Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Haluaisitko vähän heittää vinkkejä taistelusysteemistä? Itse tunnun ottavan todella paljon turpaan ihan turhaan, koska homma ei vain jostain syystä onnistu.
Näitä puzzle-juttuja löytyy lähinnä treasure hunteissa. Tehtävissä oma sarake näille. Aukeaa, kun ostat kartan palasia. Muuten nuo ovat aika iisejä. Tosin huhuja kuullut, että pelissä ois lisää salaista ilman valmiita karttamerkintöjä. Näitä metsästetään sitten, kun tasot ovat kohdillaan
Okei joo. täytyy sanoa että nämä tekniset ongelmat väkisinkin tuo mieleen ajatuksen siitä että tässäkö se nyt oli? Tätäkö odotin kuin hullu puuroa? Eli vähän on pettynyt olo joo...
Olenko myös ainut, jonka inhoaa Geraltin monotonista puhetta? Ärsytti jo aikaisemmissa osissa. Muu ääninäyttely huomattavasti parempaa.
Ensimehut banaanilta.
Sitten pieniä miinuksia, mitä olen taas diabloistina tottunut.
- inventory. Siis mitä helkkaria? Mun piti miettiä että miten mä saan esim leivän syötyä.. Piti valita se sieltä vyöstä, laittaa inventoryyn ja sit vasta neliöllä sai pureskeltua sen. Onko tosiaan näin? Muutenkin tuo inventory on hieman ehkä sekavanlainen. No, saan luvan tottua kyllä.
Mikä mukavinta, tässä pelissä tämä ongelma ei hylkää onnellista (?) boxi pelaajaa hetkeksikään. Siis ihan tosissaan. Se nykiminen on läsnä aivan _koko_ ajan.
Siis nuo ruuat ja juomat voi laittaa sinne pikavalikoihin ja ristiohjaimella ylös ja alas painamalla syödä ja juoda niitä.
Itse en vaivautunut käynnistelemään uudelleen ja about samat tunnit takana eikä latausruutu -hyytymisiä. Yksi Gwent -pelin aikana tapahtunut Crash to "Desktop" ja heti uudelleenkäynnistys ilman ongelmia. PS4:llä täälläkin siis.
Hienoa kun sivutehtävissäkin voi olla useita eri lopputuloksia. Hyvänä esimerkkinä tehtävä (yksi Keiran tehtävistä)Olisi kiva kuulla, kuinka muut tuon pelasivat.A Towerful Of Mice. Itse sain tuon Fyke islandin kirouksen poistettua mutta mielenkiintoista olisi tietää, mitä olisi tapahtunut jos Geralt olisi suostunut haamun pyyntöön ja olisikin vienyt ne kuolleen tytön luut pois saarelta?
Itse vein noi luut haamun miehelle jonka jälkeen haamu kävi tappamassa miehensä. Muuta ihmeellistä tuo ei antanu
En oikein ymmärrä miten voi eri boxi pelaajilla olla näin erinlaiset kokemukset.
Mitä teknisiin ongelmiin tulee, ilmeisesti konsoleille on tulossa patch kohtapuoliin, jonka yhtenä tarkoituksena on parantaa frameratea.
Tuo nykiminen voi johtua ongelmasta pelin kontrolleissa. Itse postasin aiemmin tähän ketjuun juuri tuollaisesta nykimisestä kun liikuttaa oikealla tatilla kameraa hitaasti. En usko että kyse on hitaasta ruudunpäivityksestä, koska peli tekee tuota koko ajan ja tietääkseni tuo on kaikilla alustoilla. Itsellä siis ps4 versio ja pc- puoleltakin on valitusta tuosta kuulunut.Niinpä. Juuri tästä syystä tuli testailtua muutamaa muuta peliä, koska mielessä kävi että olisiko kenties konsoli itse sanomassa sopimustaan irti. No kaikki pelit joita testailin pyörivät kyllä ongelmitta. Outo juttu sinänsä, koska tuo nykiminen aina vähänkin kameraa pyöritellessä on niin hurjaa että sitä ei voi mitenkään olla huomaamatta. Anttilasta haettu levyversio kyseessä. Noh poistin juuri pelin ja asennan sen uudestaan. Tuskin mitään auttaa mutta voihan sitä ainakin yrittää.
Toivotaan näin. Harmillista jos muuten hieno tarina jäisi teknisten ongelmien rampauttamamaksi.