Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Saboteur - Ranskalaista vastarintaa

Vastaus: Saboteur [PS3]

miten ton kielen pystyy vaihtamaan ku ei toi puola oo kovin hyvin hallussa?

Joka kerta kun pelin starttaa, tulee alussa kielivalikko. Siitä kelaa brittilipun. En kyllä ymmärrä, miksei peli muista tuota asetusta. Harva kai haluaa kieltä vaihtaa pelikertojen välissä.
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

miten ton kielen pystyy vaihtamaan ku ei toi puola oo kovin hyvin hallussa?

Ennen päävalikkoa tulee nippu lippujen kuvia ja sieltä alkupäästä pitäisi EN/US lippu löytyä. Muistaakseni kysyy saman asian joka kerta, joten ei muuta kuin restartia ja uusiksi valitsemaan.

Typerä aivopieru tekijöiltä laittaa Puola ensisijaiseksi valinnaksi, mutta kai se on patriotismia puhtaimillaan.. :D

edit: tuli näköjään jonkin sortin hitausennätys viestin kirjoittamisessa..
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Olin kyllä positiivisesti yllättynyt classisesta duck huntista. Siinä sitä räiskittiin lintuja muutama minuutti ja tuli vielä trpohykin kaupanpäälle;)
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Alko peli kiinnostamaan, vasta kun sai avattua kunnolla lisää ominaisuuksia kaupoista, perkkejä nostettua uusille tasoille, ja saanut tatsia pelistä. Varmaan 10 tuntiin tehnyt muuta kuin riehunut natsien kanssa, tuhonnut esim. niiden vartiotorneja, junasiltoja jne.
btw, vinkki: kun "mustan pörssin" saa avattua, ostakaa aina sieltä laukkunne dynamiittia rdx:ää täyteen, ja kun selailee L1-R1 näppäimillä kaupassa, löytää sellasen kohdan,mistä voi ostaa karttoja, joissa näkyy sen alueen kaikki natsien tornit, varustelaatikot jne.
Myös kun kenraaleja tappaa, he eivät palaa mestoille "hengailemaan". Kannattaa aluksi alottaa omasta naapurustosta, mistä aloittaa pelin ja alkaa sitä puhdistamaan natseista. Tällöin alueen vastarintaliike ja sen kannatus nousee, ja sieltä saa apua natseja vastaan, jos ne perässä, ja sinne helpompi piiloutua kun natsit vähenee siltä alueelta. Aseet, joita itse yleensä nappaan mukaan, ovat MP40/MP44 ja joku scoper rifle. Harvoin ostan kaupasta edes asetta, pari kertaa nyt ostanut pistoolin äänenvaimentimella kun se tuli "markkinoille", ja sen sniper riflen kun sai kolmannen tason 'Sniping' perkistä suoritettua. Yleensä vain sniikkailen natsin taakse heti,kun niitä kuitenkin kävelee pari aina jossain, tapan sen, otan siltä aseen ja teen saman toiselle natsille.
Sanokaas muut,kuinka monta kenraalia ootte saanut stealth killattua? Itsellä hikisesti tullut 3, hirveällä säädöllä ja väännöllä. Entä oletteko kiivennyt Eiffel tornin huipulle? Itse olin yrittämässä, kunnes natsit alkoivat ampua...

E: Muilla käynyt pari kertaa sama?; Alarm 4, natseja tulee monesta suunnasta, asensin dynamiitin yhteen tankkiin, joka aiheutti pienen ketjureaktion... kaikki hiljeni, katsoin ympärille räjähdyksen jälkeen ja yks siviiliauto lähti lentoon? sillä vielä sellanen paniikki-ilme ja lähinnä se taisi leijua siinä. Natsit vaan seiso paikallaan, ihan ku valmiina ampumaan mua. Kyllä ne näki, oli "!" merkki alakulmassa ja olin keskellä aukiota kun ne loput natsit ympärillä. Ajattelin karata paikalta hyvän sään aikana, hyppäsin natsien kaaraan, mutta sitten ne taas heräs... kaks kertaa käynyt näin. toisella kerralla otin siviiliauton, mutta lähtivät silti taas perään.
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Harvoin ostan kaupasta edes asetta, pari kertaa nyt ostanut pistoolin äänenvaimentimella kun se tuli "markkinoille",
Kun kerran ostat aseen, se on jatkossa ilmainen kaikilta asekauppiailta.

Entä oletteko kiivennyt Eiffel tornin huipulle? Itse olin yrittämässä, kunnes natsit alkoivat ampua...
Sinne pääsee myöhemmin nousemaan ihan hissillä vaivatta :)
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Kun kerran ostat aseen, se on jatkossa ilmainen kaikilta asekauppiailta.


Sinne pääsee myöhemmin nousemaan ihan hissillä vaivatta :)

1) Saa ilmaiseksi, mutta niissä kun tuntuu olevan niin köyhänoloisesti lippaita kyytipoikana, niin joutuu ostamaan ammuksia lisää.. itsekin kun olet pelannut, ehkä tajusit että tarkoitin sitä; ei sitä asetta ole mahdollista ostaa uudestaan.

2) Ai pääsee... mä kun yritin niin monesta kohtaa kiivetä ylöspäin. :p
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

E: Muilla käynyt pari kertaa sama?; Alarm 4, natseja tulee monesta suunnasta, asensin dynamiitin yhteen tankkiin, joka aiheutti pienen ketjureaktion... kaikki hiljeni, katsoin ympärille räjähdyksen jälkeen ja yks siviiliauto lähti lentoon? sillä vielä sellanen paniikki-ilme ja lähinnä se taisi leijua siinä. Natsit vaan seiso paikallaan, ihan ku valmiina ampumaan mua. Kyllä ne näki, oli "!" merkki alakulmassa ja olin keskellä aukiota kun ne loput natsit ympärillä. Ajattelin karata paikalta hyvän sään aikana, hyppäsin natsien kaaraan, mutta sitten ne taas heräs... kaks kertaa käynyt näin. toisella kerralla otin siviiliauton, mutta lähtivät silti taas perään.

Pitäsköhän sun tarkistaa lääkitykses???... :D

Kyllähän tossa pelissä tota tekemistä riittää, se tekeminen vaan alkaa pirun nopeesti toistaa itseänsä...
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Sanokaas muut,kuinka monta kenraalia ootte saanut stealth killattua? Itsellä hikisesti tullut 3, hirveällä säädöllä ja väännöllä.

Helpoin tapa kerätä niitä kenraalien salamurhia on vain olla välittämästä niistä henkivartijoista. Hiippailet vain suoraan takaapäin kohti kenraalia niiden kahden vartijan väliin (onnistuu parhaiten avoimilla alueilla kuten keskellä puistoa patsasteleviin kenraaleihin) ja heti kun mahdollista teet stealthkillin, peli rekisteröi sen vaikka aiheutatkin hälytyksen. Sitten vain nopeasti ase esiin ja tapat ainakin ne pari vartijaa ja juokset karkuun.
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Olen innostunut pelistä kokoajan enemmän ja enemmän. Tuhoilen parhaimmillaan natsi-rakennelmia. Pari kyssäriä kuitenkin olisi. Miten tapahtuu pelissä pussaaminen?? Miten pääsee museon katolle?? Museo on siis se paikka missä pelin alkupuolella suoritetaan yksi tehtävä. Siellä katolla on yks homma mikä liittyy niihin freeplay-jutskiin. Olen yrittänyt päästä katolle sekä sisä että ulkokautta.
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Helpoin tapa kerätä niitä kenraalien salamurhia on vain olla välittämästä niistä henkivartijoista. Hiippailet vain suoraan takaapäin kohti kenraalia niiden kahden vartijan väliin (onnistuu parhaiten avoimilla alueilla kuten keskellä puistoa patsasteleviin kenraaleihin) ja heti kun mahdollista teet stealthkillin, peli rekisteröi sen vaikka aiheutatkin hälytyksen. Sitten vain nopeasti ase esiin ja tapat ainakin ne pari vartijaa ja juokset karkuun.

Juuri näin. Noin saa kohtuullisen helposti kenraalit listittyä stealth-malliin. Sitten vain karkuun ja etsimään seuraavaa kenraalia.. Ainakin kerran (voi auttaa muutenkin lähestymistä) voi sitten laittaa myös natsien kuteet niskaan, että saa sen yhden trophyn.. Ei kovin vaikeaa, jos ei siitä vaikeaa itselleen tee.

Mulla nyt pelissä n. 45% "pääjuonta" läpi (pelaan tosin 360:lla) ja eihän tämä mikään mestariteos missään tapauksessa ole. Kuitenkin ihan "ok" peli ja paikoin viihdyttävä. Pelin ongelmahan on juuri siinä, että se on liian usein "puuduttavan" samanlainen, mutta en ole varma onko tämä muidenkin GTA-henkisten pelien ongelma (mulla esim. GTA4 pelaamatta)? Nyt joudun meinaan tunnustamaan, että GTA-henkeä on kyllä aika selkeästi.

Autolla ajaminen sinänsä toimii ja välillä on ihan hyvin suunniteltuja action-kohtia (erinäistä tuhoa ihan hauska tehdä myös, kun ilkeistä natseista on kyse), mutta nopeasti käy puuduttamaan jatkuva natseja karkuun ajaminen ja kartan syynääminen (jotenkin olen koko ajan siinä sekaisin.. ;) ).

Samoin seinillä kiipeily tuntuu jotenkin hassulta (ainakin jonkun Infamousin jälkeen) tässä pelissä, vaikka toki se puoltaa tuota stealth-meininkiä. Usein tuo stealth on kuitenkin aika hankalaa kunnolla toteuttaa (kunnon tehtävissä siis), joten aseet tanassa aika nopeasti mennään (sekavaa on myös välillä se, ettei oikein tiedä pitäisikö hiipiä, ampua vai mitä...). Stealth ei todellakaan ole mitään MGS4-tasoa..

Ja se fakta, että extra-tehtäviä/kohteita on kai yli 1 000 (!) vie kyllä mehut siltä että pelaisin kaikki tehtävät 100% läpi. Ei tule kyseeseen tällä kertaa, koska ei vain jaksa. Ja tarina on kyllä melkoista "seikkailu-sotaa", josta realismia saa hakemalla hakea. Pelin pääjehu on myös aika mitäänsanomaton (varsinkin, jos vertaa johonkin Nathan Drakeen!) mongertaja ("Top of the morning to ya!", tosi WW2-henkistä..). En ymmärrä kenen idea oli laittaa joku irlantilainen pelin päähenkilöksi (ei tosin mitään ko. kansaa/murretta kohtaan)..

Jälleen kerran olisin toivonut vähän vakavampaa tarinaa ja toteutusta, sillä aihepiiri on sinänsä aika mehukas (ainakin, jos WW2-meininki iskee kuten mulla). Mutta ei peli sinänsä huono ole, mutta ei se kyllä parhaiden "open world" -pelien kastiin millään nouse. Sellainen 7/10.. Ehkä hätäisesti 8/10 joillekin.

Parit kysymykset muuten perkeistä yms (laitan spoilerit varmuuden vuoksi):

Tuo "heitä 5 äijää korkealta maahan" ei oikein tunnu onnistuvan jostain syystä.. Nousen torniin ja painan "Y" hepun selän takana, mutta mitään ei oikein tunnu tapahtuvan.. Mitä teen väärin?

Missä vaiheessa muuten niitä autokisoja tulee (siis alussa on se yksi, mutta en puhu siitä)? Niitäkin pitäisi kai voittaa 2-3..

Onko vinkkejä missä paras tapa räjäyttää ne 5 natsien ajoneuvoja dynyllä jossain 300 sekunnissa tms? Riittääkö jos yrittää ihan normi-hälytyksen aikana (kun natsit tulee kimppuun)?

Harvoin ostan kaupasta edes asetta, pari kertaa nyt ostanut pistoolin äänenvaimentimella kun se tuli "markkinoille", ja sen sniper riflen kun sai kolmannen tason 'Sniping' perkistä suoritettua. Yleensä vain sniikkailen natsin taakse heti,kun niitä kuitenkin kävelee pari aina jossain, tapan sen, otan siltä aseen ja teen saman toiselle natsille.

Kannattaa muistaa, että jos haluat ne muutamat trophyt ("osta kaikki aseet asekauppiailta" ja "tuhlaa x-määrä rahaa asekauppiaille"), niin kannattaa ehdottamasti hoitaa kaikki ase/panos-ostot asekauppiailta. Ilmeisesti et saa tuhlattua "tarpeeksi" rahaa (trophyyn siis), vaikka kaikki aseet ostatkin, mutta onhan se eteenpäin.. Mutta kaikki toki pelaavat näitä omalla tyylillään.

Graffa on ihan hemmetin kauheaa, autojen fysiikka on ihan syvältä ja kiipeily on aivan peestä.

Minusta graffat kuitenkin ihan ok open world-peliksi (joita ei voi verrata johonkin Uncharted 2:seen tms) ja autolla ajokin toimii suht kivuttomasti (eihän GTA-meininkiä voi Forzaan tai muihin verrata.. ;) ). Kiipeily on vähän kankeaa, mutta eipä tämä tietysti Infamous tai Spider-Man ole.

Mielestäni suuremmat pelin puutteet liittyvät lähinnä tarinaan/henkilöihin ja tehtävien suunnitteluun/puuduttavuuteen. Jatkuva natseja karkuun ajaminen esim. ärsyttää, mutta ei varsinaisesti itse "ajaminen".
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Miten tapahtuu pelissä pussaaminen??
Jotkin ranskattarista merkkaantuvat hälytyksen aikana kartalle piilopaikoiksi, jollaisen lähelle kun sitten natsin huomaamatta menet, Sean piiloutuu naikkosen syleilyyn. Aika lähellä Belleä on sellaiset pitkät rappuset, joiden päässä on muistaakseni iso kirkko. Niissä rappusissa on kaikenlaista pikkukojua ja mm. isoja hyppyreitä sekä yhdellä tasanteella ainakin yksi naikkonen odottamassa elämänsä miestä :)

Miten pääsee museon katolle?? Museo on siis se paikka missä pelin alkupuolella suoritetaan yksi tehtävä. Siellä katolla on yks homma mikä liittyy niihin freeplay-jutskiin. Olen yrittänyt päästä katolle sekä sisä että ulkokautta.

Kenenköhän tehtävä tämä oli?
Jos meinaat sitä kaupungin laidalla olevaa vanhempaa naishenkilöä, jonka tehtävät liittyvät taiteeseen ja kirjojen polttamiseen, niin hän ainakin käskyttää menemään jonkin taiderakennuksen päälle, jotta voi singolla tuhota autosaattueen. Silloin voi käyttää hissiä ja pääsin kiipeilemälläkin. Jos taas meinaat hänen myöhempää tehtävää Louvre'ssa, niin sinnekin pääsee ihan kiipeilemällä ja saattoipa poikkiköysiäkin mennä. Kuvaile tarkemmin.

Missä vaiheessa muuten niitä autokisoja tulee (siis alussa on se yksi, mutta en puhu siitä)? Niitäkin pitäisi kai voittaa 2-3..

Näitä vapaaehtoisia ajokisoja tulee ajettavaksi, kun teet juonitehtäviä eteenpäin.

Onko vinkkejä missä paras tapa räjäyttää ne 5 natsien ajoneuvoja dynyllä jossain 300 sekunnissa tms? Riittääkö jos yrittää ihan normi-hälytyksen aikana (kun natsit tulee kimppuun)?
No siis tämä on hyvin helppo, 300 sekuntia riittää enemmän kuin hyvin. Parasta olisi tietysti, jos et ole hirveämmin vielä vapaita kohteita tuhonnut, jolloin juokset vain natsirekalta, -tankilta tai muulta kulkuneuvolta toiselle, ja jos hälytys tulee, niin homma vain helpottuu :)
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Siis se museo mistä käydään ryöstämässä se aarre ja painellaan rekalla karkuun

Siellä katolla on semmonen kaukoputki tai jotai. Se on niitä "targetteja" kartalla, joita normaalisti tuhotaan. En tiedä miten sinne katolle pääsee.
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

.
Parit kysymykset muuten perkeistä yms (laitan spoilerit varmuuden vuoksi):

Tuo "heitä 5 äijää korkealta maahan" ei oikein tunnu onnistuvan jostain syystä.. Nousen torniin ja painan "Y" hepun selän takana, mutta mitään ei oikein tunnu tapahtuvan.. Mitä teen väärin?

Missä vaiheessa muuten niitä autokisoja tulee (siis alussa on se yksi, mutta en puhu siitä)? Niitäkin pitäisi kai voittaa 2-3..

Onko vinkkejä missä paras tapa räjäyttää ne 5 natsien ajoneuvoja dynyllä jossain 300 sekunnissa tms? Riittääkö jos yrittää ihan normi-hälytyksen aikana (kun natsit tulee kimppuun)?

Parit ehdotukset noihin sun ongelmiin

-En muista kummalta (etu- vai taka-) puolelta tuo alas heittäminen suju paremmin kun ittellä toi 5 tuli täytee helposti enkä ole sitä sen jälkeen käyttäny. Oiskohan mahollista et toi heitto on siinä "nyrkkeily" näppäimistössä eikä siinä "hiippaillu" näppäimistössä. Oleks sä onnistunu aina pääsee sinne torniin niin ettei se vihu ole huomannu suo ja oot hyökänny hiljaa takaat jonka jälkee niskat napsahtanu vihulta alas heiton sijaan???
Koita niin et annat sen vihun huomata sut, sil aikaa kun se alkaa tekee hälyä koita "nyrkkeily" napeilla sitä heittoa. Mul on semmone muistikuva et itte tein sen noin.

-5 natsien ajoneuvoa. Ota joku tienpätkä, jossa on hyvä paikka hiippailla vieresil katoilla kiikari kiväärin kanssa. Varasta ohi-kulkijoilta autoja ja aseta ne tasasesti siihen tielle niin että laitat jokaseen sen kaukolaukastavan pommin kiinni. Tän jälkeen aiheutat hälytyksen ja alat kiusaa kiikarikiväärin kanssa paikalle tuleva sakuja. Ammut niitä vihuja siinä niin kauan et siel varmast on riittäväst vihujen ajoneuvoja (mielummin paljon enempi kun viisi et se viisi sit myös varmast räjähtää)
Sit kun sul on niit vihuja siel tarpeeks laukaset pommit ja häivyt taka-vasemmal hymy huulilla.

-Tohon kisa hommaan en voi vastata kun en ittekään ole niin pitällä.

Joku muukin kysy tota "kissing girl" hommaa. Se askarruttais myös mun pientä mieltä. En vain tajuu kuinka toi toimii. Ilmesest se on keino paeta.

Edit. Olinpa hidas... :(
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Sori OT, mutta kun oon tossa näitä videoita kattellu ym. niin kysymys kuuluu; kannattaako hankkia tää peli? Alkaako toistaan itseään, mites tehtävien vaikeus ym.?? -Kiitos.
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Sori OT, mutta kun oon tossa näitä videoita kattellu ym. niin kysymys kuuluu; kannattaako hankkia tää peli? Alkaako toistaan itseään, mites tehtävien vaikeus ym.?? -Kiitos.

Normaalilla vaikeustasolla tehtävät eivät käy hirveän vaikeiksi, vaikka välillä joutuu ottamaan muutaman yrityskerran uusiksi. Silloinkin edes kohtalaisen riittoisasti sijoitetut checkpointit pelastavat (lähinnä harmittaa, kun joutuu ajelemaan uusiksi pitkiä etäisyyksiä). Aika perinteisellä GTA-räiskintälinjalla mennään, mutta tehtävät eivät ole ehkä niin mielikuvitusrikkaita kuin Rockstarin tuoreimmissa tuotoksissa, kuten vaikkapa Ballad of Gay Tonyssa.

Jos revikka antaisi jotain suuntaa: The Saboteur - Arvostelu - PlayStationFIN
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Joku muukin kysy tota "kissing girl" hommaa. Se askarruttais myös mun pientä mieltä. En vain tajuu kuinka toi toimii. Ilmesest se on keino paeta.

Edit. Olinpa hidas... :(

Se toimii samanlailla kuin esim. ne luukut katoilla johon voi mennä piiloon kun on hälytys ja ne tulee myös kartalle näkyviin vihreinä pisteinä kuten nuo luukut mutta ne naiset ei muistaakseni näy kun siinä pikkukartalla vain jos on jonkun tytön lähellä.

Onko kenelläkään tullut sellaista bugia kun tuhoaa nazi towerin niin se tyyppi joka on siellä niin jää ilmaan seisomaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Saboteur [PS3]

Sori OT, mutta kun oon tossa näitä videoita kattellu ym. niin kysymys kuuluu; kannattaako hankkia tää peli? Alkaako toistaan itseään, mites tehtävien vaikeus ym.?? -Kiitos.

16 tuntia taitaa olla takana ja hetken aikaa on tuntunut siltä että alkaahan tämä olla kohta nähty. Mutta siis reilusti toistakymmentä tuntia piti kyllä ihan hyvin koukussa tällaista vaikeasti koukutettavaa pelaajaakin. Vrt. GTA IV piti otteessaan ehkä viitisen tuntia...

Hauskoja bugeja tässä kyllä on aina silloin tällöin. Kerran ajellessani rauhassa maaseudulla tuli vastaan auto poikittain ilmassa ja räjähti itsekseen. Välillä natsit alkavat tulittaa päin täysin ilman syytä ja lopettavat sitten muutaman sekunnin päästä. Ei nämä bugit silti ole liikaa haitanneet, yllättäen suurin valitukseni aihe koskee musiikkia; autoradiossa taitaa soida korkeintaan kolme biisiä. Alkaa muutaman tunnin ajelun jälkeen kyllästyä jo, vaikka itse musiikissa ei sinänsä ole valittamista.
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

16 tuntia taitaa olla takana ja hetken aikaa on tuntunut siltä että alkaahan tämä olla kohta nähty. Mutta siis reilusti toistakymmentä tuntia piti kyllä ihan hyvin koukussa tällaista vaikeasti koukutettavaa pelaajaakin. Vrt. GTA IV piti otteessaan ehkä viitisen tuntia...

Hauskoja bugeja tässä kyllä on aina silloin tällöin. Kerran ajellessani rauhassa maaseudulla tuli vastaan auto poikittain ilmassa ja räjähti itsekseen. Välillä natsit alkavat tulittaa päin täysin ilman syytä ja lopettavat sitten muutaman sekunnin päästä. Ei nämä bugit silti ole liikaa haitanneet, yllättäen suurin valitukseni aihe koskee musiikkia; autoradiossa taitaa soida korkeintaan kolme biisiä. Alkaa muutaman tunnin ajelun jälkeen kyllästyä jo, vaikka itse musiikissa ei sinänsä ole valittamista.

Itsellä soi ihan omasta soittimesta musaa sen verran kovalla ettei kyllästy pelin ääniin. Kokeileppa itsekin :p
 
Vastaus: Saboteur [PS3]

Parit ehdotukset noihin sun ongelmiin...

Kiitos vinkistä, mutta niinhän siinä kävi että pian kysymyksen jälkeen tajusin paineneeni vääriä nappeja.. Eli ei tarvi sneakkailla edes taakse vain painaa suoraan päin ja nakata...

Hyvä vinkki "5 ajoneuvoa" -kohtaan. Mietin, että varmaan se onnistuu ihan hälytyksen aikana kun natseja painaa paikalle, mutta tuo on ainakin vähän vähemmän riskialtis tapa.. Täytyy testata.

Mitä suosituksiin tulee, niin samaa mieltä kuin Ulvi tuossa. Eli peli on aika pitkälti "Open world GTA meets adventure-war meets Infamous". Eli tuollainen toiminta-sillisalaatti. Varmasti toimii parhaiten niille, joita GTA-tyyli kiinnostaa ja joita ei haittaa että (sivu)tehtäviä/kohteita on tuhottomasti.. Ja plussaa on jos WW2-genre iskee. Mutta eipähän ainakaan ole "putkimainen", kuten täällä joka toisesta pelistä sanotaan (jokaisesta mikä ei siis ole "open world").. ;)

Pelinhän voi pelata "casual"-vaikeusasteellakin läpi ja saada kaikki trophyt. Eli pelin vaikeus on ihan itsestä kiinni. Itse pelaan "normaalilla" (jotain haastetta pitää olla) ja joitain tehtäviä joutuu ottamaan uusiksi, koska ensin valitsee jotenkin vaikean lähestymistavan (viittaan aiempaan viestiin, eli välillä vähän sekavaa miten kohteita pitäisi lähestyä yms). Joskus tehtävän väliin tulee mukavat checkpointit, mutta joskus saa aloittaa enemmänkin "alusta". Yleensä kuitenkin checkpointit aika hyvin saatavilla...
 
Ylös Bottom