Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Vastaus: Half-Life 2

Chrom sanoi:
Itse pelaan NTSC promo versiota PAL koneella, mutta retail versiosta ei ole tietoa

Olisi jotenkin tyypillistä jos EA alkaa vihdoin myymään pelinsä aluekoodittomina, niin MS kieltää niiden lähettämisen EU:hun.

Miltä setti muuten vaikuttaa?
 
Vastaus: Half-Life 2

mikaju sanoi:
Olisi jotenkin tyypillistä jos EA alkaa vihdoin myymään pelinsä aluekoodittomina, niin MS kieltää niiden lähettämisen EU:hun.

Miltä setti muuten vaikuttaa?

Pahemmin en ole kerennyt HL puolta pelailemaan, koska koko ilta on menny Portalia pelaillessa, ja aivan uskomattoman koukuttava peli :D

Grafiikka on ehkä hieman pettymys Bioshockin jälkeen, mutta kyseessä on kuitenkin erillainen grafiikkatyyli, niin se ei pääse häiritsemään lainkaan ja tarinan kerrontahan näissä peleissä on aina ollut ensiluokkaista.

Nyt on pakko painua pehkuihin, mutta huomenna voin laittaa pikkaisen kattavamman tunnelmapläjäyksen koko hoidosta.
 
Vastaus: Half-Life 2

Onneksi en ole PC:llä pelannut HL 2:sta. Boxille sitä on odotettukin.
Näyttää olevan kokonaiset 99saavutusta... eihän missään muussa tulleessa pelissä ole ollut noin montaa?
 
Vastaus: Half-Life 2

Jos joku on tuon tuolta Play-Asiasta tilannu, niin kertokaapa sitten toimiiko PAL-koneessa.
 
Vastaus: Half-Life 2

Ainakin US versio on region-free. EA:lta? :confused: Historiaa?

No, ainakin IGN ja GS olivat yksimielisiä: 9.5
 
Vastaus: Half-Life 2

tsinivuo sanoi:
Ainakin US versio on region-free. EA:lta? :confused: Historiaa?

No, ainakin IGN ja GS olivat yksimielisiä: 9.5

Juu, ja ne on tähän mennessä "huonoimman" arvosanan antaneet sivustot. Ihan maukkaalta paketilta vaikuttaa siis:). Varsinkin kun itsellä Halffiksen kakkososan vääntäminen on jäänyt PC:llä hyvin vähäiseksi. Ilmeisesti viikon päästä koittaa tämänkin julkaisu. Huh, että alkaa huippupelejä kertymään tohon hyllyyn.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Pakkohankintahan tämä.

Muutin ketjun nimen vastaamaan paremmin tulevaa settiä.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Nii julkaisu on 18. päivä tätä kuuta?
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Tai siis tarkemmin 19. päivä eli ensi perjantai... Itse odottelen tätä kohta enemmän kuin Halo 3:sta silloin syyskuun lopulla :D
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

T4iZuuni sanoi:
Nii julkaisu on 18. päivä tätä kuuta?
Näin pitäisi olla jos ei tule viime hetken viivästyksiä

SamTheMan sanoi:
Tai siis tarkemmin 19. päivä eli ensi perjantai
Pohjoismaissa EA:n pelit tulevat virallisesti päivää aiemmin kuin muualla Euroopassa, syytä en tiedä, mutta siis 18. päivä on Suomen julkaisupäivä :)
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Kiitos tiedosta. Ostoon menee välittömästi. Heheh onneksi ensiviikon perjantaina ei ole koulua ;)
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Juuri tuli soittoa, että huomenna saan pelin liikkeestä hakea!! Ei oo ainakaan viikonloppuna tekemisen puutetta :cool:
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Huomenna saan omani ja en osaa päättää pelaisko ensin Episode 1& 2, kun olen jo hl2:sen mennyt aikasemmin läpi, no sen näkee sitten.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Jos joku on saamassa peliä huomenna Gamestopista, saa vinkata!
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Hex sanoi:
Jos joku on saamassa peliä huomenna Gamestopista, saa vinkata!

Juuri olin samaa sanomassa. On nimittäin varaus vetämässä siellä, eikä ainakaan Skaten tapauksessa soitettu, vaikka peli oli tulluut liikkeeseen. Niin ja kyseessä siis Helsingin Gamestop.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Pirate fin sanoi:
Huomenna saan omani ja en osaa päättää pelaisko ensin Episode 1& 2, kun olen jo hl2:sen mennyt aikasemmin läpi, no sen näkee sitten.

Itse pelannu hl2 sekä episode1:n läpi mutta ajattelin tässä pitkän tauon jälkeen vetää alusta alkaen läpi.. ja onhan konsoliversio pikkaisen erillainen verrattuna pc versioon jo pelkästään paremman enginen kautta joka on pc puolella käytössä vain tuossa episode2:ssa.. konsolipuolella siis jokaisessa osassa.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Nyt päätin että aloitan pelaamisen HL2:sta ja siitä Episode 1 jne. Portalia ja TF2 koitan ehkä vähän, mutta ekana yksinpelit läpi. Lauantaista sunnuntaihin olisi viellä pienimuotoiset lanit niin ne vähän tiputtaa pelin pelaamista.
 
Ylös Bottom