Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Walking Dead

Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Heti pleikkapojat lataamaan, loistavaa jatkoa jo hyvälle seikkailulle!
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Kaikesta twitter-hehkutuksesta päätellen on aika rumaa jälkeä luvassa, ainakin emotionaalisella tasolla. Pitäisi vielä malttaa odottaa että ilta vähän hämärtyisi:(
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Hahahahaaa! Tiedänpä mitä tossa 30min päästä töistä päästyäni pistän tulille!
Aivan loistava sarja kyseessä. Harmi vaan, että pitää aina odotella se 2+kk seuraavaa episodia, kun sen pitäisi olla max 2vk.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Hahahahaaa! Tiedänpä mitä tossa 30min päästä töistä päästyäni pistän tulille!
Aivan loistava sarja kyseessä. Harmi vaan, että pitää aina odotella se 2+kk seuraavaa episodia, kun sen pitäisi olla max 2vk.

Omaan makuuun kuukauden välikin olisi episodien välillä ihan siedettävä, mutta tämä nykyinen epätietoisuus ja odottelu on tosissaan vähän turhauttavaa. Muistelisin jostain lukeneeni, että alunperin noita oli tarkoitus julkaista juurikin noin kuukauden välein, mutta kaikki ei aina tietenkään mene niin kuin strömsössä.

Täytynee itsekin ottaa tässä viikonlopun aikana tuntumaa uusimpaan episodiin. Änärin early release tosin saattaa hieman sotkea suunnitelmia epäkuolleiden parissa. Jos nyt kuitenkin ottaisi vaikkapa tämän illan tavoitteeksi huitaista tuon kolmannen episodin läpi. Sen verran hyvin tässä on kahden aikaisemman osan aikana jo koukuttunut meininkiin, että ei tämän kovin kauaa voi antaa lojua yksinäisenä pleikkarin kovolla.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Aivan mahtava oli tämä EP3! Gary Whitta sanoi muuten tested.comin podcastissa, että EP4:sta voi odotella lokakuun aikana ulos. Kyseinen herra on käsikirjoittanut tulevan episodin.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Tosi buginen on tää kolmas episodi. :( Nyt oon täysin jumissa kun astun junan ohjaamosta ulos niin kuva siirtyy samantien junan alapuolelle ja näen vain taivaalla leijuvat kiskot ja puut. :mad:
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Tosi buginen on tää kolmas episodi. :( Nyt oon täysin jumissa kun astun junan ohjaamosta ulos niin kuva siirtyy samantien junan alapuolelle ja näen vain taivaalla leijuvat kiskot ja puut. :mad:
Tämä tapahtui minullekin loppupuolella. Luulin ensin että tämä oli jokin nerokas tapa lopettaa episodi kun kamera siirtyi kuvaamaan liikkuvan junan tahdissa taustalla rullaavaa ympäristöä ja ajattelin että kohta lävähtää lopputekstit ruutuun. No ei lävähtänyt, vaan piti ladata uudelleen ja käydä samalla 20 minuutin edestä keskusteluja uusiksi. Jokainen episodi on edellistä bugisempi...

No ei pidä antaa tuon häiritä! On nimittäin täysin omassa luokassaan tämä peli tällä hetkellä. Ihmetyttääkin että täällä on vain neljä sivua keskustelua. Ehkä tälläinen syvällisempi lähestymistapa ei sitten uppoa kaikkiin? Tai sitten pelin tunnelma, tylyys, loistavat hahmot ja kiinnostava tarina vetävät vain ihmiset sanattomaksi.

IGN:n tuoreessa arvostelussa oli hyvä lausahdus: "The more I play The Walking Dead: The Game, the more I feel my humanity slip away."
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

No ei pidä antaa tuon häiritä! On nimittäin täysin omassa luokassaan tämä peli tällä hetkellä. Ihmetyttääkin että täällä on vain neljä sivua keskustelua. Ehkä tälläinen syvällisempi lähestymistapa ei sitten uppoa kaikkiin? Tai sitten pelin tunnelma, tylyys, loistavat hahmot ja kiinnostava tarina vetävät vain ihmiset sanattomaksi.

Se on varmaan se epäpelimäisyys, episodirakenne ja normista poikkeava ulkoasu mikä saa monen vierastamaan tai ohittamaan tämän. Tietysti toivois että useampi antaisi tälle mahdollisuuden, kuitenkin vaikutusmahdollisuuksineen ja emotianaalisine koukkuineen harvinaisen jykevää peliä olisi tarjolla.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Pienehkö kysymys; olen telkkarista tulevan sarjan suuri ystävä, onko tämä siis ehdottoman pakko-ostos minulle?
 
The Walking Dead [PS3/X360]

Pienehkö kysymys; olen telkkarista tulevan sarjan suuri ystävä, onko tämä siis ehdottoman pakko-ostos minulle?
Tämä Telltalen peli perustuu sarjakuvaan, ei siihen TV-sarjaan. Mie en ole katsonut TV-sarjaa sekuntiakaan, mutta peli on maistunut maukkaammalta kuin ihmisliha zombin hampaissa.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Kiitos tiedosta. Lähdin siltikin hillitysti ja järkevästi liikkeelle, ostaen koko season passin.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Ihmetyttääkin että täällä on vain neljä sivua keskustelua.
Ainakin minut peli yllätti aika puskista, sillä eipä Telltale mitään hirveen laadukasta ole viime aikoina tehnyt. Sitten piti lähteä metsästämään sarjakuvia, kun ei viitsi pystymetsästä lähteä seikkailemaan, kun kerran referenssimatskua on saatavilla (tv-sarjaa en ole katsonut). Tällä hetkellä lainailen hiljaksiin noita sarjiksia (3 kokoelmaa luettu) ja pelin korkkaan luultavasti sitten kun kaikki episoodat ovat saatavilla. Moni varmaan juuri odottelee, että koko kausi on hyppysissä, niin ei tarvitse sitten sen takia hyppiä seinille.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

No ei pidä antaa tuon häiritä! On nimittäin täysin omassa luokassaan tämä peli tällä hetkellä. Ihmetyttääkin että täällä on vain neljä sivua keskustelua. Ehkä tälläinen syvällisempi lähestymistapa ei sitten uppoa kaikkiin? Tai sitten pelin tunnelma, tylyys, loistavat hahmot ja kiinnostava tarina vetävät vain ihmiset sanattomaksi.
Mun mielestä näitä nyt ei voi edes oikein peleiksi kutsua. Ennemminkin tämä on interaktiivinen elokuva tai no tässä tapauksessa interaktiivinen tv-sarja. Heavy rain oli enemmän elokuvamainen.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Pelejä nää on, lineaarisia sellasia vaan.
Täysin mihinkään tutustumatta aloin pelata, ja nyt oon rakastunu koviten sitte ysärin Lucas-naksuseikkailuiden! :)
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Pienehkö kysymys; olen telkkarista tulevan sarjan suuri ystävä, onko tämä siis ehdottoman pakko-ostos minulle?

Tykkään myös sarjasta kovasti ja niin myös pelistä. Ehdottomasti siis kannattaa pelata. Tunnelma on vähintään yhtä hyvä kuin tv-sarjassa, ellei jopa paikoin parempi. Sarjakuvamainen ulkoasu ei ainakaan minua häiritse.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Onhan nämä episodit hienoja pelejä, mutta harmittavasti itselläni nykii pelit jonkun verran. Onko tämä ihan yleinen ongelma muillakin ?
Harmittavaa on myös se, että joillekin tapahtumille ei voi vissinkään mitään, vaan ne tapahtuvat valinnoista huolimatta. Tämän toivoisi olevan toisin, sillä pelistä tulisi näin vielä mielenkiintoisempi.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Onhan nämä episodit hienoja pelejä, mutta harmittavasti itselläni nykii pelit jonkun verran. Onko tämä ihan yleinen ongelma muillakin ?
Ainakin PS3:lla kaikki Telltalen tuotokset tahmaavat ja nykivät erityisesti välianimaatioita lähestyttäessä varsin selvästi, joskaan kaatumiseen asti se ei ole koskaan johtanut. Sellaista pientä, hieman häiritsevää nikottelua enemmän tai vähemmän säännöllisesti mutta ei sen pahempaa. Selvää kuitenkin on, ettei lafkan pelimoottoria ole ainakaan konsolipuolta varten mitenkään isommin viilattu tai optimoitu.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Good news, everyone! Eurogamerin mukaan Telltale taitaa julkaista pelin kaksi viimeistä episodia vähän tiiviimmässä tahdissa, sillä koko viisikon sisältävää levyversiota lupaillaan jenkkimarkkinoille jo 4.12. Euroopan julkaisuajankohdasta ei ole vielä tietoa mutta jos sama toistuu kuin Back to the Future: The Gamen kohdalla (rapsakka seitsemän kuukauden viive) niin importaten selvinnee helpommalla.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Good news, everyone! Eurogamerin mukaan Telltale taitaa julkaista pelin kaksi viimeistä episodia vähän tiiviimmässä tahdissa, sillä koko viisikon sisältävää levyversiota lupaillaan jenkkimarkkinoille jo 4.12. Euroopan julkaisuajankohdasta ei ole vielä tietoa mutta jos sama toistuu kuin Back to the Future: The Gamen kohdalla (rapsakka seitsemän kuukauden viive) niin importaten selvinnee helpommalla.

Ihan hyvä tietää että oletettavasti loput episodit on saatu ulos joulukuun alkuun mennessä, mutta eipä tuo julkaisutahti juurikaan nykyisestä parane vaan pysynee tuossa reilussa 1.5 kuukaudessa.

Sain juuri tuon ensimmäisen sarjakuvakokoelman luettua ja kyllähän se alkoi kuumottamaan sen verran että pelattavaa olisi saatava lisää.
 
Vastaus: The Walking Dead [PS3/X360]

Loistava uutinen, että tulee myös konsoleille levyllä. Onneksi maltoin mieleni ja päätin odottaa mahdollista levyversiota, niin kuin BttF: The Gamesta ostamani. Tulee varmaan taas VGP:stä tilattua. Vielä kun saataisiin Jurassic Park PS3:lla levylle, tosin ei tainnut menestyä riittävän hyvin.
 
Ylös Bottom