Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

pitää mennä sekä huomennä että ylihuomenna aamulla hakemaan Zeldaa... sitä kun ei tiedä kumpana päivänä alkaa minun kauppani myymään, se katsos vaihtelee kaupoittain. kauppaa kun en valitettavasti eilen enkä tänään kiinni saanut.
 
Huomasin keskiviikko iltana, että voin noutaa wind wakerini jo postista. Kello oli kuusi. Ainakin täällä posti menee juuri kuudelta kiinni. Ihan kiva odottaa päivä että pääsee pelittään ja vain jos olisin huomannut asian vähän ennen v***u.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan heikki
Huomasin keskiviikko iltana, että voin noutaa wind wakerini jo postista. Kello oli kuusi. Ainakin täällä posti menee juuri kuudelta kiinni. Ihan kiva odottaa päivä että pääsee pelittään ja vain jos olisin huomannut asian vähän ennen v***u.


itse en viitsinyt postitse tilata koska oli riski että saisi vasta maanantaina... meillä olisi ollut ihan hyvä, koska posti on auki 24 h vuorokaudessa... se on nimittäin bensa-asemalla
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
No itselläni on Nokian(100Hz) töllö ja 60 Hz toimii kyllä. Mutta, Zelda tuli tänään ja eilen tuo töllö sanoi sopimuksen irti. Onneksi löytyy toinen Nokian töllö vierestä, mutta se taas ei 60 Hz tue. Eli lisälevyn katsastaminen jää myöhemmäksi.

Aivan, virheellinen tieto minulta - 100Hz tukee 60Hziä vaikka se sitten olisi Nokiakin.
 
Suomalaista TV:tä ei kannate ostaa peli TV:ksi koska suomalaiset TV:t eivät välttämättä tue 60 Hz vaikka on kuinka uusi... eli kannattee kysyä ennen kuin ostaa...
Mä en sitten tiiiä ruukaako monet aivan uudet TV:t tukea 60 Hz (voi olla että jotkut suomalaiset
pikkuisenkin vanhemmatkin tukee).

[Tais mennä tämäkin pikkasen off topikiksi]
 
Mutta asiaan... selailin tww käyttöohjetta (tai ainaskin sitä siinä pikku vihkosta sanotaan) siinä lapun alussa on se tarina bla bla bla ja siinä missä on ne hahmojen kuvat ja nimet niin onko se Link joka oli OoT:ssä kun jos kukaan on yhtään viitsinyt lukea mitä ne sanoo että pojat ovat tietyssä iässä puettu sellaseen vihreisiin pukuihin bla bla.

Joko sen mummi ja muut eivät tiedä että sen on se hero of time taikka se on sitten joku muu jonka nimeksi on sattunut tulemaan Link.

Mie en ole pelannu oikein pitkälle jos siinä saa selville tuosta mun kysymyksestä tai jotain. =D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
siinä lapun alussa on se tarina bla bla bla ja siinä missä on ne hahmojen kuvat ja nimet niin onko se Link joka oli OoT:ssä kun jos kukaan on yhtään viitsinyt lukea mitä ne sanoo että pojat ovat tietyssä iässä puettu sellaseen vihreisiin pukuihin bla bla.

Joko sen mummi ja muut eivät tiedä että sen on se hero of time taikka se on sitten joku muu jonka nimeksi on sattunut tulemaan Link.

Mie en ole pelannu oikein pitkälle jos siinä saa selville tuosta mun kysymyksestä tai jotain. =D
IGN:n arvostelusta:
"Become legendary hero Link and set out on an all-new quest 100 years after the Ocarina of Time"

On kyllä ehdottomasti kauneinta grafiikkaa mitä olen ikinä nähäny. :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
itse en viitsinyt postitse tilata koska oli riski että saisi vasta maanantaina... meillä olisi ollut ihan hyvä, koska posti on auki 24 h vuorokaudessa... se on nimittäin bensa-asemalla

Jaa'a, kannattaa ehkä vaihtaa pelikauppaa... Itse tilasin Konsolinetistä ja luukku kilahti jo keskiviikkona.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Jaa'a, kannattaa ehkä vaihtaa pelikauppaa... Itse tilasin Konsolinetistä ja luukku kilahti jo keskiviikkona.

Sama täällä :D

Siitä linkin tarinasta viel että ei ole sama link kuin OoTissa



SPOILER ALKAA







Myöhemmin pelissä saa huomata että OoTin Linkistä on tehty patsas ja WW:n link on juuri nimetty tämän "hero of time":n mukaan ja kun pojat tulevat siihen ikään kun OoTin link aloitti seikkailunsa pahaa vastaan, he saavat vihreät puvut ja bla bla blaa....





SPOILER LOPPUU
 
No joko joku on onnistunut löytämään Zeldan ihan kaupan hyllyltä? Anttilasta, Gigantista tai vaikkapa jostain suuremmasta pelikaupasta? Itse ajattelin ostaa Zeldan "vasta" huomenna, mutta kaipa sen jo tänään saisi kaupasta. Kaupasta ostajat voisivat vielä raportoida, että kuinka monta miljoonaa kappaletta sitä RAJOITETTUA PAINOSTA jäi vielä hyllylle. :)
 
Hauskaahan tuo paniikin lietsominen ihmisiin on ollut. Itse kävin keskiviikkona noutamassa pelin kaupan notkuvalta zelda+bonusdisc hyllyltä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Jaa'a, kannattaa ehkä vaihtaa pelikauppaa... Itse tilasin Konsolinetistä ja luukku kilahti jo keskiviikkona.

eihän se kaupasta johdu... kuka nyt tammikuussa (jolloin sen varasin) olisi tiennyt saako sen vasta perjantaina (jälleenmyyjät) vai jo kuukauden aikaisemmin. ensimmäisen kohdalla olisi joutunut odottamaan maanantaihin.

piti mennä tänään odottamaan oven eteen kaupan aukeamista mutta he ilmoittivat että eivät myy ennen lauantaita, nyt tänään sain kuulla että myyvät jo tänään niin kävin hakemassa... nyt sillä saarella missä se lohari on vuoren päällä... yksi parhaista peleistä joita olen pelannut!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phl
Hauskaahan tuo paniikin lietsominen ihmisiin on ollut. Itse kävin keskiviikkona noutamassa pelin kaupan notkuvalta zelda+bonusdisc hyllyltä.

Juuh, vastaan itse itselleni, että Turun Viihdepysäkillä oli myös notkuvat pinot special göld double turbo versioita hyllyssä 69 euroon. Tuskin nuo loppuvat kesken.. ainakaan viikonlopun aikana.
 
joskus pelin alkupäässä, kun se jätkä selitti siitä että suippokorvaisia nuoria neitoja on kidnapattu ympäri maata, heti oli minulle ainakin selvää seuraava, joka tosin on oma ajatukseni, aikä todistettu juttu. peliä kun en lohikäärmesaaren loppua pidemmälle ole pelannut.

spoiler(int ZeldaWW, char princess, char ganon, txtFile myToughts)
{

tuossa vaiheesa tuli: AHA (1+1 = 2):

suippo(/pitkä)korvaisia nuoria neitoja napataan = joku etsii Zeldaa. samalla tavalla kuin siinä jossain ihme kristittyjen kirjassa sitä jotain heeboa joka tais olla nasaretista kotoisin (sori, olen ateisti, joten puheeni voi olla hiukka omaperäistä), sitä etsittiin, ja kaikki vastasyntyneet poikalapset tapettiin. samalla periaatteella etsitään Zeldaa. mutta ei tapeta, vaan kidnapataan. ganon haluaa jotain Zeldasta/Zeldalta... Triforcen, ehkä jonkun asian jolla pääsee käsiksi siihen, joka Zeldalla on.

Ganon jutun hogasin ihan vain Nintendon omilla sivuilla olleesta videosta, aikoja sitten, jossa oli pätkä jossa lintu toi jotakuta... eli Paulia (Link) jonkun jätkän eteen... sokeakin näkee, vaikka jätkän takaata on kuvattu, että kyseessä on ganon(dorf... koska ihmismuodossa). tämän olisi kuitenkin jo hogannut, kun ajattelee, että kuka muu etsisi Zeldaa kuin ganon.

tämä varmistui kun laiva kertoi kyseessä olleen ganon, vaikka se olikin jo, valitettavasti, päivänselvää minulle kuukausia sitten nähdystä 2 sekunnin kohdasta videopätkällä

} //end of spoiler


ei mitään vastauksia kaivata, kunhan esitin ajatukseni
 
ai niin sori tosta... oon nyt pelannu sen verran paljon putkeen että olen vähän tokkurassa... taidan tehdä liikaa ohjelmointihommia kun ajattelen jo funktioilla, objekteilla ja muuttujilla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
eihän se kaupasta johdu... kuka nyt tammikuussa (jolloin sen varasin) olisi tiennyt saako sen vasta perjantaina (jälleenmyyjät) vai jo kuukauden aikaisemmin. ensimmäisen kohdalla olisi joutunut odottamaan maanantaihin.

No mä en tajunnu tuosta sun lauseesta hevon helvettiä :p, mutta pointtini oli: Konsolinet on aina toimittanut minulle ennakkotilaamani pelit viimeistään julkaisupäiväksi, usein jopa paria päivää ennen. Ja kun Zeldan hinta oli vain 59 euroa eikä edes yhtään postikuluja tullut niin ei voi muuta kuin suositella.

ps. En ole kytköksissä tuohon lafkaan millään tavalla, mutta haluan vain suositella sitä kaikille pelaajille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
No mä en tajunnu tuosta sun lauseesta hevon helvettiä :p, mutta pointtini oli: Konsolinet on aina toimittanut minulle ennakkotilaamani pelit viimeistään julkaisupäiväksi, usein jopa paria päivää ennen. Ja kun Zeldan hinta oli vain 59 euroa eikä edes yhtään postikuluja tullut niin ei voi muuta kuin suositella.

ps. En ole kytköksissä tuohon lafkaan millään tavalla, mutta haluan vain suositella sitä kaikille pelaajille.

Suosittelen myös. Olen ostanut sieltä tähän mennessä metroid pakin ja zeldan ja todella ajoissa tuli esim. zelda keskiviikko aamupäivällä kilahti :D
 
Missäs äijät on menossa? Ite just läpäsin Tower of the Gods:n, saa riittääkin jo tältä päivältä. Ei oo kyllä vielä yhdessäkään tehtävässä hikoontunu kädet niin kamalasti kuin edellämainitussa.

Pelitunteja taitaa olla takana jo lähemmäs parikymmentä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
No mä en tajunnu tuosta sun lauseesta hevon helvettiä :p, mutta pointtini oli: Konsolinet on aina toimittanut minulle ennakkotilaamani pelit viimeistään julkaisupäiväksi, usein jopa paria päivää ennen. Ja kun Zeldan hinta oli vain 59 euroa eikä edes yhtään postikuluja tullut niin ei voi muuta kuin suositella.

ps. En ole kytköksissä tuohon lafkaan millään tavalla, mutta haluan vain suositella sitä kaikille pelaajille.
sitä vaan että tammikuussa jolloin mietin mistä varaisin, ei tiennyt, saako jälleenmyyjät sen tarpeeksi aikaisin jotta ei joutuisi odottamaan viikonlopun yli postin tulemista. kaupasta taas saa julkaisupäivänä, sos siihen mennessä sinne on peli toimitettu
 
Ylös Bottom