anime/manga henkinen enemmän.
Ei muuta... No okei, Link olisi voinut olla aikuinen, niin olisin myös paljon iloisempi.
 
Zelda

Minulle periaatteessa aivan sama minkälainen Zelda tulee, pelistä tulee mahtava, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Nyt on liikkunut viime aikoina sellaisia huhuja, että Zeldaa oltaisiin vaihtamassa takaisin "aikuismaista" lookkia, mutta tästähän on jauhettu jo niin paljon, että ehkä on syytä odotella E3 2002-messuja saadaksemme lisää infoa.

- Esa
 
Re: Zelda

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Minulle periaatteessa aivan sama minkälainen Zelda tulee, pelistä tulee mahtava, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Nyt on liikkunut viime aikoina sellaisia huhuja, että Zeldaa oltaisiin vaihtamassa takaisin "aikuismaista" lookkia, mutta tästähän on jauhettu jo niin paljon, että ehkä on syytä odotella E3 2002-messuja saadaksemme lisää infoa.

Eihän tietenkään grafiikka vaikuta pelattavuuteen ja tunnelmaan sehän on selvää, mutta kyllä peli pienen miinuksen saa, jos tuollaseksi jää. Mutta odotellaan E3:a sitten ja katsotaan... Millos E3 pidetään? Onko tietoa? Huhti-Tuoukokuussa oli muistaakseni jossain puhetta? En varma... mutta kuitenkin! :D

Edit: Korjauksi tein vain...
 
Re: Re: Zelda

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Mutta odotellaan E3:a sitten ja katsotaan... Millos E3 pidetään? Onko tietoa? Huhti-Tuoukokuussa oli muistaakseni jossain puhetta? En varma... mutta kuitenkin! :D

http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_e32002_pito.htm

Tälläinen linkki vaihteeksi.. E3 2002 järjestetään 22.-24. Toukokuuta 2002, Los Angelesissa.

- Esa
 
Re: Re: Re: Zelda

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Tälläinen linkki vaihteeksi.. E3 2002 järjestetään 22.-24. Toukokuuta 2002, Los Angelesissa.
´

Olis kyllä joskus mukava päästä käymään E3:ssa... kun näiden suomalaisten pelimessujen taso ei ole yleensä mitään päätä huimaavaa... Tosin en ole käynyt pariin vuoteen, joten saattaa olla taas turhaakin kritiikkiä... :D
 
Mun mielestä toi uus ns. piirroszelda on kiinnostavamman (=hienomman) näköinen kuin vanha. Olenko ainoa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hebba
Mun mielestä toi uus ns. piirroszelda on kiinnostavamman (=hienomman) näköinen kuin vanha. Olenko ainoa?

Makuasioitahan nämä aina ovat. Itse (kuten mainittu) en pidä hahmomallinnuksesta... Grafiikat ovat sinänsä ok, kun niitä on katsellut jonkin verran jo. Hahmot siis ovat jotenkin liian lapsimaisia. Voisi olla enemmän Anime-henkeä mukana, Japanistahan peli kuitenkin tulee ;)
 
Mitä mieltä muuten täällä ollaan siitä, että zelda on nyt virallisesti myöhästynyt vuodelle 2003.. tarkalleen ottaen Helmikuussa Japaniin siis.

Omasta mielestäni tämä oli varsin odotettua.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Mitä mieltä muuten täällä ollaan siitä, että zelda on nyt virallisesti myöhästynyt vuodelle 2003.. tarkalleen ottaen Helmikuussa Japaniin siis.

Omasta mielestäni tämä oli varsin odotettua.

odotettua, mutta silti harmillista. tämä on todellakin yksi niitä pelejä/pelisarjoja minkä takia GC on omaan makuuni paras mahdollinen alusta.

nyt vielä odotellaan metroidia, mario kartia, perfect darkia, f-zeroa, starfoxia ja muita exclusiiveja...ahh. siihen asti waverace ja smb pitävät yllä "triple-a" edustusta :) tekee gutaa..
 
mitä zeldan ulkoasuun ja itese peliin tulee olen pelännyt että seuraavista zeldoista tulee yhä mario maisia toivottavasti olen väärässä no se selviää kuiten kin varmaan viimeistään e3 messujen jälkeen.

:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
mitä zeldan ulkoasuun ja itese peliin tulee olen pelännyt että seuraavista zeldoista tulee yhä mario maisia toivottavasti olen väärässä..

saanen kysyä mitä mariomaisuuteen viittaavaa uuden zeldan ulkoasussa tai sisällössä mielestäsi on? jos tämmöistä tietoa on jostain korviisi kantautunut, niin anna kun vakuutan - näin ei tosiaankaan ole. ei siis mitenkään marion maailmaa tai pelimekaniikkaa väheksyen, vaan erottaen kaksi lähtökohtaisesti täysin eri asiaa toisistaan.
 
Zelda palaa uudella lookilla juurilleen, päästään eroon siitä rasittavasta N64:n lookista. Mutta siitä että peli myöhästyi 2003lle, ei mitenkään ihmeellistä. Odotan että muitakin pelejä myöhästyy.
 
Ylös Bottom