milesizdead
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]
Heti pleikkapojat lataamaan, loistavaa jatkoa jo hyvälle seikkailulle!
Heti pleikkapojat lataamaan, loistavaa jatkoa jo hyvälle seikkailulle!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hahahahaaa! Tiedänpä mitä tossa 30min päästä töistä päästyäni pistän tulille!
Aivan loistava sarja kyseessä. Harmi vaan, että pitää aina odotella se 2+kk seuraavaa episodia, kun sen pitäisi olla max 2vk.
Tämä tapahtui minullekin loppupuolella. Luulin ensin että tämä oli jokin nerokas tapa lopettaa episodi kun kamera siirtyi kuvaamaan liikkuvan junan tahdissa taustalla rullaavaa ympäristöä ja ajattelin että kohta lävähtää lopputekstit ruutuun. No ei lävähtänyt, vaan piti ladata uudelleen ja käydä samalla 20 minuutin edestä keskusteluja uusiksi. Jokainen episodi on edellistä bugisempi...Tosi buginen on tää kolmas episodi. Nyt oon täysin jumissa kun astun junan ohjaamosta ulos niin kuva siirtyy samantien junan alapuolelle ja näen vain taivaalla leijuvat kiskot ja puut.
No ei pidä antaa tuon häiritä! On nimittäin täysin omassa luokassaan tämä peli tällä hetkellä. Ihmetyttääkin että täällä on vain neljä sivua keskustelua. Ehkä tälläinen syvällisempi lähestymistapa ei sitten uppoa kaikkiin? Tai sitten pelin tunnelma, tylyys, loistavat hahmot ja kiinnostava tarina vetävät vain ihmiset sanattomaksi.
Tämä Telltalen peli perustuu sarjakuvaan, ei siihen TV-sarjaan. Mie en ole katsonut TV-sarjaa sekuntiakaan, mutta peli on maistunut maukkaammalta kuin ihmisliha zombin hampaissa.Pienehkö kysymys; olen telkkarista tulevan sarjan suuri ystävä, onko tämä siis ehdottoman pakko-ostos minulle?
Ainakin minut peli yllätti aika puskista, sillä eipä Telltale mitään hirveen laadukasta ole viime aikoina tehnyt. Sitten piti lähteä metsästämään sarjakuvia, kun ei viitsi pystymetsästä lähteä seikkailemaan, kun kerran referenssimatskua on saatavilla (tv-sarjaa en ole katsonut). Tällä hetkellä lainailen hiljaksiin noita sarjiksia (3 kokoelmaa luettu) ja pelin korkkaan luultavasti sitten kun kaikki episoodat ovat saatavilla. Moni varmaan juuri odottelee, että koko kausi on hyppysissä, niin ei tarvitse sitten sen takia hyppiä seinille.Ihmetyttääkin että täällä on vain neljä sivua keskustelua.
Mun mielestä näitä nyt ei voi edes oikein peleiksi kutsua. Ennemminkin tämä on interaktiivinen elokuva tai no tässä tapauksessa interaktiivinen tv-sarja. Heavy rain oli enemmän elokuvamainen.No ei pidä antaa tuon häiritä! On nimittäin täysin omassa luokassaan tämä peli tällä hetkellä. Ihmetyttääkin että täällä on vain neljä sivua keskustelua. Ehkä tälläinen syvällisempi lähestymistapa ei sitten uppoa kaikkiin? Tai sitten pelin tunnelma, tylyys, loistavat hahmot ja kiinnostava tarina vetävät vain ihmiset sanattomaksi.
Pienehkö kysymys; olen telkkarista tulevan sarjan suuri ystävä, onko tämä siis ehdottoman pakko-ostos minulle?
Ainakin PS3:lla kaikki Telltalen tuotokset tahmaavat ja nykivät erityisesti välianimaatioita lähestyttäessä varsin selvästi, joskaan kaatumiseen asti se ei ole koskaan johtanut. Sellaista pientä, hieman häiritsevää nikottelua enemmän tai vähemmän säännöllisesti mutta ei sen pahempaa. Selvää kuitenkin on, ettei lafkan pelimoottoria ole ainakaan konsolipuolta varten mitenkään isommin viilattu tai optimoitu.Onhan nämä episodit hienoja pelejä, mutta harmittavasti itselläni nykii pelit jonkun verran. Onko tämä ihan yleinen ongelma muillakin ?
Good news, everyone! Eurogamerin mukaan Telltale taitaa julkaista pelin kaksi viimeistä episodia vähän tiiviimmässä tahdissa, sillä koko viisikon sisältävää levyversiota lupaillaan jenkkimarkkinoille jo 4.12. Euroopan julkaisuajankohdasta ei ole vielä tietoa mutta jos sama toistuu kuin Back to the Future: The Gamen kohdalla (rapsakka seitsemän kuukauden viive) niin importaten selvinnee helpommalla.