Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

The Legend Reborn nimenä sopii sinänsä tuohon juoneen, sillä Miyamotokin on sanonut että kyseessä on "ensimmäinen" Zelda-peli. Juonellisesti siis, kuten Star Wars Episodi I. Odotan itse kuitenkin nimen varmistusta itse Nintendolta.

Julkaisupäivä Japanissa!

13.12.2002

En millään jaksa uskoa, että tämä julkaisupäivä pitää, mutta toivoahan aina saa! ;)

- Esa

Re: Julkaisupäivä Japanissa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
13.12.2002

En millään jaksa uskoa, että tämä julkaisupäivä pitää, mutta toivoahan aina saa! ;)

- Esa

Noh tuohan on ihan selvä Japanin julkaisupäivä.

Re: Re: Julkaisupäivä Japanissa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas

Noh tuohan on ihan selvä Japanin julkaisupäivä.

Onko? Ei kai! Mutta se toisaalta selittäisi miksi Esa laittoi viestinsä otsikoksi "Julkaisupäivä Japanissa".

^ sarkasmia :P

Re: Re: Re: Julkaisupäivä Japanissa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba

Onko? Ei kai! Mutta se toisaalta selittäisi miksi Esa laittoi viestinsä otsikoksi "Julkaisupäivä Japanissa".

^ sarkasmia :P

Nintendo on sanonut, että tuo julkaisupäivä pitää Japanissa (eli se tulee varmasti tuolloin myyntiin) ja euroopassa se tuleepi sitten alku vuodesta.

Re: Re: Re: Re: Julkaisupäivä Japanissa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Nintendo on sanonut, että tuo julkaisupäivä pitää Japanissa (eli se tulee varmasti tuolloin myyntiin) ja euroopassa se tuleepi sitten alku vuodesta.
Juupa juu. Tästähän on jo kokemusta. Siis uskotaan kun nähdään.
:rolleyes:

South park Zelda

Tämä Zeldan uusi "South park" grafiikka tyyli ei kyllä miltään hienolta näytä! ei missään tapauksessa eikä mistään hinnasta, se demo tosin näytti suorastaan mahtavan loistavalta!

Ymmärrän toki että Nintendo pyrkii aina luomaan jotain uutta ja aitoa, mutta tämä on vain nyt liian monta asiaa liian lyhyessä ajassa. Ei edes ne CD-i Zelda versiot näyttäneet näin kaamealta ja halvalta kuin tämä tapaus.

Samanlaisia pelejä saa MBnet:in freeware sektorilta, tyly tuomioni on että viedään tämä tapaus saunan taakse lopetettavaksi.

SUURI pettymys GC sektorilla, mitä seuraavaksi?

Sepi

Re: South park Zelda

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sigmatau
Tämä Zeldan uusi "South park" grafiikka tyyli ei kyllä miltään hienolta näytä! ei missään tapauksessa eikä mistään hinnasta, se demo tosin näytti suorastaan mahtavan loistavalta!

Hmm... hieman ristiriitaista tekstiä, eh? :p

Ymmärrän toki että Nintendo pyrkii aina luomaan jotain uutta ja aitoa, mutta tämä on vain nyt liian monta asiaa liian lyhyessä ajassa. Ei edes ne CD-i Zelda versiot näyttäneet näin kaamealta ja halvalta kuin tämä tapaus.

Cel-Shading uutta? Poika mee kouluun opettelemaan tavaamaan Jet Set Radio. Käy samalla reissulla silmälääkärissä ja hanki tuplateholinssit... :rolleyes:

Samanlaisia pelejä saa MBnet:in freeware sektorilta, tyly tuomioni on että viedään tämä tapaus saunan taakse lopetettavaksi.

SUURI pettymys GC sektorilla, mitä seuraavaksi?

Jollain taitaa vaan olla SUURI suu... ;)

Re: Re: South park Zelda

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Hmm... hieman ristiriitaista tekstiä, eh? :p

Cel-Shading uutta? Poika mee kouluun opettelemaan tavaamaan Jet Set Radio. Käy samalla reissulla silmälääkärissä ja hanki tuplateholinssit... :rolleyes:

Jollain taitaa vaan olla SUURI suu... ;)

Se vain nyt näyttää siltä että jotkut tuntuu tykkäävän tästä uudesta tyylistä ja jotkut taas ei, kuten minä.

Se mitä ristiriitaisuuteen tulee, viittasin siihen
IGN:ssä nähtyyn aikaisempaan versioon, joka EI ollut tämä toon-Zelda, vaan se REALISTINEN versio joka on jo saanut kengänkuvan takalistoonsa.

Sepi

Re: Re: Re: South park Zelda

Se vain nyt näyttää siltä että jotkut tuntuu tykkäävän tästä uudesta tyylistä ja jotkut taas ei, kuten minä.

Se mitä ristiriitaisuuteen tulee, viittasin siihen
IGN:ssä nähtyyn aikaisempaan versioon, joka EI ollut tämä toon-Zelda, vaan se REALISTINEN versio joka on jo saanut kengänkuvan takalistoonsa.

Se video johon viittaat ei edes ikinä ollut varsinaisesta Zelda-pelistä, se oli vain GameCuben tehoja esittelevä promovideo. Eli realistinen Zelda ei ikinä saanut kengänkuvaa takalistoon, vaan sen kehitystä ei ikinä edes aloitettukaan.

On kuitenkin naurettavaa ruveta haukkumaan peliä ennenkuin saa sen omiin somiin kätösiinsä, se oli pointtina tuossa postauksessa.

Re: Re: Re: Re: South park Zelda

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Se video johon viittaat ei edes ikinä ollut varsinaisesta Zelda-pelistä, se oli vain GameCuben tehoja esittelevä promovideo. Eli realistinen Zelda ei ikinä saanut kengänkuvaa takalistoon, vaan sen kehitystä ei ikinä edes aloitettukaan.

On kuitenkin naurettavaa ruveta haukkumaan peliä ennenkuin saa sen omiin somiin kätösiinsä, se oli pointtina tuossa postauksessa.

Siinä olen siis ollut pahasti hakoteillä, kiitos että korjasit! mutta tämä ei muuta asiaa mitenkään.

Tämä on vain mielipiteeni asiasta, ja enkä usko sen muuttuvan vaikka näkisinkin ihka oikean pelin. Jos sitten todella käy, tarjoan kaikille BBS:n jäsenille pullakahvit (tämä on lupaus). Ja jos näin käy, silloin olen niin naurettava etteivät Kuopion puuhevosetkaan voi lopettaa nauramista!

Valitettavasti tämä uusi Zelda aiheuttaa konfliktin omissa odotuksissani, ja siitä syystä pysyn aikaisemmassa mielipiteessäni.

Sepi

Omasta mielestäni uusi Zelda on aivan mielettämän hienon näköinen! Ja mielestäni paljon paremman näköinen kuin SSBM versio, josta en satu pitämään ollenkaan!!

Re: Zelda

Valitettavasti tämä uusi Zelda aiheuttaa konfliktin omissa odotuksissani, ja siitä syystä pysyn aikaisemmassa mielipiteessäni.

tästä on siis pääteltävissä ettet pitänyt sarjan edellisistäkään osista. mahdollisesti poislukien ulkoisesti astetta realistisempaa fantasiamaailman toteutusta edustavat 64 versiot..

perin harmillista, itse pystyn ainakin samaistumaan minkä tahansa näköiseen ulkokuoreen jos se on tyylikkäästi toteutettu ja palvelee tarkoitustaan. nopeasti arvellen missaat n. puolet loistavista pelikokemuksista ainoastaan syystä, ettet halua syventyä peliin, jossa on ns. "epärealistinen" ulkoasu...

:confused:

Re: Re: Zelda

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey

tästä on siis pääteltävissä ettet pitänyt sarjan edellisistäkään osista. mahdollisesti poislukien ulkoisesti astetta realistisempaa fantasiamaailman toteutusta edustavat 64 versiot..

perin harmillista, itse pystyn ainakin samaistumaan minkä tahansa näköiseen ulkokuoreen jos se on tyylikkäästi toteutettu ja palvelee tarkoitustaan. nopeasti arvellen missaat n. puolet loistavista pelikokemuksista ainoastaan syystä, ettet halua syventyä peliin, jossa on ns. "epärealistinen" ulkoasu...

:confused:

Zelda pelit tähän mennessä ovat olleet mielestäni loistavia (pois lukien tämä uusi). En ole koskaan ollut mikään nirso pelaaja, mutta tässä uudessa tyylissä on vain yksinkertaisesti jotain sellaista mikä näyttää ja kuulostaa rumalta. Uskokaa tai älkää, tämä on 100% makuasia josta täysin tarpeetonta kiistellä.

Sepi

Re: Re: Re: Zelda

Zelda pelit tähän mennessä ovat olleet mielestäni loistavia (pois lukien tämä uusi).
tähän kun vielä lisäät, ettet siis tarkoita itse peliä, vaan sen ulkoasua niin kommentissasi on edes jotain loogisuutta.

tottakai makuasia on makuasia, mutta itse pelihän on, kaikkien lähteiden mukaan, varsin uskollinen sarjan tunnelmalle. tätä vasten tarkasteltuna ymmärrät varmaan yskäni...

Ylös Bottom