Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Voi elämä, eihän ole bugi eihän. Kartassa kun yritän klikata Novigradia, niin avaa Velenin kartan. Mites teillä muilla? Erään tehtävän pitäisi jatkua Novigradissa, mutta tosiaan kartta ei avaudu sinne.
Velen ja Novigradhan on samassa kartassa. Novigrad vain iso kaupunki kartan pohjoisosassa
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kuuluuko asiaan, vai miksei Geralt osaa juosta? onko jossain joku stamina tms palkki, joka on lopussa, vai mikäköhän vikana, aivan alkumetreillä pelissä olen ja alussa ainakin juoksu onnistui x-napilla
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kuuluuko asiaan, vai miksei Geralt osaa juosta? onko jossain joku stamina tms palkki, joka on lopussa, vai mikäköhän vikana, aivan alkumetreillä pelissä olen ja alussa ainakin juoksu onnistui x-napilla
Eihän sulla oo tavaroita yli painorajan? Näkyy inventoryssa siellä jossain ylhäällä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kuuluuko asiaan, vai miksei Geralt osaa juosta? onko jossain joku stamina tms palkki, joka on lopussa, vai mikäköhän vikana, aivan alkumetreillä pelissä olen ja alussa ainakin juoksu onnistui x-napilla

Stamina palkki on samainen palkki millä teet signit
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Se mikä tekee tästä pelistä erinoimaisen, on se että mikään tehtävä mitä tähään mennessä olen tehnyt, on se sitten päätehtävä tai sivutehtävä ei ole ollut sitä saman toistoa eri nimikkeellä mitä oli esim Skyrim pullollaan. Kysymysmerkit monesti johtaa sut myös aarekarttojen tai uusien sivutehtävien luokse.

Jokainen tehtävä sisältää monta eri vaihetta ja vaiheetkin monesti vaihtelevia. Täällä palstalla jo suuresti hehkutettu Family Matters tehtävä juuri tällähetkellä meneillään, aivan loistavaa settiä. Niin loistava että oli pakko lopettaa ja jatkaa huomenna. Pelin lopettaminen todella vaikeeta, monta tuntia olin jo lopettamassa ja kello kohta 9.00. Pakko ottaa unta kaaliin välillä.

Tuli myös vaihettua Geraltin hiustyyliä, tai noh jos sitä nyt voi erilaiseks kutsua. Ponnari vaa lähti ja nyt tukka liehuu nätisti tuulessa. Pieni mutta hieno yksityiskohta sekin että hahmon parta kasvaa ajan myötä.

Tästä kaikesta tämän tekee erilaisen RPG/Open world pelin, on juuri se että tehtävät ei ala maistuu puulta ja dialogia ja tarinaa haluaa seurata/kuunella, maailmaa tekee mieli tutkia ja ihastella. Monesti vastaavissa peleissä on se illuusio että kartta on täynnä kaikkea, mutta hetken kuluttua sitä löytää itsensä tekemässä käytännössä aina sitä samaa.

Kaikki tämä vielä suht alkuvaiheessa, vielä paikkoja edessä ja tehtäviä näkemättä. Toivotaan että linja pysyy samanlaisena sekä erilaisena, taisteluun on jo tottunut niin hyvin että se sujuu just niiku pitääkin!

Näkeekö tästä muuten jostain että paljonko on pelikellossa aikaa?
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mulla on kokoajan level 3 ukolla energiat vähissä. Henkihieverissä taistelua. Olen pelannut monta tuntia, mutta en ole edennyt hirveästi. Loistava todellisen seikkailun maku. Ilmeisesti ruoalla saa vaan energiat täyteen? Vai onko jotain muita keinoja?
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mulla on kokoajan level 3 ukolla energiat vähissä. Henkihieverissä taistelua. Olen pelannut monta tuntia, mutta en ole edennyt hirveästi. Loistava todellisen seikkailun maku. Ilmeisesti ruoalla saa vaan energiat täyteen? Vai onko jotain muita keinoja?

Täällä ollaan samassa vaiheessa peliä. Ruokaa parempi vaihtoehto taitaa olla potut, esimerkiksi Swallow. Teet kerran ja jatkossa nämä valmistuvat meditoinnin yhteydessä automaattisesti, mikäli raaka-aineita vain riittää
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mä yleensä siirtymätaipaleilla vähän metsästelen peuroja tai jäniksiä että on repun pohjalla aina jotain syömistä. Peliajan näkee character-sivulta R2 painikkeella. En suosittele katsomaan, itellä on tullut kolmessa päivässä yli vuorokausi.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Alkais viimiset pääjuonen tehtävät painaa päälle, jos sitä vielä ennen niitä tekis suurimman osan sivujuonista ja monsteri jahdeista. Olis kyllä kiva tietää kauanko tuo pääjuoni on kestänyt, kun tuntuu ettei siinä montaa tehtäväsarjaa ollutkaan.. :D

Pitäis vielä hankkia nuo muut parhaat armorit, ei tuolla ursinen heavy armorilla osaa pelata. :eek:

Pääjuonen jälkeen voisi tehdä suurimman osan trophyistä ja sitten death marchilla vetää uudestaan nopeasti läpi.

Swallow potioneilla on menty kokoajan, monia satoja lihoja ja juomia inventoryssä käyttämättä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mä yleensä siirtymätaipaleilla vähän metsästelen peuroja tai jäniksiä että on repun pohjalla aina jotain syömistä. Peliajan näkee character-sivulta R2 painikkeella. En suosittele katsomaan, itellä on tullut kolmessa päivässä yli vuorokausi.

Tuo ei näytä oikeaa aikaa tai sitten toimii jollain oudolla tavalla, koska ensimmäisen viiden tunnin jälkeen kun kävin katsomassa niin näytti itsellä 11 tuntia.
Googlettelemalla selvisi etten ole ainut jonka kello sekoilee.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tuo ei näytä oikeaa aikaa tai sitten toimii jollain oudolla tavalla, koska ensimmäisen viiden tunnin jälkeen kun kävin katsomassa niin näytti itsellä 11 tuntia.
Googlettelemalla selvisi etten ole ainut jonka kello sekoilee.
Itse huomasin että kello jatkaa juoksemista jos pleikkarin laittaa valmiustilaan peli päällä. Nykyään tulee mentyä ensin main menuun josta sitten laitan pleikkarin valmiustilaan niin tuo kello näyttää suht oikeassa pysyvän
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Itse huomasin että kello jatkaa juoksemista jos pleikkarin laittaa valmiustilaan peli päällä. Nykyään tulee mentyä ensin main menuun josta sitten laitan pleikkarin valmiustilaan niin tuo kello näyttää suht oikeassa pysyvän

Tämäkään ei ole ainut selitys, koska itse en ole tuota tehnyt ja pelikello näyttää 2d 5h, vaikka oikeasti pelitunteja takana on arviolta 15h.
Toivottavasti tälle tehdään jotain, koska olisi se mukava nähdä paljon tähän tulee tunteja upotettua.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Itsekin tuosta pelikellosta valittelin muutama sivu sitten. Voiko se olla selitys, että se kello näyttää Geraltin aikaa? Eli kuinka monta päivä ja yötä hän on maailmassa samoillut?
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Itsekin tuosta pelikellosta valittelin muutama sivu sitten. Voiko se olla selitys, että se kello näyttää Geraltin aikaa? Eli kuinka monta päivä ja yötä hän on maailmassa samoillut?

Todennäköisesti.

Tosiaan kuten aiemmin mainitsin, n. 15 tuntia peliä takana ja tuntuu uskomattomalta kun katsoo karttaa. Vasta pieni osa maailmasta tutkittu, sivutehtäviä tehty roppakaupalla, koska ovat niin laadukkaita. Yhtään ei CD Projekt turhaan kehunut että ovat laadukkaasti tehtyjä eikä perinteisiä: mene paikasta a, paikkaan b ja tuo esine takaisin paikkaan a.

Vähän spoilerien taakse mietintää myös tehtävistä:
Päätehtävissä jäin siihen kohtaan kun tuli tehtäväksi etsiä noita, joka osoittautukin vanhaksi tutuksi Keira Metziksi. Keiran päätehtävien jälkeen jäin tekemään Keiran sivutehtäviä, koska hahmo vaikutti mielenkiintoiselta ja hahmojen välinen kemia veti mukaansa. No, muutaman palveluksen jälkeen Geralt sai omat vastapalveluksena. Siihen oli hyvä lopettaa pelirupeama tältä erää.
Seuraavaksi varmaankin palaan takaisin pääjuonen pariin, mikäli matkalla ei mitään mielenkiintoista tule vastaan. Kaikkien kehuma Family Matters-tehtäväkin vielä kokematta.

Kiitokset CD Projektille muuten todella laadukkaasta fyysisen kopion julkaisusta. Nykyään pelit eivät välttämättä sisällä edes ohjekirjaa, saatika mitään ylimääräistä pelin lisäksi, paitsi toki mainos jossa kehotetaan ostamaan Season pass..
Witcherissä asiat ovat kuitenkin toisin, kattavan ohjekirja lisäksi sisältä paljastui:
- Maailman kartta
- 2 Witcher tarraa
- Kiitos-kirje CD Projeltilta
- Muovikotelon ympärillä siisti pahvikotelo
- Pieni vihkonen jossa kerrotaan tärkeimmistä henkilöistä yms.

Tästä muutkin mallia!
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kiitokset CD Projektille muuten todella laadukkaasta fyysisen kopion julkaisusta. Nykyään pelit eivät välttämättä sisällä edes ohjekirjaa, saatika mitään ylimääräistä pelin lisäksi, paitsi toki mainos jossa kehotetaan ostamaan Season pass..
Witcherissä asiat ovat kuitenkin toisin, kattavan ohjekirja lisäksi sisältä paljastui:
- Maailman kartta
- 2 Witcher tarraa
- Kiitos-kirje CD Projeltilta
- Muovikotelon ympärillä siisti pahvikotelo
- Pieni vihkonen jossa kerrotaan tärkeimmistä henkilöistä yms.

Tästä muutkin mallia!

Niin ja tietty fyysinen ja laaja pelin soundtrack cd. Lisäksi kun lukee tarkemmin vihkosta, löytää sieltä latauskoodin The Witcher House of Glass sarjakuvaan sekä The Witcher Battle Arena peliin special giftin. Niin ja 16 tulevaa DLCtä. Loistavaa toimintaa pelifirmalta!
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Niin ja tietty fyysinen ja laaja pelin soundtrack cd. Lisäksi kun lukee tarkemmin vihkosta, löytää sieltä latauskoodin The Witcher House of Glass sarjakuvaan sekä The Witcher Battle Arena peliin special giftin. Niin ja 16 tulevaa DLCtä. Loistavaa toimintaa pelifirmalta!

Kiitos lisäyksestä! Ulkomuistilla mentiin ja merkittäviä osia oli näköjään jäänyt mainitsematta.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Aika jättää ensimmäinen alue. Tuli kuitenkin mieleen kysymys, joka jäi kaivelemaan eräästä sivutehtävästä...

Tämä kyläsepän varustuksia sabotoinut kaveri. Toimitin hänet hirsipuuhun, olisiko kannattanut olla paljastamatta häntä?
 
Ylös Bottom